Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 09:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2008, 16:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
Χρηστοs έγραψε:
ειναι για να κρατανε τα λαστιχα σε μια σταθερη θερμοκρασια!!!


+1 και πιο πολυ για να τα ζεστενουν

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Απρ 2009, 10:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Οι αεροδυναμικοί διαχύτες των μονοθεσίων των Brawn, Toyota και Williams είναι νόμιμοι, όπως αποφάσισε και ανακοίνωσε σήμερα το πρωί το Εφετείο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA).

Οι τρεις ομάδες θα διατηρήσουν τους διαχύτες τους για όλη τη σεζόν, ενώ τις υπόλοιπες περιμένει αγώνας δρόμου για να αφομοιώσουν στα μονοθέσιά τους αντίστοιχο διαχύτη δύο επιπέδων και να παραμείνουν στο "τρένο" του φετινού πρωταθλήματος.

Έπειτα από επίσημη διαμαρτυρία των Ferrari, Renault, BMW Sauber και Red Bull Racing, οι διαχύτες είχαν κριθεί νόμιμοι από τους τεχνικούς εφόρους στο GP Αυστραλίας. Οι τέσσερις ομάδες προχώρησαν σε έφεση, της οποίας η ακροαματική διαδικασία έγινε χθες στα γραφεία της FIA στο Παρίσι.

Όπως αποδείχθηκε, ο διαχύτης δύο επιπέδων είναι νόμιμος βάσει ενός "παραθύρου" των κανονισμών, το οποίο μόνο οι Brawn, Toyota και Williams κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους - αν και η Renault είπε ότι είχε επινοήσει έναν αντίστοιχο διαχύτη αλλά εγκατέλειψε το σχέδιο επειδή η FIA θα τον έκρινε παράνομο.

Μεταξύ άλλων, η επίσημη ανακοίνωση του Εφετείου της FIA ανέφερε: "Με βάση τις καταθέσεις και τα αποδεικτικά στοιχεία, το Εφετείο αποφάσισε ότι οι αγωνοδίκες (σ.σ.: της Αυστραλίας και Μαλαισίας) δικαιολογημένα αποφάσισαν ότι τα εν λόγω μονοθέσια εμπίπτουν στους κανονισμούς."

Για όσες ομάδες δεν περιέλαβαν εξαρχής το διαχύτη δύο επιπέδων (ή τριών επιπέδων, στην περίπτωση της Toyota) στο σχεδιασμό των φετινών τους μονοθεσίων, το εγγύς μέλλον φαντάζει αρκετά δύσκολο - διότι ο σχεδιασμός ανάλογου διαχύτη μπορεί να φαντάζει σχετικά εύκολος, ωστόσο η τοποθέτησή του στο μονοθέσιο και η εναρμόνισή του με το πλήρες αεροδυναμικό σύνολο είναι ιδιαίτερα περίπλοκη διαδικασία. Πόσο μάλλον φέτος, με την απαγόρευση δοκιμών.

Καμία από τις άλλες επτά ομάδες δεν έχουν ανακοινώσει πότε θα έχουν το νέο τους διαχύτη έτοιμο, ωστόσο είναι εξαιρετικά πιθανό ότι η Renault F1 είναι έτοιμη να χρησιμοποιήσει το νέο διαχύτη της R29 στο GP Κίνας την προσεχή Κυριακή (19/04)!

Ενδεχομένως και η McLaren να κάνει το ίδιο, στο πλαίσιο του νέου αεροδυναμικού συνόλου που θα έχει στη Σαγκάη. Η BMW Sauber θα έχει ριζικά αλλαγμένο αεροδυναμικό σύνολο στη Βαρκελώνη το Μάιο, συνεπώς το πιθανότερο είναι να εφαρμόσει στην Καταλονία το νέο της διαχύτη.

Η Red Bull Racing είναι από τις πρώτες ομάδες που επιβεβαίωσαν ότι σχεδιάζουν διαχύτη δύο επιπέδων, πριν ξεκινήσει η αγωνιστική χρονιά, ενώ εκτιμάται ότι η Ferrari έχει καθυστερήσει σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες.
πηγη

-- Πέμ Ιουν 11, 2009 9:23 pm --

Ανταγωνιστηκη η F1 του 2009?
[youtube]kre35Pct0yA[/youtube][youtube]GkirsAgYkHs[/youtube][youtube]4SawLLwRgDY[/youtube]
Πως ειπατε? :surprised

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Μαρ 2010, 21:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιαν 2010, 14:18
Δημοσιεύσεις: 80
Τοποθεσία: Μέγαρα
Δεν ξέρω αν είναι το σωστό section αλλά κάπου πρέπει να πω τον πόνο μου....Απαράδεκτο αυτό που έκανε ο Ant1 με την F1. Άκου εκεί 5ευρο για να δούμε τον αγώνα!!!! Χίλιες φόρες να το είχε η nοva και να μην το έβλεπα παρά έτσι.... Και τέλος η ποιότητα στο livestreaming tou ant1 είναι άθλια. Απλά αίσχος :mad

_________________
----------------------------------- MARCELLO -------------------- GANDINI -----------------------------
ΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Μαρ 2010, 02:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Δεκ 2009, 14:47
Δημοσιεύσεις: 162
Τοποθεσία: Πατρα-Γιαννενα
Εικόνες: 0
γιατι να μπεις στο website του ant1 και να πληρωσεις 5 ευρω...απο τη στιγμη που υπαρχουν καλυτερα sites για την f1 και δωρεαν βλεπεις ολα τα grand prix του πρωταθληματος;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Μαρ 2010, 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Οπως ειναι τζαμπα να τον βλεπω τον αγωνα στην TV ετσι θα πρεπε να ναι και στο internet! Ετσι κι αλλιως απλα το σημα θα περνουσαν, οι διαφημισεις κτλ θα παρεμεναν!
Μαλλον εφτασε και στον ΑΝΤ1 η κριση!
+ οτι η σελιδα τους ειναι για τον που καβα! (αργει υπερβολικα) ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Μαρ 2010, 11:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ξερετε κανενα αλο site?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Μαρ 2010, 11:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
http://directos.lasexta.com/formula1 :thumb

13:30 ολοι συντονισμενοι! χαχα :mrgreen
(ελπιζω να σας αρεσουν τα ισπανικα :eek ;) , γιατι μονο αυτα θα ακουτε!)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Μαρ 2010, 13:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιαν 2010, 14:18
Δημοσιεύσεις: 80
Τοποθεσία: Μέγαρα
Βρήκα και ένα τρόπο να το δούμε από BBC στα αγγλικά.Aπλά για να δούμε από εκεί θέλει αγγλική ΙΡ. Mε το trustconnect γίνεται εύκολα (ένα προγραμματάκι που αλλάζει την ΙΡ σε αγγλίας :P)

_________________
----------------------------------- MARCELLO -------------------- GANDINI -----------------------------
ΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Μαρ 2010, 17:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57
Δημοσιεύσεις: 3167
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
εγώ το είδα εδώ, με αγγλικό σχολιασμό.
Να το εχετε υπόψιν για τον επόμενο αγώνα
Τώρα εχει WRC
http://eplsite.com/ch1.html


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Μαρ 2010, 09:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Live streaming:

http://directos.lasexta.com/formula1

Iσπανική μετάδοση, με τον δοκιμαστή της Ferrari, Marc Gene να σχολιάζει.

http://www.rtl.de/chatstream/index/formel1/f1css/sport/

Γερμανική μετάδοση, με τον τρεις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Niki Lauda να σχολιάζει.

Αυτά τα δυο streaming, είναι από τα πιο αξιόπιστα, καθώς είναι επίσημα και τα λειτουργούν τα ίδια τα τηλεοπτικά κανάλια.

Επιπλέον, υπάρχουν ιστοσελίδες που συγκεντρώνουν συνδέσμους από διάφορα live streaming που μεταδίδονται στο internet. Mερικά από αυτά είναι:

http://www.eplsite.com/

http://www.globalsports.tk/

http://www.livefootballstream.net/others.html

http://www.ilemi.com/

http://www.p2pstation.net/live.html

http://www.asiaplatetv.com/others.php

http://www.justin.tv/directory/sports/auto_racing

http://www.fromsport.com/c-10.html

http://www.soccer-live.pl/transmisje.php?id=motorsport

Επίσης, για όσους θέλουν οπωσδήποτε αγγλικό σχολιασμό και είναι διατεθειμένοι να κάνουν μπουν σε διαδικασίες, υπάρχει και η ακόλουθη λύση. Το αγγλικό BBC, μεταδίδει το πρόγραμμά του στο διαδίκτυο, ωστόσο μονάχα στους κατοίκους της Μ. Βρετανίας. Ο server αντιλαμβάνεται από ποια χώρα προέρχονται οι επισκέπτες μέσω της ip address. Εφόσον αυτή αλλάξει σε αγγλική, οιοσδήποτε χρήστης του internet στον κόσμο έχει πρόσβαση στο επίσημο streaming του BBC. Ωστόσο αυτό χρειάζεται να τις ακόλουθες διεργασίες:
1. Κατεβάζετε και εγκαθιστάτε το ComodoTrustConnect:

http://eu2.download.comodo.com/trustcon ... Client.exe

2. Κάνετε εγγραφή στη σελίδα:

https://accounts.comodo.com/trustconnec ... ent/signup

3. Στο εικονίδιο του προγράμματος κάνετε δεξί κλικ και connect. Για UserName και Password βάζετε ότι κωδικό λάβατε κατά την εγγραφή. Συνήθως, σας δίνει ipaddress από Αγγλία.
4. Πηγαίνετε στο σύνδεσμο:

http://www.bbc.co.uk/bbcone/watchlive/

και βλέπετε κανονικά BBC.

Συνδρομητικά
Όσοι είναι συνδρομητές του Nova (αν και αυτό εξαρτάται από το πακέτο που έχουν αγοράσει), μπορούν να δουν τον αγώνα από το ελβετικό κανάλι RTL CH. To συγκεκριμένο κανάλι δε συμπεριλαμβάνεται στις βασικές υπηρεσίας του Nova και είναι προσβάσιμο μέσω της επιλογής θέασης των καναλιών του δορυφόρου Hotbird.

Δορυφορικά
Όσοι έχουν δορυφορικό δέκτη που να έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει σήμα από το δορυφόρο Astra 1D μπορούν να παρακολουθήσουν τον αγώνα μέσω του γερμανικού ή αυστριακού RTL (με διαφημίσεις). Όσοι έχουν δορυφορικό δέκτη που να έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει σήμα από το δορυφόρο Astra 2D, μπορούν να παρακολουθήσουν τον αγώνα από τα κανάλια του BBC.

Τι είναι το live streaming
Πρόκειται για μια δυνατότητα του διαδικτύου που χρησιμοποιείται ευρέως από τους χρήστες του διαδικτύου για την ζωντανή παρακολούθηση αθλητικών γεγονότων (όπως στην προκειμένη περίπτωση), όταν δεν μεταδίδονται από την τηλεόραση. Μερικοί τηλεοπτικοί σταθμοί μεταδίδουν το πρόγραμμά του στο διαδίκτυο μέσω των επίσημων ιστοσελίδων, ωστόσο σε πολλές περιπτώσεις το streaming είναι παράνομο. Κάποιος χρήστης, παίρνει την εικόνα που δείχνει η τηλεόρασή του και τη μεταδίδει μέσω ειδικών ιστοσελίδων που παρέχουν ανάλογες υπηρεσίες, ή μέσω ειδικών προγραμμάτων streaming (όπως είναι το SopCast π.χ.). Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το live streaming έχει πιο χαμηλής ποιότητας εικόνα από μια τηλεοπτική μετάδοση, έτσι ώστε να μην υπάρχει καθυστέρηση λόγω μεταφοράς υπερβολικά μεγάλου όγκου δεδομένων. Επίσης, είναι δεδομένο ότι θα έχει κάποια καθυστέρηση (από δευτερόλεπτα μέχρι και λίγα λεπτά) σε σύγκριση με τη ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση.

Τα βασικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ένα streaming είναι:
1) Καλή ποιότητα εικόνας
2) Μικρή καθυστέρηση σε σχέση με το επίσημο live timing του www.f1.com (τα 15 δευτερόλεπτα είναι μια αρκετά καλή τιμή).
3) Αξιοπιστία, χωρίς διακοπές.
4) Να είναι σε γλώσσα που γνωρίζουμε -για τους περισσότερους τα αγγλικά- καθώς υπάρχουν διάφορες μεταδόσεις: στα ισπανικά, γερμανικά, πολωνικά, πορτογαλικά και πάει λέγοντας.

Δεδομένου ότι ποτέ δε μπορεί να είναι κανείς σίγουρος για την αξιοπιστία ενός live streaming, θα είναι ίσως καλό, να έχει κάποιος ένα στο οποίο παρακολουθεί και άλλο ένα διαφορετικό streaming, σε ένα άλλο tab του internet browser του, πιθανότατα σε κατάσταση pause (παύσης) για να μην τρώει πολύ ταχύτητα, ειδικά αν η διαθέσιμη σύνδεση με το internet δεν είναι η ταχύτερη δυνατή. Επίσης, η διαχείριση δυο οθονών είναι μια καλή λύση για όσους θέλουν να βλέπουν live timing ή/και γραπτό ζωντανό σχολιασμό. Μια καλή ιδέα (αν δεν έχετε δυο οθόνες) είναι να συνδέσετε τον υπολογιστή σας με την τηλεόρασή σας (μέσω καλωδίου HDMI, ή κλασικού καλωδίου οθόνης), ανοίγοντας παράλληλα δυο ξεχωριστά παράθυρα του internet browser. Το ένα θα περιέχει τα tabs με το streaming και θα καταλαμβάνει τη μια οθόνη, ενώ το άλλο, στην άλλη οθόνη θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για live timing, ζωντανό γραπτό σχολιασμό, ή οτιδήποτε άλλο θέλει ο χρήστης. ΄Καλό θα είναι να αρχίσετε να ψάχνετε το καλύτερο δυνατό streaming αρκετή ώρα πριν την έναρξη του γεγονότος που θέλετε να δείτε (ακόμα και αν μερικές μεταδόσεις δεν ξεκινούν παρα΄αμόνο λίγα λεπτά νωρίτερα), έτσι ώστε να είστε απόλυτα προτεοιμασμένοι και να μη χάσετε ούτε λεπτό όταν θα ξεκινήσει η δράση.

Ελπίζουμε αυτά να σας βοήθησαν κάπως. Ως κατακλείδα, σημειώνεται ότι οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται στα παρασκήνια για να βρεθεί κάποια λύση για τη μετάδοση των Grand Prix στην Ελλάδα και τα δεδομένα αλλάζουν συνεχώς..

Πηγή: rally.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Δεκ 2010, 18:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 4375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Όπως ανακοινώθηκε, οι ομάδες που θα συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα από το 2013 θα είναι υποχρεωμένες να χρησιμοποιούν τετρακύλινδρους κινητήρες 1,6 λίτρων με υψηλή πίεση ψεκασμού έναντι των οκτακύλινδρων 2,4 λίτρων, με τους οποίους τρέχουν σήμερα.Με τις νέες προδιαγραφές θα μειωθεί σημαντικά κατά 35% η κατανάλωση καυσίμου, αλλά ταυτόχρονα, παρότι το ανώτατο όριο περιστροφής θα πέσει από τις 18.000 στις 12.000 στροφές ανά λεπτό, η απόδοση θα παραμείνει στα τωρινά επίπεδα, εξασφαλίζοντας την απαιτούμενη ταχύτητα μέσα από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
"Το Παγκόσμιο Συμβούλιο ενέκρινε την πρόταση για κινητήρες νέων προδιαγραφών λαμβάνοντας υπόψιν τη δέσμευση προς τη FIA για βελτίωση και αντιμετώπιση των αναγκών της αυτοκινητοβιομηχανίας", ανέφερε μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της παγκόσμιας ομοσπονδίας.
Από την ίδια χρονιά θα μεταβληθεί επίσης ο αριθμός των διαθέσιμων κινητήρων ανά μονοθέσιο, καθώς από τους οκτώ θα φτάσουμε αρχικά στους πέντε για την πρώτη χρονιά και στους τέσσερις τις επόμενες σεζόν.

Πηγή: sport24.gr

Συμπληρώνω ότι η υψηλή πίεση ψεκασμού στους νέους κινητήρες θα φτάνει τα 500 bar.Επίσης η FIA ανακοίνωσε ότι από το 2013 θα επιτρέπεται και η χρήση βιοκαυσίμων.

_________________
Εικόνα

-C4 1.6 THP
-C3 1.4 diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Δεκ 2010, 02:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Εικόνα

Tελος την κατεστρεψαν και την F1...
:cry :sad

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Δεκ 2010, 02:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Downsizing για να μη καινε..σε λιγο και σε υβριδικα.. :laugh :lol

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Δεκ 2010, 02:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑΚΥΛΙΝΔΡΑ ΘΗΡΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: F1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Δεκ 2010, 02:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Α καλα να πατε να τους πειτε οτι μολις εχασαν εναν οπαδο της Formula...Εμενα... :spank


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 7 [ 93 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια