Η αυλαία για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ θα πέσει στις 27 Νοεμβρίου, με τον τελευταίο γύρο του θεσμού να διεξάγεται σε ασφάλτινη επιφάνεια έχοντας συγκεντρώσει 114 συμμετοχές, που αποτελούν τον υψηλότερο αριθμό της φετινής χρονιάς.
Τα τελευταία χρόνια, το Ράλλυ Παλάδιο αποτελεί την τελευταία αγωνιστική δραστηριότητα της εκάστοτε χρονιάς και αυτό δε θα μπορούσε να διαφοροποιηθεί φέτος. Έτσι, η Start Line ανέλαβε να φέρει για ακόμη μια φορά σε πέρας τη διοργάνωση του αγώνα, που προσμετρά φυσικά στο Κύπελλο Ασφάλτου, όπου μάλιστα συγκεντρώνεται μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά και στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων. Όπως προαναφέραμε, ο αγώνας θα διεξαχθεί το Σάββατο 27 Νοεμβρίου, με επίκεντρο τη Νέα Πέραμο, όπου θα στεγαστούν η εκκίνηση, ο τερματισμός αλλά και ο χώρος επισκευών του αγώνα. Πεδίο βολής για τους αγωνιζόμενους θα αποτελέσουν 4 ειδικές διαδρομές (Άγιος Ιωάννης, Ψάθα, Πάνακτος, Μελετάκι), με την πρώτη να είναι εντελώς νέα για όλους, τη στιγμή που οι υπόλοιπες είναι λίγο έως πολύ γνωστές.
Για να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, το τυπικό κομμάτι του αγώνα θα ξεκινήσει από την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου, με τη διεξαγωγή του τεχνικού έλεγχου, στο ΚΤΕΟ Ασπροπύργου . Το πρωί του Σαββάτου και πιο συγκεκριμένα στις 8:00, θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση του αγώνα από το Λιμάνι της Νέας Περάμου, με τα πληρώματα να έχουν ως κατεύθυνση την ε.δ. Άγιος Ιωάννης, για να ξεκινήσει το αμιγώς αγωνιστικό κομμάτι. Μετά τη συμπλήρωση των 4 ειδικών διαδρομών, τα αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν στη Νέα Πέραμο, για το σέρβις παρκ, προτού βρεθούν εκ νέου στις ειδικές διαδρομές, στις οποίες θα αγωνιστούν για δεύτερη φορά. Έπειτα, θα επιστρέψουν στη Νέα Πέραμο για σέρβις, προτού αγωνιστούν για τρίτη φορά στην ε.δ. Άγιος Ιωάννης, πριν την επιστροφή στο κέντρο του αγώνα για τη ράμπα του τερματισμού. Το Ράλλυ Παλάδιο περιλαμβάνει συνολικά 373,98 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 77,7 ανήκουν στις 9 ειδικές διαδρομές. Σημειώστε, πως τις τελευταίες ημέρες υπήρξε αλλαγή στη διαδρομή του αγώνα, αφού «κόπηκε» τελείως ένα πέρασμα από την ε.δ. Ψάθα, ενώ μειώθηκε και το αρχικό μήκος των ε.δ.
Όσον αφορά στις συμμετοχές, αυτές είναι πολλές και εξαιρετικής ποιότητας. Με το Νο.1 στις πόρτες, θα εκκινήσουν οι Δημήτρης Μίχος-Κώστας Χειράκης με το Mitsubishi Lancer EVO IX, με το οποίο κέρδισαν τα ασφάλτινα ράλλυ Φθιώτιδας και Δ.Ε.Θ. και αποτελούν ένα εκ των φαβορί για τη νίκη και σε αυτό τον αγώνα. Όμως, το έργο τους δε θα είναι εύκολο, όχι μόνο λόγω της παρουσίας των νικητών του Ράλλυ Κρήτης Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακκαλή, με το Subaru Impreza N12, αλλά και λόγω αρκετών ακόμη συνδυασμών. Με το Νο.3 λοιπόν, θα δούμε για πρώτη φορά φέτος τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη, που θα μοιραστούν ένα Mitsubishi Lancer EVO VIII της κατηγορίας Α. Τόσο αυτοί, όσο και οι Παναγιώτης Καϊτατζής-Γιώργος Καμμένος, με το Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς του οδηγού, έχουν το ταλέντο και τις δυνατότητας να πρωταγωνιστήσουν και γιατί όχι, να επιστρέψουν στη Νέα Πέραμο νικητές. Πέραν αυτών όμως, τα εξαιρετικά πληρώματα είναι ακόμη πολλά. Οι Βασίλης Κυρίτσης-Νίκος Ζακχαίος είναι ικανοί για το καλύτερο με το Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ κανείς δεν πρέπει να υποτιμήσει τους περσινούς νικητές Μιχάλη Ευθυμίου-Χαράλαμπο Μανωλόπουλο, με το Ford Escort WRC του πολύπειρου οδηγού, καθώς και τους Φώντα Νικολόπουλο-Αλέξανδρο Τσιάπα με Mitsubishi Lancer EVO 6 της κατηγορίας Α. Ακόμη, αξιοσημειώτη είναι η παρουσία του νεαρού Στέφανου Καμιτσάκη, γνωστού από τη θητεία και τους τίτλους στα καρτ, στην πρώτη του εμφάνιση με Mitsubishi Lancer EVO IX και συνοδηγό τον έμπειρο Φίλιππο Τζεφεράκο.
Σημαντική μάχη θα έχουμε και στην F2. Εκεί, κατ’αρχάς σε επίπεδο Πρωταθλήματος, η απουσία του «Pazonen» ανοίγει το δρόμο για το Γιώργο Κοσμόπουλο, ο οποίος με αυτό τον τρόπο ουσιαστικά κατέκτησε τον τίτλο. Ο Βολιώτης οδηγός πάντως, δε θα είναι αδιάφορος βαθμολογικά, αφού με το Σπύρο Μπαρδάκη προηγούνται στο Κύπελλο Ασφάλτου, τόσο σε επίπεδο γενικής, όσο και σε επίπεδο F2, με το Renault Clio Maxi. Σε επίπεδο Κυπέλλου Ασφάλτου, τον τίτλο πέραν των ανωτέρω διεκδικούν και οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Λεωνίδας Μαχαίρας, με το Peugeot 206 S1600, όπως και οι Δημήτρης Μίχος-Κώστας Χειράκης. Πιο συγκεκριμένα, επειδή το Ράλλυ Παλάδιο έχει, όπως και κάθε αγώνας του Κυπέλλου Ασφάλτου που προσμετρά και στο Πρωτάθλημα συντελεστή 2, δηλαδή ο νικητής κατακτά 40 βαθμούς, η κατάσταση είναι μπλεγμένη. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως ο Κοσμόπουλος προηγείται 96 βαθμούς, ένατι 80 βαθμών του Μίχου και 75,5 του Χαλιβελάκη. Τυπικά στη μάχη του τίτλου βρίσκονταν και ο Άρης Βωβός, που πάντως θα λείψει από τον αγώνα. Λόγω του επιπέδου του συναγωνισμού, το προβάδισμα φαίνεται να περνά στο Μίχο, ο οποίος θέλει να βρεθεί οπωσδήποτε μπροστά από το Χαλιβελάκη, ενώ σε περίπτωση νίκης στέφεται Κυπελλούχος, αν ο Κοσμόπουλος τερματίσει από την 4η θέση και κάτω. Φυσικά, αν ο Κοσμόπουλος απέχει 2 θέσεις από το Μίχο ή προφανώς βρεθεί μπροστά του, θα κερδίσει αυτός τον τίτλο. Στην F2, η κατάσταση είναι πιο απλή, αφού η μάχη θα δοθεί ανάμεσα σε Κοσμόπουλο και Χαλιβελάκη. Με τη διαφορά μεταξύ τους να βρίσκεται στους 28 βαθμούς, γίνεται αντιληπτό πως ο νεαρός οδηγός χρειάζεται να συγκεντρώσει 29 βαθμούς περισσότερους. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει ο Κοσμόπουλος σε περίπτωση νίκης του Χαλιβελάκη στην κατηγορία, να βρεθεί στην 7η θέση, κάτι δύσκολο αλλά όχι απίθανο.
Ρόλο ρυθμιστή, μπορούν να παίξουν πολλά ικανά πληρώματα, ξεκινώντας από τους Βασίλη Ζάχο-Βαγγέλη Ασπρόμουγγο, που διαθέτουν δεδομένη ταχύτητα με το Citroen C2 R2 Max και είναι ικανοί για τη νίκη. Ένας ακόμη σημαντικός οδηγός είναι ο Βαγγέλης Ζάχος, που για την περίσταση θα μοιραστεί το Renault Clio Ragnotti με τον Κώστα Δενδρινό και όχι τον αδελφό του Σπύρο και είναι ικανός για το καλύτερο έτσι και αλλιώς. Φυσικά, σημαντική παρουσία αναμένεται και από τους Δημήτρη Αμαξόπουλο-Μίνωα Μιχελάκη με το Peugeot 205 της Ε/10. Οι αξιόλογες συμμετοχές δε σταματούν εδώ, αφού ενδεικτικό του συναγωνισμού που αναμένεται, είναι το γεγονός ότι στον αγώνα συμμετέχουν 17(!) αυτοκίνητα της Α/6, 13 της Α/5 και της ισάριθμα της Ν/2, χωρίς να έχουμε υπολογίσει τα πολυάριθμα αυτοκίνητα της Α/7, καθώς και τα Kit Cars. Ειδική μνεία, αξίζει για τα 30(!) πληρώματα των Ιστορικών Αυτοκινήτων, με το καθένα να συμμετέχει για το δικό του λόγο. Άλλοι για να διεκδικήσουν τη νίκη, άλλοι με στόχο τον τερματισμό. Κοινός παρονομαστής, η αγάπη για το σπορ, που μετουσιώνεται στην παρουσία με κατασκευές ηλικίας μεγαλύτερης των 25 ετών, που παραπέμπουν σε παλιότερες, αγαπημένες εποχές των αγώνων γενικά και των ράλλυ ειδικότερα. Ανάμεσά τους, ξεχωρίζουν οι Λουκάς Γιαννακούλης-Γιώργος Πετρόπουλος με την Porsche 911, οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Ford Escort RS 1600, οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Παναγιώτης Κατάρας, που θα αποχωριστούν το κόκκινο «χωμάτινο» Ford Escort για την ασφάλτινη Porsche 911, καθώς και οι Αντώνης Γιοβάς-Ελένη Μαλακτάρη, με το πορτοκαλί Audi 80 του ταχύτατου, άλλοτε και τώρα, οδηγού.
Οι παραπάνω είναι μερικοί μόνο από τους λόγους που ένας αγώνας στα πέριξ των Αθηνών, αποτελεί ιδανικό προορισμό για το Σάββατο, σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές ψαροταβέρνες και όχι μόνο, στα παράλια του Κορινθιακού κόλπου.
Πηγή: rally.gr
------------------------
το σαββατο 27/11 θα διοργανωθει απο την start line το 31 ραλλυ παλαδιο.ενας καθαρα ασφαλτινος αγωνας που περιλαμβανει απιστευτες ε.δ ασφαλτινες με πολη ταχητιτητα και δραση διπλα στην αθηνα!εγω θα εχω 2 δικα μου αυτοκινητα και θα ειμαι εκει ολο το σαββατο οποιος θελει να δει η για παρεα καλωδεχουμενος!
τα οραρια και ο χαρτης
http://startline.gr/pdfs/2010/rally/pal ... 202010.jpghttp://startline.gr/pdfs/2010/rally/pal ... forion.pdfη εκκινηση και ο τερματισμος καθως και το service park θα ειναι στο λιμανη της ν.περαμου(μ.πευκο).να σημειωθει οτι οι σημετοχες εχουν φτασει τις 113 απο τις οποιες οι 28 ειναι ιστορικα αυτοκινητα.τα αμαξια που θα προετημασω εινε το 112-113 opel kadett 1.9 rallye datsun l510 ss!