Ο τελευταίος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι έκλεισε με την Citroën να κατακτά και τον τίτλο του Πρωταθλητή στους κατασκευαστές για το 2008*. Το στέμμα για την φετινή χρονιά έρχεται να προστεθεί στη συλλογή της Γαλλικής ομάδας, που περιλαμβάνει ήδη και τους αντίστοιχους παγκόσμιους τίτλους του 2003, 2004 και 2005, διευρύνοντας ακόμα περισσότερο το λαμπρό ρεκόρ που έχει δημιουργήσει η ομάδα στα μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η σημερινή επιτυχία αποτελεί συνέχεια του Παγκόσμιου τίτλου των οδηγών, τον οποίο είχαν ήδη κατακτήσει νωρίτερα οι Sébastien Loeb και Daniel Elena. Με τα 2 πληρώματα των Seb/Daniel και Dani Sordo/Marc Martí να κατακτούν την 1η και την 3η θέση του αγώνα του Ράλι Μεγάλης Βρετανίας αυτό το Σαββατοκύριακο, επισφραγίστηκε η κατάκτηση της Citroën και των δύο Παγκόσμιων Τίτλων για την φετινή χρονιά.
Οι γεμάτες στροφές ειδικές του δάσους της Rheola (SS16/18) καθώς και εκείνες που γυρίζουν γύρω από το Margam Park (SS17/19) ήταν εντελώς παγωμένες μετά από τις κάτω από το μηδέν θερμοκρασίες που επικρατούσαν την προηγούμενη νύχτα στην περιοχή του Swansea. Τα 89,10km καταιγιστικής δράσης της Κυριακής αποτέλεσαν το ιδανικό σενάριο για μία παράσταση που εξελίχθηκε σε μία μεγαλειώδη νίκη. Ο τερματισμός και του τρίτου σκέλους, βρήκε τους Sébastien Loeb και Daniel Elena να αρπάζουν μία αδιαμφισβήτητη νίκη αλλά και να επισφραγίζουν τον Παγκόσμιο τίτλο των Κατασκευαστών για την Citroën!
Με μόλις 7,3 δευτερόλεπτα διαφοράς να χωρίζουν το πλήρωμα της Citroën από τον πρώτο, οι Seb και Daniel δεν είχαν απολύτως καμία πρόθεση να παραιτηθούν από την πρόκληση που θα τους χάριζε την πρώτη τους νίκη στο συγκεκριμένο αγώνα. Με το δεύτερο πλήρωμα της ομάδας, Dani Sordo/Marc Martí, vα βρίσκεται στην 3η θέση, γεγονός που παρείχε τις απαραίτητες εγγυήσεις στην εξασφάλιση των βαθμών για την κατάκτηση του τίτλου των κατασκευαστών, οι 5 φορές Παγκόσμιοι Πρωταθλητές* είχαν την απόλυτη ελευθερία να εξαπολύσουν την επίθεσή τους, όπως και έκαναν. Από την πρώτη κιόλας ειδική του τρίτου σκέλους του αγώνα, η διαφορά είχε ήδη πέσει στα 2,2 δευτερόλεπτα, ενώ στην επόμενη ειδική, ψαλιδίστηκε ακόμα 8 δέκατα για να καταλήξει τελικά στο 1,4 δευτερόλεπτο, που βρήκε τα δύο πληρώματα να μπαίνουν στη μεσημεριανή ανασυγκρότηση. Η C4 WRC με το N°1 στις πόρτες, κατάφερε τελικά να πάρει τα ηνία του αγώνα στην τελευταία ειδική ολόκληρης της χρονιάς, ενώ ο Sébastien έγινε ο πρώτος Γάλλος που κατακτά τη νίκη στον κλασσικό Βρετανικό αγώνα του WRC. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι με τη νίκη τους αυτή, οι Seb και Daniel έφτασαν πλέον τις 11 συνολικά νίκες μέσα σε μια χρονιά, ένα ακόμα ρεκόρ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
«Κατακτώντας και τους δύο Παγκόσμιους τίτλους σημαίνει ότι πετύχαμε τους στόχους που είχαμε θέσει από την αρχή της χρονιάς. Επιπλέον το αποτέλεσμα αυτό δείχνει ότι η Citroën είναι μία μάρκα ικανή», δήλωσε ο Gilles Michel, εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Automobiles Citroën. «Θα ήθελα να συγχαρώ τα δύο πληρώματά μας για τον ιδιαίτερα ώριμο τρόπο που προσέγγισαν τη φετινή πρόκληση καθώς και για την ανταγωνιστικότητά τους. Θα ήθελα επίσης να επαινέσω και όλους αυτούς που εργάζονται στην Citroën Sport για τον ενθουσιασμό και τον επαγγελματισμό τους. Για ακόμα μία φορά, έκαναν εξαιρετική δουλειά. Τέλος, η C4 WRC έδειξε την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητά της καθ’ όλη την διάρκεια του Πρωταθλήματος αυτής της χρονιάς, γεγονός που αποδεικνύει περίτρανα το υψηλό επίπεδο δημιουργικότητας σε ότι αφορά την τεχνολογία των αυτοκινήτων».
Αδύνατον στάθηκε να κρύψει την χαρά του και ο επικεφαλής της ομάδας Olivier Quesnel, κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής στο Cardiff. «Μετά την χαρούμενη εμπειρία να δω τους Seb και Daniel Παγκόσμιους Πρωταθλητές στην Ιαπωνία, είναι εξίσου φανταστικό το συναίσθημα να γνωρίζω την ίδια συγκίνηση και σήμερα που η Citroën σιγούρεψε τον τίτλο των Κατασκευαστών», πρόσθεσε φανερά συγκινημένος. «Η εξασφάλιση και του δεύτερου τίτλου ύστερα από τις δύσκολες συνθήκες αυτού του Σαββατοκύριακου, μας αφήνει σίγουρα μια πολύ γλυκιά αίσθηση. Αυτός ο αγώνας είναι ο επίλογος μιας χρονιάς που έφτασε στο τέλος της – μιας χρονιάς σκληρών αγώνων. Τα πληρώματά μας αποδείχθηκαν ταχύτατα και αξιόπιστα, η σημερινή όμως διπλή νίκη μας δίνει την ευκαιρία να σηκώσουμε με περηφάνια τη σημαία της μάρκας στον ψηλότερο ιστό. Στην αρχή της χρονιάς, είχαμε στόχο το 2 στα 2 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, τώρα που το πετύχαμε αισθανόμαστε όλοι ιδιαίτερα ευτυχισμένοι. Δεν έχουμε όμως καμία διάθεση να επαναπαυθούμε στις δάφνες μας. Το Πρωτάθλημα του 2009 πλησιάζει γρήγορα και αφού απολαύσουμε αυτές τις μοναδικές στιγμές, όλοι στην Citroën Sport θα επιστρέψουμε σύντομα στα καθήκοντά μας, προετοιμάζοντας την υπεράσπιση αυτών των δύο τίτλων…»
«Μετά την εξασφάλιση και του 5ου τίτλου στην Ιαπωνία, ο Daniel και εγώ αισθανόμαστε ιδιαίτερα ευτυχισμένοι που συμβάλλαμε σε μία ακόμα κατάκτηση του τίτλου των κατασκευαστών για την Citroën» δήλωσε ο Sébastien Loeb. «Δεν υπάρχει μεγαλύτερη επιβράβευση για αυτή την ομάδα μετά από αυτή την υπέροχη χρονιά. Η επιπλέον κατάκτηση και του συγκεκριμένου αγώνα, ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Ο κανονισμός που απαγορεύει την χρήση των gravel cars και επιβάλει ένα συγκεκριμένο τύπο ελαστικών, καθιστούν αυτό το Ράλι μία πολύ επικίνδυνη δοκιμασία. Καταφέραμε να οδηγήσουμε αποφεύγοντας κάθε παγίδα τερματίζοντας τελικά στην πρώτη θέση και αυτό μας γεμίζει με τρομερή ικανοποίηση».
«Πριν την εκκίνηση, είχαμε μία πολύ συγκεκριμένη αποστολή και είμαι κατενθουσιασμένος που την εκτελέσαμε κατά γράμμα, προσθέτοντας – νομίζω – και λίγο στυλ», πρόσθεσε χαμογελώντας ο Dani Sordo. «Σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς κάναμε το καλύτερο προσπαθώντας να τερματίζουμε πάντα μέσα στους βαθμούς για την Citroën. Η κατάκτηση και του τίτλου των Κατασκευαστών* είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή για όλους εκείνους που δούλεψαν και προσπάθησαν να φτάσουμε ως εδώ».
ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙΝικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλος: SS1: ακυρώθηκε – SS2: Sébastien Ogier (Citroën C4) – SS3: Jari-Matti Latvala (Ford Focus) – SS4. ακυρώθηκε – SS5: Sébastien Loeb (Citroën C4) –
SS6 και SS7: JM. Latvala – SS8: S. Loeb.
2ο σκέλος: SS9: Dani Sordo (Citroën C4) – SS10: JM. Latvala – SS11: D. Sordo –
SS12: Mikko Hirvonen(Ford Focus) – SS13: S. Loeb – SS14: JM. Latvala – SS15: S. Loeb.
3ο σκέλος: SS16, SS17, SS18 και SS19: S. Loeb
Καλύτερες επιδόσεις :
S. Loeb, 8 ειδικές διαδρομές – JM. Latvala, 5 – D. Sordo, 2 – S. Ogier, 1–M. Hirvonen, 1.
Τελική κατάταξη του 76ου Ράλι Ουαλίας (15/15)*
1. S. Loeb/D. Elena (Citroën C4) 2 ώρες 43 λεπτά 09,6 δλ.
2. JM. Latvala/M. Anttila (Ford Focus) + 12,7 δλ.
3. D. Sordo/M. Martí (Citroën C4) + 1 λεπτό, 20,6 δλ.
4. P. Solberg/P. Mills (Subaru Impreza) + 1 λεπτό, 59,6 δλ.
5. PG. Andersson/J. Andersson (Suzuki X4) + 4 λεπτά, 04,1 δλ.
6. F. Duval/D. Giraudet (Ford Focus) + 5 λεπτά, 07,8 δλ.
7. T. Gardemeister/T. Tuominen (Suzuki X4) + 5 λεπτά, 25 δλ.
8. M. Hirvonen/J. Lehtinen (Ford Focus) + 5 λεπτά, 38,8 δλ.
9. M. Wilson/S. Martin (Ford Focus) + 8 λεπτά, 13,9 δλ.
10. B. Clark/P. Nagle (Ford Focus) + 9 λεπτά, 53,1 δλ.
Τελική κατάταξη Παγκοσμίου Πρωταθλήματος κατασκευαστών FIA (γύρος 15/15)*
1. Citroën-Total, 191 βαθμοί – 2. Ford, 173 β. – 3. Subaru, 98 β. – 4. Stobart, 67 β. –
5. Suzuki, 34 β. – 6. Munchi's, 22 β..
Τελική κατάταξη Παγκοσμίου Πρωταθλήματος οδηγών FIA (γύρος 15/15)*
1. S. Loeb, 122 βαθμοί. – 2. M. Hirvonen, 103 β. – 3. D. Sordo, 65 β.
– 4. JM. Latvala, 58 β. – 5. C.Atkinson, 50 β. – 6. P. Solberg, 46 β. – 7. F. Duval, 25 β.
– 8. H. Solberg, 22 β. – 9. G. Galli, 17 β. – 10.M. Wilson, 15 β. – 11. U. Aava, 13 β.
– 12. PG. Andersson, 12 β. – 13. T. Gardemeister, 10 β. – 14. F.Villagra, 9 β.
– 15. C. Rautenbach, 9 β. – 16. A. Mikkelsen, 5 β. – 17. JM. Cuoq, 2 β.
– 18. M.Rantanen, 2 β. …/… 21. S. Ogier, 1 β.
* Υπόκεινται σε έγκριση από τη FIA. Τα τελικά αποτελέσματα θα ανακοινωθούν μετά και από τον νόμιμο έλεγχο καυσίμων.
Πηγή: Δ.Τ. citroen.gr
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Ράλλυ Ουαλίας: Ονειρικός επίλογος Αναμφίβολα, δεν θα μπορούσαν να σκεφτούν καλύτερο επίλογο για το 2009 στο στρατόπεδο της Citroen, αφού η γαλλική ομάδα κατέκτησε και πάλι τον τίτλο Κατασκευαστών μετά από δύο χρόνια, και μάλιστα για πρώτη φορά με την C4, την ώρα που ο Sebastien Loeb κατάφερε να σημειώσει την πρώτη του νίκη σε έναν από τους λίγους αγώνες που δεν είχε καταφέρει να επικρατήσει ποτέ. Η εξέλιξη της μάχης ήταν συγκλονιστική και χρειάστηκε να φτάσουμε στην τελευταία ειδική του αγώνα για να μάθουμε τον τελικό νικητή. Το σκέλος ξεκίνησε με τον Jari Matti Latvala να έχει βραχεία κεφαλή και τον Loeb να ακολουθεί 7,3 δλ. πίσω του. Ο Γάλλος κατάφερε με το καλημέρα να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι Latvala ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στο δρόμο και ψαλίδισε τη διαφορά στα 1,4 δλ. Στη συνέχεια ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κέρδισε ακόμα μία ειδική, ενώ στην προτελευταία κατάφερε να δημιουργήσει και μία διαφορά σχεδόν 9 δλ! Όμως, στην συγκεκριμένη ε.δ. ο Γάλλος δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων για πρόωρη εκκίνηση, με αποτέλεσμα οι δύο μεγάλοι μονομάχοι να εκκινήσουν στην τελευταία ειδική με τον νεαρό Φιλανδό να έχει προβάδισμα 2,2 δλ.! Και εκεί ο Γάλλος απέδειξε γιατί είναι ο ταχύτερος οδηγός όλων, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο περνώντας στην κορυφή και σημειώνοντας την πρώτη του νίκη στο βρετανικό νησί και χαρίζοντας ουσιαστικά με πανηγυρικό τρόπο τον τίτλο στην Citroen.
Λίγο αργότερα, και μετά την εξέταση του βίντεο του αυτοκινήτου, διαπιστώθηκε ότι ο Loeb εκκίνησε κανονικά στην ειδική, με αποτέλεσμα να του αφαιρεθεί η ποινή. Με ή χωρίς, η ουσία είναι ότι ο Γάλλος έγραψε για ακόμα μία φορά ιστορία σημειώνοντας την 11η νίκη του στο θεσμό, σπάζοντας και το προσωπικό του ρεκόρ από το 2005 με 10 σε μία χρονιά. Σημειώστε, ότι αυτή είναι η 48η (!) στην καριέρα του στο WRC. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους για αυτό το μοναδικό φαινόμενο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ακόμα και ο Jari Matti Latvala, στο τέλος της ειδικής, περίμενε τον Γάλλο Παγκόσμιο Πρωταθλητή για να τον συγχαρεί, δηλώνοντας ότι σήμερα κέρδισε ο καλύτερος. Ο νεαρός Φιλανδός ήταν εξαιρετικός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, καταφέρνοντας να διατηρηθεί δύο μέρες στην κορυφή της κατάταξης και διεκδικώντας τη νίκη μέχρι την τελευταία ειδική, έχοντας το σημαντικό μειονέκτημα της πρώτης διέλευσης στις ε.δ. Είναι σίγουρο, ότι τη νέα χρονιά με τις εμπειρίες που έχει αποκομίσει φέτος, θα καταφέρει και θα σημειώσει σαφώς περισσότερες νίκες από την μόλις μία που σημείωσε φέτος. Το μέλλον του ανήκει.
Πιο πίσω στην κατάταξη δεν άλλαξαν πολλά πράγματα σε σχέση με εχθές, με εξαίρεση την εγκατάλειψη του Henning Solberg, ο οποίος και βρισκόταν στην έκτη θέση της γενικής, από σπασμένη ανάρτηση, η οποία έφερε μία θέση πιο ψηλά όσους τον ακολουθούσαν. Έτσι, στο βάθρο τους δύο προαναφερόμενους ακολούθησε ο νεαρός Dani Sordo, ο οποίος έδωσε διαστάσεις θριάμβου στην επιτυχία της Citroen. Ο νεαρός Ισπανός ήταν πολύ καλός σε έναν αγώνα στον οποίο στερείται εμπειρίας, και με την 3η θέση σφράγισε και το «χάλκινο» μετάλλιο στο φετινό Πρωτάθλημα. Ουσιαστικά με την επίδοση του εχθές ήρθε αγκαλιά με τον τερματισμό στο τρίτο σκαλί του βάθρου, δικαιώνοντας τους ανθρώπους της Citroen για την διατήρηση του στις τάξεις της ομάδας.
Στην 4η θέση ακολούθησε ο Petter Solberg με το Subaru Impreza WRC ’08, τελειώνοντας μία χρονιά που για ακόμα μία φορά δεν θα ήθελε να θυμάται, αλλά έχοντας και αρκετές δόσεις αισιοδοξίας για αυτή που θα ξεκινήσει σε έναν μήνα. Ακόμα και σήμερα, ο Νορβηγός υποστήριξε ότι όπου ήταν στεγνό χώμα ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα και δίνοντας το μήνυμα για το 2009, αναφέροντας ότι είναι ώρα για σκληρή δουλειά, έτσι ώστε να βγάλουν ότι καλύτερο μπορούν από αυτό το αυτοκίνητο. Μία θέση πιο πίσω, ακολούθησε ο Per Gunnar Andersson ισοφαρίζοντας ουσιαστικά το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει σημειώσει η ομάδα του στο WRC. Ο Σουηδός ήταν εντυπωσιακός την πρώτη μέρα, αλλά στη συνέχεια η σειρά εκκίνησης του κόστισε περισσότερο από όσο περίμενε. Πάντως, η επίδοση ήταν σε κάθε επίπεδο εξαιρετική και σε συνδυασμό με την 7η του Toni Gardemeister έδωσαν το μήνυμα στους ανθρώπους της ομάδας για τη νέα χρονιά.
Ανάμεσα στα δύο Suzuki, τερμάτισε ο Francois Duval με το Ford Focus της Stobart, δίνοντας στους ανθρώπους της ομάδας να γιορτάσουν την 50η τους συμμετοχή στο WRC με έναν τερματισμό στους βαθμούς. Εξάλλου, αυτός ήταν από την αρχή και ο στόχος του Βέλγου οδηγού. Με τον Dennis Giraudet στο δεξί του μπάκετ, αντικαθιστώντας τον τραυματία από το Ράλλυ Ιαπωνίας Patrick Pivato, αλλά και με το σφοδρό του ατύχημα αρκετά πρόσφατο, δεν μπορούσε να περιμένει και δεν επιθυμούσε κάτι καλύτερο. Την βαθμολογούμενη οκτάδα, συμπλήρωσε ο Mikko Hirvonen, ο οποίος και ανέβηκε από την 33η θέση στην οποία βρέθηκε μετά την τούμπα του πρώτη ημέρα. Ο Φιλανδός ήταν απογοητευμένος, όπως και οι άνθρωποι της Ford, αφού δεν κατάφεραν να κάνουν το τρία στα τρία που τόσο πολύ επιθυμούσαν από την αρχή της χρονιάς. Το 2009 ο Φιλανδός είναι δεδομένο ότι θα αποτελέσει και πάλι την αιχμή του δόρατος για την Ford και ουσιαστικά το αντίπαλο δέος του Sebastien Loeb.
Στην κατηγορία Παραγωγής, ο Andreas Aigner κατάφερε να κατακτήσει τον πρώτο τίτλο της καριέρας του, τερματίζοντας στην 2 θέση του PWRC. Ο Αυστριακός οδηγός δεν είχε εύκολο παρά την εγκατάλειψη του μεγάλου του αντίπαλου, Juho Hanninen, αφού έπρεπε να τερματίσει τουλάχιστον 3ος, την ώρα που οι διώκτες του ακολουθούσαν μία ανάσα πίσω του. Παρόλα αυτά ο Aigner άντεξε και στο τέλος δικαιώθηκε με την κατάκτηση του τίτλου. Στον βρετανικό αγώνα, τώρα, ο Patrick Flodin με το Subaru Impreza κατάφερε να επικρατήσει, παρά το γεγονός ότι ένα τετ α κε του κόστισε χρόνο, με αποτέλεσμα να μειωθεί η διαφορά του από τον Patrick Sandell που ακολουθούσε. Όμως, ευτυχώς για τον Flodin, o συμπατριώτης του εγκατέλειψε στην τελευταία ειδική από πρόβλημα στον κινητήρα του 207 και ουσιαστικά να εξασφαλίσει την νίκη στην κατηγορία. Έτσι, στην 3η θέση τερμάτισε ο Guy Wilks, ο οποίος με αυτό το αποτέλεσμα εξασφάλισε και τον τίτλο στο Πρωτάθλημα Ράλλυ της Μ.Βρετανίας.
Με αυτόν τον συναρπαστικό τρόπο γράφτηκε ο επίλογος του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Sebastien Loeb και Citroen είναι οι μεγάλοι νικητές της φετινής χρονιάς, κάτι λίγο πολύ αναμενόμενο σαν αποτέλεσμα, αλλά και δίκαιο σύμφωνα με την εικόνα της φετινής χρονιάς. Τι θα γίνει το 2009; Αυτό είναι μία άλλη ιστορία για την οποία υπάρχει και αρκετός χρόνος για ανάλυση μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου, όταν και θα ξεκινήσει το Πρωτάθλημα της νέας χρονιάς στο νησί της Ιρλανδίας.
Ας δούμε όμως τι είπαν οι πρωταγωνιστές του αγώνα αμέσως μετά τον τερματισμό:
Sebastien Loeb «Αυτή η νίκη είναι απίστευτη! Ο πάγος έκανε τις συνθήκες πολύ δύσκολες. Χωρίς πλοηγά αυτοκίνητα να μας αναφέρουν τα σημεία που υπάρχει πάγος ήταν ακόμα πιο δύσκολο και δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από αυτό. Σήμερα, όμως, είχαμε μία σπουδαία μάχη με τον Jari Matti. Στην τελευταία ειδική χρειάστηκε να τα δώσουμε όλα, αφού ήμασταν 2 δλ. πίσω. Εν τέλει κερδίσαμε και το συναίσθημα είναι πραγματικά πολύ όμορφο. Φυσικά, πολύ καλά νέα αποτελεί και η είδηση ότι κερδίσαμε τον τίτλο των Κατασκευαστών και σε συνδυασμό με την 3η θέση του Dani ήταν ένα ονειρικό αποτέλεσμα».
Jari Matti Latvala: «Σήμερα κέρδισε ο καλύτερος. Προσπάθησα να οδηγήσω όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Δεν γινόταν να κάνω κάτι καλύτερο».
Dani Sordo: «Είναι φανταστικό αποτέλεσμα τόσο για την ομάδα, όσο και για μένα».
Petter Solberg «Ήταν σκληρός αγώνας. Όταν στις ειδικές υπήρχε χώμα ήμασταν πιο γρήγοροι από κάθε άλλο συνδυασμό, αλλά όταν γλίστραγε δεν είχαμε καμία ελπίδα. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Τώρα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να βγάλουμε ότι καλύτερο μπορούμε από αυτό το αυτοκίνητο».
Per Gunnar Andersson «Η πρώτη ημέρα ήταν φανταστική. Μετά από αυτό δεν ήταν και ο καλύτερος αγώνας, αλλά η 5η θέση είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για εμάς».
Πηγή: rally.gr