Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:22 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Αύγ 2011, 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Ανοιγω ενα ευαισθητο θεματακι, αν oi mods εχουν αντιρρήσεις ας το χειριστούνε κατάλληλα.
Εψαξα λιγο αλλα δε βρήκα καποιο θεμα αντίστοιχο.

Ποια είναι η γνώμη σας για τη μάρκα Citroen και την αντιπροσώπευση της στη χώρα μας;
Πως κρίνετε την αξιοπιστία της και την αντιμετώπιση/υποστήριξη απο την εδώ αντιπροσωπεία;

Σε forum είτε απο προσωπικές γνωριμίες, εχουμε ολοι ακούσει ιστορίες τρόμου για διάφορες μάρκες. Προβλήματα προκύπτουν καμια φορά, το θέμα είναι με τι συχνότητα και σοβαρότητα, και πως τα αντιμετωπίζει κανείς.

Ποιες ειναι οι προσωπικές εμπειρίες απο τα αυτοκίνητά σας, βγήκαν ζημιάρικα ή αξιόπιστα σε σχέση με άλλα που είχατε ή σε σχέση με το μέσο όρο;
Ποια η αντιμετώπιση απο την αντιπροσωπεία οταν κάτσει καμια στραβή; Υποστηρίζει τον πελάτη η 'ποιος είστε κύριε....' ;

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Αύγ 2011, 11:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Kilomeater έγραψε:
Ποια είναι η γνώμη σας για τη μάρκα Citroen και την αντιπροσώπευση της στη χώρα μας;

Η μαρκα ειναι ΕΡΩΤΑΣ, τελος! Ειναι ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ στην οδηγηση, τελος! Ειναι ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ, τελος!
Η αντιπροσωπευση στη χωρα μας θαρρω οτι ειναι αρκετα καλη, τουλαχιστον απο φιλους και γνωστους που εχουν προσφατες εμπειριες απο νεο-αποκτηθεντα αυτοκινητα. Και μεις με τη ΖΧ δε θυμαμαι παντως να ειχαμε καποιο προβλημα, γι αυτο και δε μπορω να πω παραπανω λεπτομερειες. Οταν δεν εχεις καποιο προβλημα, πως μπορεις να χεις γνωμη για την αντιπροσωπευση εν καιρο προβληματων?.?.

Kilomeater έγραψε:
Πως κρίνετε την αξιοπιστία της και την αντιμετώπιση/υποστήριξη απο την εδώ αντιπροσωπεία;

Πολυ καλη, για 120.000km περιπου, το αυτοκινητο πηγαινε παντα σε οργανωμενο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Citroen στην Αθηνα. Παντα ειχαμε τις καλυτερες εντυπωσεις, εξυπηρετηση και εργασια.
(Αποδεδειγμενο και απο διαφορα τεστ που εχουν γινει κατα καιρους σε περιοδικα αυτοκινητου, οταν επισκεπτονταν αντιπροσωπους και εξουσιοδοτημενα συνεργεια σαν πελατες με συγκεκριμενο προβλημα, η Citroen παντα ειχε πολυ καλη θεση!)

Kilomeater έγραψε:
Σε forum είτε απο προσωπικές γνωριμίες, εχουμε ολοι ακούσει ιστορίες τρόμου για διάφορες μάρκες. Προβλήματα προκύπτουν καμια φορά, το θέμα είναι με τι συχνότητα και σοβαρότητα, και πως τα αντιμετωπίζει κανείς.

Πολυ σωστο αυτο...ενα φορουμ δεν αντιπροσωπευει το γενικοτερο αγοραστικο συνολο. Στα φορουμ μπορεις να δεις και τα πιο αστεια "προβληματα" για σοβαρα. Μπορεις επισης να ακουσεις του κοσμου τα δινα και τις καταστροφες...χωρις να ξερεις αν ο χρηστης του αυτοκινητου ειναι σιδεροφαγος. Λεπτομερειες που κανουν τη διαφορα ομως.
"Εχω χαμηλωσει το αυτοκινητο μου 5 ποντους και εχω βαλει την καλυτερη αναρτηση (θεοσκληρη) με 1.000+€...εχω προβλημα με το τιμονι, αλλαξα προσφατα ψαληδια, ακρομπαρα σουξου μουξου κουραφεξαλα...τι να κανω? Εχω απελπηστει...τελικα σκαρτο το αυτοκινητο" :D
"Υ.Γ: Ζω σε περιοχη που τις λακουβες τις αισθανομαι δευτερο σπιτι μου..."

Kilomeater έγραψε:
Ποιες ειναι οι προσωπικές εμπειρίες απο τα αυτοκίνητά σας, βγήκαν ζημιάρικα ή αξιόπιστα σε σχέση με άλλα που είχατε ή σε σχέση με το μέσο όρο;

Αρκετα αξιοπιστο θα λεγα για τη χρηση και για τους δρομους που κυκλοφορουσε. Υπερβολικα αξιοπιστο θα τονιζα, με τα χρηματα που δωσαμε για να το αποκτησουμε.
Ο μεσος ορος αξιοπιστιας ισως ηταν και ενα σκαλι πιο πανω...και παλι, δεν ειμαι σιγουρος. Ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο.

Kilomeater έγραψε:
Ποια η αντιμετώπιση απο την αντιπροσωπεία οταν κάτσει καμια στραβή; Υποστηρίζει τον πελάτη η 'ποιος είστε κύριε....' ;

Δεν εχω τετοια εμπειρια.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Αύγ 2011, 13:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ωραια θεμα και καλα κανεις και το ανοιγεις σαν υποψηφιος αγοραστης! :thumb

Σχετικα με το δικτυο της citroen στην Ελλαδα ,δε μπορω να σου πω πολλα πραγματα καθοτι αποκλειστικοι αγοραστες μεταχειρισμενων και οχι καινουργιων citroen εδω και 27 χρονια, οποτε δε πηγαιναμε για τακτικη συντηρηση σε αντιπροωπειες..
Ωστοσο και μετα την προσωπικη επαφη μου με παρα πολυ κοσμο απο το club μας.
Παντου υπαρχουν καλοι και κακοι..Οπως ακουγονται καλα λογια συνεχεια και απ ολους για την αντιπροσωπεια της οποιας εχουμε και διαφημιση και σου προτειναμε να κλεισεις το test drive ετσι ακουω και διαπιστωσα, συνεχεια αρνητικα πραγματα για αντιπροσωπεια της μαρκας σε μεγαλη πολη της Πελοπονησου.. Κατα την αποψη μου οτι συμβαινει με ολες τις μαρκες στην Ελλαδα συμβαινει και με τη citroen..Εξαιρεσεις ειτε αρνητικα (Σαρακακης που ακουγονται το μυρια οσα) ειτε θετικα (toyota που εχει κανει ονομα στον τομεα) φυσικα και υπαρχουν.. Οι περισσοτεροι στα ιδια παιζουν και ειναι θεμα της καθε αντιπροσωπειας και του προσωπικου του καθε φορα.. Στη θεση σου λοιπον δε θα το φοβομουν. :)

Σχετικα με την αξιοπιστια τωρα ,θα σου πω το εξης..Οικογενειακως εχουμε στην κατοχη μας 4 citroen αυτη τη στιγμη..
17,17,12 και 9 χρονων αντιστοιχα.. Με χιλιομετρα απο 86.000 μεχρι και 182.000km περιπου.. Γρυλλους παραθυρων ζητανε τα citroen και τιποτα αλλο.. :D Και η zx μου ζητησε στα χερια του προηγουμενου και οι 2 xantia ,δυο φορες η μια και τρεις φορες η αλλη μαλιστα.. Τη πρωτη φορα πληρωθηκε σαν ανταλλακτικο γνησιο και αν και δε θυμαμαι ακριβως τιμη ηταν ακριβο και τις υπολοιπες ειτε αγοραστηκε ιμιτασιον ειτε εγινε αξιοπιστη οπως εχει αποδειχθει πατεντα. :P
Στο δικο μου αυτοκινητο μιας και υπαρχει πληρες ιστορικο και μεσα σε 147.000km εχει αλλαχθει πιθανον (δεν εχει γραφτει στο ιστορικο) το ψυγειο μιας και μαστορες μου εχουν πει οτι δε μοιαζει εργοστασιακο και οπως προειπα ο γρυλλος παραθυρου του οδηγου..
Στη μια xantia εχει γινει επισκευη φλατζας κεφαλης και αλλαγη του ψυγειου του καλοριφερ,..Η φλατζα παει 300e που δικαιολογειται κατα τη γνωμη μεσα σε 17 χρονια ζωης..
Διαρροες απο τα υδραυλικα της αναρτησης δεν ειχαμε σε καμια απο τις 2 xantia!!
H xsara ειναι στα χερια μας 1 χρονο και κατι σα μεταχειρο και δεν εχει ζητησει κατι..
Πριν απο αυτα ειχαμε 2cv,gs,gsa,cx και αλλη μια zx.. Τα gs και gsa κρατηθηκαν σε κυκλοφορια κανονικη 21 και 25 χρονια αντιστοιχα μονο με προβλεπομενη συντηρηση και χωρις καμια εκτακτη βλαβη εκτος απο ενα ραγισμενο ραουλο ντιστριμπιτερ στη gs,τιποτα μα τιποτα αλλο!!! Η cx ειναι η μονη citroen απο τις 9 που μας αφησε στο δρομο..Προβληματακια υπηρχαν, κυριως γιατι αγοραστηκε ηδη 20 ετων και εγινε και μια μαλλον μετρια μετατροπη με μεγαλυτερο κινητηρα.. Η προηγουμενη zx εμεινε περιπου 1,5 χρονο στα χερια μας οποτε δεν υπαρχει συμπερασμα.

Η αποψη μου ειναι οτι η οποια βρωμα εχει βγει για τη citroen ειναι τελειως μα τελειως αδικη.- Μοντελα και παρτιδες με αυξημενα προβλημα υπηρχουν παντου οπως και στη citroen (π.χ.καποιες πρωτες xm ,καποιες πρωτες c5 I,) αλλα θεωρω οτι ειναι μια εταιρια τουλαχιστον στο μεσο ορο και στα ιδια με ταχα μου αξιοπιστες εταιριες του τυπου vw..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Αύγ 2011, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Συμφωνώ σε όλα με το Βασίλη και με το Χρήστο.Ας είμαστε ειλικρινείς και να δούμε τα πράγματα όπως είναι..
Η Citroen είναι "φτηνη" μάρκα που έχει να προσφέρει πολλά πράγματα.
Με λίγα χρήματα παίρνεις full extra αμάξι με καινοτομίες,τεχνολογία,ασφάλεια,άνεση,ποιότητα κατασκευής,ένα σωρό χώρους και πρακτικές θήκες,καθαρούς και οικονομικούς κινητήρες.
Όλα αυτά σε τι τιμές τα βρίσκεις από άλλους κατασκευαστές;;;
Και στην τελική τι παίρνεις από το Golf ή το Civic που τα ακριβοπληρώνεις;;;

Στο θέμα αξιοπιστίας παρ'ολη την κακή "ελληνική" φήμη που υπάρχει,μπορεί οποιοσδήποτε να βρει στο internet τους σχετικούς πίνακες που υπάρχουν..Αλλά βάζεις μυαλό στον έλληνα;; Για το C4: "Πολλές οθόνες έχει και ηλεκτρονικά","μη το πάρεις,θα σου χαλάσει!"
Κατάλαβες τι σου λέω.Ενώ η 316 η καινούργια ενός φίλου μου,που σε μια οθόνη 6Χ4εκ. έχει ανάψει ότι υπάρχει από ένδειξη είναι καλύτερη (35.000ευρώ αμάξι).

Τώρα για τις αντιπροσωπείες πιστεύω είναι σε καλό δρόμο,δείχνουν ενδιαφέρον και οι εργαζόμενοι είναι αρκετά φιλικοί.Εγώ προσωπικά είμαι ευχαριστημένος αν και θα ήθελα οι τεχνικοί να έχουν περισσότερες γνώσεις και να μην αντιμετωπίζουν το αμάξι όπως πριν 30 χρόνια..

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 08:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Aπό το 1987 έχουν περάσει από τα χέρια μας 8 σιτροέν , όλες αγοραμένες καινούργιες . Οι τέσσερις ηλικίας 14 (ΖΧ) , 13 (Xantia) , 6 (C4) και 2 (C5) ετών , τις έχουμε τώρα .

Από καμμιά δεν είχαμε πρόβλημα , ενώ ακόμη και τώρα οι γριούλες μικροθεματάκια βγάζουν κυρίως λόγω πλέον της μικρής χρήσης , αφού τις οδηγούν τα γερόντια της οικογένειας .

Πριν από τις σιτροέν είχα ένα γκόλφ Ι , που ήταν το χειρότερο αμάξι που είχα ποτέ μου με απίστευτες βλάβες , γιά αυτό δεν πρόκειται ποτέ να πάρω ξανά αμάξι από τους βαγγέληδες .

Ενδιάμεσα είχα και 2 εταιρικά μεγάλα και πολύ ακριβά και μουράτα suv , που είχαν τις λίγες έως αρκετές ζημιές τους , κάτι που δεδομένης και της τιμής τους ήταν πολύ ενοχλητικό . Ευτυχώς που σαν εταιρικά δεν με πόναγαν εμένα οι πολύ ακριβές επισκευές τους .

Γενικά όπως σου γράφουν και παραπάνω , η εταιρεία σου δίνει την δυνατότητα να πάρεις ένα αυτοκίνητο πολύ καλό σε τιμή επίσης πολύ καλή , μιά και η πολιτική της αντιπροσωπείας , με την οποία δεν είχα κάποιο πρόβλημα , λογικό αφού τα αμάξια δεν είχαν πρόβλημα , είναι να κρατάει τις τιμές των καινούργιων χαμηλά .

Αυτό είναι και το μόνο "πρόβλημα" της σιτροέν . Οτι αγοράζεις φτηνά ένα πολύ καλό αμάξι , αλλά δεν έχεις καλή τιμή μεταπώλησης .
Επίσης η εμπορική πολιτική της εταιρείας , είναι να διαφημίζει τις χαμηλές τιμές κυρίως στην τηλεόραση και να μην "επενδύει" στις διαφημίσεις και στις "καλές σχέσεις" με τον λεγόμενο ειδικό τύπο , κάτι που άλλες εταιρείες κάνουν κατά κόρον και μάλιστα έτσι εκβιάζουν τον ειδικό τύπο να γράφει καλά άρθρα γιά αυτές .

Αν και οι εκβιασμοί αυτοί δεν βγαίνουν έξω , είναι γνωστή η ιστορία με τον συγγγραφέα Νίκο Δήμου , που σαν συντάκτης των 4 τροχών το 1992 , έκραξε την vw που εν μέσω έξαρσης τότε του μακεδονικού , ονόμασε το passat , passat makedon και η αντιπροσωπεία έστειλε χαρτί που τους απειλούσε ότι θα τους κόψει την διαφήμιση .
Επειδή όμως ο Νίκος Δήμου δεν ήταν επαγγελματίας συντάκτης , τους δημοσίευσε το απειλητικό χαρτί και έγινε χαμός .

Από τότε όμως η αναξιοπιστία του ειδικού τύπου συνεχίζει τον δρόμο της ισορροπίας , ανάμεσα στην αλήθεια και το χρήμα .

Ενας άλλος λόγος που η σιτροέν δεν έχει πολύ καλό όνομα στην Ελλάδα , πηγαίνει πίσω στο 60 και στο 70 , την εποχή που η εταιρεία φτιάχνει πρωτοπορειακά αυτοκίνητα που ήθελαν όμως και την ανάλογη συντήρηση τους , από μορφωμένους συντηρητές αυτοκινήτων .
Τότε όμως ο μάστρο-κίτσος στην Ελλάδα έκανε σέρβις με το κατσαβίδι και το σφυρί σε κάτι αστεία και απλοικά αυτοκίνητα και οι εξελιγμένες σιτροέν του φαινόντουσαν ξαδερφάκια του Αpollo 11 . Κλασσικός ελληναράς λοιπόν , ότι δεν καταλάβαινε και τον δυσκόλευε , το έθαβε .

Ετσι όταν την δεκαετία του 60 παρουσιάστηκε μικρό αμάξι (GS) με 4 δισκόφρενα και ανεξάρτητες αναρτήσεις , την εποχή που τα ταμπούρα και οι άκαμπτοι άξονες , ήταν η πεπατημένη , η μαστοράντζα έπαθε σοκ .

Γιά να είμαστε όμως δίκαιοι , σε κάποιες εποχές , η πρωτοπορεία της σιτροέν , είχε και το τίμημα της με κάποια θέματα ποιότητας και αξιοπιστίας , ιδιαίτερα στα τελευταία χρόνια της αυτονομίας της και στα πρώτα της υπαγωγής της κάτω από την πεζό .

Τα τελευταία 20 χρόνια όμως , έχει βρεί ένα σωστό κανόνα και φτιάχνει αξιόπιστα και καλά αυτοκίνητα σε προσιτές τιμές . Το τίμημα της πρωτοπορείας όμως είναι , ότι πολλές φορές , τα πρωτοποριακά πράγματα δεν σου βγαίνουν και έτσι έχεις θεματάκι , ενώ υπήρξε και μιά πενταετία 2002-2007 που δεν ανανέωνε τους κινητήρες βενζίνης αφού είχε στραφεί στους ντίζελ , που αγοράζονται σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη .

Η καθαρή θέση λοιπόν της εταιρείας είναι αναμφισβήτητα θετική , ιδιαίτερα στο εξωτερικό στις μη αυτοκινητοπαραγωγές χώρες , όπως Ιβηρικές και Κάτω Χώρες .
Στην Ελλάδα έχουμε ιδιαιτερότητες , οι οποίες συντηρούνται από τον ειδικό τύπο και την μαστοράντζα .

Αυτά και συγνώμη γιά το σεντόνι .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Αύγ 2011, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
nonos έγραψε:
Η αποψη μου ειναι οτι η οποια βρωμα εχει βγει για τη citroen ειναι τελειως μα τελειως αδικη.- Μοντελα και παρτιδες με αυξημενα προβλημα υπηρχουν παντου οπως και στη citroen (π.χ.καποιες πρωτες xm ,καποιες πρωτες c5 I,) αλλα θεωρω οτι ειναι μια εταιρια τουλαχιστον στο μεσο ορο και στα ιδια με ταχα μου αξιοπιστες εταιριες του τυπου vw..

Αυτή είναι και η δική μου άποψη, μάλιστα κάποια μοντέλα της αποδεικνύονται 'αλεξίσφαιρα' με το πέρασμα του χρόνου (xsara I 1,6 8v-2,0 16ν-ειδικά με τα 137, Saxo, Xantia II 1,8 κ.α.).
--------------------------------------------------------------------
Από την αντιπροσώπευση της εν Ελλάδι, έχω αρκετά αρνητικά προσωπικά βιώματα και ακούσματα. Δεν αξίζει όμως να ασχοληθούμε με τους χαρκογιακάδες-νεάντερταλ εισαγωγείς ή τους κατά πλειοψηφία άσχετους πωλητές ή τις περίφανες εργατοώρες χρυσού των συνεργείων τους. Απλά οι 'αγράμματοι-παντογνώστες' Βαγκ-έληδες, οι 'δυσκοίλιοι επιδειξίες' με τους Κομπρέσορες και οι βλάχοι με τις 'μπέμπες' και τα απωανατολίτικα ντάτσουν δεν 'καταλαβαίνουν' ότι τους κοροιδέυουν όταν αγοράζουν αυτοκίνητο 'premium' δλδ με καπέλο στην τιμή (που ο προφυλακτήρας ή το φανάρι του κοστίζει όσο 2 ΖΧ!) ώστε να πληρώνουν την αλλαγή λαδιών 200ε και να ευχαριστιούνται, γιατί οι γνώσεις μηχανολογίας τους σταματούν ...στο σήμα πάνω στο καπώ, όταν συναντιούνται με τα κόμπλεξ τους. Αυτοί συντηρούν τις φήμες, οι άσχετοι και οι ημιμαθείς (και τα συνεργεία τύπου Μαστο-μήτσος). Μπορεί τα παραπάνω να ακούγονται ως κενολογίες με διάθεση μηδενισμού, τα ίδια σκέφτηκα όταν άκουσα πωλητή να λέει: 'Μην πάρεις την υδροπνευματική, πάρε την μεταλική, βγάζουν προβήματα αυτά τα συστήματα'... ή όταν κάποιος αγοράζει DS3-DS4 στην τιμή μιας C5 THP! Αλλάζουν φαίνεται τα ήθη...

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Αύγ 2011, 13:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αν και με κάλυψαν οι προηγούμενοι φίλοι, υπάρχουν λίγες λεπτομέρειες που θέλω να συμπληρώσω.

- Η Citroen δεν περνιέται για πρίμιουμ μάρκα, συνεπώς στην αντιπροσωπεία ούτε θα σου πουλάνε μούρη οι πωλητές (όπως οι τραγικοί της Audi/Mercedes/VW), ούτε θα ακούσεις για σουρεάλ χρόνους παράδοσης (VW/Toyota).

- Έχουν την τάση να πουλάνε πανάκριβα ένα μοντέλο που μόλις κυκλοφόρησε και να το ξεφτιλίζουν 1-2 χρόνια μετά. Είμαι περίεργος πχ πόσο θα πουλιέται το C4 μετά από ένα χρόνο.

- Περιέργως, σου βγαίνει φθηνότερο να αγοράσεις πολλά μοντέλα Citroen από Ελλάδα παρά από Γαλία.

- Τα κοστολόγια για service/ανταλλακτικά είναι αρκετά χαμηλότερα από τις υπόλοιπες μάρκες. Δεν έχει πχ καμία σχέση η τιμή από ένα τυπικό service μιάς C5 2.0 με αυτό μιάς BMW 320, άσχετα αν κ τα 2 έχουν ίδιου κυβισμού κινητήρα κ ανήκουν στην ίδια κατηγορία.

Τέλος, πονεμένες ιστορίες από αντιπροσώπους ακούγονται για όλες ανεξαιρέτως τις μάρκες. Απλά στα Citroen σου έρχονται πιό ήπια, δεδομένου των λιγότερων χρημάτων που έδωσες.

sotoszx έγραψε:
Μπορεί τα παραπάνω να ακούγονται ως κενολογίες με διάθεση μηδενισμού, τα ίδια σκέφτηκα όταν άκουσα πωλητή να λέει: 'Μην πάρεις την υδροπνευματική, πάρε την μεταλική, βγάζουν προβήματα αυτά τα συστήματα'

Εμένα μου πρότειναν να πάρω τη μεταλική γιατί "είναι το ίδιο άνετη, ίσως και καλύτερη από την υδροπνευματική, και είναι αμαρτία να χάσω τα δέρματα, τα αυτόματα φώτα/καθαριστήρες και τις ζάντες αλουμινίου".

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Αύγ 2011, 14:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
sotoszx έγραψε:
ή όταν κάποιος αγοράζει DS3-DS4 στην τιμή μιας C5 THP! Αλλάζουν φαίνεται τα ήθη...


πως μπορεις να συγκρινεις μια ds3 με ενα c5?? ειχε και το saxo υδροπνευματικη τοτε που εβγαινε η xantia και δεν το θυμαμαι? :hmm

πως μπορεις να συγκρινεις την ds4 σε μια μικροτερη κατηγορια ,απο αυτης της c5? (και η xsarakla δεν ειχε υδροπνευματικη στα χρονια της xantia)

αλλα εντελως πραματα.... ισως να μπορεις να συγκρινεις την ds5 με την c5... αυτα ταιριαζουν, αλλα οπως και να το κανεις και παλι υπαρχουν πολλες διαφορες.. γτ απλα η πρωτη ειναι για οικογενειαρχες με σπορτ αποψεις και η δευτερη για οικογενειαρχες με αντιληψη ανεσης αλλα και γνωσης πανω στο αυτοκινητο!

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Αύγ 2011, 14:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Απρ 2010, 11:16
Δημοσιεύσεις: 140
Eγω που ειμαι νεος στα ευρωπαικα πριν το C2 ειχα 4 τουοτα δεν ειχα καποιο προβλημα εκτος απο σασμαν που ειμαι λιγο κανιβαλος στις αλαγες που και το Σ2 καποια στιγμη θα το βγαλει ΑΛΛΑ...Απο οδηγικη συμπεριφορα δεν υπαρχει επαφη νιωθο οτι το αμαξι παταει στον δρομο και εχει πολυ καλα φρενα απο την μαμα του σε σχεση με τα ιαπωνικα...και μετα απο 90,000χλμ ζητησε μια τσιμουχα ημιαξονιου...Ολα μου τα αμαξια ειχαν μετατροπες οπως και το σιτροεν αλλα η συντηρηση ειναι τυπικη πιο νωρις τα λαδια και βαλβοληνες...και οτι ακουσω δεν το αφηνω ποτε να επιδηνωθει...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Αύγ 2011, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
makisasve έγραψε:
sotoszx έγραψε:
ή όταν κάποιος αγοράζει DS3-DS4 στην τιμή μιας C5 THP! Αλλάζουν φαίνεται τα ήθη...


πως μπορεις να συγκρινεις μια ds3 με ενα c5?? ειχε και το saxo υδροπνευματικη τοτε που εβγαινε η xantia και δεν το θυμαμαι? :hmm

πως μπορεις να συγκρινεις την ds4 σε μια μικροτερη κατηγορια ,απο αυτης της c5? (και η xsarakla δεν ειχε υδροπνευματικη στα χρονια της xantia)

αλλα εντελως πραματα.... ισως να μπορεις να συγκρινεις την ds5 με την c5... αυτα ταιριαζουν, αλλα οπως και να το κανεις και παλι υπαρχουν πολλες διαφορες.. γτ απλα η πρωτη ειναι για οικογενειαρχες με σπορτ αποψεις και η δευτερη για οικογενειαρχες με αντιληψη ανεσης αλλα και γνωσης πανω στο αυτοκινητο!

Είναι βάσανο στην λογική να εξηγήσω γιατί μια DS3-DS4 κοστίζει περίπου όσο μια C5. Άλλο τόσο γραφικό είναι (αλλά καθόλου -εύπεμπτο- ευφυολόγημα) ότι η Citroen πρακτικά δεν υπάρχει. Με τον τερματισμό της παραγωγής των CX-2CV στις αρχές το '90, άντε για τους ονειροπόλους των XANTIA-XM, έπαψε ουσιαστικά να υφίσταται. Τα υπόλοιπα είναι copy-paste. [Το ίδιο συνέβει με πολλά brands]-----------------------------------------
Γράφω τα παραπάνω γιατί είναι δύσκολο να εξηγήσω, Μάκη γιατί η τρόμπα βενζίνης του δικού σου αυτοκινήτου κοστίζει 10% λιγότερο από ...την ίδια αν αγοραστεί από την Peugeot ή 50% λιγότερο από την ... ίδια αν την αγοράσει κάποιος από την BMW! Ή γιατί ένα πίσω ρουλεμάν τροχού στο Jazz κοστίζει 400ε ενώ στο Megane 60e ή τα ίδια ανταλακτικά στο c1 είναι ακριβότερα από το c3, αφού είναι ...Toyota. Η αλλαγή λαδιών στην VW κάνει μια περιουσία ενώ στην Renault με τα ίδια προιόντα όχι, γιατί? Η έννοια της αξιοπιστείας ιδιαίτερα στην σημερινή βιομηχανική πραγματικότητα είναι σχετική. Θέλεις να μάθεις πόσο έχει -και γιατί- μια φέτα (πραγματικού) ξύλου στο ταμπλώ της E-class? Ρώτησε έναν ψεύτη με πτυχείο, συγνώμη καθηγητή marketimg εννοούσα, [οι χωρίς πτυχείο λέγονται πολιτικοί].
Η σημερινή αυτοκινητοβιομηχανία δημιουργεί νέες ανάγκες παρά πραγματικά ...νέα αυτοκίνητα.

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Αύγ 2011, 23:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:agree :agree :agree

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Αύγ 2011, 23:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
δεν διαφωνω σε πολλα απο αυτα που λες... αλλα σε καποια αλλα διαφωνω.. ισως θα πρεπε να μεταφερθουμε στις γενικες αυτοκινητιστηκες συζητησεις.. πραγματικα σαν τη δικη σου αποψη ειναι πολλοι παλιοι citroenistes αλλα διαφωνω με την ισοπεδωση! :)

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Αύγ 2011, 10:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
makisasve έγραψε:
δεν διαφωνω σε πολλα απο αυτα που λες... αλλα σε καποια αλλα διαφωνω.. ισως θα πρεπε να μεταφερθουμε στις γενικες αυτοκινητιστηκες συζητησεις.. πραγματικα σαν τη δικη σου αποψη ειναι πολλοι παλιοι citroenistes αλλα διαφωνω με την ισοπεδωση! :)

Σεβαστό, όσο για την διάθεση ισοπέδωσης, δεν είναι πρόθεση μου και λάθος αν φαίνεται έτσι :)
Και για να είμαστε ον τοπικ, δεν μου αρέσει που την περασμένη βδομάδα πήγα σε συνεργείο του δικτύου Citroen Hellas με την DS για να πάρω ένα κολάρο για την ΖΧ και αν και γνωρίζοντας την απάντηση τους ρώτησα:
-να σας το φέρω για σέρβις?
-δεν έχουμε ανταλακτικά για τέτοιο αυτοκίνητο (ένα φαουλ)
-θα τα φέρω εγώ
-όχι δεν έχουμε μηχανικό που να ασχολείται με βατράχους (δύο φαουλ)
-δεν παύει να είναι Citroen τους είπα χαμογελώντας και έφυγα.
*το κολάρο της ΖΧ κλασικά παραγγελία από Γαλλία, αλλά no problem!

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Και επίσημα Loeb-Ogier στη Citroen το 2011
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 3
15th INTERNATIONAL CITROËN CAR CLUBS RALLY
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ΖήσηςXsara
Απαντήσεις: 12
Η CITROËN στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 3
O Sébastien Loeb συνεχίζει την καριέρα του με την Citroën
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 2
Citroen Origins - Παγκοσμιος χαρτης citroen
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια