Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
oiko79
|
Θέμα δημοσίευσης: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μάιος 2012, 12:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 27 Μαρ 2010, 13:21 Δημοσιεύσεις: 226 Τοποθεσία: Πατρα Εικόνες: 1
|
Αγαπητοι φιλοι του κλαμπ, με αφορμη τα 15 χρονια ζωης στην ιταλια σκεφτηκα να σας θεσω αυτο το ερωτημα και κυριως προς τους νομικα ασχολουμενους φιλους. Ενας κατοικος αθηνων πληρωνει καθε χρονο τελη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, δηλαδη πληρωνει για να κυκλοφορησει το αυτοκινητο του 365 μερες. Με τον δακτυλιο και τον καινουργιο πρασινο δακτυλιο ποσες μερες το χρονο μπορει να κυκλοφορει? Δηλαδη πληρωνω 365 και κυκλοφωρω μονο τις 200!!!! Στεκει αυτο απο νομικης πλευρας? Στη ιταλια που ζουσα καποια χρονιά που αρχησαν την απαγορευση κυκλοφοριας σαβατοκυριακα,πεμπτες κλπ οι ιταλοι ξυπνησαν και εκαναν προσφυγες στα δικαστηρια με αποτελεσμα το "εξυπνο" κρατος να καταργησει τα τελη κυκλοφοριας και να δημιουργησει τα τελη ιδιοκτησιας!!!!!! Ακουω την αποψη σας!
_________________ Citroen C5 AIRCROSS 1.2 PURETECH 130CV 2019 Citroën Xsara II 1.6 16V Exclusive 2004 245000χλμ VW Polo III 1.3 Confort 1995..........πεθανε!!!!!
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μάιος 2012, 13:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Βρε Γιαννη τι να λεμε τωρα..Εδω ειμαστε απο τις ελαχιστες χωρες στο κοσμο που ακομα πληρωνουμε τα τελη με βαση τα κυβικα.. Μιλαμε για παρανοια και ληστρικο καθεστως.. Κατοχος 2λιτρης xm 20ετιας πρεπει να ναι πολυ κονομημενος τυπος να πουμε και πληρωνει τα ιδια με οποιον εχει 2λιτρο ολοκαινουργιο (μηπως ειναι περισσοτερα).. Ειναι ολο λαθος απο την αρχη.. Τελη κυκλοφοριας και στο καπακι διοδια ας πουμε.... Και φυσικα και εχεις απολυτο δικιο σε αυτο που θιγεις.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
tchar
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μάιος 2012, 13:17 |
|
Εγγραφή: Σάβ 17 Μαρ 2012, 13:12 Δημοσιεύσεις: 23 Εικόνες: 0
|
Στα τέλη κυκλοφορίας έχουμε κλασικό παράδειγμα αντισυνταγματικότητας στο οποίο αναφέρθηκα όταν γινόταν η δημόσια διαβούλευση σλλά όπως είναι φυσικό κανείς δεν ασχολήθηκε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η αγορά αυτοκινήτου πριν το 2011 που έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με ένα μετά τη 1.1.2011 αλλά πληρώνουν διαφορετικά τέλη κυκλοφορίας. Κάτοχος του DS3 το οποίο αγοράστηκε το 2010 πληρώνω περισσότερα απ' όσα πληρώνει όποιος το αγόρασε μετα τη 1.1.2011.
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μάιος 2012, 14:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Το πρόβλημα με τα τέλη όπως είπαν και οι συμφορουμίτες δεν είναι ο δακτύλιος αλλά ο τρόπος υπολογισμού τους. Η ίδια βλακεία που γίνεται και με το τεκμήριο.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μάιος 2012, 14:54 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
γενικα μας κλεβουνε ας δωσουμε ολοι την απαντηση στις εκλογες ισως ξυπνησουν και καταλαβουν κατι καποιοι αν και πολυ αμφιβαλω επειδη λοιπον λεμε ολοι ωχ αδερφε εγω θα βγαλω το φιδι απο την τρυπα ασε να το κανει κανενας αλλος
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μάιος 2012, 15:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
oiko79 έγραψε: οι ιταλοι ξυπνησαν και εκαναν προσφυγες στα δικαστηρια με αποτελεσμα το "εξυπνο" κρατος να καταργησει τα τελη κυκλοφοριας και να δημιουργησει τα τελη ιδιοκτησιας!!!!!!
Νομίζω οτι αυτό πρεπει να γίνει κι εδώ! Ούτε κυβικά, ούτε δακτύλιος, ούτε τίποτα. Φορολογία με κριτήριο την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου.
_________________
|
|
|
|
|
tchar
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μάιος 2012, 20:08 |
|
Εγγραφή: Σάβ 17 Μαρ 2012, 13:12 Δημοσιεύσεις: 23 Εικόνες: 0
|
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει τα τέλη κυκλοφορίας (το λέει και η λέξη) πρέπει να είναι ανάλογα της αξίας του αυτοκινήτου. Είναι τέλη που πληρώνει κάποιος για να χρησιμοποιεί το δημόσιο αγαθό που είναι οι δρόμοι τους οποίους πληρώνουμε όλοι. Και επειδή κάποιοι τους χρησιμοποιούν παραπάνω θα έπρεπε να πληρώνουν περισσότερο. Άρα τα διανυθέντα χιλιόμετρα θα μπορούσε να είναι ένα κριτήριο αλλά είναι επισφαλές σ' αυτή τη χώρα που βασιλεύει η διαφθορά. Το εμβαδό ή ο όγκος του αυτοκινήτου μαζί με το βάρος θα μπορούσε πέρα από τη ρύπανση να είναι επιπλέον κριτήρια. Θα μπορούσε ένας μικρός φόρος στη βενζίνη και το πετρέλαιο επίσης να υποκαταστήσει τα τέλη αλλά θα ήταν ίσως σημαντική επιβάρυνση για τους επαγγελματίες.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μάιος 2012, 00:46 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
εχουν ζυγισει ετσι τα πραγματα που θεωρουν οτι αυτος ο τροπος να πληρωνουμε τελη ειναι ο καλυτερος τροπος κλεψιματος και εισπραξης....οποτε....θα τα πληρωνουμε μεχρι νεωτερας.....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μάιος 2012, 02:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
oiko79 έγραψε: Αγαπητοι φιλοι του κλαμπ, με αφορμη τα 15 χρονια ζωης στην ιταλια σκεφτηκα να σας θεσω αυτο το ερωτημα και κυριως προς τους νομικα ασχολουμενους φιλους. Ενας κατοικος αθηνων πληρωνει καθε χρονο τελη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, δηλαδη πληρωνει για να κυκλοφορησει το αυτοκινητο του 365 μερες. Με τον δακτυλιο και τον καινουργιο πρασινο δακτυλιο ποσες μερες το χρονο μπορει να κυκλοφορει? Δηλαδη πληρωνω 365 και κυκλοφωρω μονο τις 200!!!! Στεκει αυτο απο νομικης πλευρας? Στη ιταλια που ζουσα καποια χρονιά που αρχησαν την απαγορευση κυκλοφοριας σαβατοκυριακα,πεμπτες κλπ οι ιταλοι ξυπνησαν και εκαναν προσφυγες στα δικαστηρια με αποτελεσμα το "εξυπνο" κρατος να καταργησει τα τελη κυκλοφοριας και να δημιουργησει τα τελη ιδιοκτησιας!!!!!! Ακουω την αποψη σας! Ο δακτύλιος δεν υπάρχει για να μας κάνει την ζωή μας δύσκολη... Υπάρχει γιατί εξυπηρετεί κάποιους σκοπούς. Αυτούς τους σκοπούς θεωρητικά πρέπει να τους σεβόμαστε αλλιώς όλοι θα περνάγαμε από εκεί κάθε μέρα όλες τις ώρες κ στο τέλος θα θέλαμε 4 ώρες για να πάμε από την Νέα Σμύρνη στο Μαρούσι. Επίσης αυτό που είπες "δηλαδή πληρώνω για 365 μέρες το χρόνο και κυκλοφορώ μόνο τις 200" είναι εντελώς άτοπο. Διότι αυτές τις 200 μέρες πραγματικά μπορείς να περάσεις. Ενώ αν μπορούσαν όλοι να περάσουν και τις 365 δεν θα περνούσε κανείς. Ήδη ακόμα κ σήμερα υπάρχει πρόβλημα. Μην κοιτάς που η βενζίνη είναι στο 1.80 κ έχουν κάπως ηρεμήσει οι δρόμοι.... Παλαιότερα το να κυκλοφορήσεις στην Κηφισίας η στην Αλεξάνδρας (δρόμος εκτός δακτυλίου) η στη Συγγρού ή στη Σταδίου ή στην Χαμοστέρνας, είχε βαθμό δυσκολίας όμοιο με τον τελικό του Wipe Out. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
|
|
|
|
|
oiko79
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μάιος 2012, 11:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 27 Μαρ 2010, 13:21 Δημοσιεύσεις: 226 Τοποθεσία: Πατρα Εικόνες: 1
|
MeddlingMageGR έγραψε: oiko79 έγραψε: Αγαπητοι φιλοι του κλαμπ, με αφορμη τα 15 χρονια ζωης στην ιταλια σκεφτηκα να σας θεσω αυτο το ερωτημα και κυριως προς τους νομικα ασχολουμενους φιλους. Ενας κατοικος αθηνων πληρωνει καθε χρονο τελη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, δηλαδη πληρωνει για να κυκλοφορησει το αυτοκινητο του 365 μερες. Με τον δακτυλιο και τον καινουργιο πρασινο δακτυλιο ποσες μερες το χρονο μπορει να κυκλοφορει? Δηλαδη πληρωνω 365 και κυκλοφωρω μονο τις 200!!!! Στεκει αυτο απο νομικης πλευρας? Στη ιταλια που ζουσα καποια χρονιά που αρχησαν την απαγορευση κυκλοφοριας σαβατοκυριακα,πεμπτες κλπ οι ιταλοι ξυπνησαν και εκαναν προσφυγες στα δικαστηρια με αποτελεσμα το "εξυπνο" κρατος να καταργησει τα τελη κυκλοφοριας και να δημιουργησει τα τελη ιδιοκτησιας!!!!!! Ακουω την αποψη σας! Ο δακτύλιος δεν υπάρχει για να μας κάνει την ζωή μας δύσκολη... Υπάρχει γιατί εξυπηρετεί κάποιους σκοπούς. Αυτούς τους σκοπούς θεωρητικά πρέπει να τους σεβόμαστε αλλιώς όλοι θα περνάγαμε από εκεί κάθε μέρα όλες τις ώρες κ στο τέλος θα θέλαμε 4 ώρες για να πάμε από την Νέα Σμύρνη στο Μαρούσι. Επίσης αυτό που είπες "δηλαδή πληρώνω για 365 μέρες το χρόνο και κυκλοφορώ μόνο τις 200" είναι εντελώς άτοπο. Διότι αυτές τις 200 μέρες πραγματικά μπορείς να περάσεις. Ενώ αν μπορούσαν όλοι να περάσουν και τις 365 δεν θα περνούσε κανείς. Ήδη ακόμα κ σήμερα υπάρχει πρόβλημα. Μην κοιτάς που η βενζίνη είναι στο 1.80 κ έχουν κάπως ηρεμήσει οι δρόμοι.... Παλαιότερα το να κυκλοφορήσεις στην Κηφισίας η στην Αλεξάνδρας (δρόμος εκτός δακτυλίου) η στη Συγγρού ή στη Σταδίου ή στην Χαμοστέρνας, είχε βαθμό δυσκολίας όμοιο με τον τελικό του Wipe Out. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Ποιοι είναι οι σκοποί που εξυπηρετή ο δακτύλιος; Εγω βλέπω μόνο το κυκλοφοριακό σαν σκοπό του δακτυλιου,τίποτε άλλο!
_________________ Citroen C5 AIRCROSS 1.2 PURETECH 130CV 2019 Citroën Xsara II 1.6 16V Exclusive 2004 245000χλμ VW Polo III 1.3 Confort 1995..........πεθανε!!!!!
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μάιος 2012, 12:49 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Αμα βλέπεις μόνο αυτό, τι να σου πώ... πρέπει να έχεις "μυωπία". Το κυκλοφοριακό είναι ο νούμερο 1 λόγος. Ο νούμερο 2 είναι περιβαντολλογικός. Λιγότερα καυσαέρια, λιγότεροι ρίποι, καλύτερη ζωή. Νούμερο 3 είναι η διαβίωση και η εξυπηρέτηση των κατοίκων που ζουν ΜΕΣΑ στον δακτύλιο. Λόγος 4 είναι η τόνωση των μέσων μαζικής μεταφοράς. Αλίμονο αν ο καθένας έπερνε το αυτοκίνητό του τι στιγμή που θα τον εξυπηρετούσε πχ το ΜΕΤΡΟ. Μπορώ να σου βρώ κ άλλους λόγους αν θές, όπως πχ η έλειψη θέσεων στάθμευσης (που θα παρκάρουν τόσα αυτοκίνητα, απο αυτα που μπαίνουν και θέλουν να μείνουν εντός δακτυλίου), ή το να μην καταστρέφονται τόσο γρήγορα οι δρόμοι απο το βάρος των αυτοκινήτων. Μην ξεχνάμε φυσικά τα τροχαία ατυχήματα που πρέπει να μειωθούν για άλλους πάρα πολλους λόγους.
αυτοί σου φτάνουν ?
|
|
|
|
|
oiko79
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μάιος 2012, 13:34 |
|
Εγγραφή: Σάβ 27 Μαρ 2010, 13:21 Δημοσιεύσεις: 226 Τοποθεσία: Πατρα Εικόνες: 1
|
Σου κανω αναληση της "μυωπιας" που εχω. Το κυκλοφοριακο δεν το λυνεις με δακτυλιο, το λυνεις με πληρη απαγορευση κυκλοφοριας εκτος των μονιμων κατοικων, ετσι τριπλασιαζεις τα μμμ με αποτελεσμα να κανουν μια διαδρομη που τωρα θελουν 1 ωρα σε 20 λεπτα. Αντιμετωπιζοντας το κυκλοφοριακο λυνονται ολα τα υπολοιπα που αναφερεις! Και μια ερωτηση σε προσωπικο επιπεδο επειδη βαζεις σε δευτερο σκοπο το περιβαλλοντολογικο, γιατι εσενα, ιδιοκτητη υγραεριοκινητου αυτοκινητου με ρυπους πολυ χαμηλοτερους (με καυσιμο υγραεριο)σε σχεση με αλλα πιο καινουργια τεχνολογικα και λιγοτερο ρυπογονα(με καυσιμο βενζινη) αυτοκινητα δεν σε αφηνουν να κυκλοφορεις στο δακτυλιο? Εγινα κατανοητος?
_________________ Citroen C5 AIRCROSS 1.2 PURETECH 130CV 2019 Citroën Xsara II 1.6 16V Exclusive 2004 245000χλμ VW Polo III 1.3 Confort 1995..........πεθανε!!!!!
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας και εκπομπές ρύπων, μήπως μας κλέβουνε? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μάιος 2012, 13:59 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
oiko79 έγραψε: Σου κανω αναληση της "μυωπιας" που εχω. Το κυκλοφοριακο δεν το λυνεις με δακτυλιο, το λυνεις με πληρη απαγορευση κυκλοφοριας εκτος των μονιμων κατοικων, ετσι τριπλασιαζεις τα μμμ με αποτελεσμα να κανουν μια διαδρομη που τωρα θελουν 1 ωρα σε 20 λεπτα. Αντιμετωπιζοντας το κυκλοφοριακο λυνονται ολα τα υπολοιπα που αναφερεις! Και μια ερωτηση σε προσωπικο επιπεδο, γιατι εσενα, ιδιοκτητη υγραεριοκινητου αυτοκινητου με ρυπους πολυ χαμηλοτερους σε σχεση με αλλα πιο καινουργια τεχνολογικα και λιγοτερο ρυπογονα(στην κινηση με βενζινη) αυτοκινητα δεν σε αφηνουν να κυκλοφορεις στο δακτυλιο? Εγινα κατανοητος? Δεν μπορει να υπάρξει μόνιμη απαγόρευση κυκλοφορίας. Αυτό το ξεχνάμε. Το κέντρο της Αθήνας δεν είναι Βατικανό. Δεν είναι μια πολη-κράτος. Και δεν έχουν δικαίωμα μόνο οι μόνιμοι κάτοικοι να μπαινοβγαίνουν απο κεί. Εχουν δικαίωμα και οι εργαζόμενοι, εχουν δικαίωμα και οι τουρίστες διοτι υπάρχουν μνημεία και μουσεία, έχουν δικαίωμα και οι απλοί περαστικοί. Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις απο το κέντρο της Αθήνας, μιας και όπως λές ήσουν 15 χρόνια στην Ιταλία, όμως αυτη τη στιγμή μιλάς με τον πλέον κατάλληλο άνθρωπο για να σου πεί. Εργαζόμουν 4 χρόνια στο κέντρο της Αθήνας, στο πάρκινγ κάτω απο την πλατεία Κλαυθμώνος (δίπλα στο σταθμό του ΜΕΤΡΟ πανεπιστήμιο) και επι 4 χρόνια έχω φάει "στη μάπα" όλες τις διαδηλώσεις μαζί με τις πορείες, τα δακρυγόνα και τα ΜΑΤ, όλους τους κλειστούς δρόμους, όλες τις απεργίες των ΜΜΜ. Για να σου δώσω να καταλάβεις για τι μιλάμε, όταν είχαν απεργία τα ΜΜΜ έκανα τα 8χλμ σε 2 ώρες και 15 λεπτά. Υπήρξαν άπειρες στιγμές που ανέβαινα τη Συγγρού (προερχόμενος απο Παλαιο Φάληρο) και στους στήλους του Ολυμπίου Διός ήταν κλειστά, έκανα αναστροφή, κατέβαινα πάλι τη Συγγρού πήγαινα αριστερα στο ρεύμα για Πειραιά, έβγαινα στο ΣΕΦ, έμπαινα στην εθνική οδό, και απο κει έκοβα μετα απο λίγη ώρα αριστερά για να μπώ στη Λεωφόρο Αθηνών. Ολο ευθεία για να βρω την πλατεία Κουμουνδούρου και απο κει απο ενα στενάκι γεμάτο μαύρους που σε κοίταγαν για να σε ληστέψουν (υπάρχουν βιντεάκια στο youtube) έβγαινα στην πλατεία Κλαυθμώνος. Ε λοιπον σου λέω οτι το να μην λειτουργούν τα ΜΜΜ, ισοδυναμεί με το να μην υπάρχει δακτύλιος. Το πόσα αυτοκίνητα προσπαθούσαν να χωρέσουν στους δρόμους, είναι αδιαννόητο. Σκέψου τώρα αυτους τους ανθρώπους, να πάρουν όλοι τα ΜΜΜ. Ο ένας επάνω στον άλλον ακόμα κ αν τα 3πλασιάσεις. Και αν εγω αντέχω να γίνομαι σαρδέλα, ο κάθε άνθρωπος μεγαλύτερης ηλικίας δεν μπορει. Δεν μπορεις να υποχρεώσεις κανεναν να πάει με τα ΜΜΜ με το έτσι θέλω. Πάω και στο τελευταίο ερωτημά σου, το οποιο το είχα και εγώ σαν απορία, αλλα μέσω συζητήσεων σε άλλα φόρουμ μου δώθηκε η σωστή απάντηση. Εγω λοιπον που είμαι υγραεριοκίνητος, γιατι να μην μπορώ να εισέρχομαι στον δακτύλιο αφού μολύνω λιγότερο. Σωστα? Πρώτα απ όλα δεν υπάρχει κανένας νόμος που να μου το επιτρέπει αυτό. Ο νόμος που υπάρχει αφορά τα υβριδικά αυτοκίνητα. Και εγώ υβριδικός δεν είμαι. Υβριδικό αυτοκίνητο δεν είναι αυτο που χρησιμοποιεί 2 ή και περισσότερα καύσιμα για να κινηθεί, αλλα αυτό που έχει 2 ή και περισσότερους συνεργαζόμενους ή μη κινητήρες, 1 εκ των οποιων να θεωρείται οικολογικός. Εγω ΔΕΝ εχω 2 κινητήρες. Αμα με ρωτήσεις αν αυτη η διάκριση με αδικεί.... νιώθω πως ναί, ίσως θα μπορούσε να υπάρξει μια εξαίρεση, αλλα το σωστό θα ήταν ΟΧΙ, διοτι α) Με την ραγδαία άυξηση των υγραεριοκίνητων θα είχαμε πάλι προβλήματα πηξίματος στην κίνηση και κυκλοφοριακό, αλλα το συμαντικότερο είναι οτι β) η επιλογή καυσίμου είναι στο χέρι του οδηγού. Μπορεί εγω να έχω μια Μ3 και να της βάλω υγραέριο με 500 ευρώ, και να μην το χρησιμοποιώ καθόλου, να πηγαίνω μόνο με βενζίνη. Ετσι λοιπον ο καθένας θα μπορούσε με 500 ευρω να πάρει το τζίπ των 4,7 λίτρων, την Πόρσε Καγιέν του, το Dodge Ram του, την Μ3 του και να μπαινοβγαίνει ελέυθερα στον δακτύλιο όποτε του καπνίσει. Ούτε αυτο όμως είναι σωστό. Αρα καλώς δεν μπαίνω στον δακτύλιο ακόμα κ αν χρησιμοποιώ υγραέριο.
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|