Σελίδα 1 από 1

Ενδιαφερων αρθρο για τη Citroen στην Ελλαδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 03:11
από nonos
Μεταφερω το παρακατω αρθρο με καθε επιφυλαξη. Ειναι πολυ ενδιαφερων κατα την αποψη μου και καποια πραγματα μοιαζουν να δενουν. Ενα πραγμα ειναι σιγουρο παντως.., η εποχη των πρωτιων και της τριαδας στις πωλησεις επι saxo-zx/xsara-xantia εχει παρελθει ανεπιστρεπτι με τη citroen να κανει ολο και λιγοτερες πωλησεις.
http://www.ixauto.gr/article.php?id=1031

Re: Ενδιαφερων αρθρο για τη Citroen στην Ελλαδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 05:51
από MeddlingMageGR
Πολύ ενδιαφέρον κείμενο. Θέλει αρκετές φορές ανάγνωση για να εντυπωθείς τα σημαντικά που λέει. Μπράβο Χρήστο. Δεν περίμενα να είναι τόσο άσχημη η κατάσταση για μην εταιρεία...

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Re: Ενδιαφερων αρθρο για τη Citroen στην Ελλαδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 08:02
από Kilomeater
ετσι ε... "παραγκα" και εδω;

μπραβο για το post

Re: Ενδιαφερων αρθρο για τη Citroen στην Ελλαδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 08:59
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο...
Ομως οι αιτίες της συρίκνωσης του ποσοστού πωλήσεων της φίρμας πρέπει να αναζητηθούν και αλλού.
Πρώτα απ'όλα η κρίση. Σε μια τέτοια κατάσταση τεράστιας αβεβαιότητας ποιος ασχολείται με την αγορά αυτοκινήτου (και μάλιστα με 'ιδιαίτερες' φιρμες οπως η Citroen). Πέρασε η εποχή που αλλάζαμε αυτοκίνητο κάθε 5-7 χρόνια. Τώρα ο καθένας κρατάει οτι έχει για να κάνει τη δουλειά του αν μπορεί να το κινεί σε λίγο καιρό.
Δεύτερο...Η Citroen ποτέ δεν ήταν μια δυνατή φίρμα στην Ελλάδα. Δεν άρεσαν (και δεν αρέσουν) στο μέσο Ελληνα αγοραστή οι ιδιοτροπίες της φίρμας και πάντα υπήρχε και το κακό παρελθόν σε θέματα ποιότητας και αξιοπιστίας. Πήγε πολύ καλά σε πωλήσεις την περίοδο που ειχε καλες τιμές και προσφορές.
Τρίτο...Θυμάμαι πάντα την αντιμετώπιση των περισσότερων υπευθύνων συνεργείων (αλλα και αυτών του Συγγελίδη) οταν κατα καιρούς απευθυνόμασταν σε αυτούς για διάφορα προβλήματα. Με υψος μπλαζέ (και γνήσια Γαλλικό) αντιμετώπιζαν τους πελάτες και το προιόν τους με απαξίωση λέγοντας: Eτσι είναι φτιαγμένο, τι νομίζεις οτι πήρες, η Ελλάδα ειναι μικρή αγορά και δεν ασχολούνται οι Γάλλοι μαζί μας.
Σε τέτοια εποχή θεωρώ οτι θα επιβιώσουν μονο αυτοί που θα σέβονται τον πελάτη και το προιόν που του πουλάνε.
Γι'αυτό θα παραμείνουν στην όποια αγορά μόνο οι Γερμανοί, οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες.
Δεν πειράζει...Στο κάτω-κάτω η πραγματική Citroen πέθανε το 1974!

Re: Ενδιαφερων αρθρο για τη Citroen στην Ελλαδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 09:40
από cruiser
Tο άρθρο είναι παλιό και είναι διετίας . Είναι δε εκτός τόπου και χρόνου .
Επειδή είμαι πελάτης της εταιρείας 25 χρόνια , αλλά και επειδή έχω προσωπική και φιλική σχέση με πρώην έμπορο μέχρι πριν λίγα χρόνια της εταιρείας γνωρίζω ότι πολλά από αυτά που λέει ισχύουν , αλλά τα λέει μισά

Κατ' αρχήν ο φευγάτος πούλαγε ελάχιστα σιτροέν και λίγα τζίπ , αφού οι περισσότεροι αγόραζαν αυτά με λήζινγκ και εκεί η κεντρική αντιπροσωπία ήταν αχτύπητη , ενώ και είχε πολλούς εξαιρετικούς πωλητές , κάποιοι είναι εκεί μέχρι σήμερα .
Ο φευγάτος πούλαγε κυρίως ακριβά μεταχειρισμένα εισαγωγής και από εκεί την έπαθε την ζημιά και άφησε τα φέσια Δεν είχε καμμιά σχέση με την σιτροέν , γιατί όταν έχεις ένα μαγαζί στην πιό ακριβή περιοχή της Αθήνας δεν μπορεί να έχεις μέσα 3-4 αμάξια και μάλιστα χαμηλού εξοπλισμού , όσα είχε και ένα μαγαζάκι στην φτωχογειτονιά . Ούτε να μην μπορείς να πουλήσεις ανταγωνιστικά
Και ο ανταγωνισμός έχει πολλούς τρόπους .
Με τον φίλο μου γνωρίστηκα σαν πελάτης πριν 20+ χρόνια . Με κέρδισε γιατί ήταν έντιμος άνθρωπος στις συναλλαγές του . Με κέρδισε γιατί έκανε μιά σωστή προσφορά , αλλά κυρίως γιατί μου έπαιρνε σε λογική τιμή την ανταλλαγή μου στο 85 % της λιανικής της τιμής σαν μεταχειρισμένο . Ετσι το συνολικό πακέτο ήταν πολύ ανταγωνιστικό .

Αλλοι έμποροι θέλαν και θέλουν και σήμερα να σε σκίσουν στην ανταλλαγή βγάζοντας κέρδος 40-70 % και να σου δώσουν και ψίχουλα στην προσφορά . Και πώς βγαίνει το 40-70 % ?
Απλά όταν σου λένε ότι το αμάξι σου το παίρνουν 5000 και το πουλάνε 7000 έχουν 40 % κέρδος και όταν το πουλάνε 8500 έχουν 70 % κέρδος . Ενώ το λογικό γιά όλους είναι το 20 % δηλαδή αγοράζεις 5000 , πουλάς 6000 , αγοράζεις 10000 , πουλάς 12000 .

Ο φίλος μου διαφώνησε με την εταιρεία την εποχή κάποιων μεγάλων αλλαγών και αποχώρησε από το δίκτυο , αλλά και από τον χώρο , αφού δεν ήταν "αυτοκινητάς" με την κακή έννοια , αλλά ορθολογικά θέωρησε ότι μπορούσε μετά από 20 χρόνια στον χώρο να κάνει άλλη άσχετη επιχειρηματική δραστηριότητα , μιά και είναι επιχειρηματίας με συγκεκριμένη αντίληψη και στόχους .

Ετσι όταν ήθελα να αγοράσω το c4 και ο φίλος μου δεν ήταν πλέον στο δίκτυο βγήκα στην αγορά γιά γύρα και έψαξα την καλύτερη τιμή μήν έχοντας μάλιστα και ανταλλαγή , αφού έκανα εσωτερικές ανακατάξεις στα σιτροέν της ευρύτερης οικογένειας πουλώντας μιά ΒΧ του 90 και παραχωρώντας το ΖΧ του 97
Επειδή ήθελα να αγοράσω το exclusive , που υπήρχαν και λογικά πολύ λίγα στην Ελλάδα το είδα μόνο στον Κυριακόπουλο και στον Χανιαδάκη . Αρα οι άλλοι αποκλείστηκαν αμέσως , αφού γενικά ήταν χαμηλοί στις προσφορές τους .

Ο Χανιαδάκης όχι μόνο είχε καλύτερη προσφορά τιμής , αλλά επειδή αγόρασα μετρητά το αμάξι , έδωσα μικρή προκαταβολή και το αμάξι μετά από 10-15 μέρες ήρθε στην εταιρεία με την άδεια και τις πινακίδες στο όνομα μου , χωρίς να το έχω εξοφλήσει , αλλά πήγα έδωσα την επιταγή και το πήρα και έφυγα . Αυτό μου έκανε μεγάλη εντύπωση , αφού μπορεί απλά να μετάνιωνα και να έχανα το χιλιάρικο , αλλά του άλλου θα του έμενε το αμάξι στο όνομά μου .

Την c5 την έχω πάρει από αλλού γιατί εκεί βρήκα την καλύτερη προσφορά αντικειμενικών και υποκειμενικών κριτηρίων και εκεί πηγαίνω τώρα γιά σέρβις και τα 2 .

Αν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο , σημαντικό ρόλο θα έπαιζε η τιμή ανταλλαγής που θα μου έδιναν και εκεί πάσχουν όλοι σήμερα .
Υπάρχουν όμως και εδώ 2 περιπτώσεις .
Αυτοί που σου λένε ότι φίλε μου δεν στο παίρνω είναι μεγάλο το ρίσκο , αλλά καλύτερα είναι και εσύ να περιμένεις και έτσι χάνουν μεν μιά πιθανή πώληση , αλλά επιδεικνύουν εντιμότητα και οι άλλοι που σου λένε , ναι στο παίρνω 10 και υπολογίζουν μέσα τους να το πουλήσουν 16-18 βγάζοντας 60-80 % κέρδος .

Γενικά στις εταιρείες η πτώση έρχεται όταν ο έλεγχος της επιχείρησης φεύγει από τον επιχειρηματία και περνάει σε υπαλληλάκια . Αυτό έχει αρχίσει και συμβαίνει σε πολλές εταιρείες και στην χώρα μας . Κάποιοι επιζούν γιατί έχουν άλλες άκρες . Οι πιό πολλοί όμως οδεύουν προς την έξοδο .

Οπως είδαμε λοιπόν η αγορά αλλάζει και ο ανταγωνισμός καθορίζει πολλά . Επίσης 2 χρόνια μετά το άρθρο , η εταιρεία δεν έκλεισε , αλλά παραμένει σε εποχή κρίσης μέσα στην δεκάδα , παρ' ότι δεν έχει ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς φορολογικά κινητήρες σε σχέση με το downsizing , ούτε πουλάει ιδιαίτερα σε εταιρικές πωλήσεις αφού δεν δίνει μεγάλα ποσοστά επαναγοράς στις εταιρείες λήζινγκ όπως κάνουν η έκαναν τουλάχιστον η τογιότα και η όπελ , αλλά και μεγάλες εκπτώσεις ιδιαίτερα στα πολυκαιρισμένα όπως κάνουν οι πρίμιουμ .

Το άρθρο λοιπόν ήταν η προσπάθεια αγιοποίησης κάποιου που άφησε φέσια σε πολλούς και μάλιστα αναφέρει ότι αποχώρησε από το δίκτυο κάποιος ο οποίος την είχε κοπανήσει πριν 20 περίπου χρόνια και άφησε φέσια , χωρίς να έχει αποκλειστική σχέση με αυτό .

Αρα δεν μας πείθει ο κύριος δημοσιογράφος .

Re: Ενδιαφερων αρθρο για τη Citroen στην Ελλαδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 10:04
από cruiser
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Σε τέτοια εποχή θεωρώ οτι θα επιβιώσουν μονο αυτοί που θα σέβονται τον πελάτη και το προιόν που του πουλάνε.Γι'αυτό θα παραμείνουν στην όποια αγορά μόνο οι Γερμανοί, οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες.


Οι Γερμανοί με τα πανάκριβα σέρβις την προβληματική ποιότητα και τις αντιπροσωπίες που σε καθυστερούνε ώστε να βγείς από την εγγύηση .

Οι Ιάπωνες με τα περίεργης αισθητικής σχήματα , τις συνεχείς αλλαγές μοντέλων και τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης .

Οι Κορεάτες με τα μιεονεκτήματα των Ιαπώνων και το μειονέκτημα του κακού ονόματος και της ακριβής πλέον τιμής .

Δεν το νομίζω , καθόλου δεν το νομίζω .

Re: Ενδιαφερων αρθρο για τη Citroen στην Ελλαδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 12:19
από Blanc
Καλα το αρθρο απο τον τιτλο και μονο, ειναι βαλτο πιστευω! :rop

Μια χαρα πουλαγε και επι δεκαετια 90 και μια χαρα πουλησε και με τη σειρα C! Παντα η εταιρια φιγουραρε μεσα στις 10 πρωτες σε πωλησεις εταιριες αυτοκινητων για την Ελλαδα.
Τα υπολοιπα ειλικρινα δε με ενδιαφερουν.

Re: Ενδιαφερων αρθρο για τη Citroen στην Ελλαδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 12:58
από sotoszx
Blanc έγραψε:
Μια χαρα πουλαγε και επι δεκαετια 90 και μια χαρα πουλησε και με τη σειρα C! Παντα η εταιρια φιγουραρε μεσα στις 10 πρωτες σε πωλησεις εταιριες αυτοκινητων για την Ελλαδα.
Τα υπολοιπα ειλικρινα δε με ενδιαφερουν.

:agree Υπάρχουν πολλά υποκειμενικά σχόλια, συνομοσιολογικές καταστάσεις μεταξύ εμπόρων (αληθινά περιστατικά πιθανώς), δεν παύει όμως ο καταναλωτής να βλέπει την Citroen ως ολότητα, αδιαφορώντας μάλλον για τις εσωτερικές τους προστριβές. Κανείς τους άλλωστε δεν είναι άγιος. Όταν αναφερόμαστε στην Citroen hellas ως καταναλωτές βλέπουμε το δίκτυο, τα παραδικτυακά ας τα λύσουν μόνοι τους.
Να μην ξεχνάμε την υπόθεση Μανιατόπουλου-PGA, πόσο τελικά (αν) βελτιώθηκε η Renault στο ελλάντα...

Re: Ενδιαφερων αρθρο για τη Citroen στην Ελλαδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 13:00
από Tzakos
Βελτιώθηκε Σώτο? :hmm

Re: Ενδιαφερων αρθρο για τη Citroen στην Ελλαδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 14:52
από nonos
Criuser που λεει την ημερομηνια ρε γμτ, γιατι εψαχνα πολυ πριν το δημοσιευσω αλλα δε τη βρηκα. :hmm

Re: Ενδιαφερων αρθρο για τη Citroen στην Ελλαδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 16:03
από cruiser
Γράφει γιά γεγονότα μέχρι το 2009 και ότι η σιτροέν ΘΑ γιορτάσει τα 90 χρόνια της . Αρα ?