Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 11:34 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τελευταίες εξελίξεις στους κανονισμούς 2009-2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Δεκ 2008, 05:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα
Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού εξέδωσε τις αλλαγές κανονισμών που ενέκρινε στη σημερινή συνεδρίασή του, οι οποίοι προήλθαν μέσω διαλόγου μεταξύ της FIA και της FOTA.

Μερικές από τις αποφάσεις είναι δραστικές, όπως η απαγόρευση δοκιμών εξέλιξης εντός της σεζόν, ο διπλασιασμός της ζωής των κινητήρων και ο περιορισμός του αριθμού τους αλλά και του ανώτατου ορίου περιστροφής τους, αλλά και η υποχρεωτική παύση εργασιών στα εργοστάσια των ομάδων για έξι εβδομάδες ετησίως.

Όσον αφορά το ζήτημα των μεταλλίων, η FIA θα περιμένει μια έρευνα αγοράς από το κοινό για να διαπιστώσει τις προτιμήσεις του, αν και ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας, Max Mosley, δήλωσε ότι η πραγματοποίηση του οράματος του Bernie Ecclestone εντός του 2009, θα χρειαστεί ομόφωνη συναίνεση από τις ομάδες, κάτι το οποίο δεν είναι δεδομένο ότι θα συμβεί.

Tελική απόφαση δεν έχει ληφθεί επίσης για το αν η Cosworth θα παρέχει έναν ενιαίο κινητήρα σε οικονομική τιμή για το 2010, ή αν οι Κατασκευαστές θα παρέχουν στις ανεξάρτητες ομάδες κινητήρες με κόστος χαμηλότερο των 5 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως αν και το ζήτημα αναμένεται να κλείσει στις 20/12, προθεσμία που έχει τεθεί από την Cosworth για την τελειοποίηση ή ακύρωση της συμφωνίας.

Όσον αφορά το 2009, η Renault θα επωφεληθεί από ειδικά μέτρα για την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα της, έτσι ώστε να φτάσει τα επίπεδα των υπόλοιπων 8κύλινδρων μονάδων.

Οι αλλαγές αυτές αναμένεται να εξοικονομήσουν 30% του budget για τις μεγάλες ομάδες και ακόμα περισσότερο στις μικρές.

Για το 2010, μέρη του σασί θα γίνουν ενιαία για όλες τις ομάδες, ενώ θα απαγορευτούν οι ανεφοδιασμοί και ενδέχεται να μειωθεί η συνολικά καλυπτόμενη απόσταση στους αγώνες. Παράλληλα, εξετάζεται το ενδεχόμενο χρήσης ενός ενιαίου συστήματος KERS από τη μεθεπόμενη σεζόν, μέχρι το 2013 που αναμένεται να έρθει μια ριζική αλλαγή στις προδιαγραφές του κινητήριου συνόλου. Ενιαίος θα είναι από το 2010 και ο εξοπλισμός τηλεμετρίας και ασυρμάτων, ενώ θα απαγορευτούν οι θερμαντικές κουβέρτες ελαστικών και θα παρουσιαστούν περιορισμοί στην αεροδυναμική έρευνα και τις δυνατότητες των προσομοιωτών.

Αναλυτικά, οι αλλαγές των κανονισμών για τα επόμενα δυο έτη:

2009

Κινητήρας

Η ζωή του κινητήρα θα διπλασιαστεί. Κάθε οδηγός θα επιτρέπεται να χρησιμοποιεί το μέγιστο 8 κινητήρες κατά τη διάρκεια της σεζόν συν τέσσερις για δοκιμές εξέλιξης (σύνολο: 20 ανά ομάδα).

Ένας κινητήρας θα πρέπει να διαρκεί 3 αγωνιστικά Σαββατοκύριακα.

Το ανώτατο όριο περιστροφής των κινητήρων θα περιοριστεί στις 18.000 σ.α.λ. (από τις 19.000 που ήταν φέτος) για να επιτρέψει την εφαρμογή των δυο προαναφερθέντων κανονισμών.

Δε θα επιτρέπεται η εσωτερική ανακατασκευή. Ρυθμίσεις θα επιτρέπονται μονάχα στους αυλούς και στα μπεκ ψεκασμού.

Το κόστος κινητήρων για τις ανεξάρτητες ομάδες θα είναι περίπου το μισό από αυτό που ήταν το 2008.

Ομόφωνη συμφωνία επετεύχθη σε έναν προτεινόμενο κατάλογο αλλαγών που μπορεί να πραγματοποιήσει η Renault στον κινητήρα της ενόψει του 2009. Όλοι οι υπόλοιποι κινητήρες θα μείνουν απαράλλακτοι. Οι συγκριτικές δοκιμές δεν είναι απαραίτητες.

Δοκιμές εξέλιξης

Απαγορεύονται οι δοκιμές εξέλιξης κατά τη διάρκεια της σεζόν, πέραν των προγραμματισμένων ελεύθερων δοκιμών τα τριήμερα των αγώνων.

Δραστηριότητα εργοστασίου

Τα εργοστάσια των ομάδων θα πρέπει να παύουν να λειτουργούν για έξι εβδομάδες κάθε χρόνο, σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία.

Αγωνιστικό Σαββατοκύριακο

Το ανθρώπινο δυναμικό θα μειωθεί, μέσω διάφορων μέτρων, συμπεριλαμβανομένης της ανταλλαγής πληροφοριών όσον αφορά τα ελαστικά και τα καύσιμα, έτσι ώστε να μην υπάρχει η ανάγκη ανθρώπων που έχουν ως καθήκον να μαθαίνουν αυτά τα πράγματα όσον αφορά τις αντίπαλες ομάδες.

Αγωνιστικό θέαμα

Διεξάγεται έρευνα αγοράς για να διαπιστωθεί η αντίδραση του κοινού σε αρκετές καινούργιες ιδέες, συμπεριλαμβανομένων αλλαγών στις κατατακτήριες δοκιμές καθώς και της πρότασης χρήσης μεταλλίων αντί βαθμολόγησης των οδηγών. Οι προτάσεις θα κατατεθούν στη FIA όταν γίνουν γνωστά τα αποτελέσματα της έρευνας.

Εκτιμάται ότι αυτές οι αλλαγές για το 2009, θα εξοικονομήσουν στις κατασκευάστριες ομάδες 30% του budget τους σε σύγκριση με φέτος, ενώ οι εξοικονομήσεις για τις ανεξάρτητες ομάδες θα είναι ακόμα μεγαλύτερες.

2010

Κινητήριο σύνολο

Κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι στις ανεξάρτητες ομάδες για λιγότερο από 5 εκατομμύρια ευρώ ανά σεζόν. Αυτοί, θα προέρχονται είτε από έναν ανεξάρτητο προμηθευτή (την Cosworth) είτε από έναν Κατασκευαστή με εγγυήσεις συνοχής. Εφόσον αποφασιστεί να χρησιμοποιηθεί εξωτερικός προμηθευτής, η συμφωνία θα πρέπει να έχει υπογραφεί μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου 2008.

Ο ίδιος κινητήρας θα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται το 2011 και το 2012, οπότε δε θα προκύψει αλλαγή στις προδιαγραφές των κινητήρων σε αυτές τις σεζόν.

Εφόσον επικυρωθεί η πρακτικότητα της πρόθεσης αυτής, όλες οι ομάδες θα χρησιμοποιούν την ίδια μετάδοση.

Πλαίσιο

Ένας κατάλογος με όλα τα στοιχεία του πλαισίου θα προετοιμαστεί και θα αποφασιστεί για κάθε τμήμα ξεχωριστά αν θα αποτελεί ή όχι στοιχείο που θα καθορίζει την απόδοση (ανταγωνιστικό).

Μερικά στοιχεία που αποτελούν στοιχεία καθορισμού της απόδοσης θα περνάνε από ομολογκασιόν για τη σεζόν (δε θα επιτρέπονται περαιτέρω αλλαγές επάνω τους).

Μερικά στοιχεία θα εξακολουθούν να καθορίζουν την απόδοση, αλλά θα χρησιμοποιούν φθηνά υλικά.

Στοιχεία που δε θα καθορίζουν την απόδοση θα έχουν καθορισμένες προδιαγραφών και θα αγοράζονται ή θα κατασκευάζονται με τον πιο οικονομικό τρόπο.

Αγωνιστικό Σαββατοκύριακο

Ενιαία συστήματα ασύρματου και τηλεμετρίας.

Απαγόρευση θερμαντικών συσκευών για τα ελαστικά.

Απαγόρευση μηχανικής εξαέρωσης των ελαστικών.

Απαγόρευση ανεφοδιασμών.

Πιθανή μείωση της συνολικά καλυπτόμενης απόστασης στους αγώνες, ή διάρκειας (η πρόταση θα έπεται της έρευνας αγοράς).

Δραστηριότητα εργοστασίου

Περαιτέρω περιορισμοί στην αεροδυναμική έρευνα.

Απαγόρευση προσομοιωτών των πιέσεων στις οποίες υπόκεινται τα ελαστικά (πέραν αυτών που προσομοιώνουν κάθετες δυνάμεις).

Πλήρης ανάλυση των εγκαταστάσεων των εργοστασίων με στόχο την περαιτέρω μείωσή τους.

Μακροπρόθεσμα
Η FIA και η FOTA θα εξετάσουν το ενδεχόμενο παρουσίασης ενός εντελώς καινούργιου κινητήριου συνόλου για το 2013, βασισμένο στην ενεργειακή αποδοτικότητα (παραγωγή μεγαλύτερου έργου από την κατανάλωση μικρότερου ποσού ενέργειας). Οι κανονισμοί θα διαμορφωθούν έτσι ώστε να διασφαλίσουν ότι η έρευνα και η εξέλιξη ενός ανάλογου κινητήριου συνόλου θα προσέφερε πραγματική συμβολή στην ενεργειακή αποδοτικότητα των προϊόντων της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ένα αποδοτικότερο σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (KERS) αναμένεται να αποτελεί ένα πολύ σημαντικό στοιχείο ενός ενεργειακά οικονομικού κινητήριου συνόλου στο μέλλον. Στο εγγύς μέλλον, το KERS αποτελεί μέρος των κανονισμών του 2009, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό. Για το 2010 η FOTA εξετάζει προτάσεις για τη χρήση ενός ενιαίου συστήματος KERS. H FIA θα περιμένει τις προτάσεις.

Περαιτέρω τροποποιήσεις υιοθετήθηκαν για τους τεχνικούς και αγωνιστικούς κανονισμού του 2009 και του 2010.

Πηγή: rally.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

Θέρμανση στους πίσω αεραγωγούς.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: billys
Απαντήσεις: 16
CITROEN C5 2.0 EXCLUSIVE 2009
Δ. Συζήτηση: Σχετικές με αυτοκίνητα (Προσφορά)
Συγγραφέας: cruiser
Απαντήσεις: 97
Πανελλήνιο 2009 1-2-3/5/2009 στο Πήλιο!!!!
Δ. Συζήτηση: Road Trips
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 177
ΡΑΛΛΥ Ακρόπολις 2009
Δ. Συζήτηση: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 72
Αγορα c3 1100 2010,πρωτη φορα citroen
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια