Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: F1 Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2013, 16:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Θεος που εγινε θνητος οταν επεστρεψε. Αν το θυμηθει αργοτερα, ισως τον ξαναδουμε. Τραγικες κινησεις οταν εχεις ενα τετοιο ονομα. Αντε στο σπιτακι σου βρε ανθρωπε με το κεφαλι ψηλα που ηθελες F1 στα γεραματα. Ο Loeb εδειξε χαρακτηρα στο wrc. Ο γερμανος νομιζε οτι καθε μερα θα ειναι πασχα. Μετα την ακμη, παντα ερχεται η παρακμη, ελπιζω να μην κανει την κωλοτουμπα αυτη και ο γαλλος αργοτερα.
Αντιο Σουμι εστω και ετσι, καποτε ησουν οδηγαρα, τωρα ειχες καταντησει μαιντανος!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: F1 Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2013, 18:09 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
Βασίλη αυτές είναι οι ανοησίες του Πουρναράκη. Ήταν και είναι Θεϊκός οδηγός. Τα αυτοκίνητα δεν τρέχουν μόνο, στήνονται επίσης και όταν έχεις όλα τα λεφτά του κόσμου και θέλεις να φτάσεις τους πρώτους σε δύο σεζόν, πληρώνεις τον καλύτερο οδηγό του κόσμου, να δοκιμάζει σε πραγματικές συνθήκες και να σπάει αυτοκίνητα. Αν από κωλοφαρδία, είσαι ανταγωνιστικός, χτυπάς κι ένα πρωτάθλημα. Αυτό παίχτηκε με την επιστροφή του Σούμι. Έφυγε ο τελευταίος πραγματικός racer, αφήνοντας πίσω του τελευταίο του είδους τους, τον Χάμιλτον. Ευτυχώς έφυγε όρθιος. Με την αποχώρηση του Σούμι κλείνει μια από τις σημαντικότερες σελίδες της F1, η οποία δεν θα είναι ποτέ πια η ίδια.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: F1 Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2013, 20:03 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
Χωρίς αμφιβολία ο καλύτερος οδηγός που πέρασε από την f1 με γνώμονα τα αποτελέσματα.Σιγουρα μια ξεχωριστή προσωπικότητα είχε την τύχη να μεγαλουργήσει σε μια περίοδο χωρίς πολλούς ισάξιους αντιπάλους ,κατ'εμέ μόνο ο Χάκινεν ήταν στο ίδιο επίπεδο με αυτόν (από τους σύγχρονούς του)και δεν αναφέρομαι σε οδηγικές ικανότητες και μόνο αλλά στο συνολικό πακέτο που λέγεται προσωπικότητα . Αλλιως ήταν το grid με Σουμι-Χακινεν και κάτι Χιλ ,μιλ ,Κουλ ,πουλ κλπ κι άλλο πράγμα να πέφτουν τα φώτα της εκκίνησης σε grid με Σέννα ,Προστ,Μάνσελ,Πικέ ,Λάουντα ,Πατρέζε,Mπέλοφ κ.α. όπως το 1984 έως 1990 για παράδειγμα . Ειδικά μετά το πολύ χρήμα που έπεσε στην f1 από τα μέσα της δεκαετίας του '90 και έπειτα, η ηγεσία του σπορ (Εκλστόουν και λοιποί ) δεν ήθελε να έχει πολλές ισχυρές προσωπικότητες ανάμεσα στους οδηγούς να τους χαλάνε τις "δουλειές". Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη . Σίγουρα τα αυτοκίνητα είναι καλύτερα και γρηγορότερα (αλίμονο αν δεν ήταν) από ότι παλιότερα ,ο ανταγωνισμός πιο έντονος αν και τεχνητός (όρα DRS,KERS, SC, VHS,CD,TV,DVD ...) αλλά κατ'εμε δεν είναι πια μότορσπορτ αλλά μοτομπίζνες.
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: F1 Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2013, 20:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Ισως λιγο αλλα με αφορμη αυτο το "ανοησιες του πουρναρακη" θυμηθηκα ποσο πραγματικα απαραδεκτος ειναι αυτος ο τυπος..εκτος απ το οτι δε ξερει ελληνικα σωστα για να βγαινει τηλεοραση,εκτος απ το οτι πηδαει απο το ενα θεμα στο αλλο χωρις να κλεινει καποιο, εκτος απ το οτι "ολοι οι αλλοι να παν να αγαπηθουν φτανει να κερδιζει η ferrari" σε σημειο ενοχλητικο τοσο που να παρακαλαει να εγκαταληψουν οι αλλοι , μου το παιζει και μηχανολογαρα φτιαχνοντας καινουργιους τεχνικους ορους.. Εκεινο το "φορτιο καυσιμου" θ αντιλαλει για παντα στο μυαλο μου για να μη θυμηθω κατι αλλα τραγικα.. Παρεπιπτοντως το αρθρο το υπογραφει ο Σειτανιδης παντως. Απο εκει και περα κι εγω πιστευω οτι ο Σουμι δεν επρεπε να γυρισει..βεβαια αν το γουσταρει αυτο που κανει ,που το γουσταρει και πηγε και μερικα καραβια λεφτα why not ,στη τελικη το μυθο του δεν τον αμαυρωσε. Και συμφωνω οτι μονο ο Χακινεν τον κοντραρε στα ισα και τον υποσκελιζε και ηταν ο λογος που ειμαι φανατικα Mc Laren στην F1.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: F1 Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2013, 21:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Δεν τον γούσταρα ποτέ(ίσως και λόγω καταγωγής του),αλλά δεν παύει να είναι ένας απο τους κορυφαίους του σπόρ. Χρήστο δεν είναι δόκιμος ο όρος "φορτίο καυσίμου"?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
winemaker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: F1 Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2013, 22:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57 Δημοσιεύσεις: 3167 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
|
M.M έγραψε: Δεν τον γούσταρα ποτέ(ίσως και λόγω καταγωγής του),αλλά δεν παύει να είναι ένας απο τους κορυφαίους του σπόρ.
συμφωνω με τον σοφό γέροντα. Ποτε δεν τον πήγα και βλέπω πολλά χρόνια F1. Ηταν πραγματικά καλός οδηγός και ειχε δείξει πολλές φορές οτι εχει @@ αλλά πάντα θεωρούσα οτι ηταν κωλόφαρδος. Ειχε σχεδόν πάντα καλυτερα αυτοκίνητα και μετά την αποχώρηση του Χακινεν πρακτικά δεν ειχε αντίπαλο. Μεσα σε αυτά ας βάλουμε και το γεγονός οτι στην θητεία του στην Φερράρι ειχε και πρωτοκλασσάτους team mates οι οποίοι δυστυχώς "κάηκαν". Οχι θεος δεν ειναι, απλά ειναι ο καλυτερος γι αυτην την εποχή.....
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: F1 Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2013, 23:45 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Ο Θεός ήταν Βραζιλιάνος. Έχει και άλλους πολλούς και καλούς αλλά ποτέ σαν και αυτόν.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: F1 Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2013, 23:49 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: F1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2013, 00:00 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
Ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός που έχει περάσει από την F1 είναι. Είχε το οδηγικό ταλέντο του θεϊκού Αίρτον, τον τσαμπουκά τουυυ χμμ Σούμι (και Χάκινεν να προσθέσω, που τώρα κουβαλάει, ο Χάμιλτον), την υπολογιστική ικανότητα του Προστ, την γλυκύτητα του Στερλινγκ Μοσσ (που τώρα κουβαλάει, ο Μπάττον), το πείσμα και την επιμονή του Μάνσελ. Δεν ήταν τυχερός που δεν πέτυχε πιλοτάρες, αλλά οι πιλοτάρες ήταν άτυχες που έπεσαν στην ενεργό περίοδο του Σούμι. Έχω να θυμάμαι να τα βάζει με έναν ήδη μυθοποιημένο Αίρτον Σέννα, με κατά πολύ υποδεέστερο μονοθέσιο και με πολύ υποδεέστερο PR γύρω του, έχω να θυμάμαι να παίρνει εντολή να πραγματοποιήσει 11 συνεχόμενα qualifying laps προκειμένου να κερδίσει τον αγώνα και να το πετυχαίνει, τον έχω δει να διορθώνει με ανάποδο έξοδο από στροφή και να μην αρκεί υποδεκαπλάσιο slow motion για να το αντιληφθεί ο τηλεθεατής, έχω να θυμάμαι όλα τα βρόχινα gp που απλά ήταν 10 κλάσεις πιο πάνω από όλους, έχω να θυμάμαι ότι δεν είχε πρόβλημα να εκβιάσει χιλιοστό, όταν παιζόταν το πρωτάθλημα. Και η επιστροφή του δεν είχε στόχο την νίκη αγώνων, αλλά την ταχύτατη εξέλιξη της ομάδας. Διαφορετικά ο Νίκο Ρόζμπεργκ δεν θα ήταν στην ίδια ομάδα μαζί του ούτε το μονοθέσιο του Σούμι θα χαλούσε σε κάθε αγώνα.
Χρήστο το "φορτίο καυσίμου" είναι δόκιμος όρος και μάλιστα παρόλο, το ρεζερβουάρ σακούλα, παραμένει μεταβλητή δύσκολα υπολογίσιμη , όσον αφορά την μεταφορά φορτίου και μια απλή μεταβλητή στην απόδοση του αυτοκινήτου.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
winemaker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: F1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2013, 00:08 |
|
Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57 Δημοσιεύσεις: 3167 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
|
Πράκτορας έγραψε: Ο Θεός ήταν Βραζιλιάνος. Έχει και άλλους πολλούς και καλούς αλλά ποτέ σαν και αυτόν. Γενικά δεν ειμαι δογματικός, ουτε και κολλημένο μυαλό, αλλά εδώ Αρη μου δεν μπορώ να δεχτώ τιποτα αλλο απο την θέση του ΠΡάκτορα....
|
|
|
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: F1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2013, 00:13 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
Δεν συγκρίνω τους δύο. Και ο Σούμι συμφωνεί μαζί σας. Αν ήμουν team manager με όλα τα λεφτά του κόσμου και ήταν και οι δύο διαθέσιμοι, δεν θα μπορούσα να διαλέξω ανάμεσά τους. Τον ίδιο τρόπο είχαν και οι δύο. Δεν ήταν μοναχικοί καβαλάρηδες. Όταν πήγαιναν σε μια ομάδα, μόνο στο όνομα πήγαιναν, γιατί την υπόλοιπη ομάδα τη κουβαλούσαν αυτοί. Πάντως είχαν τα χαρακτηριστικά που τώρα τιμωρούνται και τείνουν βεβαίως να εξαφανιστούν.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
nicolas13
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: F1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2013, 03:15 |
|
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 19:48 Δημοσιεύσεις: 4375 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Brujo έγραψε: Δεν ήταν τυχερός που δεν πέτυχε πιλοτάρες, αλλά οι πιλοτάρες ήταν άτυχες που έπεσαν στην ενεργό περίοδο του Σούμι. Προσωπικά ποτέ δεν τον υποστήριζα αλλά αν θέλω να είμαι αντικειμενικός, όπως έγραψα και πιο πάνω πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος που έχει περάσει. Και δε στέκομαι στους χρόνους γιατί τα μονοθέσια βελτιώνονται συνεχώς. Αλλά το γεγονός ότι είναι πολυνίκης μακράν του δεύτερου και ότι έδινε το καλύτερο feedback στους μηχανικούς του έτσι ώστε να φτιαχτεί και να στηθεί το καλύτερο μονοθέσιο δεν μπορώ να τα παραβλέψω. Στέκομαι στην παραπάνω φράση του Άρη γιατί την πιστεύω ακράδαντα. Και όσον αφορά το γεγονός ότι είχε το καλύτερο μονοθέσιο συγκριτικά με τους ανταγωνιστές του, δεν ξύπνησε μια μέρα και του το έδωσαν. Απέδειξε την αξία του σε μικρότερες ομάδες πριν καταλήξει στην Φερράρι. Το μόνο που δεν ασπάζομαι από τη Φερράρι είναι ότι έδειχνε "προτίμηση" στους οδηγούς της. Αλλά δε νομίζω ότι έφταιγε ο οδηγός γι' αυτό.
_________________
-C4 1.6 THP -C3 1.4 diesel
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|