Prokopas έγραψε:
didac4 έγραψε:
Πάντως στο δικό μου αυτοκίνητο με ταλαιπώρησαν για ένα θόρυβο από την μπροστινή ανάρτηση και δεν μπόρεσαν να τον βρούν ενώ στον Αθανασάτο μου βρήκαν το πρόβλημα αμέσως.
Η εγγραφή του συγκεκριμένου χρήστη καθώς και το συγκεκριμένο post πραγματοποιήθηκαν από Η/Υ εντός του δικτύου των επίσημων αντιπροσώπων της Citroen.
Είναι τιμή μας να συμμετέχουν στις συζητήσεις μας άτομα από το επίσημο δίκτυο της Citroen αλλά είναι κρίμα να κακοχαρακτηρίζονται με αυτό τον τρόπο άλλοι επίσημοι αντιπρόσωποι.
Είναι προφανές ότι υπάρχει ένταση μεταξύ των δύο αντιπροσώπων. Και λογικό μιας και πλέον υπάρχουν δύο στην ίδια πόλη αντί, μέχρι πριν 2-3 χρόνια, μίας μονοπωλιακής αντιπροσωπείας. Εγώ επέλεξα τον Γιαννάτο μιας και βρίσκεται λιγότερο από 200μ από το σπίτι μου. Χωρίς να έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τον Αθανασάτο. Εξάλλου και τις δύο c4 από αυτόν τις πήρα. Μεταξύ των δύο αγορών πρόλαβα να κάνω μία μόνο αλλαγή λαδιών (10k) και αυτή στο Γιαννάτο μιας και η διαφορά τιμής για την ίδια ακριβώς εργασία ήταν σχετικά μεγάλη και έπρεπε να μετακινηθώ και στην άλλη πλευρά της πόλης. Ακόμα από κανα δύο θεματάκια που είχα με τριγμούς και κλίμα, δεν έμεινα ικανοποιημένος από τις απαντήσεις που πήρα.
Πχ (βάλε ζελατίνες, - με λίγο ραδιάκι δε θα ακούς τίποτα….)
Τέσπα, διαλέγεις και παίρνεις.
Υγ. Από τη πρώτη μέρα στη δουλεία μου (2004) το αφεντικό μου είπε το έξης:
-Δεν έχω απαίτηση από σένα να είσαι μηχανολογάρα….. σιγά σιγά θα μάθεις και θα γίνεις.
-Θέλω να είσαι συνεπής.
-Δε λέμε ψέματα ποτέ στο πελάτη
- δε ρίχνουμε λάσπη ποτέ στους άλλους. Δε μας ενδιαφέρει τι και πως το κάνουν. Εμείς τι κάνουμε…..