Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 07:20 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Χρηστάρα καιρο ειχα να σε τσαντισω... Θα συμφωνήσω οτι αυτοι που ειχαν η εχουν υδροπνευματικές Citroen ειναι ψαγμενα ατομα με την οδηγηση και την υψηλη τεχνολογια και μπορουν να καταλαβουν τι σημαινει παλια Citroen. Mετα ηρθαν τα σαξοραλα και τα ΖΧ που επιασαν τον σφυγμο των σπορτιβ νεων γαλλοφιλων. Επιμενω ομως οτι η εταιρεια ηταν και ειναι περισσοτερο προσανατολισμενη στην καθημερινη χρηστικοτητα ασφαλεια και ανεση μαζι με ξεχωριστο στυλ. Δεν ηταν ουτε και ειναι οδηγοκεντρικη φιρμα σαν την Αlfa η την ΒΜW. Oσο για τις πορτες...τις βαραω ναι! Μου αρεσει ο βαρυς ποιοτικος ηχος και τον επιζητώ στα αυτοκινητα μου. Βεβαια σε λιγα χρονια οι πορτες θα κλεινουν αυτοματα και ησυχα οποτε δεν θα εχει πλεον σημασια.Μου αρέσουν επισης οι πινακες οργανων να ειναι πληρεις γιατι εγω ειμαι χομπιστας του αυτοκινητου. Μπορει να μην ειμαι σπορτιβ οδηγος και να μην τρεχω καθημερινα αλλα καθε αμαξι που ειχα καποιες φορες εχω προσπαθησει να το παω γρηγορα και τεχνικα (οσο ξερω...) σε στροφιλικα. Δεν μπορω να ξεχασω ΖΧ και Xsara, αλλα και του πατερα GS και BX! . Tέλος για να κλεισω, αυτο που προσπαθησα να πω ειναι οτι η πλειοψηφια των ανθρωπων που αγοράζουν σήμερα Citroen ψαχνουν απλώς για χρηστικο, στυλατο ανετο και οικονομικο μεταφορικο μεσο στην καλυτερη προσφορα τιμης, ενω οι παλιοτεροι φιλοι της φιρμας ηταν πυροβολημενοι με την τεχνολογια και την οδηγηση. Σημερα ομως η Linda φαινεται οτι κανει ακριβως αυτο που ζηταει η αγορα...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 07:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
cruiser έγραψε: Η Λίντα πάντως κάνει μεγαλύτερους τζίρους και βγάζει κέρδη κάθε χρόνο , ενώ και η όπελ πήγε εξαιρετικά στα κέρδη της από την πρώτη χρονιά . Αρα μάλλον η Λίντα πιάνει τον ...σφυγμό της αγοράς ΧΕΣΤΗΚΑ Βασιλη. Στο γραφω με μεγαλα μπας και το εμπεδωσεις μετα απο 3 χρονια που γραφεις ανα 2 ποστ εδω και αλλου το ιδιο, οτι η Λιντα δε με ταιζει και δε βγαζω απο τη citroen. Ουτε απο την alfa ,ουτε απο την toyota, ουτε απο τη total. Αυτοκινητα που να μου ταιριαζουν θελω και να στριβουν και να φρεναρουν σωστα και αισθηση θελω και ακριβεια στο τιμονι μου και φοβερη ανεση κτλπ. Και μη με ζαλισεις παλι οτι στην Ευρωπη και στην Αμερικη πανε μονο ευθεια και οι δρομοι εχουν τελειοποιηθει κτλπ. Δρομαρες να ευχαριστηθεις υπαρχουν και θα υπαρχουν. Ασε που και μεσα στη καθημερινοτητα προκυπτει απειρη περισσοτερη ευχαριστηση απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 07:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Επιμενω ομως οτι η εταιρεια ηταν και ειναι περισσοτερο προσανατολισμενη στην καθημερινη χρηστικοτητα ασφαλεια και ανεση μαζι με ξεχωριστο στυλ. Δεν ηταν ουτε και ειναι οδηγοκεντρικη φιρμα σαν την Αlfa η την ΒΜW. Τι δουλεια ειχαν τα citroen με μπουρδελα τυπου e30? Εχετε οδηγησει καθολου παλια αυτοκινητα να συγκρινετε? Δεν υπαρχε bmw να κατσει διπλα σε citroen σε ιδιες εκδοσεις μεχρι μεσα '90s σε ΚΡΑΤΗΜΑ και τεχνολογικες λυσεις πολλες φορες. Οσο για το υπογραμμισμενο, σε λιγο θα μας πεις οτι η γκαμα της citroen πριν καποια χρονια, γιατι απευθυνεσαι και σε παρελθοντικο χρονο, απευθυνοταν σε οσους κοιταγαν hyundai κυριως, γιατι αυτο μας λες Εχω απλα προσαρμοστει στο οτι εχουν διπολικη διαταραχη τα ποστ σου. Αλλοτε γραφεις διθυραμβους για τα citroen, αλλοτε τα θαβεις (τα ιδια μοντελα), αλλοτε μας ενημερωνεις οτι θες να παρεις ΚΙΑ οποτε δεν υπαρχει κανενα τσαντισμα, γιατι πολυ απλα δε βγαινει ακρη γιατι ουτε εσυ εχεις βγαλει ακρη (α) ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Tέλος για να κλεισω, αυτο που προσπαθησα να πω ειναι οτι η πλειοψηφια των ανθρωπων που αγοράζουν σήμερα Citroen ψαχνουν απλώς για χρηστικο, στυλατο ανετο και οικονομικο μεταφορικο μεσο στην καλυτερη προσφορα τιμης, ενω οι παλιοτεροι φιλοι της φιρμας ηταν πυροβολημενοι με την τεχνολογια και την οδηγηση. Σημερα ομως η Linda φαινεται οτι κανει ακριβως αυτο που ζηταει η αγορα... Σε περιπτωση που δε το καταλαβες γραφεις κατι τελειως διαφορετικο τωρα με το οποιο συμφωνω οποτε και βλεπε (α) Οσο για τη Λιντα το καλυψα σε προσωπικο επιπεδο. Υ.Γ. Προσεξε τα δυο quote σου σ αυτο το ποστ παραπανω.. στο ενα με σιγουρια δηλωνεις οτι ο μεσος πελατης citroen ηθελε τα υπογραμμισμενα και στο δευτερο οτι ηταν τρελος με την τεχνολογια και την οδηγηση..Μεσα στο ιδιο ποστ εντωμεταξυ τα εχεις γραψει! Ε ρε φιλε φταιω γω τωρα που στα ψελνω..?
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 09:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Σιγά το δυσκολο... Κατορθωμα nonos έγραψε: ΧΕΣΤΗΚΑ Βασιλη. Στο γραφω με μεγαλα μπας και το εμπεδωσεις μετα απο 3 χρονια που γραφεις ανα 2 ποστ εδω και αλλου το ιδιο, οτι η Λιντα δε με ταιζει και δε βγαζω απο τη citroen. Ουτε απο την alfa ,ουτε απο την toyota, ουτε απο τη total. Αυτοκινητα που να μου ταιριαζουν θελω και να στριβουν και να φρεναρουν σωστα και αισθηση θελω και ακριβεια στο τιμονι μου και φοβερη ανεση κτλπ. Και μη με ζαλισεις παλι οτι στην Ευρωπη και στην Αμερικη πανε μονο ευθεια και οι δρομοι εχουν τελειοποιηθει κτλπ. Δρομαρες να ευχαριστηθεις υπαρχουν και θα υπαρχουν. Ασε που και μεσα στη καθημερινοτητα προκυπτει απειρη περισσοτερη ευχαριστηση απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο. Αν η Λίντα δεν ευχαριστήσει όμως τους μετόχους , τότε η Σιτροέν θα γίνει Σίμκα , Ταλμπό , Λάντσια ή το πολύ Αλφα Ρομέο ... Γιατί οι νόμοι της αγοράς είναι αμείλικτοι ... Στο θέμα των δρόμων όμως μιλάω για την Ελλάδα που πλέον οι διαφορές είναι μεγάλες . Αλλά και για την άνεση . Οταν δεν μπορείς πλέον να έχεις υδρό , το ταξίδι με στημένα , κουράζει πολύ . Εχει μεγάλη διαφορά αν είσαι συνοδηγός και επιβάτης . Εγραψα ότι για συνοδηγός το φόκους μου φάνηκε πολύ σκληρό , συν το ότι το κάθισμα δεν με στήριζε καλά λόγω πλάτους . Ο ιδιοκτήτης του φόκους αντίθετα πιστεύει ότι το φόκους είναι λιγότερο σκληρό από το 4άρι μου , που επίσης έχει καθίσει ως συνοδηγός . Γενικά όταν έχεις μαγαζί , κοιτάς να έχεις πωλήσεις . Στο μέτρο βέβαια που δεν βγάζεις εκτρώματα και κίτς .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 18:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
NEKTARIOS C5 έγραψε: johnis έγραψε: xantiamanolis έγραψε: αρχικα καταληγεις σε κατηγρια θες να πας μετα η επιλογη αυτοκιντου ειναι θεμα ομορφιας για μενα...τωρα λιγο πολυ τα ηλεκτρικα καλουδια ολα τα εχουν αλλα λιγοτερα αλλα περισοτερα αλλα εχουν κατι που δεν εχουν οι αλλοι κλπ κλπ............. και χωρις παρεξηγηση ρε γιαννη γιατι δε γραφεσε στο αντιστοιχο φορουμ να βρεις πολλες απαντησεις για ολα?....τωρα εμεις που ειμσστε σε αλλη σχολη και πολλοι δεν ξερουν μλκιες θα σου πουν.... το ξαρα το πουλησες?..... Έχω γραφτεί και εκεί. Το μόνο πράγμα που ρώτησα είναι αυτό με τα λάδια. Επειδή αυτό το φόρουμ έχει ιστορία στο θέμα. Το Xsara ναι. Το πούλησα... Κατά κάποιο τρόπο. Οοοου άσχημο ατύχημα. Πάλι καλά που βγήκε σώος. Ενεπλάκη κι άλλο όχημα? Δεν λες τίποτα. Είχα τριψήφια χιλιόμετρα. Βγήκα Χωρίς ούτε ΕΝΑ Σημαδάκι. Ενεπλάκη ναι. Δεν ξέρω αν γνωρίζεις το σημείο. Είναι στη Λεωφόρο Λαυρίου, στον κυκλικό κόμβο που έχει ένα ΑΒ Βασιλόπουλο, στα Γλυκά Νερά. Τη στροφή την ήξερα. είναι ένα εσάκι με μέτρια άσφαλτο. Η ταχύτητά μου ήταν περίπου 10-20Km/h λιγότερα από την μέγιστη που έχω περάσει ποτέ από το σημείο με την Xsara. Με προσπερνάει ο τύπος από δεξιά λίγα μέτρα πριν το εσάκι πλακωμένος. (Δεν τον είχα δει καν να έρχεται. Δεν ξέρω καν αν βγήκε από κάποιο στενό, λίγο πριν) Μπαίνει μπροστά μου και φρενάρει έντονα για να πάρει τη στροφή. Οπότε εκει που ήμουν έτοιμος να μπώ με γκάζι πατημένο όντας πολύ σίγουρος αφού πήγαινα (σε πολλά εισαγωγικά)- σχετικά "χαλαρά", πλακώνομαι στα φρένα. Και αναγκάζομαι να μπώ στο εσάκι με φρένα. Οπότε όπως ήταν λογικό έφυγε ο κώλος και δεν μαζευόταν με τίποτα. Ακολούθησα μια περίεργη πορεία (κατά την οποία έκοψα πολύ ταχύτητα) με αποτέλεσμα τελικά να διαλύσω τελείως τη μπαριέρα, το φανάρι που βλέπεις στη φώτο, και η πορεία μου τερμάτισε στην κολώνα του φαναριού. Ο δρόμος για 50 μέτρα είχε γραμμές φρεναρίσματος από τα λάστιχά μου. Ο τύπος παρόλο που το σκηνικό έγινε ακριβώς πίσω του, δεν σταμάτησε. Τα φρεναρίσματα και τον θόρυβο, τον άκουσαν σπίτια 50 μέτρα μακριά. Και αυτός "δεν άκουσε-δεν είδε-δεν σταμάτησε". Δεν ξέρω αν θα του φόρτωναν κάποια ευθύνη, μιας και αυτά που λέω, δεν νομίζω να αποδεικνύονται κάπως. Κατά τα άλλα η Xsara στάθηκε στο ύψος της. Έσκασαν οι αερόσακοι, έσκασαν οι προεντατήρες των ζωνών, η καμπίνα δεν επηρεάστηκε ούτε στο ελάχιστο, οι πόρτες άνοιγαν χωρίς δυσκολία. Περιττό να πω οτι πολλά εξαρτήματα κυριολεκτικά εξαυλώθηκαν. Π.χ δεν βρήκα ούτε ένα κομματάκι από τα φανάρια, ούτε μια λάμπα . Να ζήσουμε να τη θυμόμαστε. Λογικά έχει ήδη γίνει ανταλλακτικά. Θα δώσει ζωή σε άλλες Xsara.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 18:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
salvatore έγραψε: johnis έγραψε: Μερικές απορίες.
Αρχικά είδα οτι έχει μια τρελή λεπτομέρεια.
Ενεργά πτερύγια που ελέγχουν τη ροή αέρα προς το ψυγείο. Φαντάζομαι όταν κάνει πολύ κρύο.
Έχει και το c4 τέτοια. Στην κάτω γρίλια, όπως την κοιτάς, το πλαστικό που φαίνεται στο βάθος είναι περσίδες που ανοίγουν. Βέβαια πριν το δω-μάθω μόνος, είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία αν αυτό ανοιγοκλείνει ή είναι απλά ενιαίο πλαστικό και είχαν πει απλά κλειστό είναι δεν ανοίγει κάτι . Όταν πάω Αθήνα θα το κοιτάξω.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 19:32 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Πω πω ρε Γιάννη για αυτό πάντα με ζώνη γιατί δεν ξέρεις ποτέ πότε θα σε βρει το κακό!!
Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε NEKTARIOS C5 για την δημοσίευση του/της: johnis
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 06:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Πες μου οτι τωρα το ανακαλυψες αυτο?
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 06:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Ψάχνει το 0-100 του corsa!!
Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 06:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 12:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
Και καπως ετσι έμαθα οτι η Xsara 1.6 λογω βάρους κάνει πλάκα στα αδερφάκια της ρίχνοντας 3 δευτερόλεπτα σε Picasso 1800άρι μαλιστα και σε C4 1.6 (ιδιο μοτερ δηλαδη). (Αλλη φιλοσοφια βεβαια οκ. Η Xsara ηταν πιο σπορτιφ. Το C4 το εκαναν πιο οικογενειακο/ποιοτικο).
Ενταξει η C4 εχει αρκετο παραπανω βάρος. Και το Picasso φανταζομαι χανει λογω αεροδυναμικης. Αφου ειναι ελαφρυτερο απο C4 mk1 και περιπου 100 κιλα βαρυτερο απο την απλη Xsara.
Και με 10,4 που εχει στο 0-100 συμφωνα με τις μετρησεις μονο αργή δεν τη λές. (Δε βαζει και φωτια αλλα ειναι ενα αξιοπρεπεστατο νουμερο για τα αλογα και το μεγεθος του).
Σημειωτεον οτι το ιδιο ακριβως 0-100 έχει και η C4 μου. (Με κοφτη στροφων απο σταση. Δηλαδη δεν μοιρεις να κανεις εκκινηση με στροφες πανω απο 2000). Δεν γνωριζω αν το C4 εχει και κοφτη τελικης.
Οπως και σε τελικες ταχυτητες η C4 χάνει. Παρολο που ειναι 120 άλογα. Κρεμάει νωρίτερα απο την Xsara. Ισως επειδη ειναι 8 βαλβιδη δεν ξερω.
Σε ρεπριζ βεβαια το Diesel ειναι αλλού.
Κατα τα αλλα ευχαριστουμε για το Site. Κατα καιρους αναζητω πληροφοριες για παλια μοντελα.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|