Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:07 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 07:20 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Χρηστάρα καιρο ειχα να σε τσαντισω... :D :laugh :laugh :laugh
Θα συμφωνήσω οτι αυτοι που ειχαν η εχουν υδροπνευματικές Citroen ειναι ψαγμενα ατομα με την οδηγηση και την υψηλη τεχνολογια και μπορουν να καταλαβουν τι σημαινει παλια Citroen. Mετα ηρθαν τα σαξοραλα και τα ΖΧ που επιασαν τον σφυγμο των σπορτιβ νεων γαλλοφιλων. Επιμενω ομως οτι η εταιρεια ηταν και ειναι περισσοτερο προσανατολισμενη στην καθημερινη χρηστικοτητα ασφαλεια και ανεση μαζι με ξεχωριστο στυλ. Δεν ηταν ουτε και ειναι οδηγοκεντρικη φιρμα σαν την Αlfa η την ΒΜW. Oσο για τις πορτες...τις βαραω ναι! :laugh Μου αρεσει ο βαρυς ποιοτικος ηχος και τον επιζητώ στα αυτοκινητα μου. Βεβαια σε λιγα χρονια οι πορτες θα κλεινουν αυτοματα και ησυχα οποτε δεν θα εχει πλεον σημασια.Μου αρέσουν επισης οι πινακες οργανων να ειναι πληρεις γιατι εγω ειμαι χομπιστας του αυτοκινητου. Μπορει να μην ειμαι σπορτιβ οδηγος και να μην τρεχω καθημερινα αλλα καθε αμαξι που ειχα καποιες φορες εχω προσπαθησει να το παω γρηγορα και τεχνικα (οσο ξερω...) σε στροφιλικα. Δεν μπορω να ξεχασω ΖΧ και Xsara, αλλα και του πατερα GS και BX! :love . Tέλος για να κλεισω, αυτο που προσπαθησα να πω ειναι οτι η πλειοψηφια των ανθρωπων που αγοράζουν σήμερα Citroen ψαχνουν απλώς για χρηστικο, στυλατο ανετο και οικονομικο μεταφορικο μεσο στην καλυτερη προσφορα τιμης, ενω οι παλιοτεροι φιλοι της φιρμας ηταν πυροβολημενοι με την τεχνολογια και την οδηγηση. Σημερα ομως η Linda φαινεται οτι κανει ακριβως αυτο που ζηταει η αγορα...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 07:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
cruiser έγραψε:
Η Λίντα πάντως κάνει μεγαλύτερους τζίρους και βγάζει κέρδη κάθε χρόνο , ενώ και η όπελ πήγε εξαιρετικά στα κέρδη της από την πρώτη χρονιά .

Αρα μάλλον η Λίντα πιάνει τον ...σφυγμό της αγοράς :cens

ΧΕΣΤΗΚΑ Βασιλη. :salute :gflag Στο γραφω με μεγαλα μπας και το εμπεδωσεις μετα απο 3 χρονια που γραφεις ανα 2 ποστ εδω και αλλου το ιδιο, οτι η Λιντα δε με ταιζει και δε βγαζω απο τη citroen. Ουτε απο την alfa ,ουτε απο την toyota, ουτε απο τη total.
Αυτοκινητα που να μου ταιριαζουν θελω και να στριβουν και να φρεναρουν σωστα και αισθηση θελω και ακριβεια στο τιμονι μου και φοβερη ανεση κτλπ.
Και μη με ζαλισεις παλι οτι στην Ευρωπη και στην Αμερικη πανε μονο ευθεια και οι δρομοι εχουν τελειοποιηθει κτλπ. Δρομαρες να ευχαριστηθεις υπαρχουν και θα υπαρχουν. Ασε που και μεσα στη καθημερινοτητα προκυπτει απειρη περισσοτερη ευχαριστηση απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 07:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Επιμενω ομως οτι η εταιρεια ηταν και ειναι περισσοτερο προσανατολισμενη στην καθημερινη χρηστικοτητα ασφαλεια και ανεση μαζι με ξεχωριστο στυλ. Δεν ηταν ουτε και ειναι οδηγοκεντρικη φιρμα σαν την Αlfa η την ΒΜW.

Τι δουλεια ειχαν τα citroen με μπουρδελα τυπου e30? Εχετε οδηγησει καθολου παλια αυτοκινητα να συγκρινετε? Δεν υπαρχε bmw να κατσει διπλα σε citroen σε ιδιες εκδοσεις μεχρι μεσα '90s σε ΚΡΑΤΗΜΑ και τεχνολογικες λυσεις πολλες φορες.
Οσο για το υπογραμμισμενο, σε λιγο θα μας πεις οτι η γκαμα της citroen πριν καποια χρονια, γιατι απευθυνεσαι και σε παρελθοντικο χρονο, απευθυνοταν σε οσους κοιταγαν hyundai κυριως, γιατι αυτο μας λες :D
Εχω απλα προσαρμοστει στο οτι εχουν διπολικη διαταραχη τα ποστ σου. :shy Αλλοτε γραφεις διθυραμβους για τα citroen, αλλοτε τα θαβεις (τα ιδια μοντελα), αλλοτε μας ενημερωνεις οτι θες να παρεις ΚΙΑ οποτε δεν υπαρχει κανενα τσαντισμα, γιατι πολυ απλα δε βγαινει ακρη γιατι ουτε εσυ εχεις βγαλει ακρη :D (α)

ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Tέλος για να κλεισω, αυτο που προσπαθησα να πω ειναι οτι η πλειοψηφια των ανθρωπων που αγοράζουν σήμερα Citroen ψαχνουν απλώς για χρηστικο, στυλατο ανετο και οικονομικο μεταφορικο μεσο στην καλυτερη προσφορα τιμης, ενω οι παλιοτεροι φιλοι της φιρμας ηταν πυροβολημενοι με την τεχνολογια και την οδηγηση. Σημερα ομως η Linda φαινεται οτι κανει ακριβως αυτο που ζηταει η αγορα...

Σε περιπτωση που δε το καταλαβες γραφεις κατι τελειως διαφορετικο τωρα με το οποιο συμφωνω οποτε και βλεπε (α) :D Οσο για τη Λιντα το καλυψα σε προσωπικο επιπεδο.

Υ.Γ. Προσεξε τα δυο quote σου σ αυτο το ποστ παραπανω.. στο ενα με σιγουρια δηλωνεις οτι ο μεσος πελατης citroen ηθελε τα υπογραμμισμενα και στο δευτερο οτι ηταν τρελος με την τεχνολογια και την οδηγηση..Μεσα στο ιδιο ποστ εντωμεταξυ τα εχεις γραψει!
Ε ρε φιλε φταιω γω τωρα που στα ψελνω..? :laugh

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 09:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Χρηστάρα καιρο ειχα να σε τσαντισω... :D :laugh :laugh :laugh

Σιγά το δυσκολο... :D Κατορθωμα :clap


nonos έγραψε:

ΧΕΣΤΗΚΑ Βασιλη. :salute :gflag Στο γραφω με μεγαλα μπας και το εμπεδωσεις μετα απο 3 χρονια που γραφεις ανα 2 ποστ εδω και αλλου το ιδιο, οτι η Λιντα δε με ταιζει και δε βγαζω απο τη citroen. Ουτε απο την alfa ,ουτε απο την toyota, ουτε απο τη total.
Αυτοκινητα που να μου ταιριαζουν θελω και να στριβουν και να φρεναρουν σωστα και αισθηση θελω και ακριβεια στο τιμονι μου και φοβερη ανεση κτλπ.
Και μη με ζαλισεις παλι οτι στην Ευρωπη και στην Αμερικη πανε μονο ευθεια και οι δρομοι εχουν τελειοποιηθει κτλπ. Δρομαρες να ευχαριστηθεις υπαρχουν και θα υπαρχουν. Ασε που και μεσα στη καθημερινοτητα προκυπτει απειρη περισσοτερη ευχαριστηση απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο.


Αν η Λίντα δεν ευχαριστήσει όμως τους μετόχους , τότε η Σιτροέν θα γίνει Σίμκα , Ταλμπό , Λάντσια ή το πολύ Αλφα Ρομέο ...

Γιατί οι νόμοι της αγοράς είναι αμείλικτοι ...

Στο θέμα των δρόμων όμως μιλάω για την Ελλάδα που πλέον οι διαφορές είναι μεγάλες .

Αλλά και για την άνεση . Οταν δεν μπορείς πλέον να έχεις υδρό , το ταξίδι με στημένα , κουράζει πολύ .

Εχει μεγάλη διαφορά αν είσαι συνοδηγός και επιβάτης .

Εγραψα ότι για συνοδηγός το φόκους μου φάνηκε πολύ σκληρό , συν το ότι το κάθισμα δεν με στήριζε καλά λόγω πλάτους .
Ο ιδιοκτήτης του φόκους αντίθετα πιστεύει ότι το φόκους είναι λιγότερο σκληρό από το 4άρι μου , που επίσης έχει καθίσει ως συνοδηγός .

Γενικά όταν έχεις μαγαζί , κοιτάς να έχεις πωλήσεις . Στο μέτρο βέβαια που δεν βγάζεις εκτρώματα και κίτς .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 10:06 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Χρηστάρα, άργησα να πάρω τα χάπια... :laugh :laugh :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 18:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
NEKTARIOS C5 έγραψε:
johnis έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
αρχικα καταληγεις σε κατηγρια θες να πας μετα η επιλογη αυτοκιντου ειναι θεμα ομορφιας για μενα...τωρα λιγο πολυ τα ηλεκτρικα καλουδια ολα τα εχουν αλλα λιγοτερα αλλα περισοτερα αλλα εχουν κατι που δεν εχουν οι αλλοι κλπ κλπ.............
και χωρις παρεξηγηση ρε γιαννη γιατι δε γραφεσε στο αντιστοιχο φορουμ να βρεις πολλες απαντησεις για ολα?....τωρα εμεις που ειμσστε σε αλλη σχολη και πολλοι δεν ξερουν μλκιες θα σου πουν....
το ξαρα το πουλησες?.....


Έχω γραφτεί και εκεί.
Το μόνο πράγμα που ρώτησα είναι αυτό με τα λάδια. Επειδή αυτό το φόρουμ έχει ιστορία στο θέμα. :laugh

Το Xsara ναι. Το πούλησα...
Κατά κάποιο τρόπο. :cens :cens

Εικόνα
Οοοου άσχημο ατύχημα.
Πάλι καλά που βγήκε σώος.
Ενεπλάκη κι άλλο όχημα?


Δεν λες τίποτα. Είχα τριψήφια χιλιόμετρα. :cens
Βγήκα Χωρίς ούτε ΕΝΑ Σημαδάκι.
Ενεπλάκη ναι.
Δεν ξέρω αν γνωρίζεις το σημείο. Είναι στη Λεωφόρο Λαυρίου, στον κυκλικό κόμβο που έχει ένα ΑΒ Βασιλόπουλο, στα Γλυκά Νερά.

Τη στροφή την ήξερα. είναι ένα εσάκι με μέτρια άσφαλτο.
Η ταχύτητά μου ήταν περίπου 10-20Km/h λιγότερα από την μέγιστη που έχω περάσει ποτέ από το σημείο με την Xsara.
Με προσπερνάει ο τύπος από δεξιά λίγα μέτρα πριν το εσάκι πλακωμένος. (Δεν τον είχα δει καν να έρχεται. Δεν ξέρω καν αν βγήκε από κάποιο στενό, λίγο πριν)
Μπαίνει μπροστά μου και φρενάρει έντονα για να πάρει τη στροφή. Οπότε εκει που ήμουν έτοιμος να μπώ με γκάζι πατημένο όντας πολύ σίγουρος αφού πήγαινα (σε πολλά εισαγωγικά)- σχετικά "χαλαρά", πλακώνομαι στα φρένα.
Και αναγκάζομαι να μπώ στο εσάκι με φρένα.
Οπότε όπως ήταν λογικό έφυγε ο κώλος και δεν μαζευόταν με τίποτα.
Ακολούθησα μια περίεργη πορεία (κατά την οποία έκοψα πολύ ταχύτητα) με αποτέλεσμα τελικά να διαλύσω τελείως τη μπαριέρα, το φανάρι που βλέπεις στη φώτο, και η πορεία μου τερμάτισε στην κολώνα του φαναριού.

Ο δρόμος για 50 μέτρα είχε γραμμές φρεναρίσματος από τα λάστιχά μου.
Ο τύπος παρόλο που το σκηνικό έγινε ακριβώς πίσω του, δεν σταμάτησε.

Τα φρεναρίσματα και τον θόρυβο, τον άκουσαν σπίτια 50 μέτρα μακριά. Και αυτός "δεν άκουσε-δεν είδε-δεν σταμάτησε".
Δεν ξέρω αν θα του φόρτωναν κάποια ευθύνη, μιας και αυτά που λέω, δεν νομίζω να αποδεικνύονται κάπως.

Κατά τα άλλα η Xsara στάθηκε στο ύψος της. Έσκασαν οι αερόσακοι, έσκασαν οι προεντατήρες των ζωνών, η καμπίνα δεν επηρεάστηκε ούτε στο ελάχιστο, οι πόρτες άνοιγαν χωρίς δυσκολία.
Περιττό να πω οτι πολλά εξαρτήματα κυριολεκτικά εξαυλώθηκαν. Π.χ δεν βρήκα ούτε ένα κομματάκι από τα φανάρια, ούτε μια λάμπα .

Να ζήσουμε να τη θυμόμαστε.
Λογικά έχει ήδη γίνει ανταλλακτικά. Θα δώσει ζωή σε άλλες Xsara.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 18:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
salvatore έγραψε:
johnis έγραψε:
Μερικές απορίες.

Αρχικά είδα οτι έχει μια τρελή λεπτομέρεια.

Ενεργά πτερύγια που ελέγχουν τη ροή αέρα προς το ψυγείο. Φαντάζομαι όταν κάνει πολύ κρύο.


Έχει και το c4 τέτοια. Στην κάτω γρίλια, όπως την κοιτάς, το πλαστικό που φαίνεται στο βάθος είναι περσίδες που ανοίγουν.
Βέβαια πριν το δω-μάθω μόνος, είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία αν αυτό ανοιγοκλείνει ή είναι απλά ενιαίο πλαστικό και είχαν πει απλά κλειστό είναι δεν ανοίγει κάτι :cens .


Όταν πάω Αθήνα θα το κοιτάξω. :)

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 19:32 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Πω πω ρε Γιάννη για αυτό πάντα με ζώνη γιατί δεν ξέρεις ποτέ πότε θα σε βρει το κακό!!

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε NEKTARIOS C5 για την δημοσίευση του/της: johnis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2018, 19:57 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Να ναι το τελευταίο! Όμορφα χιλιόμετρα από δω και πέρα

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Skotis για την δημοσίευση του/της: johnis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 06:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
εδώ μπορεί να βρει κανείς τεστ-επιδόσεις για το αυτοκίνητο του ακόμα και 25 χρόνια πίσω..
https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 06:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Πες μου οτι τωρα το ανακαλυψες αυτο? :shy :D

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 06:42 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ψάχνει το 0-100 του corsa!!

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 06:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
:laugh :laugh :laugh
φυσικά και όχι το ξέρω απο εποχής rallye..!

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 06:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
:laugh

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Οκτ 2018, 12:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Και καπως ετσι έμαθα οτι η Xsara 1.6 λογω βάρους κάνει πλάκα στα αδερφάκια της ρίχνοντας 3 δευτερόλεπτα σε Picasso 1800άρι μαλιστα και σε C4 1.6 (ιδιο μοτερ δηλαδη).
(Αλλη φιλοσοφια βεβαια οκ. Η Xsara ηταν πιο σπορτιφ. Το C4 το εκαναν πιο οικογενειακο/ποιοτικο).

Ενταξει η C4 εχει αρκετο παραπανω βάρος. Και το Picasso φανταζομαι χανει λογω αεροδυναμικης. Αφου ειναι ελαφρυτερο απο C4 mk1 και περιπου 100 κιλα βαρυτερο απο την απλη Xsara.

Και με 10,4 που εχει στο 0-100 συμφωνα με τις μετρησεις μονο αργή δεν τη λές. (Δε βαζει και φωτια αλλα ειναι ενα αξιοπρεπεστατο νουμερο για τα αλογα και το μεγεθος του).

Σημειωτεον οτι το ιδιο ακριβως 0-100 έχει και η C4 μου. (Με κοφτη στροφων απο σταση. Δηλαδη δεν μοιρεις να κανεις εκκινηση με στροφες πανω απο 2000).
Δεν γνωριζω αν το C4 εχει και κοφτη τελικης.

Οπως και σε τελικες ταχυτητες η C4 χάνει. Παρολο που ειναι 120 άλογα. Κρεμάει νωρίτερα απο την Xsara.
Ισως επειδη ειναι 8 βαλβιδη δεν ξερω.

Σε ρεπριζ βεβαια το Diesel ειναι αλλού.

Κατα τα αλλα ευχαριστουμε για το Site.
Κατα καιρους αναζητω πληροφοριες για παλια μοντελα.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 683 από 780 [ 11690 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 680, 681, 682, 683, 684, 685, 686 ... 780  Επόμενο



Συναφή θέματα

''γενικες'' ερωτησεις!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2vtsssss
Απαντήσεις: 102
Γενικές συζητήσεις γύρω απο τον Κ.Ο.Κ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: GS75
Απαντήσεις: 40
Γενικές Απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 924
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια