Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 13:08 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιούλ 2011, 01:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Μας άλλαξαν τα πετρέλαια οι ελληνικές κυβερνήσεις, μέχρι να αποφασίσουν να νομιμοποιήσουν την πετρελαιοκίνηση και στις ευρύτερες περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.


Χρησιμοποιώ συνειδητά τη λέξη "νομιμοποίηση", καθώς τους τελευταίους μήνες αυξήθηκε κατακόρυφα ο αριθμός των καινούριων πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. εξαιτίας της πανάκριβης τιμής της βενζίνης.

Αυτό ώθησε πολλούς συμπολίτες μας να παρακάμψουν την απαγόρευση και να αγοράσουν ένα καινούριο μοντέλο με κινητήρα ντίζελ, πράγμα πολύ εύκολο καθώς απαιτείται μόνον ένας λογαριασμός από οργανισμό κοινής ωφελείας (νερό, ηλεκτρικό), που θα πιστοποιεί ότι διαμένεις εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης.

Έτσι υπολογίζεται ότι μόνον στην περιοχή της πρωτεύουσας κινούνταν παράνομα περίπου 90.000 ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα, φαίνεται όμως ότι από το φθινόπωρο θα μπορούν να κάνουν το ίδιο με την άδεια της πολιτείας.

Λογικό είναι να μην γνωρίζει ο μέσος Έλληνας πολλά πράγματα γύρω από την πετρελαιοκίνηση εξαιτίας όλων αυτών των περιορισμών και των απαγορεύσεων, έφτασε όμως η ώρα να απαντήσει και ο ίδιος στο ερώτημα "βενζίνη ή πετρέλαιο;" Στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες θα λέγαμε "σημειώσατε 2", καθώς την τελευταία δεκαετία ανοίγει συνεχώς η ψαλίδα υπέρ του ντίζελ και σε βάρος της βενζίνης. Στο ρεπορτάζ που ακολουθεί δίνουμε τις απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες απορίες που υπάρχουν γύρω από την πετρελαιοκίνηση.

1. Συμφέρει το πετρέλαιο;

Αυτή τη στιγμή κοστίζει ένα λίτρο πετρέλαιο περίπου 20 λεπτά φτηνότερα από ένα λίτρο αμόλυβδης βενζίνης, ενώ τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα, άρα πλεονεκτούν σε κόστος χρήσης. Από την άλλη πλευρά οι κινητήρες πετρελαίου είναι πιο περίπλοκοι και ακριβότεροι από τους αντίστοιχους της βενζίνης, οπότε ανεβαίνει και η λιανική τιμή του αυτοκινήτου. Στις μικρομεσαίες κατηγορίες κοστίζει ένα μοντέλο πετρελαίου περίπου 2.000 ευρώ ακριβότερα (ορισμένες φορές και παραπάνω), στις μεγαλύτερες κατηγορίες οι διαφορές ανεβαίνουν, οπότε θα πρέπει να βγάλετε το κομπιουτεράκι και να υπολογίσετε, πόσο χρόνο θα χρειαστείτε για να αποσβέσετε το πρόσθετο ποσό, εκμεταλλευόμενοι τη διαφορά στην κατανάλωση. Εννοείται, ότι καθοριστικό ρόλο παίζουν εδώ τα χιλιόμετρα, που διανύουμε κάθε χρόνο. Να αναφέρουμε ορισμένα παραδείγματα, στα οποία έχουμε υπολογίσει το ένα λίτρο ντίζελ 1,45 ευρώ και το ένα λίτρο αμόλυβδη 1,65 ευρώ. Το Audi A1 1.4 Attraction αποδίδει 122 ίππους, καταναλώνει 5,3 λίτρα βενζίνη ανά 100 χλμ. και κοστίζει 20.500 ευρώ. Το πετρελαιοκίνητο Audi A1 1.6 TDI Attraction αποδίδει 105 ίππους, καταναλώνει 3,8 λίτρα ντίζελ ανά 100 χλμ. και κοστίζει 23.750 ευρώ, είναι δηλαδή 3.250 ευρώ ακριβότερο. Το στργγυλοποιημένο όφελος από την κατανάλωση είναι 3,2 ευρώ στα 100 χλμ. για το ντίζελ και προκύπτει ως εξής: 5,3 λίτρα βενζίνη Χ 1,65 ευρώ το λίτρο = 8,745 ευρώ, 3,8 λίτρα ντίζελ Χ 1,54 ευρώ = 5,510 ευρώ. Αφαιρούμε από τα 8,745 ευρώ τα 5,510 ευρώ και έτσι προκύπτει το όφελος υπέρ του πετρελαιοκίνητου μοντέλου ανά 100 χλμ. Για να αποσβεστεί αυτή η διαφορά της τιμής αγοράς μόνον από την κατανάλωση (δεν υπολογίζουμε διαφοροποιήσεις σε τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα, σέρβις, κλπ.) θα πρέπει να καλύψει το πετρελαιοκίνητο μοντέλο 101.560 χιλιόμετρα. Βλέπουμε λοιπόν ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση συμφέρει η αγορά ενός πετρελαιοκίνητου Audi A1 μόνον όσους κάνουν πολλές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο. Εντελώς διαφορετικά είναι τα πράγματα π.χ. στην περίπτωση του Jeep Cherokee. Το βενζινοκίνητο Cherokee 3.7 Sport αποδίδει 211 ίππους, καταναλώνει κατά μέσο όρο 11,7 λίτρα/100 χλμ. και κοστίζει 37.900 ευρώ, ενώ το πετρελαιοκίνητο Cherokee 2.8 CRD Sport αποδίδει 177 άλογα, χρειάζεται μόνον 8,6 λίτρα/100 χλμ. και τιμάται 39.900 ευρώ, δηλαδή 2.000 ευρώ ακριβότερα. Έτσι αποσβαίνεται η διαφορά της τιμής μετά από 28.985 χιλιόμετρα!

2. Τι θα ισχύσει με τα τέλη κυκλοφορίας;

Τα τέλη κυκλοφορίας για τα μοντέλα μετά τον Νοέμβριο του 2010 καθορίζονται βασικά από τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα. Εδώ υπερέχουν λοιπόν τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, αφού εκπέμπουν κατά μέσο όρο λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα χάρη στη χαμηλή τους κατανάλωση.

3. Τι γνωρίζουμε για τα φίλτρα-παγίδες;

Τοποθετούνται είτε εργοστασιακά είτε εκ των υστέρου για να φιλτράρουν τα σωματίδια της κάπνας, που θεωρούνται καρκινογόνα. Μάλιστα η καύση των σωματιδίων γίνεται αυτόματα μέσα στο φίλτρο, που δεν χρειάζεται έτσι άλλαγμα. Προτείνουμε σε όσους σκέφτονται να αγοράσουν ένα ντιζελοκίνητο μοντέλο, να το παραγγείλουν με το ειδικό φίλτρο, γιατί ενδεχομένως να υπάρξουν στο μέλλον ευνοϊκότερες ρυθμίσεις (π.χ. στα τέλη κυκλοφορίας) για τα αυτοκίνητα με τη συγκεκριμένη αντιρυπαντική τεχνολογία.

4. Τι γίνεται με τη νοθεία στο πετρέλαιο;

Δυστυχώς το πετρέλαιο νοθεύεται εύκολα και μπορεί να προκαλέσει ζημιές σε διάφορα εξαρτήματα. Οι έλεγχοι του ελληνικού κράτους είναι εντελώς ανεπαρκείς και εφόσον δεν βελτιωθούν, θα παραμείνει η ντιζελοκίνηση στη χώρα μας μία υπόθεση υψηλού ρίσκου.

5. Να αγοράσω μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο μοντέλο από το εξωτερικό;

Και εδώ γίνονται πολλές...ταρζανιές με την άγνοια ή τις πλάτες των τελωνείων. Έτσι εισάγονται μοντέλα εξαετίας με πιστοποιητικά μαϊμού, που φαίνονται ότι είναι τριετίας, για να πληρώνουν λιγότερους δασμους εισαγωγής. Άρα χρειάζεται εξονυχιστικός έλεγχος της προέλευσης του αυτοκινήτου, για να μη βρεθείτε προ εκπλήξεως.

6. Θα μπορώ να καίω βιοντίζελ;

Το βιοντίζελ προέρχεται από φυτικά -ορισμένες φορές και από μαγειρικά- έλαια, δεν περιέχει ορυκτέλαιο και εκπέμπει πολύ λιγότερους ρύπους. Είναι όμως ακριβότερο και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο από ορισμένα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα, χωρίς να γίνουν οι απαραίτητες μετατροπές. Πάντως τις περισσότερες φορές αναμειγνύεται το βιοντίζελ σε ένα χαμηλό ποσοστό μέσα στο κανονικό ντίζελ και έτσι δεν προκαλεί προβλήματα σε κανένα αυτοκίνητο.

7. Τι θα γίνει με τα ασφάλιστρα και ποια θα είναι η αξία μεταπώλησης;

Είναι πολύ πιθανό να πληρώνουν τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα ακριβότερα ασφάλιστρα, επειδή διανύουν συνήθως περισσότερα χιλιόμετρα, άρα μεγαλώνει και η πιθανότητα να εμπλακούν σε κάποιο ατύχημα. Όσο για την αξία μεταπώλησης των πετρελαιοκίνητων μοντέλων, αυτή αναμένεται υψηλότερη σε σχέση με την αντίστοιχη ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου, καθώς τα πρώτα έχουν χαμηλότερο κόστος χρήσης και συντήρησης (οικονομικότερη κατανάλωση, αραιότερα σέρβις, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής οι κινητήρες).

8. Θα ανακάμψει η ελληνική αγορά αυτοκινήτου μετά την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης;

Δύσκολα. Όπως γράψαμε και στην αρχή, το ντίζελ συμφέρει κυρίως στα μεγαλομεσαία μοντέλα, όμως οι Έλληνες αγοράζουν εξαιτίας της οικονομικής κρίσης κυρίως αυτοκίνητα έως 1.200 κ.εκ.

http://www.gazzetta.gr/article/item/207 ... -petrelaio

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιούλ 2011, 01:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ελπίζω μόνο να μπλοκάρουν με κάποιον τρόπο την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων απο το εξωτερικό (π.χ. Γερμανία), με "οικολογικά βαφτισμένους" κινητήρες ντίζελ του 1980. Και μετά ...τούφα το ντουμάνι!

Ίσως πρεπει να βάλουν και εναν περιορισμό στην τεχνολογία, και να επιτρέπουν ας πούμε μόνο ΕURO 4 και πάνω...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιούλ 2011, 09:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Κατατοπιστικό κ σωστό σε γενικές γραμμές το άρθρο, αλλά πρέπει να συμπληρώσουμε μερικές “λεπτομέρειες”. Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη για το σεντόνι...

Τα καλά νέα:

Η χαμηλότερη κατανάλωση προσφέρει κ υψηλότερη αυτονομία, πράγμα πολύ σημαντικό σε μικρά αυτοκίνητα με πχ 40 λίτρα ρεζερβουάρ.

Πέρα από την ιπποδύναμη, υπάρχει και η σημαντικότερη ροπή. Μπορεί δλδ η μπενζίνα να είναι γρηγορότερη σε επιταχύνσεις από στάση κ 0-100, αλλά εκεί που πραγματικά έχει σημασία, στις επιταχύνσεις εν κινήσει το πετρέλαιο είναι αλλού, και η διαφορά αυξάνεται όσο πιό φορτωμένο είναι το αυτοκίνητο.
Μία τρίλιτρη diesel 3άρα BMW “της σειράς” έχει ίδιες επιταχύνσεις εν κινήσει με την κορυφαία Μ3, και καλύτερες αν βάλεις 4 άτομα μέσα....
Μία 2.2 diesel είναι άμεσα συγκρίσιμη με την πολύ καλή τρίλιτρη μπενζίνα, και φυσικά γρηγορότερη εν κινήσει αν είναι φορτωμένη....

Το προσδώκιμο επιβίωσης ενός πετρελαιοκινητήρα είναι 2πλάσιο-3πλάσιο-4πλάσιο από την αντίστοιχη μπενζίνα. Γι'αυτόν το λόγο, κρατάει την αξία του ως μεταχειρισμένο ακόμα κ πολλά χρόνια μετά. Αν πχ έβρισκα ένα Mercedes 1800compressor με 200χιλιάδες χιλιόμετρα θα έψαχνα πριν καν το αγοράσω έναν άλλο κινητήρα, ενώ με ένα diesel στα ίδια χιλιόμετρα δεν θα με απασχολούσε.


Τα άσχημα νέα:

Μπορεί οι πετρελαιοκινητήρες του παρελθόντος να έχουν βγεί τέρατα αξιοπιστίας γράφοντας εκατομμύρια χιλιόμετρα σε ταξί, αλλά οι νέοι δεν είναι όλοι τόσο αξιόπιστοι. Αν κ παραμένουν πολύ πιό αξιόπιστοι από τις μπενζίνες, έχουν γίνει πολύπλοκοι κ γεμάτοι ηλεκτρονικά. Ρωτήστε ταξιτζήδες για πικραμένες ιστορίες.

Μακράν το εκνευριστικότερο σε diesel αυτοκίνητο είναι το μικρό εύρος στροφών που έχεις για να παίξεις. Πχ έχει κόκκινο το στροφόμετρο στις 4500στροφές, όταν στη βενζίνη ξεκινά στις 5500. Αν πάρετε diesel, πάρτε το αυτόματο, και προτιμήστε το ακριβότερο κιβώτιο που αντέχει η τσέπη σας (7άρι where available).

Το ότι σήμερα η τιμή της βενζίνης είναι ακριβότερη κατά x λεπτά από αυτήν του πετρελαίου δε μου λέει απολύτως τίποτα. Πέρα από την παιδική χαρά που μας κυβερνάει και βάζει μπιστόλια στο τραπέζι για να πάρει τα πουκάμισα των κερδοσκόπων, έχουμε και τις διακυμάνσεις της διεθνούς αγοράς με απρόβλεπτες -μερικές φορές- συνέπειες. Για παράδειγμα, πριν 3-4 χρόνια είχε συμβεί το περίεργο να πωλείται diesel στα 1,3e/lt όταν η αμόλυβδη έπαιζε στα 0,9e/lt.
Θεωρητικά, το diesel ήταν κ θα είναι φθηνότερο της αμόλυβδης. Πόσο όμως και για ποιό χρονικό διάστημα, ουδείς γνωρίζει με σιγουριά....

Η διαφορά τιμής μεταξύ βενζινοκίνητου και πετρελαιοκίνητου στα ίδια κυβικά παίζει ανάλογα με το μοντέλο. Μπορεί στα παραδείγματα του άρθρου να είναι σχετικά μικρή, αλλά όταν πήρα το C5 2.0 με 22700e το δίλιτρο diesel με τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό (Prestige) έβγαινε εννιά χιλιάδες παραπάνω. Τα εννέα χιλιάρικα είναι τρελλή διαφορά αν σκεφτούμε τα 22,7 ενώ πχ στη Mercedes CLS 350 η διαφορά ήταν 4 χιλιάρικα στα 85. Στη μία περίπτωση φεύγεις τρέχοντας ενώ στην άλλη το σκέφτεσαι πολύ σοβαρά.

Για να έχει περισσότερη πλάκα, αν παραγγείλεις πετρελαιοκίνητο υπάρχει αναμονή τριμήνου κ βάλε, όταν τα βενζινοκίνητα είναι πρακτικά ετοιμοπαράδοτα. Δεν υπάρχει στοκ αυτοκινήτων λόγω μειωμένης ζήτησης.

Δεν υπάρχει στοκ ούτε σε ανταλλακτικά, σε μοντέλα που δεν κυκλοφορούν ως ταξι. Γνωστός περίμενε 2 εβδομάδες για ανταλλακτικό από diesel C2.

Εξαιτίας των παραπάνω δεν πωλούνται πολλά diesel στην επαρχία (ένα στα 20 στην καλύτερη περίπτωση). Είναι βέβαια κ το ότι ο μέσος αγοραστής προτιμά δέρματα/ηλιοροφή/ζάντες/navi στα ίδια χρήματα αντί για έναν οικονομικότερο κινητήρα.....


Το άλλο άσχημο νέο είναι πως δεν μπορείς να βάλεις lpg σε πετρελαιοκινητήρα. Ακόμα κ με την αλητεία των βενζινάδων-γκαζάδων (0,63 πέρυσι / 0,83 φέτος με αύξηση φόρου 2 σεντ κ ίδιες περίπου διεθνείς τιμές), παραμένει το οικονομικότερο καύσιμο για αυτόν που γράφει πολλά χιλιόμετρα.


Και το καλύτερο για το τέλος: Η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα/Θεσσαλονίκη καθυστέρησε τόσα χρόνια για 2 λόγους.
Ο πρώτος είναι πως το κράτος δεν έχει αξιόπιστους ελεγκτικούς μηχανισμούς για να εγγυηθεί ποιότητα στο πετρέλαιο της αντλίας, ειδικά για διπλάσια κατανάλωση από τη σημερινή.
Ο δεύτερος κ καλύτερος είναι πως τα 2 διυλιστήρια της χώρας πραγματοποίησαν τεράστιες επενδύσεις για αμόλυβδη, που έπρεπε πρώτα να αποσβεστούν με το παραπάνω μέχρι να μπούνε οι άνθρωποι σε νέα έξοδα εκσυχρονισμού των ¨γραμμών” για πετρέλαιο (για διπλάσια παραγωγή).


Το γενικότερο συμπέρασμα: Επιτηδευμένα πολύ φασαρία για το τίποτα!

Το θέμα αφορά θεωρητικά λίγους επαγγελματίες που θα μπορέσουν επιτέλους να έχουν diesel Fiorino/Berlingo/Vito/Transit/Transporter και πρακτικά ακόμα λιγότερους από αυτούς που έχουν σήμερα τη δυνατότητα να επενδύσουν σε upgrade επαγγελματικού αυτοκινήτου.

Ρίξτε μιά πετρελαιοκίνηση στο τραπέζι μπάς κ ξεχαστεί το μεσο-μακρο-πρόθεσμο κ έχουν να ασχολούνται με κάτι άλλο.

Άλλωστε, αυτός που χρειαζόταν το diesel κ ήταν συνειδητοποιημένος όσον αφορά τις ανάγκες του, ήδη το έχει αγοράσει και το κυκλοφορεί.....

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιούλ 2011, 15:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Όλοι με diesel και πετρέλαιο ναυτιλίας όπως τα ταξί....
Πέρα απο την πλάκα, καλό είναι να υπάρχει και η δυνατότητα να πάρεις diesel γιατί κάποιοι το χρειάζονται.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιούλ 2011, 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
...η τσεπη μας το χρειαζεται ακομα πιο πολυ!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιούλ 2011, 17:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
με τα χμ που κανω νομιζω και εγω χρειαζομαι ενα πετρελαιο!

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιούλ 2011, 22:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Γιαννη, ηδη επιτρεπονται μονο euro 5 εισαγωγης αυτοκινητα, οσα euro 4 και πισω μπηκαν...μπηκαν! Τωρα ειναι αρκετα μεγαλο το κοστος να φερεις ενα αυτοκινητο απ'εξω, βλεπεις πρεπει να ειναι euro 5, που σημαινει νεο μοντελο...και ακριβο!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιούλ 2011, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
A ωραία! :thumb

Καλύτερα πάντως ακριβά και καινούρια, παρά παλιά σαπιοκάραβα και ρυπογόνα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιούλ 2011, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Δε θεωρω σαπιοκαραβο ενα αυτοκινητο diesel ή μη που ειναι euro 4, υπερβολικο αυτο που θεσπισαν...αλλα τεσπα.
Σημασια εχει οτι δε θα βλεπουμε πια κατι γερμανικα καραβανια του '80, εισαγωγης απο Γερμανια κατα κυριο λογο...να βολταρουν και να εκπεμπουν ρυπους οσο ενα εργοστασιο!
Ειχε καταντησει αηδεια αυτο το θεμα στην Ελλαδα! :angr

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιούλ 2011, 23:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
E αυτά εννοώ ρε βασίλη. Μοντέλα του 80 και του 90 που βγάζουν ρύπους.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιούλ 2011, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
makisasve έγραψε:
με τα χμ που κανω νομιζω και εγω χρειαζομαι ενα πετρελαιο!



Εσύ χρειάζεσαι υβριδικό,παλικάρι μου....... :laugh :laugh :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιούλ 2011, 00:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
M.M έγραψε:
makisasve έγραψε:
με τα χμ που κανω νομιζω και εγω χρειαζομαι ενα πετρελαιο!



Εσύ χρειάζεσαι υβριδικό,παλικάρι μου....... :laugh :laugh :laugh


:agree

:laugh :laugh

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: πετρελαιοκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 11:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Αύγ 2009, 22:26
Δημοσιεύσεις: 103
τελικα ρε παιδια επετραπη το diesel στην αθηνα γιατι εχω ακουσει κατι σεναρια οτι εχει επιτραπει κ δεν το εχουν ανακοινωσει. ξερει κανεις κατι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πετρελαιοκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Αύγ 2009, 22:26
Δημοσιεύσεις: 103
PREDATOR έγραψε:
τελικα ρε παιδια επετραπη το diesel στην αθηνα γιατι εχω ακουσει κατι σεναρια οτι εχει επιτραπει κ δεν το εχουν ανακοινωσει. ξερει κανεις κατι?

ακυρη η ερωτηση. ευχαριστω για τη διορθωση.και φυσικα τις πολυτιμες πληροφοριες. :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελευθερία στο πετρέλαιο!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Οκτ 2011, 10:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Το ξανασκέφτηκαν οι άνθρωποι, έπεσαν κ κάτι τηλέφωνα από ιδιοκτήτες διυλιστηρίων, και πήραν πίσω την απελευθέρωση για περιβαλλοντικούς λόγους βεβαίως βεβαίως....

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231132012

Άντε βρε, και του χρόνου με υγεία!

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 51 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

C4 1,2 βενζίνη vs c4 1,5 πετρέλαιο
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: VasilisDrak
Απαντήσεις: 18
Προσοχή Καύσιμα c5 aircross πετρέλαιο
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Johndmk1973
Απαντήσεις: 24
C3 με πετρέλαιο και παγωνιά
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: takis2250
Απαντήσεις: 2
Μετατροπή σε πετρέλαιο!!!
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: graphic1970
Απαντήσεις: 7
Πρόβλημα με πετρέλαίο και depollution system faulty
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: karas
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ