Οι εργοστασιακές ομάδες της Citroen και της Ford έχουν τοποθετήσει στα αυτοκίνητά τους το νέο σύστημα της FIA που προστατεύει τα πληρώματα από τυχόν πλευρικές συγκρούσεις, το Advanced Side Impact System.
Aυτό το νέο σύστημα βελτιώνει τα στάνταρ ασφαλείας του αθλήματος, αφού έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει και να σώσει τους οδηγούς και συνοδηγούς από σοβαρά ατυχήματα στους αγώνες, εξαιτίας εξόδων μετά από υψηλές ταχύτητες και κυρίως σε πλευρικές συγκρούσεις.
Τα επιπρόσθετα αυτά τμήματα ενέργειας υψηλής απόδοσης, απορροφούν τον αφρό που έχει προστεθεί στις πόρτες και συγκεκριμένα στο εσωτερικό της κοιλότητας των θυρών αλλά και μεταξύ των καθισμάτων και των θυρών. Οι δύο νέες αυτές καινοτομικές λύσεις θα αυξήσουν την αντοχή του αυτοκινήτου στην περιοχή των εμπρός θυρών και θα βοηθήσει στη μείωση της παρείσδυσης, σε μια σύγκρουση. Τα τμήματα αυτά έχουν κατασκευαστεί από το FIA Institute’s Closed Car Research Group και συμπληρώνονται από άλλα συστήματα πλευρικής προστασίας που εισήχθησαν το 2008. Το επίστρωμα υλικού που έχει τοποθετηθεί στο εσωτερικό κοίλωμα της πόρτας, είχε σαν αποτέλεσμα να απομακρυνθούν οι μηχανισμοί για τα παράθυρα. Τόσο η Citroen Total όσο και η BP Ford Abu Dhabi World Rally Team έχουν επινοήσει νέες λύσεις για να αντικαθιστούν τα παράθυρα.
Η Ford έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει παράθυρα που δεν ανοίγουν, ενώ τοποθέτησε ηλεκτρικά συστήματα για να τα διατηρεί μακριά από υγρασία και να μην θαμπώνουν. Αντίθετα, η Citroen επέλεξε την τοποθέτηση πολυανθρακικών παραθύρων που επιτρέπεται ο αερισμός τους. Και τα δύο συστήματα επιτρέπουν στα παράθυρα να βγαίνουν, χωρίς εργαλεία, τόσο από μέσα όσο και από έξω.
Πηγή: Rally.gr
_________________
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!