Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 01 Μαρ 2021, 19:00 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 12:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 4375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν ανοίγω αυτό το τόπικ για να κράξω κανέναν. Απλά ξεκινάω αυτή τη συζήτηση για να πάρω απόψεις και από άλλους αυτοκινητιστές που σίγουρα θα τους έχουν συμβεί παρόμοια συμβάντα,ειδικά τέτοια εποχή που κάνουμε όλοι περισσότερα χιλιόμετρα.

Πριν από κανά 2 εβδομάδες περίπου χρειάστηκε να πάω Χαλκιδική με ΚΤΕΛ (παρεμπιπτόντως οι τιμές στα εισιτήρια των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής έχουν φτάσει στα ύψη). Μετά την Ποτίδαια και κανά χιλιόμετρο πριν φτάσουμε στην Άθυτο, έχει μία μεγάλη ευθεία (αυτή που ενώνει Άθυτο με Καλλιθέα) στην οποία ο οδηγός έχει πολύ καλή ορατότητα. Σημειωτέον ότι ο δρόμος έχει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση. Ενώ βρισκόμαστε στην αρχή της ευθείας και από το αντίθετο ρεύμα έρχονται αυτοκίνητα, ο οδηγός του ΚΤΕΛ αποφασίζει να προσπεράσει ένα μικρό επαγγελματικό φορτηγάκι που βρίσκεται μπροστά μας :surprised . Από το απέναντι ρεύμα έρχεται ένα φορτηγό (από αυτά τα κλασσικά της mercedes που κυκλοφορούν από τον καιρό του Νώε) το οποίο βρίσκεται σε απόσταση η οποία θα δικαιολογούσε προσπέραση μόνο με μηχανή μεγάλου κυβισμού. Δεν γνωρίζω αν ο οδηγός του φορτηγού χρειάστηκε να φρενάρει για να αποφύγουμε τα χειρότερα,πράγμα που προσωπικά θεωρώ σίγουρο, πάντως η συγκεκριμένη προσπέραση θεωρείται το λιγότερο επικίνδυνη.

Προσωπική μου άποψη είναι ότι οι επαγγελματίες οδηγοί,λόγω εμπειρίας έχουν δει πολύ περισσότερα σκηνικά στους δρόμους και είναι πολύ καλύτερα προετοιμασμένοι.Επίσης έχουν κάθε μέρα να αντιμετωπίσουν όχι μερικούς, αλλά όλους τους μαλ :cens οδηγούς μαζί. Γι' αυτό και όποτε είμαι στο δρόμο προσπαθώ όπως μπορώ να τους διευκολύνω(π.χ. δεν μπαίνω στη λωρίδα των λεωφορείων,δίνω πιο εύκολα προτεραιότητα σε ένα φορτηγό που προσπαθεί να στρίψει και δεν το αφήνει κανείς κλπ). Παρ' όλα αυτά, αυτό δε δικαιολογεί τη βιασύνη τους (άλλωστε η υπομονή είναι μεγάλο κομμάτι της δουλειάς τους) και πόσο μάλλον όταν αυτή η βιασύνη τους οδηγεί στο να βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή αυτών που έχουν πληρώσει και τους εμπιστεύονται τη ζωή τους για να φτάσουν ασφαλώς στον προορισμό τους.

Ξαναλέω για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις ότι το συγκεκριμένο τόπικ δεν τον άνοιξα όυτε για να κράξω ούτε για να σφαχτούμε. Αναφέρω ένα συμβάν που μου έτυχε και θέλω τις γνώμες σας.

_________________
Εικόνα

-C4 1.6 THP
-C3 1.4 diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 13:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14109
Εικόνες: 3
Εχω και γω παρομοιες εμπειριες με οδηγους του ΚΤΕΛ Πατρων (ευτυχως μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου). Γενικα επειδη χρησιμοποιω αρκετα το συγκεκριμενο ΚΤΕΛ για μακρινους προορισμους, εχω παρατηρησει οτι το 40% των οδηγων του (τουλαχιστον το 40%) ειναι αρκετα "γρηγοροι" οδηγοι.
ΟΚ σιγουρα το ΚΤΕΛ Πατρων εχει εναν απο τους πιο συγχρονους στολους αυτοκινητων στην Ελλαδα, χωρις καμια αμφιβολια, καινουργια, συγχρονα λεωφορεια, με σχεδον παντα νεα ελαστικα (το εχω συνηθεια να το τσεκαρω παντα σε ενα λεωφορειο) αλλα αρκετοι οδηγοι τους, νομιζω οτι τα ταξιδευουν αρκετα γρηγορα (οχι τοσο...επικινδυνα, δηλαδη επικινδυνα προσμερασματα...αν και μου εχουν τυχει και τετοιες περιπτωσεις) αλλα αυτο που λεμε γρηγορη οδηγηση.

Δεν ξερω τα ορια ενος λεωφορειου σαν οδηγος, αλλα οταν νιωθω στο καθισμα μου τα τραβηγματα στις στροφες ή οταν παρακολουθω το πως στριβουν και με ποσα στριβουν σε μια στροφη με ενα γεματο λεωφορειο, πολλες φορες τρομαζω!

Πριν καιρο μεταξυ σοβαρου και αστειου, ειχα πιασει κουβεντα με εναν οδηγο ενω βρισκομασταν πανω στις στροφες του Μπραλου.
-Τον ειχα ρωτησει χαρακτηριστικα: Κραταει τοσο καλα στις στροφες αυτο εδω? Βλεπω οτι μπαινεις με αρκετα χιλιομετρα για λεωφορειο στις στροφες, δε σε φοβιζει?
-Ο μερακλης οδηγος μου ειχε πει: Κραταει φιλε μου, δεν ειναι αυτοκινητο 20 ετων, τα νεα εχουν αλλες δυνατοτητες.
-Πες μου οτι οδηγεις γαλλικο αυτοκινητο στην καθημερινοτητα.
-Παντα γαλλικο φιλαρακι μου...ετσι γινεσαι οδηγος, να μου λεει... :D

Σιγουρα υπαρχουν καλοι και κακοι επαγγελματιες οδηγοι, οπως και σε ολα τα επαγγελματα, απλα αυτο που πιστευω εγω για το συγκεκριμενο επαγγελμα, ειναι οτι θα επρεπε το ποσοστο των "κακων" οδηγων να ειναι καπως πιο μειωμενο, μιας και λογο του ογκου των οχηματων που οδηγουν κατα κυριο λογο και των φορτιων τους δε τους επιτρεπει περιθωρια για λαθη!
Ελα λαθος σε αυτο το επαγγελμα μπορει να οδηγησει σε θανατο πολλων ανθρωπων.

Επι την ευκαιρια, θα ηθελα να πω και κατι αλλο πανω στην οδικη συμπεριφορα των "κακων" επαγγελματιων οδηγων, οταν το οχημα που οδηγουν ειναι αρκετα ογκοδες...
Τους εχει πει κανεις οτι την προτερεοτητα ή γενικα αλλα συγκεκριμενα θεματα πανω στην οδηγηση, τα "κερδιζουν" επειδη εχουν ενα πιο ογκοδες οχημα?
Μου εχει τυχει πολλες φορες, με νταβατζιδικο τροπο, να μου παιρνουν την προτερεοτητα σε μια διασταυρωση γιατι απλα πατανε στο γεγονος οτι θα φοβηθω τον ογκο του οχηματος και αναγκαστηκα θα σταματησω. ΟΚ ετσι κι αλλιως θα παραχωρουσα την προτεροτητα μου για χαρη της ασφαλειας μου, αν εβλεπα οτι καποιος παει να βγει παρανομα χωρις να περιμενει ενω πρεπει, αλλα αυτη την αισθηση εχω σε πολλες περιπτωσεις, οτι θα βγουν απλα και μονο επειδη εχουν το "τερας" και γω ειμαι με ενα ΙΧ.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 13:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 4375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Blanc έγραψε:
Σιγουρα υπαρχουν καλοι και κακοι επαγγελματιες οδηγοι, οπως και σε ολα τα επαγγελματα, απλα αυτο που πιστευω εγω για το συγκεκριμενο επαγγελμα, ειναι οτι θα επρεπε το ποσοστο των "κακων" οδηγων να ειναι καπως πιο μειωμενο, μιας και λογο του ογκου των οχηματων που οδηγουν κατα κυριο λογο και των φορτιων τους δε τους επιτρεπει περιθωρια για λαθη!
Ελα λαθος σε αυτο το επαγγελμα μπορει να οδηγησει σε θανατο πολλων ανθρωπων.

:agree

_________________
Εικόνα

-C4 1.6 THP
-C3 1.4 diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4610
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ναι και εγώ είχα πετύχει μερικούς γρήγορους όταν ταξίδευα με ΚΤΕΛ. Αλλά αυτοί δεν είναι τίποτα μπροστά στην κίτρινη φυλή...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 15:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 4375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μιας που ανέφερες τους οδηγούς ταξί -σε εμάς είναι μπλε φυλή- σήμερα κιόλας είδα έναν να περνάει ένα κόκκινο φανάρι στο φανάρι της εγνατίας μπρόστα στην έκθεση. Σταμάτησε,έλεγξε και αφού βεβαιώθηκε ότι δεν κάνει τίποτα επικίνδυνο ( :surprised ) προχώρησε ανενόχλητος στην παράβαση... :angr

Υ.Γ. Είναι κρίμα να κακοχαρακτηρίζεται ο κλάδος για μερικούς ανεγκέφαλους που νομίζουν ότι ο δρόμος είναι το τσιφλίκι τους.

_________________
Εικόνα

-C4 1.6 THP
-C3 1.4 diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 18:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1453
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ο επαγγελματίας -είτε μιλάμε για οδηγό είτε μιλάμε πχ για φωτογράφο- ορίζεται από το ότι έχει μιά τουλάχιστον καλή απόδοση σε ότι κάνει, και τις 8 ώρες που διαρκεί η βάρδιά του, κάθε ημέρα της εβδομάδας, κάθε μήνα του χρόνου.

Το οτι κάποιος είναι επαγγελματίας δε σημαίνει απαραίτητα οτι είναι οδηγάρα ή τρελλός γνώστης, αλλά οτι τουλάχιστον λόγω εμπειρίας βρίσκεται σε ένα καλό επίπεδο.

Όσον αφορά οδηγούς ΚΤΕΛ έχουν το συν οτι λόγω καλών κερδών ανά διαδρομή δε φοβούνται να πατήσουν φρένο ή να κόψουν ταχύτητα, δεν αναγομώνουν λάστιχα, και διατηρούν το εργαλείο σε άριστη κατάσταση (σε σχέση με τον μέσο φορτηγατζή).

Ακόμα μεγαλύτερο συν είναι οτι κάνουν καθημερινά επι σειρά ετών κάποιες δεδομένες διαδρομές, οπότε μπορούν να σου κάνουν σχεδιάγραμμα με ακρίβεια χιλιοστού για λακούβες, ξέρουν απ'έξω τα σημεία με καλή ή κακή ορατότητα, τα σημεία όπου μπορούν ή δεν μπορούν να προσπεράσουν. Ξέρουν απίστευτα καλά τις δυνατότητες του οχήματος που οδηγούν, μπορούν να κοιτάνε από το παράθυρο κ να σου πουν με τί ταχύτητα κινούνται (ακρίβεια gps σε 1ο δεκαδικό ψηφίο!), και συγκρίνουν σημειώσεις μεταξύ τους κάθε ημέρα όταν μαζεύονται (διά βίου μάθηση ένα πράγμα!).

Δυστυχώς όμως πολλές φορές υπερεκτιμούν την εμπειρία τους και κάνουν πράγματα που περισσότερο φαίνονται επικίνδυνα, παρά είναι. Και λέω φαίνονται, γιατί και οι δυνατότητες των νέων αυτοκινήτων είναι αλλού, και γιατί κάποιος που ξέρει πραγματικά το όχημά του μπορεί να κάνει ταρζανιές έχοντας (σχεδόν) απόλυτο έλεγχο της κατάστασης, άσχετα αν τρομάζουν οι επιβάτες.

Παλαιότερα στο ΚΤΕΛ Κοζάνης υπήρχαν γκαζοφονιάδες που πήγαιναν με τα ανάποδα το λεοφωρείο στην παγωμένη Καστανιά ή στις στροφές του Άγρα έξω από την Έδεσσα. Εκεί που απορούσες για το πώς έφτασες ζωντανός κατεβαίνοντας από το λεοφωρείο, θυμόσουν οτι το συγκεκριμένο ΚΤΕΛ είχε το χαμηλότερο δείκτη ατυχημάτων στην Ελλάδα!

Τo μόνο μεγάλο τους πρόβλημα είναι οτι πάσχουν από το ίδιο σύνδρομο με οδηγούς αστικών λεοφωρείων κ ταξιτζήδες, το σύνδρομο:
“εγώ βγάζω το ψωμί μου κ εξυπερετώ τον κόσμο, ενώ όλοι οι άλλοι χρήστες του δρόμου βγήκαν για να κάνουν τη βόλτα τους (κ μάλλον συνεννοήθηκαν για να με εκνευρίσουν)”.

Τέλος φίλε nicolas13 αν έχεις την παραμικρή αμφιβολία για τους οδηγούς του ΚΤΕΛ Χαλικδικής, δεν έχεις παρά να πάρεις το τελευταίο 5άρι από την αφετηρία στις μία το πρωί, ειδικά καθημερινή. Εκεί να δεις ειδική διαδρομή!
ΟΑΣΘ rulez! :rtfm

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
ειχα και εγω μια τετοια εμπειρια με κτελ κοζανης σε ενα ταξιδι κοζανη αθηνα... δεν υπηρχε το ποσο γρηγορα πηγαινε ο τυπος!

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 23:22 
Άβαταρ μέλους
σε κτελ δεν εχω εμπηρια... αλλα σε αδειο λεωφοριο τελευτεο δρομολογιο εχω κλασει μεντες.. να καθομαι μπροστα μπροστα και ο τυπος μαλλον βιαζοταν να παραδοσει και να παει σπιτι του και πηγεναι ΦΕΤΕΣ!! αλλα τον εκτιμισα αυτον τον οδηγο γιατι καταλαβα.. οτι εχει τον απολυτο ελενχο του λεοφωριου... και παρατηρουσα ολες της αντιδρασεις του τα φρενα του τα παντα του.... το ειχε ο τυπος!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 23:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
που να πατε στην αγγλια να δειτε πως οδηγουν οι αγγλοι με τα λεωφορεια... τουλαχιστον απαραδεκτα!

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 23:29 
Άβαταρ μέλους
γιατι μου μιλας στον πλυθηντικο ρε μακη :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 23:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Χριστόφορος έγραψε:
γιατι μου μιλας στον πλυθηντικο ρε μακη :P


:laugh :laugh :laugh

σε ολους αναφερομαι ρε χριστοφορε! :no1

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 23:41 
Άβαταρ μέλους
αααααα ετσι εεεεεε............. και εγω νομιζα μιλουσε αποκλειστικα σε μενα :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 06:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14109
Εικόνες: 3
makisasve έγραψε:
που να πατε στην αγγλια να δειτε πως οδηγουν οι αγγλοι με τα λεωφορεια... τουλαχιστον απαραδεκτα!

Αυτοι ειναι γενικα απαραδεκτοι... :D

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 12:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4610
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
makisasve έγραψε:
που να πατε στην αγγλια να δειτε πως οδηγουν οι αγγλοι με τα λεωφορεια... τουλαχιστον απαραδεκτα!


Και στην Ελβετία μπήκα σε αστικό που φεύγει απο το αεροδρόμιο και είχα πάρει αγκαλιά το στύλο για να μην γίνω pinball... Σε αντίθεση με οτι νομίζουμε δεν είναι Ελληνικά φαινόμενα αυτά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαγγελματίες οδηγοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Αύγ 2011, 19:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 4375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
kobulis έγραψε:
Ο επαγγελματίας -είτε μιλάμε για οδηγό είτε μιλάμε πχ για φωτογράφο- ορίζεται από το ότι έχει μιά τουλάχιστον καλή απόδοση σε ότι κάνει, και τις 8 ώρες που διαρκεί η βάρδιά του, κάθε ημέρα της εβδομάδας, κάθε μήνα του χρόνου.

Το οτι κάποιος είναι επαγγελματίας δε σημαίνει απαραίτητα οτι είναι οδηγάρα ή τρελλός γνώστης, αλλά οτι τουλάχιστον λόγω εμπειρίας βρίσκεται σε ένα καλό επίπεδο.

Όσον αφορά οδηγούς ΚΤΕΛ έχουν το συν οτι λόγω καλών κερδών ανά διαδρομή δε φοβούνται να πατήσουν φρένο ή να κόψουν ταχύτητα, δεν αναγομώνουν λάστιχα, και διατηρούν το εργαλείο σε άριστη κατάσταση (σε σχέση με τον μέσο φορτηγατζή).

Ακόμα μεγαλύτερο συν είναι οτι κάνουν καθημερινά επι σειρά ετών κάποιες δεδομένες διαδρομές, οπότε μπορούν να σου κάνουν σχεδιάγραμμα με ακρίβεια χιλιοστού για λακούβες, ξέρουν απ'έξω τα σημεία με καλή ή κακή ορατότητα, τα σημεία όπου μπορούν ή δεν μπορούν να προσπεράσουν. Ξέρουν απίστευτα καλά τις δυνατότητες του οχήματος που οδηγούν, μπορούν να κοιτάνε από το παράθυρο κ να σου πουν με τί ταχύτητα κινούνται (ακρίβεια gps σε 1ο δεκαδικό ψηφίο!), και συγκρίνουν σημειώσεις μεταξύ τους κάθε ημέρα όταν μαζεύονται (διά βίου μάθηση ένα πράγμα!).

Δυστυχώς όμως πολλές φορές υπερεκτιμούν την εμπειρία τους και κάνουν πράγματα που περισσότερο φαίνονται επικίνδυνα, παρά είναι. Και λέω φαίνονται, γιατί και οι δυνατότητες των νέων αυτοκινήτων είναι αλλού, και γιατί κάποιος που ξέρει πραγματικά το όχημά του μπορεί να κάνει ταρζανιές έχοντας (σχεδόν) απόλυτο έλεγχο της κατάστασης, άσχετα αν τρομάζουν οι επιβάτες.

Παλαιότερα στο ΚΤΕΛ Κοζάνης υπήρχαν γκαζοφονιάδες που πήγαιναν με τα ανάποδα το λεοφωρείο στην παγωμένη Καστανιά ή στις στροφές του Άγρα έξω από την Έδεσσα. Εκεί που απορούσες για το πώς έφτασες ζωντανός κατεβαίνοντας από το λεοφωρείο, θυμόσουν οτι το συγκεκριμένο ΚΤΕΛ είχε το χαμηλότερο δείκτη ατυχημάτων στην Ελλάδα!

Τo μόνο μεγάλο τους πρόβλημα είναι οτι πάσχουν από το ίδιο σύνδρομο με οδηγούς αστικών λεοφωρείων κ ταξιτζήδες, το σύνδρομο:
“εγώ βγάζω το ψωμί μου κ εξυπερετώ τον κόσμο, ενώ όλοι οι άλλοι χρήστες του δρόμου βγήκαν για να κάνουν τη βόλτα τους (κ μάλλον συνεννοήθηκαν για να με εκνευρίσουν)”.

Τέλος φίλε nicolas13 αν έχεις την παραμικρή αμφιβολία για τους οδηγούς του ΚΤΕΛ Χαλικδικής, δεν έχεις παρά να πάρεις το τελευταίο 5άρι από την αφετηρία στις μία το πρωί, ειδικά καθημερινή. Εκεί να δεις ειδική διαδρομή!
ΟΑΣΘ rulez! :rtfm


Συμφωνώ απόλυτα στο ότι οι οδηγοί ΚΤΕΛ γνωρίζουν πολύ καλά τη διαδρομή διότι την εκτελούν καθημερινά πάνω από μία φορά.
Παρ'όλα αυτά αυτό δε δικαιολογεί το γεγονός ότι για να φτάσω στον προορισμό μου πρέπει να γίνω καρδιακός και να έχω συνεχώς το νου μου στο δρόμο,τη στιγμή μάλιστα που έχω πληρώσει για να με μεταφέρουν με ασφάλεια και άνεση.

_________________
Εικόνα

-C4 1.6 THP
-C3 1.4 diesel


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 5 [ 73 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

σπασμένοι οδηγοί ηλεκτρικής οροφής
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Οι πιθανοί οδηγοί της Mini-Prodrive
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Οδηγοί Εγκατάστασης Αξεσουάρ Citroen
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ