thanasisgtv6 έγραψε:
ευχαριστο για τις πληροφοριες. αλλα πως θα το βρω στο εμποριο με τι ονομα τηα παω να το ζητησω?
Καλό είναι να μην επιχειρήσεις μόνος σου τις κολήσεις. Είπαμε,πας σε σιδηρουργό με το αμάξι, έχει τόρνους, μηχανήματα, διάφορα μέταλα, ακόμα κ σχέδια από πολλαπλές κλπ διαφόρων αυτοκινήτων κ θα σου φτιάξει μία τέλεια πολλαπλή. Εσύ το μόνο που μπορείς να κάνεις (στη θεωρία) είναι να ψάξεις-μελετήσεις-αναζητήσεις σε διάφορα φορουμ, σε συζητήσεις με μηχανικούς κλπ. ΤΗ ΔΙΑΤΟΜΗ κ ΤΟ ΜΗΚΟΣ των σωληνώσεων, ανάλογα με τα διάφορα στοιχεία απόδοσης του κινητήρα (μίγμα, πίεση turbo κλπ).
Για το τελικό (σε turbo) δε παίζει κ μεγάλο ρόλο, ένα απλό με μεγάλη εξωτερική διατομή (όσο αντέχεις θόρυβο) θα σου κάνει δουλειά.
Επίσης προσοχή στο μέταλο που θα χρησιμοποιήσεις για τις συστολές-διαστολές, μη σου σπάσει από τις θερμοκρασίες που ανεβάζει. Θέλεις δηλ. ένα μέταλο αντοχής κ ελαστικότητας. Οι σιδηρουργοί τα γνωρίζουν.