Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:00 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 15:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
μια απλα ερώτηση θελω να κάνω, μιας κ το έχω απορία :
πως ειναι δυνατον στις μηχανες, απο 800 κυβικα να βγαίνουν 75 αλογα, και στα αυτοκινητα να θες 1400 κυβικα για 90 ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κυβισμός αυτοκινήτων και μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 15:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57
Δημοσιεύσεις: 3167
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
Μπορώ να φανταστώ, λόγω περισσότερων στροφών λειτουργίας και ίσως λιγότερων απωλειών από γρανάζια και άλλα μηχανικά μερη....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 17:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Παίζει ρόλο και η ροπή.

Μπορεί να δείς τραχτέρ με κινητήρα 5.000 κυβικά να βγάζει "μόνο" 100 άλογα. Αλλά πίσω κυριολεκτικά να ...οργώνει!!! :mrgreen

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 17:48 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Πολυ σωστοι και οι 2 απο πανω μου. Εξαρτατια για τι χρηση το θελεις Δημητηρη.
Τετοιοι κινητηρες 2κυκλων δεν βγαζουν σε διαρκεια ζωης εναν κινητηρα αντιστοιχης ιπποδυναμης και περισσοτερων κυβικων ενος αυτοκινητου.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 20:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
billaras έγραψε:
Πολυ σωστοι και οι 2 απο πανω μου. Εξαρτατια για τι χρηση το θελεις Δημητηρη.
Τετοιοι κινητηρες 2κυκλων δεν βγαζουν σε διαρκεια ζωης εναν κινητηρα αντιστοιχης ιπποδυναμης και περισσοτερων κυβικων ενος αυτοκινητου.



Διαφωνώ. Αν τα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου ήταν φτιαγμένα με τους τρόπους παραγωγής αυτών μιας μοτοσυκλέτας, τα αυτοκίνητα θα κόστιζαν περίπου 4 με 5 φορές πάνω.
Έίναι θέμα ροπής σίγουρα, αλλά όχι αξιοπιστίας. Ένα fazer 600 βγάζει 100 αλογάκια στις 14.000 στροφές, άλλα ο κινητήρας έχει παραχθεί περίπου με τον ίδιο τρόπο που η ferrari παράγει τους V8 της. Είναι καθαρά θέμα κόστους.

Το TDM μου είναι 19 χρονών, γίνεται 20 φέτος, 75 άλογα από 850 κ.εκ. δικύλινδρο, άπειρα χιλιόμετρα.

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι αλλα ποσα χιλιομετρα βγαζει π.χ. ενα μοτερ ενος Yamaha Z και ενος Citroen C1; Ή ακομα και ενος παλιου Panda;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
MeddlingMageGR έγραψε:
μια απλα ερώτηση θελω να κάνω, μιας κ το έχω απορία :
πως ειναι δυνατον στις μηχανες, απο 800 κυβικα να βγαίνουν 75 αλογα, και στα αυτοκινητα να θες 1400 κυβικα για 90 ?


Πρωτα πρωτα σκεψου τις αναγκες κινητηριου δυναμης ενος αυτοκινητου και μιας μηχανης.
Η μηχανη δεν μπορει να διαχειριστει μεγαλη ροπη λογω μειωμενης προσφυσης.
Το αυτοκινητο για να μπορει να επιταχυνει λογω βαρους χρεαζεται μεγαλη ροπη.

Οποτε η κατασκευαστες κινητηρων ποτε θυσιαζουν την ροπη ποτε την ιπποδυναμη.

Μηχανες =υπερτετραγωνοι κινητηρες (διαμετρος πιστονιου μεγαλητερη απο την διαδρομη του) που ευνοει το στροφαρισμα + εκκεντροφοροι με μεγαλη διαρκεια=ανεβασμενη ιπποδυναμη και μικρη ροπη στρεψης.

Αυτοκινητα =υποτετραγωνοι κινητηρες (διαμετρος πιστονιου μικροτερη απο την διαδρομη του) που ευνοει την ροπη και εκκεντροφοροι με μικρη διαρκεια.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Φεβ 2011, 02:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αναλογια κιλου ανα ιππο αλλη τεχνολογια αλλος τροπος δουλεματος παταει σε 2 ροδες οχι πολλες τριβες κα

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Φεβ 2011, 07:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
το ειχα και εγω απορια αυτο και μετα απο ερευνα κατελιξα σε πολα σημπερασματα.τα παρελκομενα ενως μοτερ μοτο ειναι πολη εξεζητημενα και απιστευτα εξελιγμενα.π.χ ενα honda crf 450 με ενα κηλινδρο και4 βαλβιδες ουτε λιγο ουτε πολη βγαζει 77 αλογα ροδα!!!!οκ ειναι σχεδοναγωνηστικο μηχανακι αλα αυτο θελει ενα πιστονι καθε 40 ωρες λητουργειας.οι κιλινδροι τους σηνιθως εχουν επηκαλιψη νικασιλ,ειναι μια πολη ακριβη κατεργασια που στοχο εχει να μιωσει τριβες και θερμοκρασιες.καλουντε να διχηρστουν λιγοτερα κιλα αφου μαζι με τον αναβατη σηνιθως δεν περναν τα 300 κιλα οποτε μπορουν να ειναι ποληστροφα.εχουν τρομερη τεχνολογια στην μεταδωση και απο το 80 σηνηθως 6 σχεσεις.εχουν απιστευτη τεχνολογια στα ηλεκτρονικα τους αφου απο το 98 τα περισοτερα ειναι 8μπεκα με και 5πεταλουδα,χρησημοποιουν σαφως καλητερες εξαγωγες αφου μεχρι και το 04 δεν ειχαν καν προδιαφραφες καυσαεριων(τοτε εγινε ηποχρεοτικη η χρηση καταλυτη)στο θεμα εισαγωγης εχουν πολη πολη δουλιτσα αφου σηνηθως το ρεζερβουαρ ειναι φιλτροκουτι και παντα χρησημοποιουν εισαγωγη αερα με πιεση(ram air direct srad κτλ)πραγμα που σιμενει οτι οσο αυξανετε η ταχητιτα και η πιεση του αερα τοσα ποιο πολα αλογα βγαζουν.τελος να σου πω οτι λογο της απιστευτης εξελιξης της μηχανικης κατεργασιας τους σηνηθως φτανουν ανετα μεχρι και τα 100.000χλμ αξιοπιστα και χωρις πορβληματα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Φεβ 2011, 08:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
antonios16v έγραψε:
MeddlingMageGR έγραψε:
μια απλα ερώτηση θελω να κάνω, μιας κ το έχω απορία :
πως ειναι δυνατον στις μηχανες, απο 800 κυβικα να βγαίνουν 75 αλογα, και στα αυτοκινητα να θες 1400 κυβικα για 90 ?


Πρωτα πρωτα σκεψου τις αναγκες κινητηριου δυναμης ενος αυτοκινητου και μιας μηχανης.
Η μηχανη δεν μπορει να διαχειριστει μεγαλη ροπη λογω μειωμενης προσφυσης.
Το αυτοκινητο για να μπορει να επιταχυνει λογω βαρους χρεαζεται μεγαλη ροπη.

Οποτε η κατασκευαστες κινητηρων ποτε θυσιαζουν την ροπη ποτε την ιπποδυναμη.

Μηχανες =υπερτετραγωνοι κινητηρες (διαμετρος πιστονιου μεγαλητερη απο την διαδρομη του) που ευνοει το στροφαρισμα + εκκεντροφοροι με μεγαλη διαρκεια=ανεβασμενη ιπποδυναμη και μικρη ροπη στρεψης.

Αυτοκινητα =υποτετραγωνοι κινητηρες (διαμετρος πιστονιου μικροτερη απο την διαδρομη του) που ευνοει την ροπη και εκκεντροφοροι με μικρη διαρκεια.


:agree

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Φεβ 2011, 15:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Πάντως εμένα μου έκανε εντύπωση που μηχανή φίλου σχετικά πρόσφατη (εννοώ μπορεί να ήταν 10ετίας) είχε καρμπυρατέρ...

zxpanos έγραψε:
το ειχα και εγω απορια αυτο και μετα απο ερευνα κατελιξα σε πολα σημπερασματα.τα παρελκομενα ενως μοτερ μοτο ειναι πολη εξεζητημενα και απιστευτα εξελιγμενα.π.χ ενα honda crf 450 με ενα κηλινδρο και4 βαλβιδες ουτε λιγο ουτε πολη βγαζει 77 αλογα ροδα!!!!οκ ειναι σχεδοναγωνηστικο μηχανακι αλα αυτο θελει ενα πιστονι καθε 40 ωρες λητουργειας.οι κιλινδροι τους σηνιθως εχουν επηκαλιψη νικασιλ,ειναι μια πολη ακριβη κατεργασια που στοχο εχει να μιωσει τριβες και θερμοκρασιες.καλουντε να διχηρστουν λιγοτερα κιλα αφου μαζι με τον αναβατη σηνιθως δεν περναν τα 300 κιλα οποτε μπορουν να ειναι ποληστροφα.εχουν τρομερη τεχνολογια στην μεταδωση και απο το 80 σηνηθως 6 σχεσεις.εχουν απιστευτη τεχνολογια στα ηλεκτρονικα τους αφου απο το 98 τα περισοτερα ειναι 8μπεκα με και 5πεταλουδα,χρησημοποιουν σαφως καλητερες εξαγωγες αφου μεχρι και το 04 δεν ειχαν καν προδιαφραφες καυσαεριων(τοτε εγινε ηποχρεοτικη η χρηση καταλυτη)στο θεμα εισαγωγης εχουν πολη πολη δουλιτσα αφου σηνηθως το ρεζερβουαρ ειναι φιλτροκουτι και παντα χρησημοποιουν εισαγωγη αερα με πιεση(ram air direct srad κτλ)πραγμα που σιμενει οτι οσο αυξανετε η ταχητιτα και η πιεση του αερα τοσα ποιο πολα αλογα βγαζουν.τελος να σου πω οτι λογο της απιστευτης εξελιξης της μηχανικης κατεργασιας τους σηνηθως φτανουν ανετα μεχρι και τα 100.000χλμ αξιοπιστα και χωρις πορβληματα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 00:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Nομιζω μεχρι το 03' καρμπυρατερατα ηταν ολα...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 10:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
με λιγα λογια αν πχ μπει ενας κινητηρα kawasaki zzr 1380cc 200hp μπει στο δικο μου το c4 δεν θα παει βημα? και αν μπει ο δικος μου ο 2λιτρος στην hayabusa επισης αυτην δεν θα τραβαει? παντως καπου εβλεπα ενα βιντεο ειχαν βαλει το μοτερ της suzuki hayabusa 1340cc 192hp σε smart και πραγματικα δεν μπορουσαν να το κρατησουν στον δρομο.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 10:58 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι αλλα υπαρχει ακι μινι-bussa, που εκεινο το μοτερ Hayabussa ειναι 420+ αλογα με τουρμπο, και το μινι ειναι 600- κιλα... Και το Smart ειναι παναλαφρο σε σχεση με το 2,0 C4 σου που ειναι 1200+ κιλα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 11:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
εδω και οι αποδειξεις

http://www.youtube.com/watch?v=jE4kqBT8dWo

http://www.youtube.com/watch?v=cV4HdsDZX6c

http://www.youtube.com/watch?v=ZMqnGkqyfa8

Υ.Γ το smart δεν ειναι τοσο ελαφρι οσο φαινεται

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 22 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Ηλεκτρολογοι αυτοκινητων
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: spiros
Απαντήσεις: 0
Περιοδικά Αυτοκινήτων - Ειδικός Τύπος
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: NEKTARIOS C5
Απαντήσεις: 283
Ανακλήσεις αυτοκινήτων Peugeot και Citroen στην Ελλαδα
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Archangel_2.0
Απαντήσεις: 3
«Ατυχή» ονόματα αυτοκινήτων!!!
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 19
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ