Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 19:53 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 56ο Ράλλυ Ακρόπολις
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Νοέμ 2008, 13:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα
Στα εντευκτήρια της ΕΛΠΑ πραγματοποιήθηκε σήμερα η πρώτη Συνέντευξη Τύπου για το 56ο Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο θα διεξαχθεί 11-14 Ιουνίου του 2009 στην περιοχή του Λουτρακίου. Ουσιαστικά, αυτή ήταν και η πρώτη συνάντηση με τους εκπροσώπους του Τύπου μετά την ανακοίνωση του νέου επίκεντρου του εθνικού μας αγώνα, με την οργανωτική επιτροπή να παρουσιάζει πλήρως και αναλυτικά τη διαδρομή του, γνωστοποιώντας παράλληλα και τις ειδικές διαδρομές του αγώνα. Κάτι που αποδεικνύει ότι ο αγώνας μας για το 2009 είναι έτοιμος και ουσιαστικά αυτό που απομένει είναι μερικές «πινελιές».

Παρόντες στη Συνέντευξη Τύπου, ήταν ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ, κύριος Βασίλης Δεσποτόπουλος, η αλυτάρχης του αγώνα κυρία Ανίτα Πασαλή, ο κ. Γιώργος Γκιώνης, Δήμαρχος Λουτρακίου, καθώς και οι κ.κ. Αντώνης Στεργιώτης, διαχειριστής του Club Hotel Casino Loutraki, και Άρης Βωβός, Διευθύνων Σύμβουλος της «Μπάμπης Βωβός Διεθνής Τεχνική» και Πρόεδρος και Διεθύνων Σύμβουλος της «Costa Cofee», από την πλευρά των χορηγών. Πρώτος, τον λόγο πήρε ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ, κύριος Βασίλης Δεσποτόπουλος ο οποίος και δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το 2009 θα έχουμε έναν νέο τόπο διεξαγωγής του αγώνα. Η θέρμη της περιοχής του Λουτρακίου, η οποία και αποδέχθηκε τα αιτήματα μας, ενώ αντεπεξήλθε με ιδανικό τρόπο στο ενδιαφέρον που δείξαμε, ήταν ένα πολύ σημαντικό στοιχείο και έναυσμα για την προσπάθεια μας. Πιστεύω ότι το 56ο Ράλλυ Ακρόπολις θα κάνει αισθητή την παρουσία του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και θα έχουμε έναν τέλειο αγώνα. Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Λουτρακίου για όλες τις προσπάθειες του, το Hotel Casino Λουτρακίου το οποίο και θα μας φιλοξενήσει, όπως και την εταιρία του Άρη Βωβού, η οποία και συνδράμει ως χορηγός στο Ράλλυ Ακρόπολις».

Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο Δήμαρχος Λουτρακίου, κύριος Γιώργος Γκιώνης ο οποίος και εμφανίστηκε σαφώς ικανοποιημένος από το γεγονός ότι ο αγώνας θα είναι στην πόλη του Λουτρακίου για τα επόμενα τρία χρόνια, ενώ έδειξε για ακόμα μία φορά έτοιμος να ανταπεξέλθει ο ίδιος, αλλά και ο Δήμος στις απαιτήσεις ενός τόσο σημαντικού γεγονότος. «Καταρχάς, θα ήθελα να σας εκφράσω την ικανοποίηση των συμπολιτών μου για το γεγονός ότι θα φιλοξενήσουμε το Ράλλυ Ακρόπολις για τα επόμενα τρία χρόνια. Παράλληλα, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ, αλλά και την αλυτάρχη του αγώνα που μας εμπιστεύτηκαν. Το Λουτράκι αποτελεί την ιδανική επιλογή για την τέλεση του αγώνα. Ήδη έχουμε ξεκινήσει να δουλεύουμε για τον αγώνα. Αυτό που θέλουμε είναι να πραγματοποιήσουμε μία γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, μία γιορτή για τις ομάδες, τους αθλητές, αλλά και τους θεατές. Εργαζόμαστε παρακολουθώντας τις εξελίξεις προσαρμοζόμενοι στις απαιτήσεις όλων εκείνων που θα φιλοξενήσουμε. Ξέρουμε, ότι το πρώτο που πρέπει να προσέξουμε είναι η φιλοξενία μας και για αυτό έχουμε στρέψει την προσοχή μας και στις τιμές των ξενοδοχείων, έτσι ώστε να μην επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος. Η απάντηση στο πρόβλημα είναι η συνεργασία και η διαφάνεια. Και για αυτό, έχουμε ήδη τις τιμές των ξενοδοχείων στα χέρια μας και θα τις αναρτήσουμε στο διαδίκτυο. Θα προσπαθήσουμε σε συνεργασία με την ΕΛΠΑ, να γίνει και πάλι ο αγώνας ο κορυφαίος του κόσμου.

Από την πλευρά του Club Hotel Casino Λουτρακίου, το παρών έδωσε ο διαχειριστής κύριος Αντώνης Στεργιώτης, ο οποίος και εγγυήθηκε φιλοξενία υψηλού επιπέδου: «Από την στιγμή που η πόλη μας ήθελε να έρθει ο αγώνας σε εμάς, το δικός μας χρέος ήταν να ακολουθήσουμε. Θέλουμε να δείξουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε σε μία μεγάλη αθλητική διοργάνωση, και συγκεκριμένα στη μεγαλύτερη του μηχανοκίνητου αθλητισμού που γίνεται στη χώρα μας. Δεν περιοριζόμαστε στο ρόλο του χορηγού και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι με δεδομένα τα γεγονότα που έχουμε αναλάβει στο παρελθόν, εγγυόμαστε ότι η οργανωτική προσπάθεια ολόκληρης της περιοχής θα έχει απόλυτη επιτυχία. Θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να έχουμε έναν άψογο αγώνα. Η πόλη θα βάλει τα καλά της και θα δώσει τον καλύτερο της εαυτό».

Από την πλευρά των χορηγών, μίλησε και ο Άρης Βωβός, αυτή τη φορά με την ιδιότητα του Προέδρου και Διεθύνων Σύμβουλου της «Costa Cofee», και όχι του αγωνιζόμενου, όπως τον έχουμε συνηθίσει: «Η δική μου παρουσία εδώ, οφείλεται σε δύο λόγους. Πρώτον, για την μεγάλη μου αγάπη στο αυτοκίνητο και το σπορ. Κατά δεύτερον, στο γεγονός ότι πίσω από την προσπάθεια της υποψηφιότητας του Λουτρακίου είδα μία πολύ σοβαρή προσπάθεια, η οποία βασίζεται στους τοπικούς φορείς, αλλά και σε άλλους, όπως το Club Hotel Casino Λουρακίου. Αυτή η προσπάθεια, θεωρώ ότι μπορεί να παρουσιάσει κάτι αντάξιο της ιστορίας του αγώνα, ενώ πάνω από όλα μπορεί να πετύχει αυτό που θέλουμε όλοι, που δεν είναι άλλο από την προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικό προορισμό».

Στο τέλος, το λόγο πήρε η κυρία Ανίτα Πασαλή, αλυτάρχης του αγώνα, η οποία ουσιαστικά πραγματοποίησε μία σύντομη, αλλά περιεκτική παρουσίαση του αγώνα. Συγκεκριμένα, η κυρία Πασαλή ξεκίνησε αναφέροντας τη διαδικασία που ακολουθήθηκε με τις υποψηφιότητες, ενώ στη συνέχεια ανέφερε τους στόχους που έχουν τεθεί με την αλλαγή του επίκεντρου. «Θέλουμε να επικεντρωθούμε στις ανάγκες ενός τέτοιου γεγονός παγκοσμίου ενδιαφέροντος και όχι στις αδικαιολόγητες αντιπαραθέσεις με συλλόγους, κοινωνικές ομάδας και μεμονωμένα άτομα που δεν ήθελαν τον αγώνα στην Αττική και ειδικότερα στην Αθήνα. Στόχος μας ήταν να μην αλλάξουμε μόνο το κέντρο του αγώνα, αλλά και να κινηθούμε σε γνώριμες κλασσικές διαδρομές και τέλος, αλλά ίσως το σημαντικότερο, να φέρουμε τους θεατές και πάλι κοντά στο Ακρόπολις και να τους δώσουμε το κίνητρο να αποδράσουν 3 ημέρες από την καθημερινότητα τους. Να διοργανώσουμε έναν αγώνα αντάξιο της ιστορίας του». Στη συνέχεια, η κυρία Πασαλή πέρασε στο κυρίως πιάτο, που δεν είναι άλλο από τις ειδικές διαδρομές. Έτσι, την πρώτη ημέρα τα αυτοκίνητα θα εκκινήσουν από του Λουτράκι και θα πραγματοποιήσουν έξι ειδικές διαδρομές. Ουσιαστικά, πρόκειται για τις ειδικές Χαρβάτι, Θήβα και Ευαγγελίστρια, για να καταλήξουν στο remate service της Ιτέας! Αυτή είναι και μία από τις καινοτομίες του αγώνα, αφού οι κανονισμοί επιτρέπουν τη χρήση ενός 15λέπτου σέρβις, σε διαφορετική περιοχή από το βασικό. Έτσι, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να μην χρειάζεται να επιστρέψουν στο Λουτράκι και από εκεί να πραγματοποιήσουν παραδοσιακές ακρπολικές ειδικές, όπως οι Βωξίτες και οι Καρρούτες, πριν επιστρέψουν στο Λουτράκι, πραγματοποιώντας ακόμα μία φορά τη Θήβα. Όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε 133,87 αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά και 550 περίπου χιλιόμετρα συνολικά μέσα σε μία ημέρα! Περιπέτεια αντίστοιχη του ένδοξου παρελθόντος; Ίσως!

Την επόμενη μέρα, ο αγώνας θα κινηθεί στην περιοχή της Πελοποννήσου, με ειδικές διαδρομές που γνωρίσαμε τα τελευταία χρόνια είτε από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, είτε από τους αγώνες του ελληνικού Πρωταθλήματος. Συγκεκριμένα, το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές, δηλαδή τρεις επαναλαμβανόμενες. Η Κλένια και το Γυμνό είναι οι ειδικές που έχουμε γνωρίσει από το Ιστορικό Ακρόπολις, την ώρα που μέρος της πρώτης είδαμε και στο 12ο Ράλλυ Κορίνθου. Από εκεί και πέρα, νέα είναι η ειδική Κεφαλάρι , την ώρα που τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα της δεύτερης ημέρας αγγίζουν τα 135! Η 3η και τελευταία του αγώνα, περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές, με το Λουτράκι και τους Άγιους Θεοδώρους να πραγματοποιούνται από δύο φορές και τα νέα Πίσσια μόλις μία. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα χιλιόμετρα των ειδικών της τελευταίας ημέρας να αγγίζουν τα 95, ενώ του αγώνα συνολικά τα 364,25 χλμ.! Αξίζει να σημειώσουμε, ότι σχετικά με την τελετή εκκίνησης και τερματισμού δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ανακοίνωση μέχρι αυτή τη στιγμή. Ο μεν τερματισμός θα γίνει στο Λουτράκι χωρίς να είναι γνωστή η τοποθεσία, την ώρα που η αφετηρία είναι πιθανό να συνδυαστεί με την τέλεση σούπερ ειδικής. Μάλιστα, οι άνθρωποι της οργανωτικής επιτροπής, δεν έκρυψαν την επιθυμία τους για τέλεση της στο ΟΑΚΑ, στα πρότυπα της πρώτης χρονιάς.

Η αλυτάρχης του αγώνα μας ανέφερε ότι οι ειδικές είναι σε πολύ κατάσταση, ενώ όπως και σε παλαιότερη συνέντευξη της υποστήριξε ότι ο αγώνας έχει όλα τα φόντα να γίνει ο καλύτερος των τελευταίων ετών. Η αλήθεια είναι ότι όπως όλα δείχνουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις, και όχι μόνο, για την τέλεση ενός εκ των κορυφαίων αγώνων των τελευταίων ετών υπάρχουν. Αρκεί, το κλίμα συνεργασίας να παραμείνει ως έχει μέχρι το τέλος και όλες οι πλευρές να λειτουργήσουν ιδανικά έχοντας σαν στόχο την οργάνωση του καλύτερου, όπως θέλουμε όλοι να είναι, αγώνα των τελευταίων ετών.

Διαδρομές Αγώνα:

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Πηγή: www.rally.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

Ράλλυ Ακρόπολις 2011
Δ. Συζήτηση: Ελληνικοί Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 1
Ράλλυ Πορτογαλίας: Comeback
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Με Fabia S2000 στο Ακρόπολις ο Αθανασούλας
Δ. Συζήτηση: Ελληνικοί Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 1
42ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ 30&31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2008
Δ. Συζήτηση: Ελληνικοί Αγώνες
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Ραλλυ Κενταυρος 23-24 Μαιου 2009
Δ. Συζήτηση: Ελληνικοί Αγώνες
Συγγραφέας: bmkdoc
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ