χμ... στη C5 που έβγαλα το φίλτρο καμπίνας έγραφε BEHR. Με λίγο ψάξιμο ανακάλυψα πως η Behr-Hella group
μεταξύ άλλων σχεδιάζει και συστήματα κλιματισμού καμπίνας, γι' αυτό ίσως και το φίλτρο καμπίνας της Behr.
Στο site τους λοιπόν έγραφε για αυτή τη "βοηθητική" θέρμανση μέχρι να ζεσταθεί το νερό του κινητήρα,
ασχέτως απο βενζίνη η πετρέλαιο.
(
http://www.behrgroup.com/Internet/behrc ... enu1,3,1,2 )
Στο σημείο που γράφει για
"PTC auxiliary heater" Στο C5 2.0 Hdi τις κρύες μέρες, για να φτάσει η θερμοκρασία λαδιού στις 6 μπάρες
(με ήρεμο οδήγημα έξω απ' την πόλη) μπορεί να περάσουν και 10 - 15 λεπτά.
Μέσα στην πόλη πάλι αργεί αλλά κάνει λίγο λιγότερο, 7 - 8 λεπτά.
Και το κανονικό του είναι στις 7 μπάρες.
Το νερό ζεστένεται λίγο πιο αργά αλλά τελικά φτάνει κι αυτό τις ίδιες μπάρες.
Aν το ταξίδι σπίτι-δουλειά είναι 15 λεπτά στην εθνική, φτάνεις στη δουλειά
με 6 μπάρες, δε προλαβαίνεις να δεις την 7η.
Δε νομίζω όμως πως πρόκειται για θερμαντικό σώμα πετρελαίου,
όπως έχουν φορτηγά ή λεωφορεία, αλλά για ηλεκτρικό στοιχείο.
Μια ματιά στο site θα βοηθήσει.
Στο δε εγχειρίδιο χρήσης που είχα βρει για την τελευταία C5 για αγγλία γράφει για ένα συστηματάκι
που μπορείς να προγραμματίσεις να σου προθερμαίνει το νερό του μοτέρ
Συγκεκριμένα γράφει: