Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Ελληνικοί Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 00:20 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ραλλυ Κενταυρος 23-24 Μαιου 2009
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Μάιος 2009, 17:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Μάιος 2009, 09:52
Δημοσιεύσεις: 238
Εικόνα

Στην ιστορία μπήκε πλέον και το άκρως εορταστικό 30ο ράλλυ «Κένταυρος»», ως δεύτερος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος σε ασφάλτινες επιφάνειες. Παρότι απουσίαζαν μεγάλα ονόματα που διεκδικούν φέτος το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, ο αγώνας αποζημίωσε στο έπακρο τους πάντες, είτε αυτοί λέγονται πληρώματα, είτε θεατές, είτε οργάνωση. Την Κυριακή το πρωί 58 από τα 63 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, πήραν εκκίνηση μπροστά από το ξενοδοχείο Valis και ανηφόρισαν προς την πρώτη ειδική διαδρομή την Δράκεια. Κανείς δεν χαρίστηκε σε κανέναν και οι σκληρές μάχες άρχισαν από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο. Οι Μίχος-Χειράκης με το Mitsubishi Lancer EVO IX, εκμεταλλεύτηκαν τα περιθώρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου, αλλά και την ταχύτητα τους, και κατάφεραν να βρεθούν μπροστά από το φαβορί του αγώνα, τον Χρήστο Παπαχριστόπουλο με τον Σταύρο Σταμέλο, με το Golf Kit Car. Οι τελευταίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με την πρόσφυση του ισχυρού προσθιοκίνητου αυτοκινήτου, τα οποία και ξεπέρασαν στη συνέχεια, ξεκινώντας από τη δεύτερη ειδική μία αντεπίθεση διαρκείας. Συγκεκριμένα, κατάφεραν να κερδίσουν όλες τις υπόλοιπες –με εξαίρεση την πρώτη- ειδικές του αγώνα, περνώντας στην κορυφή στην 4η ε.δ. και παραμένοντας εκεί ως το τέλος. Το πλήρωμα του Golf, κατέκτησε με αυτόν τον τρόπο τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του σε αυτού του είδους τις επιφάνειες, μετά το Ράλλυ Φίλιππος, σημειώνοντας μάλιστα ένα αποτέλεσμα που τους φέρνει και στην κορυφή της βαθμολογίας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ! Μήπως η ώρα που θα πρέπει να τους δούμε και σε χωμάτινες ειδικές διαδρομές πλησιάζει; Μακάρι!

Εικόνα Εικόνα

Οι Μίχος – Χειράκης από την πλευρά τους, ήταν ταχύτατοι στην επίσημη πρώτη τους με το Lancer EVO IX και προσπάθησαν να διατηρηθούν μπροστά από τους νικητές του αγώνα, χωρίς όμως επιτυχία. Μάλιστα, σαν να μην έφτανε το γεγονός ότι μετά την πρώτη ειδική οι νικητές του αγώνα ροκάνιζαν συνεχώς τη διαφορά και εν τέλει τους ξεπέρασαν, ένα πρόβλημα με το ημιαξόνιο στην 5η ε.δ. (και ενώ είχαν ήδη πέσει στη δεύτερη θέση της γενικής) τους στέρησε κάθε ελπίδα για νίκη. Πάντως, αμφότεροι ήταν εξαιρετικοί και χάρισαν σε όσους βρέθηκαν στο βουνό, μία μάχη στο δευτερόλεπτο.

Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι Καλούδης – Τσιάπας με το Lancer EVO VIII, οι οποίοι είχαν τη δική τους μάχη με τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη με το Renault Clio R3. Μάλιστα, οι πρώτοι κατάφεραν να εξασφαλίσουν τη νίκη στην τελευταία ειδική διαδρομή, με μία διαφορά που άγγιζε τα 4 δευτερόλεπτα! Το πλήρωμα του Clio ήταν και το ταχύτερο στην κατηγορία F2, απειλώντας μάλιστα συνδυασμούς με σαφώς ισχυρότερες κατασκευές. Αντίστοιχα οι Ζάχος – Δεληγιάννης έχασαν πάρα πολύ χρόνο από σκασμένο λάστιχο στην 5η ειδική, χάνοντας μαζί και κάθε ελπίδα για διάκριση. Κρίμα, διότι η πρώτη τους εμφάνιση με το Citroen C2 R2 της Citroen Μακρής, ήταν πολύ καλή και άξιζε να στεφθεί με ένα αποτέλεσμα αντίστοιχο της προσπάθειας τους. Έτσι, πίσω από τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη, ακολούθησαν οι νικητές της F2 στο ασφάλτινο γύρο του θεσμού στο Ράλλυ Φίλιππος, Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος με το Honda Civic Type-R, με σημαντική διαφορά από το πλήρωμα του Clio. Οι Μπαλντούνης-Μακάριος με το Ford Escort, ήταν ακόμα ένα τα πληρώματα που διακρίθηκαν και εντυπωσίασαν με τις επιδόσεις του, κατακτώντας δικαίως και τη νίκη στην κατηγορία Ε. Στην 7η θέση και πρώτοι στην Α/6, ακολούθησαν οι Νικολιδάκης-Πετούσης με ένα Peugeot 106, οι οποίοι και εντυπωσίασαν με τους χρόνους τους στις ειδικές διαδρομές. Οι Γάτσος-Αμαραντίδου, Χαλάτσης-Παπαγεωργίου και Καραβασίλης-Κολλάρας συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, με τον κυπελλούχο του περσινού Note Challenge, να επικρατεί στην κλάση Ν/2. Στην Ν/3, ταχύτεροι αναδείχθηκαν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Renault Clio, ενώ οι Τσακίρης-Νώττας με το Toyota Yaris ήταν οι νικητές στην Α/5.

Ιδιαίτερα άτυχοι στάθηκαν τα αδέρφια Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος, που μετά τα αλλεπάλληλα μηχανικά προβλήματα στο ράλλυ «Φίλιππος», πήραν την χαριστική βολή από το Renault Clio Ragnotti στην 2η ειδική λόγω βλάβη στον κινητήρα. Ο Δημήτρης Αμαξόπουλος, αυτήν την φορά με συνοδηγό την Anna Frezzato, δεν κατάφερε να πλησιάσει τις περσινές επιδόσεις με το Peugeot 106 S16 αφού αναγκάστηκε επίσης σε εγκατάλειψη από μηχανική βλάβη στην 2η ειδική. Τα ίδια και χειρότερα έπαθαν οι Βαλαβάνης – Γκαγκαστάθης, που μετά τον σπασμένο κινητήρα του Renault Megane Kit Car στα δοκιμαστικά του σπριντ Σερρών, ήλπιζαν σε κάτι καλύτερο αυτό το Σαββατοκύριακο. Δυστυχώς το αγωνιστικό δεν τους έκανε την χάρη και εγκατέλειψαν από ημιαξόνιο στα πρώτα 100 μέτρα της 1ης ειδικής.

Πιο δύσκολη από τι φαινόταν αρχικά αποδείχτηκε η ζωντανή τηλεοπτική αναμετάδοση του 30ου Ράλλυ ‘Κένταυρος’ από το διαδικτυακό ραδιόφωνο του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. Δύο συνεργεία εξοπλισμένα με φορητό υπολογιστή, βιντεοκάμερα, ασύρματα μικρόφωνα και τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ τους αλλά και την γραμματεία, όργωσαν τις ειδικές διαδρομές μεταδίδοντας τα δρώμενα του αγώνα τόσο ραδιοφωνικά όσο και τηλεοπτικά. Πάντως, οι άνθρωποι του συνδέσμου είναι άξιοι συγχαρητηρίων για ολόκληρη την προσπάθεια και μακάρι να υπάρχει αντίστοιχη συνέχεια.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι το κοκαλάκι της νυχτερίδας είχαν μαζί τους οι Λαμπρόπουλος –Θύμης, η οποίοι κατάφεραν μετά από έξοδο στην πρώτη ειδική να προσγειώσουν το Honda Civic VTI σε έναν γκρεμό 20 μέτρων αφού πέρασαν ανάμεσα από δεντροστοιχίες με ελιές χωρίς να πάθουν σχεδόν καμία ζημιά. Μάλιστα αν και η ανάσυρση του αγωνιστικού φαινόταν τουλάχιστον δύσκολη χωρίς γερανό, ένας τοπικός θεατής βοήθησε να απεγκλωβίσουν οι άτυχοι τυχεροί το αγωνιστικό συνεχίζοντας την πορεία που είχαν χαράξει μέχρι να φτάσουν στο τέλος του γκρεμού όπου υπήρχε αγροτικός δρόμος. Παράλληλα, ένα πλήρωμα που δεν ξεκίνησε τον αγώνα λόγω ατυχήματος πριν την έναρξη του αγώνα.

Πηγή: rally.gr

-- Δευτ 25 Μάιος 2009, 17:53 --
Πολλες συμμετοχες,καιρος θαυμα,σασπενς,εγκαταλειψεις...ολα καλα!Οσοι βρεθηκαμε κοντα περασαμε τελεια!Συγχαρητηρια σε ολους & ολες που συμμετειχαν με την ψυχη τους!Ιδιαιτερως ενα μεγαλο μπραβο στα παιδια απο Βολο & Λαρισα που τα πηγαν περιφημα! :shift :wrc :gflag



Περιττο να σας πω πως οι Γαλλοι ζωγραφησαν παλι!!!!

_________________
Σαξός & ξερός!!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

MEETING ΣΤΟ RALLY ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: VOLIOTIS
Απαντήσεις: 8
Αυτοκινητο του Μηνα Μαιου
Δ. Συζήτηση: Διαγωνισμοί - Δημοσκοπήσεις
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 28
CITROEN C5 2.0 EXCLUSIVE 2009
Δ. Συζήτηση: Σχετικές με αυτοκίνητα (Προσφορά)
Συγγραφέας: cruiser
Απαντήσεις: 97
αισθητήρας λάμδα - C3 Picasso 2009 βενζίνη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Εκδρομή στην Πάτρα 5/7/2009
Δ. Συζήτηση: Road Trips
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 116
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια