μολις πριν λιγο επεστρεψα απο τον αγωνα.τα ειχαμε ολα γεματος ενταση ατηχιες απιστευτες αρκετα προβληματα και χαρα του τερματισμου.ηταν ενας πολη σκληρος αγωνας θημιζοντας στους παλεωτερους πως ηταν παλια οι αγωνες και μαθενοντας στους νεοτερους τι σιμενει αγωνας.ενας αγωνας που σημασια εχει πρωτα να ανεβεις στον ιερο βραχο της ακρωπολις και να τερματισεις την περιπετεια και μετα το τι χρονο εχεις κανει.σηναγονισμος απιστευτος για την πρωτη δεκαδα αφου η πρωτη θεση αλαζε σηνεχος αν και ηταν γνωστο ποια αυτοκινητα θα πρωταγονιστουσαν.escort,porche,audi,bmw,alfa romeo,αυτοκινητα το καθενα με μια απιστετυτη ιστορια απιστεθτα πρωετημασμενα και τα περισοτερα εργοστασιακα πεσαν στην μαχη με τον χρνονο την αντοχη και τα ελληνικα χωματα.η δικια μας προσπαθεια αρχισε ασχημα απο την αρχη οταν στην ριτσωνα η αλφα εκοψε ημιαξονιο.καθολου χρονος για επισκευη και αρκετα δησκολο θεμα οποτε και εγκαταλιψη.χρηση κανονισμου super rallye και τερμα η ημερα για εκινους.το datsun απο την πρωτη μερα εδιξε οτι δεν θα εινε ενα ομορφο τριημερο για πληρωμα και service αφου πριν την εκκινηση εσπασε το ψηγειο του καλοριφερ.ευκολη επισκευη και καταργιση του.μετα την ριτσονα το στομιο του ρεζερβουαρ ειχε μια διαφορετικη αποψη για το αν θα σηνεχισει να δουλευει σπαζοντας και σκορπιζοντας απλοχερα βενζινη τοσο εξω απο το αμαξι οσο και στην καμπινα οδηγισης.θερμοκρασια 31 βαθμους αναθημιασεις παντου και ατμοσφερα κολαση.το πληρομα απλα απο ενα σημειο και μετα πρωσπαθισε να τερματισει το πρωτο σκελος αλα δηστιχος στον μπραλο μη μποροντας να σηνεχισει αφου ο οδηγος επαθε δηλιτηριαση απο τις αναθημιασεις εγκαταλιπει.χρηση και παλι super rallye επισκευη και πατεντα απο τις 4 το απογευμα μεχρι της 9.καθολου ευκολη ηποθεση αλα η τηχη με το μερος μας...ακολουθει δοκιμη με γεματο ρεζερβουαρ και η ιδικη μπραλος οπου εκανα μια απιστευτη γρηγορη βολτα με αναποδα.δουλευει και δουλευει καλα.μερα δευτερη ολα πανε καλα και εχουμε ξεκινισει με ενα καπελο 10 λεπτων για τον ιαπωνα και 35 για τον ιταλο.ο αγωνας σχεδον χαμενος αφου απο την 36 θεση εχουμε πεσει 42 και ο ιταλος 43...το αμαξι δουλευει καλα για 3 ιδικες και στην τεταρτη ενα τηλεφονο σταματαει την ηρεμια και αρχιζει το ανχος.το αμαξι κανει διακοπες και χτιπαει σηνεχεια πιρακια.το scoda παει μαλια κουβαρια φορτομενο τιγκα με λαστιχα και εργαλεια προσπαθοντας να πιασει γρηγορα το πληρωμα μετα απο καποια ιδηκη.οταν αυτο γινετε διαπιστονουμε οτι οι πλατινες εχουν σχεδον διαλιθει.αλαγη δοκιμη επιτοπου και ολα καλα.5 ιδικη δησκολη θερμοκρασια 34 στο βουνο και στην ασφαλτο 59.τα αμαξια περισοτερο χορευουν παρα στριβουν.τηλεφονο παλι ο ιταλος σικονει θερμοκρασιες και ο ιαπωνας το ιδιο.ανχος 70 χλμ πανω στα βουνα του μπραλου μαλια κουβαρια να τους φτασω,ο ιταλος δεν εχει νερα και λοιπουν 2 λιτρα λαδια.ηπερπροσπαθεια ισος αφου πιγει πριμα ταπα για να καλιψει το κενο.σημπλιρωμα και σηνεχιζει στους ηδιους ρηθμους.ο ιαπωνας δουλευει σταθερα 120 βαθμους τσεκαρισμα και ο θερμοστατης εχει χερετισει.λησιμο καταργηση στο δεσιμο κλοτσαει βιδα και χανει νερα.καταστροφη το καπελο ερχετε αφου αργουμε ψαχνουμε φλατζοκολα αλα εχει ξεχαστει στο παγκρατι.η λυση το service του καλτσουνη ρε πεδια εχετε φλατζοκολα?ναι ελα παρε.λητρωση οσο για την βιδα απλα καταργουμε μια βιδα απο το μπαγκαζ και την βαζουμε στο θερμοστατη.μπενει στην ιδηκη καπελο 17 λεπτα......αντε ως εδω τωρα θα δουλευει.6 ηδικη και σηνεχιζουμε.....τηλεφονο ελα σφερα βαραει πηρακια σκαει φλογες απο παντου και δεν παει σερνετε...σκατα αλα 30 χιλιομετρα μαλια κουβαρια και οι πλατινες παλι διαλημενες....αλαζουμε δοκιμη σχεδον δοθλευει καλα αλα και παλι ρεταρει.ελατε φηλαγμενα μεχρι την ανασηγκροτιση στα καμενα βουρλα να το δουμε.οκ.7 δοκιμη τα πραγματα τραγικα ο ιταλος παλι χωρις λαδια και νερα σημπλιρωμα και παμε παλι.ο ιαπωνας σχεδον δεν περναει τα 30 χλμ και δεν ανεβενει ανηφορες.σκατα.8 ιδηκη ακηρονετε ευτηχως και βουρ για ανασηγκροτιση αφου τον εχουμε πιασει μεσα στην απλη για να αλαξουμε πλατινες παλι.τα πραγματα διχνουν ασχημα.καμενα βουρλα μπενει μεσα λησιμο διανομεα και η καταστροφη δεν αργει.διαλημενο δαχτιληδη απο τον διανομεα με αποτελεσμα να στραβογιριζει και να σπαει τις πλατινες.η εγκαταλιψη εινε πιθανη αν οχι σιγουρη.ψαξιμο για διανομεα αλα τζηφος....απελπισια στο πληρωμα και σε εμας.τηλεφονο στον ντεκα ελα ρε κωστα αυτο και αυτο καμια ιδεα?και λεει το θεικο κοψε ενα κολιεδακι σφινοσε το στο αξονακι να περνει τον τζογο.θα αντεξει?ναι θα αντεξει.εχουν μινει 25 λεπτα για να δοκιμασουμε να το κανουμε χωματινο και να παμε.το βαζω το ριθμιζω και το αμαξι δουλευει.χαμογελα και παλι αλα το καπελο ερχετε απο τον χρονο.αλα 5 λεπτα εκει και μιση ορα στην 7 ιδηκη μεσα?37 καλα παμε.πλεον τελευτεα θεση μακραν.το βραδη ξεκουραση η επομενη μερα εφιαλτικη και το ανχος απιστευτο.θα αντεξει?εχει δηκιο ο ντεκας?επομενεη μερα χωματα.ο ιταλος παει ταπα κερδιζει θεσεις αλα το μοτερ εχει αρχισει και σκορπαει.σηνεχια νερα και λαδια και ενα σπριντ στην ελατεια να το προλαβενεουμε σε καθε ιδηκη.το scoda πλεον εχει μινει απο λαστιχα και φρενα και οχι αδικα.ο ιαπωνας δουλευει και δουλει καλα.πανε οριακα παντου.τριτη ιδηκη και τρωμε ενα καπελο 25 λεπτα για προπορια λογο λαθους.στην εξοδο της ιδηκης δεν εχει πλεον φρενα θερμοκρασια δισκου 289 βαθμους κεγετε το σημπαν.ο ιταλος ρεταρει σταγονα λαδι και νερα.αντε αλη μια.τελευτεα ιδηκη και ο ιαπωνας παει χωρις φρενα και ο ιταλος χωρις αυριο.και ναι λητρωση ο αγωανς τελιωνει βρισκοντας στην 35 θεση τον ιαπωνα και στην 30 θεση τον ιταλο.στην εξοδο τησ ιδηκης πλεον χωρις φρενα το ενα και χωρις κυλινδρο το αλο αρχιζουμε το ταξιδι για αθηνα.η περιπετεια τελιωσε.πληρωματα και service εξαντλημενα σε ενα αγωνα απιστευτα σκληρο.σηνχαρητηρια στα πληρωματα και στους νικητες.ηταν μια περιπετεια που δεν θα ξεχασς ουτε εγω ουτε και πολοι αλλοι ιδικα οσοι δεν καταφεραν να ανεβουν τον βραχο.αισθανομε χαρουμενος που παρολα τα προβληματα και σηνολικα το 45 λεπτα καπελα καταφεραμε να τερματισουμε.να ειμαστε καλα να παμε και του χρονου!!!α τωρα που κοιταξα αν δεν ειχαμε καπελοθει τοσο παντου θα ειμασταν στην οικοσαδα!εμεις να ειμαστε καλαα