Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Ελληνικοί Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 25 Νοέμ 2020, 10:17 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αυστηρά μέτρα ασφαλείας για το 2009
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Φεβ 2009, 19:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Tην Κυριακή 1 Φεβρουαρίου διεξήχθη στα γραφεία της ΕΛΠΑ το σεμινάριο των τεχνικών εφόρων, ενόψει της νέας αγωνιστικής χρονιάς των ελληνικών αγώνων. Είχαμε την ευκαιρία να το παρακολουθήσουμε από κοντά και ήταν και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να ενισχύσουμε το…παλμαρέ των γνώσεων μας σε τεχνικά θέματα και δη αυτά που αφορούν την ασφάλεια των αγώνων. Διήρκησε τρεις ώρες και το ρόλο των καθηγητών είχαν οι Αλέξανδρος Μαραντζίδης (τεχνικός έφορος), Νάσος Παπακώστας (τεχνικός έφορος), ενώ θετικές ήταν και οι παρεμβάσεις του Γιάννη Παπαναγιώτου (επιτροπή εκπαίδευσης). Αυτό που διαπιστώσαμε και θα πρέπει να το λάβουν πολύ καλά υπόψη τους οι αγωνιζόμενοι είναι ότι από το 2009 τα πράγματα θα γίνουν πολύ αυστηρά στους τεχνικούς ελέγχους, αφού η Ε.Θ.Ε.Α θα δώσει μεγάλη βαρύτητα στην εφαρμογή των κανονισμών που έχουν θεσπιστεί και θα εφαρμόζονται κατά γράμμα.
Μπορεί να ακούγεται οξύμωρο, διότι κατά το παρελθόν υπήρχε μια χαλαρότητα από την πλευρά των τεχνικών εφόρων, όμως από τη νέα χρονιά τροχοδρομείται μια νέα βάση δεδομένων με ενδελεχείς ελέγχους σε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Για να γίνει κατανοητό αυτό που καταγράφουμε, σε περίπτωση που κάποιος αγωνιζόμενος δεν τηρεί τους κανονισμούς όπως πρέπει για το ρολ – κέιτζ, για τις βάσεις στηρίγματος των καθισμάτων και γενικότερα δεν τηρούνται οι προδιαγραφές των ομολογκασιόν και πολλά άλλα τα οποία θα αναφέρουμε πιο κάτω, οι αγωνιζόμενοι θα αντιμετωπίζουν την άρνηση των τεχνικών εφόρων και δεν θα τίθεται θέμα ελαστικότητας την στιγμή που υπάρχει παράβαση και διαστρέβλωση των κανονισμών. Η επιβολή ποινών και τιμωρίας του εκάστοτε παραβάτη αγωνιζομένου θα είναι δύο σημεία που θα δούμε πολλάκις τη νέα χρονιά.
Ήταν πραγματικά λυπηρό να βλέπει κανείς φωτογραφίες που έδειξε ο κ. Μαραντζίδης, πως μερικά αγωνιστικά αυτοκίνητα μπορούν και τρέχουν την στιγμή που δεν είναι καλυμμένοι σε θέματα βασικών αρχών για την ατομική τους ασφάλεια. Δεν ήταν λίγες οι φορές που επενέβη και ο κ. Παπαναγιώτου και επισήμανε συνεχώς ότι το 2009 θα εφαρμόζονται οι κανονισμοί κατά γράμμα και τόνισε στο σύνολο των τεχνικών εφόρων που βρέθηκαν εκεί, ότι τέλος σε οποιαδήποτε ελαστικότητα σχετικά με την εφαρμογή των κανονισμών. Η ανθρώπινη ζωή άλλωστε είναι πολύ πιο σημαντική από μια απόλαυση αγωνιστικής δραστηριότητας και αδρεναλίνης.
Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι εμείς που απαρτίζουμε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, την ΕΘΕΑ, τον ΣΟΟΑ, τους μηχανικούς, τους θεατές ότι ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός έχει μια ιστορία 103 χρόνων και είναι η ώρα σιγά –σιγά να θέσουμε επαγγελματικά πρότυπα. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται η συμβολή όλων και η γενική κατακραυγή όλων όσων χρησιμοποιούν διάφορα παραθυράκια των κανονισμών, τα γνωστά loopholes όπως λέγονται στη βρετανική αγωνιστική διάλεκτο.
Ήδη στο site της Ε.Θ.Ε.Α μπορεί κανείς να δει τις αλλαγές που έχουν γίνει όσον αφορά στους αγωνιστικούς αλλά και στους τεχνικούς κανονισμούς. Θα σας αναφέρουμε τα σπουδαιότερα σημεία αυτών αλλά αναλυτικά μπορείτε να βάλετε…έκτη πατημένη και να μεταβείτε στο www.ethea.elpa.gr.
Mερικές από τις αλλαγές είναι το γεγονός ότι τα ιστορικά αυτοκίνητα όταν δεν αγωνίζονται για το έπαθλό τους, τότε θα προσμετρούν στην κατηγορία Ε. Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Ν μπορούν να χρησιμοποιούν μπλοκέ διαφορικά αλλά και ελεύθερους εκκεντροφόρους αλλά και ο κατασκευαστής αυτών θα είναι ελεύθερος με την προυπόθεση ότι τηρούνται οι διαστάσεις του δελτίου αναγνώρισης. Η ελευθερία των εκκεντροφόρων δεν ισχύει για την Ν4. Τα αυτοκίνητα της ΕΝ και ΕΑ θα πρέπει να είναι σύμφωνα με το δελτίο αναγνώρισής τους. Αυτά που μπήκαν στην Ε μετά την 1-1-2008 πρέπει να είναι ΕΝ ή ΕΑ δηλαδή σύμφωνα με το δελτίο αναγνώρισής τους. Τα ΕΝ και ΕΑ μετέχουν σε όλες τις μορφές αγώνων και προσμετρούν στην αντίστοιχη κατηγορία της ομάδας Ν και Α. Τα αυτοκίνητα της ομάδας ΕΕ μετέχουν σε όλες τις μορφές αγώνων στην κατηγορία Ε και δεν μετρούν στην F2.
Το στοιχείο στο οποίο δόθηκε μεγάλη έμφαση κατά την διάρκεια του σεμιναρίου ήταν στο σύστημα HANS (Ηead and Neck Support) αλλά και από ποια μέρη πρέπει να αποτελείται όλο στο σύστημα. Έγινε αναλυτική παρουσίαση από τον κ. Μαραντζίδη και τον κ. Παπακώστα. Το ΗANS έχει δύο μεγέθη Large και Medium, πρέπει να προσέχουμε την ετικέτα να είναι μέσα στα καθορισμένα στάνταρ της FIA και φυσικά για να χρησιμοποιηθεί δεν απαιτείται η αλλαγή των καθισμάτων. H χρησιμοποίησή του για το 2009 ανεστάλη για το 2010, ελέω της οικονομικής κρίσης. Το σύστημα αυτό θα αποτελείται από το «σαμάρι» είναι εκείνο το μέρος που περνάμε στο λαιμό μας, δύο ιμάντες, τις αγκράφες με την ετικέτα της FIΑ. Πάντως εξετάζεται μια πιο οικονομική λύση, όπου το συνολικό βάρος θα φτάνει το 1.1 κιλά, ενώ το κανονικό αγγίζει τα 500 γραμμάρια. Θα είμαστε σε επαφή και θα σας ενημερώσουμε επί του θέματος, αφού εικάζεται ότι το κόστος θα είναι σχεδόν το μισό. Το δεύτερο στοιχείο για το οποίο έγινε μεγάλη συζήτηση ήταν οι βάσεις στήριξης των καθισμάτων αλλά και των ζωνών ασφαλείας. Σύντομα στο site της Ε.Θ.Ε.Α θα αναρτηθούν αναλυτικά οδηγίες για το θέμα αυτό. Για να είναι κάποιος νόμιμος, θα πρέπει από εδώ και στο εξής να γνωρίζει ότι οι βάσεις στήριξης να είναι εργοστασιακές ή ομολογκέ ή ιδιοκατασκευή αλλά βάσει των κανονισμών που δείχνουν τα σχήματα τα οποία θα δείτε μέσα στις επόμενες μέρες στο site της E.Θ.Ε.Α. Εν ολίγοις να μπορούν να σηκώνουν 14.000 νιουτόμετρα. Για να σας βοηθήσουμε να δείτε το σχήμα (253.65) στο site της Ε.Θ.Ε.Α.
Δόθηκε παράταση για τρία χρόνια όσον αφορά τη χρήση των ζωνών ασφαλείας και τα καθίσματα, ενώ έλεγχος θα γίνεται και στα ρεζερβουάρ εκεί όπου αν έχουν χρησιμοποιηθεί αρκετά, ενδέχεται να παρουσιάζουν πρόβλημα στο σφουγγάρι και η πληρότητά του να μην είναι πρέπουσα. Ψαλίδι…αναμένεται να πέσει και στα ρολ-γκέιτζ, εκεί τα πράγματα έχουν να κάνουν με την προστασία της ανθρώπινης ζωής. Πρόκειται για το Α και Ω για την ασφάλεια των αγωνιζομένων και μην εκπλαγείτε αν δείτε πολλά αυτοκίνητα τη φετινή χρονιά να κόβονται όπως λέγεται και στην διάλεκτο των τεχνικών εφόρων. Εν κατακλείδι, η νέα αγωνιστική χρονιά θα διέπεται από την αυστηρότητα των κανονισμών και την αυτούσια εφαρμογή τους. Οι αγώνες αυτοκινήτων είναι ένα παιχνίδι, ένας τρόπος διασκέδασης, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει κανείς να παίζει με τις ανθρώπινες ζωές.
Κατά το παρελθόν υπήρξαν πολλά παραπτώματα από όλες τις πλευρές. Είναι η ώρα και η κατάλληλη στιγμή μετά από 103 χρόνια ζωής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού να κινηθούμε βήμα – βήμα σε επαγγελματικά επίπεδα. Είναι αναγκαίο να προχωρήσει το άθλημα, να μπουν σωστές βάσεις και το κυριότερο οι νεότεροι να γαλουχηθούν με νέα δεδομένα που απαρτίζονται από τη σωστή εφαρμογή των κανονισμών και συνάμα να δοθούν ευκαιρίες σε όλους τους αγωνιζόμενους επί ίσοις όροις.

Πηγή: rally.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

CITROEN C5 2.0 EXCLUSIVE 2009
Δ. Συζήτηση: Σχετικές με αυτοκίνητα (Προσφορά)
Συγγραφέας: cruiser
Απαντήσεις: 97
ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 2009
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: Petran
Απαντήσεις: 90
Δεν ακούγονται οι ήχοι από φλας - ζώνες ασφαλείας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Ζώνη ασφαλείας οδηγού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: oldgrober
Απαντήσεις: 16
Κόστος Ασφάλειας, πινακίδων και μεταβίβασης.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: linker
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ