Συγγραφέας |
Μήνυμα |
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Νοέμ 2019, 13:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
https://youtu.be/oBI8iBOWwHQΣύγκριση του παλιού με το καινούργιο για όποιον έχει χρόνο να δει. Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
billys
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Νοέμ 2019, 14:25 |
|
Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39 Δημοσιεύσεις: 587 Τοποθεσία: Αλμυρός
|
Πράκτορας έγραψε: Αλλάξανε κινητηριο άξονα.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk Και κράτησαν το ίδιο στήσιμο; Δεν έχει λογική. Το αυτοκίνητο δεν στρίβει. Τέτοια μούτρα ούτε η γυναίκα μου αν σκουπιστώ από τις κουρτίνες στο σαλόνι.
_________________ Βασίλης - C4 Picasso
www.diadrash.gr
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Νοέμ 2019, 15:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Αχαχαχαχα....... αχαχαχαχα.....
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
Skotis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Νοέμ 2019, 16:14 |
|
Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53 Δημοσιεύσεις: 7471 Τοποθεσία: Βόλος
|
billys έγραψε: Πράκτορας έγραψε: Αλλάξανε κινητηριο άξονα.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk Και κράτησαν το ίδιο στήσιμο; Δεν έχει λογική. Το αυτοκίνητο δεν στρίβει. Τέτοια μούτρα ούτε η γυναίκα μου αν σκουπιστώ από τις κουρτίνες στο σαλόνι. Χαχαχα Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
My Citroen C4
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Νοέμ 2019, 16:41 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Τελικα φαινεται πως τα λεφτα δεν φτανουν αν δεν υπαρχει η σωστη ομαδα απο πισω για να εξελιξει οπως πρεπει ενα αυτοκινητο. Αρχιζω και αναθεωρω το 'οτι πληρωσεις παιρνεις' στα αυτοκινητα. Πως μια ακριβη και μοντερνα BMW με αψογη συναρμολογηση και σημασια στη λεπτομερεια στριβει χειροτερα απο το ταπεινο C3? Tελικα οι εθνικες σχολες φαινεται πως δεν εξαφανιστηκαν ακομα. Ο Γάλλος κομψος και με κρατηματα, ο Ιταλος μοντελο πασαρέλας με σπορτιβ κρατηματα και ο Γερμανος αυστηρος με τευτονικες κατασκευες. Οι Ασιάτες προσπαθουν με τον δικο τους τροπο... AΝ εχουμε ως σημειο αναφοράς τον όγκο πωλήσεων ενος οχήματος,τοτε τα κριτήρια μαζικότητας, δεν ειναι το ποιο στρίβει καλυτερα αλλα η γενικότερη ποιότητα κατασκευής που αποπνέει μια μαρκα σε συνδιαςμο με την αξιοπιστία του στο χρονο.Και σε αυτα οι Γάλλοι (καλώς η κακώς δεν το εξετάζω )χάνουν
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Νοέμ 2019, 18:19 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Συμφωνώ Ορέστη. Η μαζικότητα καθορίζει τα πάντα. Η μάζα όμως είναι απλοί χρήστες και όχι οδηγοί. Την μάζα δεν την ενδιαφέρει το πως στρίβει η το πως φρενάρει ένα όχημα (ενεργητική ασφάλεια) γιατί δεν μπορεί να το κουμαντάρει σε μια έκτακτη ανάγκη.Την ενδιαφέρει η παθητική ασφάλεια, να μην σπάει, να μην χαλάει πόσα χρόνια έχει εγγύηση και να μην πηγαίνει συνεργείο. Τίποτα κατακριτέο από όλα αυτά.Η μάζα θέλει γερμανικό και γιαπωνέζικο. Εμείς οι λίγοι υπόλοιποι επιλέγουμε γαλλικά και ιταλικά. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Η παλιά 1 μου άρεσε γιατί ήταν ιδιαίτερο, πισωκινητο και το φόραγες. Η νέα 1 ειναι κοντοχοντρη και θελει να ειναι ενα Golf με σημα την ελικα. Ας το παρουν τα απανταχου στελεχη εταιρειων και ας μην στριβει...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Νοέμ 2019, 22:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Πολυ σωςτα.. Παντως ενώ κάποτε προ 10ετιας και πλεον η απόκτηση μιας μπέμπας ηταν το..σκοτεινό αντικείμενο του πόθου .. του κάθε νεοέλληνα ,αυτο στις μερες μας φαινεται να εχει αλλαξει με αποτέλεσμα , εαν εξαιρέσει κανεις τα suvουρο.ειδη Χ1-2 ,ολο και λιγοστεύουν τα νεα μοντέλα στους ελληνικούς δρόμους...της εταιρείας
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Νοέμ 2019, 00:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Επαγγελματικοί λόγοι στον Aγιο Νικόλαο Κρήτης με ενα νοικιαρικο απο το αεροδρόμιο Ηρακλείου, sKoda fabia βενζίνη με start and stop,/30 κχ στο κοντέρ του. Οι εμτυπωπισεις ως προς την οδηγική συμπεριφορα του δεν με ενθουσίασαν θα ελεγα καλυτερα με χάλασαν .Αργο σε επιτάχυνση,που ιδίως στην ανηφορια ηταν προβληματική( με τρία ατομα),η ανάρτηση σου έδινε εντυπωση πως πλέει σαν να εχουν φθαρεί τα αμορτισερ,καθίσματα σχετικα σκληρά ,τα δε φρένα ειχαν ασάφεια .Ολα αυτα σε σχεςη με το δικο μου C4gp που ειναι και βαρύτερο.Ουτε τα φώτα του συγκρίνονται καν ...αλλα απο ήχο πόρτας...κλασική γερμανική συνταγή..
|
|
|
|
|
SHERIF
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Νοέμ 2019, 01:23 |
|
Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57 Δημοσιεύσεις: 599
|
Orestis έγραψε: ...αλλα απο ήχο πόρτας...κλασική γερμανική συνταγή.. Μου θύμησες ενα παλιό ανέκδοτο .....μπορεί να μην γ@μ..... αλλά απο εξυπηρέτηση σκίζουμε!
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Νοέμ 2019, 14:01 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Κι εγώ είχα μια επαφή με ένα νοικιαρικο Auris 1.4 did. Ήταν μια άσχημη επαφή. Χοντρικά θα πω, ότι συγκρίνοντας το με την C4 μου, δεν υπάρχει καμία επαφή. Θα ξεκινήσω από το εσωτερικό. Τα υλικά του ταμπλώ μου θύμισαν hilux. Μια εντελώς απρόσωπη και άσχημη αισθητική με το κλασσικό ρολόι εποχής 80s να είναι το κερασάκι στην τούρτα. Γενικά το εσωτερικό θα το χαρακτήριζα, απλά αθλιο. Τα καθίσματα άβολα και στενά (δεν θα κρίνω την έλλειψη διπλών ρυθμισεων, καθώς είναι θέμα έκδοσης εξοπλισμού). Δεν λέω άλλα γιατί θα το θάψω το αμάξι. Σε καμία περίπτωση δεν έχει το αρχοντικό βαδισμα της Citroen, όντας κουραστικό και θορυβώδες, με ασαφές τιμόνι και ένα λεβιέ ταχυτήτων που ένιωθα ότι είναι από τιμονιέρα της Logitech. Και συνεχίζω να είμαι αυστηρός, γιατί αυτό το αμάξι κόστιζε +2000-3000€ παραπάνω από τη C4 και δεν μπόρεσα να βρω εναν, έστω έναν λόγο. Κινητήρας; Ετη πίσω, οντας θορυβώδης, αδύναμος και ενεργοβορος (6.0/100 σε ρυθμούς που εγώ ήμουν με 4.7-5.2). Αναρτηση; Καμία επαφή. Χώροι; Μικρότεροι. Αίσθηση; Άθλια. Μάλλον υπερτερεί σε αυτό που έλεγαν οι συνάδελφοι μου' "ναι ρε φίλε, αλλά παίρνεις toyota, αξιοπιστία". Κι εκεί η συζήτηση μας τελείωσε.
Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Νοέμ 2019, 18:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Έκανες μια φιλότιμη προσπάθεια να τον σώσεις τον ανθρωπο, πιστεύω όμως στο τέλος θα το πάρει το Γαλλικό, και θα μπει εδώ μέσα μετα βρίζοντας χαχα
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Νοέμ 2019, 18:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Δε μπορώ να καταλάβω το νόημα των παραπάνω ποστ και την όλη ελαφρότητα μόνιμα Μ αυτό θέμα. Λες και ο Τζινοπουλος ταλαιπωρήθηκε ποτέ από κανένα Σιτροέν του που κάνει και σχολια. Βαρυμαγκα που θα πάει θα το πουλήσεις να ησυχάσεις κι εσύ κι εμείς κι ας είναι απροβληματιστο Φυσικά και δεν ισχύουν όλα αυτά ιδίως όταν περνάνε και τα χρόνια. Όλα σπανε όλα χαλάνε. Ήμουν πολύ μακρινό ταξίδι μέχρι χθες με το αυτοκίνητο και χαράμισα μισό απόγευμα στου διαόλου τη μάνα να βοηθήσω με οτι είχα στο πορτμπαγκάζ δύο ζευγάρια που έτυχε και συνάντησα μ ένα avensis mk1 το οποιο πέταξε όλα τα νερά εν κινήσει και όσο το τσεκαρα ήταν εμφανώς φλατζαρισμενο...
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Νοέμ 2019, 20:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Κάνουμε και λίγη πλάκα να περάσει η ώρα Νονέ, τρεις ώρες περιμένω στο λιοτριβι να βγει το λάδι... εργαλεια τα citroen δεν νιώθουνε...και όμορφα τα άτιμα χαχα
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|