jimnik έγραψε:
Παράθεση:
Ακόμα από κανα δύο θεματάκια που είχα με τριγμούς και κλίμα, δεν έμεινα ικανοποιημένος από τις απαντήσεις που πήρα.
Πχ (βάλε ζελατίνες, - με λίγο ραδιάκι δε θα ακούς τίποτα….)
Τέσπα, διαλέγεις και παίρνεις.
ο Γιαννάτος στα ειπε αυτα?
Τέτοιου είδους απαντήσεις δε τις παίρνεις από “επαγγελματίες” που θα υποστηρίξουν την αγορά που έκανες, και ειδικά αν πρόκειται να αφιερώσουν λίγη ώρα στο αυτοκίνητο σου χωρίς να πληρωθούν.
Στο Γιαννάτο δε πήρα τέτοιες απαντήσεις. Ίσα ίσα…..
timman έγραψε:
Υγ. Από τη πρώτη μέρα στη δουλεία μου (2004) το αφεντικό μου είπε το έξης:
-Δεν έχω απαίτηση από σένα να είσαι μηχανολογάρα….. σιγά σιγά θα μάθεις και θα γίνεις.
-Θέλω να είσαι συνεπής.
-Δε λέμε ψέματα ποτέ στο πελάτη
- δε ρίχνουμε λάσπη ποτέ στους άλλους. Δε μας ενδιαφέρει τι και πως το κάνουν. Εμείς τι κάνουμε…..
???Ποιο αφεντικό?
Ένα παράδειγμα έδωσα για το πώς δουλεύει το σύστημα στην εταιρεία εργάζομαι. Όπως θα πρέπει να δουλεύει και παντού….
Προς θεού δε δουλεύω στη Citroen αν κάτι τέτοιο κατάλαβες…