Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν 2019, 22:27 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Kαλώς την παρέα! Χαιρομαι που μαζευτηκαμε! Εχετε δικιο σε πολλα! Αλλα 480000πωλήσεις του Golf , εναντι 60 και κατι χιλιαδων C4 και Cactus μαζι...ρε παιδια ειναι τεραστια η διαφορά... Cruiser, θα ηθελα η Citroen να ειναι wow και μοναδικη και οχι value for money, αλλα αυτο ειναι δικο μου ψυχολογικο θεμα...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν 2019, 22:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Μπα ποιος να θιχτεί εδώ μέσα, αν ήσουν στο 4τ μπορεί και να σε ειχανε μπαναρει κιόλας. Εσύ είχες το ml, εγω το x5 4,4. Τιμονι, βαρβατιλα, φρένα, δύναμη, αλλά κάτι ζημιές Παναγία μου... μακριααα....
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν 2019, 22:40 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
chris έγραψε: Θα συμφωνήσω μαζί σου,άλλωστε τι σημασία έχει η πόρτα να κλείνει σαν χρηματοκιβώτιο και να πηγαινοέρχομαι στα συνεργεία; Για να λέω στον γείτονα και στα γκομενάκια ότι έχω golf; Nαι, ναι! Θα το πιστέψεις οτι εχω χασει γκομενα επειδη εχω citroen και ειμαι σχεδιαστης? Η γκομενα ειχε στοχο να παντρευτει μηχανικο με Golf και το εκανε! Βεβαια μετα απο 2-3 χρονια τον χωρισε γιατι βρηκε μεγαλογιατρο με cayenne... Μιλαω ειλικρινα, δεν κανω πλακα... Και μου το ελεγε φιλος Alfisti παλια... Ρε φιλε παρε Alfa που ειναι μ@@@@παγιδες, τα Citroen δεν τα κοιτανε τα γκομενακια...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Skotis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν 2019, 22:44 |
|
Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53 Δημοσιεύσεις: 7471 Τοποθεσία: Βόλος
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Kαλώς την παρέα! Χαιρομαι που μαζευτηκαμε! Εχετε δικιο σε πολλα! Αλλα 480000πωλήσεις του Golf , εναντι 60 και κατι χιλιαδων C4 και Cactus μαζι...ρε παιδια ειναι τεραστια η διαφορά... Cruiser, θα ηθελα η Citroen να ειναι wow και μοναδικη και οχι value for money, αλλα αυτο ειναι δικο μου ψυχολογικο θεμα... Όσες φορές έβγαλε ουαου σούπερ ντουπερ κτλ όλοι είπαν σιγά μην δώσω τόσα για Citroen. Και είμαι σίγουρος ότι όσοι γκρινιάζετε για ποιότητα π.χ c6 δεν θα αγοραζατε. Δεν σας πιάνουμε πουθενά... Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
My Citroen C4
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2019, 00:07 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
cruiser έγραψε: το 2005... και η 116 32000...)
Τοσο τη πηρε το '06 με τα 122 ο πατερας αδερφικου φιλου και γειτονας. Παραμονη Χριστουγεννων φετος τον αφησε για δευτερη φορα (η πρωτη απο πολλαπλασιαστη, κλασσικο θεμα...) απο αντλια νερου. Κοστος αντικαταστασης σε επισημο μαζι με καποιον αισθητηρα λαδιου (αν καταλαβα καλα γιατι μου τα μασαγε) που βραχηκε και το αντλιακι ψεκασμου νερου στο παρμπριζ που και αυτο ειχε παραδοσει προσφατα 1100e Μου το λεγε ο γιος,το φιλαρακι μου και εφριξα! Φυσικα αν το εκανε απλα σε εξουσιοδοτημενο θα χε γλιτωσει παρα παρα πολλα. Αλλα μερικοι τη βρισκουν να τα σκανε... 70000km απο καινουργια ,μεχρι Ευβοια κανα σκ, μονιμα πιλωτη, πλυσιματακια στο χερι κτλπ... Βεβαια δε μιλαγαμε για αξιοπιστια και απλα το αναφερω επ ευκαιριας του ποστ του Βασιλη. Για τα υπολοιπα θα φατε καλα απο Νονο σε αλλη δοση....
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2019, 00:23 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Παιδιά διάβασα όλα τα σχόλια. Καταρχήν κάνουμε ένα σοβαρό λάθος. Συγκρίνουμε Golf με C4, τη στιγμή που η δεύτερη είναι πρακτικά μοντέλο του 2011. Επίσης, η PSA έχει υποβαθμίσει πρακτικά την ποιότητα της Citroen στο γκρούπ, κάτι που έχουμε συζητήσει πολλάκις.
Πάμε όμως στην ουσία. Έλα να μου συγκρίνεις ένα 308 με ένα γκολφ. Νίκο, έχεις δει και οδηγήσει το νέο 308; Έκλεισες την πόρτα του; Έπιασες το δέρμα στο τιμόνι του; Άγγιξες το λεβιέ που είναι εξ ολοκλήρου από χυτό αλουμίνιο; Δούλεψες τον κινητήρα του, που είναι πιο δυνατός, πιο ήσυχος και πιο οικονομικός από όλους στην αγορά;
Δεν έχω οδηγήσει το τελευταίο γκολφ και δεν μπορώ να ξέρω πολλά, τι έχει βελτιωθεί και τι όχι. Μπήκα όμως πριν λίγο καιρό (το λέω και θα το ξαναλέω) στο Α3 που είναι περίπου ίδιας ηλικίας με την δική μου C4, και με 20.000χλμ λιγότερα η πόρτα έκλεισε σαν καπάκι κατσαρόλας, το αμάξι κοπαναγε σα διάολος και όταν βγήκα κατάλαβα ότι είχα ένα νεφρό λιγότερο.
Στην Γερμανία το 2013 είχαμε νοικιάσει το νέο τότε μοντέλο επίσης Α3 σε tdi. Φύγαμε από Kropp προς Βερολίνο, περίπου 400χλμ Autobahn. Το αμάξι με κούρασε απίστευτα, ο κωλος μου ήταν πιασμένος λες και καθόμουν σε σκαλί από τσιμέντο και τα μπούτια δε τα ένιωθα. Και που τώρα στη Γερμανία, που για να συναντήσεις ανωμαλία στο δρόμο, αυτή ήταν ένα φρεάτιο στην άκρη του δρόμου ανά 2 χιλιόμετρα και αυτό έπρεπε να το βάλεις σημάδι. Επίσης, μιλάμε απίστευτο θόρυβο ο κινητήρας. Τραχύς. Έντονος. Οκ, λατρεμένη ποιότητα εσωτερικού στο S-line, εξαιρετικό ηχοσυστήμα και infotainment, αλλά να τα χέσω αν είναι να με σκοτώνει.στον δρόμο.
Εγώ τη C4 την έχω λατρέψει για αυτό το λόγο. Σίγουρα δεν είναι το καλύτερο αμάξι. Έχει πολλά μειονεκτήματα. Αλλά ο τρόπος που σε ταξιδεύει ειναι μοναδικός. Η έννοια της άνεσης. Χωρίς υπερβολές. Να χθες μόλις, φύγαμε με τη σύζυγο από Βόλο, φτάσαμε καρφί Καβάλα με μια ενδιάμεση στάση στην Δράμα και άλλη μια για κατούρημα. Ούτε μέση πιασμένη, ούτε πονοκέφαλος, ούτε τίποτα. Cruise στα 134, λεβιέ στο 6 και δώσε. Χωρίς αγχος.
Τώρα είμαι σίγουρος ότι μπορεί εξίσου καλά να τα κανει το σημερινό γκολφ. Το θέμα είναι όμως πως η C4 το κάνει από το 2011, και με τη διαφορά τιμής σου έχει χαρίσει καύσιμα και συντήρηση για 120.000χλμ... Τα δικά μου νούμερα αυτά λένε.
Επίσης να γράψω κάτι ακόμη. Μια καλή μας φίλη έχει ένα A4 '99. Αγορασμενο από καινούριο με περίπου 150-180.000χλμ. Πριν λίγες μέρες βγαίνοντας από την εθνική το αμάξι ακινητοποιήθηκε με παράξενο τρόπο. Είχε κόψει το δεξί ΗΜΙΑΞΟΝΙΟ!! Αν της είχε γίνει στην εθνική ίσως είχαν σκοτωθεί, ίσως όχι, αλλά το ατύχημα δεν το γλίτωνε. Να τη βράσω λοιπόν τη "στιβαρότητα" τους παιδιά.
Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2019, 00:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Lohias^ έγραψε: Έκλεισες την πόρτα του; Έπιασες το δέρμα στο τιμόνι του; Άγγιξες το λεβιέ; Σταματα βρε εκφυλε βραδιατικα...!!!
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2019, 00:38 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Εγώ θα το θέσω ίσως λίγο διαφορετικά....είναι το πρώτο Σιτροέν που πήρα και να μου το έλεγες πριν 10 χρόνια πχ ότι θα πάρω Σιτροέν θα έτρωγες καρπαζιά. Τώρα όμως απλά δεν το αλλάζω...το ταξίδι που κάνει ειναι απλά το καλύτερο που έχω κάνει. Σίγουρα έχει μειονεκτήματα,όμως ειναι δευτερεύοντα σε όσα σου χαρίζει απλόχερα. Άλλωστε όταν το πήραμε και εγώ και ο Σταύρος,το αντίστοιχο golf κόστιζε 5-6 χιλιάδες παραπάνω χωρίς να αξίζει τέτοια διαφορά. Αν προκύψει και το ταξίδι που ελπίζω να μπορέσω να κάνω το καλοκαίρι,θα μιλάμε για τον καλύτερο ταξιδευτή.
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2019, 07:34 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Το 308 ειναι εξαιρετικο. Γιατι δεν πουλαει οσο το golf; Γιατι ο κοσμος εχει αλλεργια στα γαλλικα...Ο σκοπος του αρχικου ποστ αυτος ηταν. Να καταλαβουμε και να συζητησουμε γιατι η PSA ενω βελτιωνεται συνεχεια δεν μπορει να πιασει τετοια νουμερα οπως το Golf.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2019, 08:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2221
|
To 2017 η C4 καταργήθηκε και το cactus ήταν ένα ειδικό αυτοκίνητο . Αν έβαζες του 2014 θα λίγο διαφορετικά τα πράγματα . Όχι βέβαια ότι το γκόλφ δεν θα ήταν μπροστά .
Από την άλλη στις μεγάλες χώρες υπάρχει μέγας σωβινισμός ιδιαίτερα στην Γερμανία . Δεν υπάρχει περίπτωση εταιρεία να δώσει στα στελέχη της ΜΗ γερμανικό αμάξι . Είναι και η χώρα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις οπότε κάποια πράγματα είναι αναμενόμενα .
Την περασμένη δεκαετία η ευρύτερη παρέα είναι Χ5 3,0 και 4,4 . Καγιέν 4,4 , Λέξους 450Η , Γκράντ Τσερόκι , Τσερόκι , Λέξους 300 τζίπ και γενικά πολλά και ακριβά αμάξια μια είμαστε στην ηλικία 40-50 που κάνεις δώρα στον εαυτό σου ή και παίρνεις από την εταιρεία σου .
Οι βλάβες στα ακριβά αμάξια αρκετές και ήταν καινούργια αυτοκίνητα .
Για μένα αυτά δεν είναι λογικά , γιατί στην δική μου δουλειά που είναι χειροποίητη χωρίς πιστοποιημένα προιόντα και μαστόρους και οι αστοχίες πολύ πιο λογικές από βιομηχανικά προιόντα που φτιάχνονται από ρομποτ και πιστοποιημένους μαστόρους και μηχανήματα και υλικά και βγαίνουν σε εκατοντάδες χιλιάδες τυποποιημένα κομμάτια .
Όπως λοιπόν εγώ αναγκάζομαι να φτιάχνω τις αστοχίες , έτσι θεωρώ απαράδεκτο να επιβαρύνομαι αστοχίες και ακριβές βλάβες σε πανάκριβα αμάξια .
Και σε φτηνά βέβαια .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2019, 09:01 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Cruiser, βλεπω στο carsalesbase οτι η καλυτερη χρονια της C4 ηταν το 2011 η χρονια που βγηκε στην παραγωγη. Πουλησε τοτε, 113.565 κομματια. Αψογα! Μετα μεχρι το 2017 που σταματησε πουλησε με πτωτικες τασεις και εχοντας συνολικα απο το 2011 εως το 2017 480.039 πωλησεις. Νομιζω ηταν ενα αρκετα κερδοφορο μοντελο για την PSA. Πέρα απο την γκρινια του ρομαντικου που με διακρινει , συμφωνω με την παρουσα πολιτικη τους απλα και μονο γιατι προς το παρον τους φερνει πωλησεις. Διαφωνω που η PSA αναγκασε την Citroen να ριξει εμφανως την αντιληπτη ποιοτητα ειδικα μεσα στην καμπινα για να φαινονται και καλα πιο ακριβα τα Πεζω...Θεωρω επισης οτι εχουν ανεβει αρκετα ψηλα σε αξιοπιστια και η μονη ενσταση μου καταλαβαινετε οτι εχει να κανει σχεση με την αισθηση "μονολιθου" που ζηταω εγω, αλλα γνωριζω οτι αυτο δεν μπορει να γινει απο μια low-budget εταιρεια. Σαφως και συμφωνω επισης με την στροφη τους στο κυνηγι της απολυτης ανεσης. Ελπιζω μελλοντικα να πανε καλυτερα και να ξανακερδισουν ρομαντικους σαν και εμενα...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2019, 11:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2221
|
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2019, 12:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Δηλαδή Νικόλα τα ρομαντικά Citroen που έζησες ήταν μονολιθοι?
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|