Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 17:04 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ράλλυ Νορβηγίας: Στο νήμα!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2009, 19:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από τον έντονο συναγωνισμό στην κορυφή, ο Sebastien Loeb κατάφερε να επικρατήσει στις χιονισμένες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Νορβηγίας, κάνοντας το δύο στα δύο για φέτος και κερδίζοντας για δεύτερη φορά στην καριέρα του αγώνα σε τέτοιου είδους επιφάνειες. Σήμερα, ο Γάλλος πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έδωσε σπουδαία μάχη με τον Mikko Hirvonen, ο οποίος έδωσε τον υπέρ πάντων αγώνα για να καταφέρει να κερδίσει. Στο πρώτο loop ειδικών προσπάθησε να μειώσει τη διαφορά του από τον Loeb, αλλά ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής απάντησε με εξαιρετικούς χρόνους. Έτσι, οι δύο τους μπήκαν με διαφορά 15 δλ. στις τρεις τελευταίες ειδικές. Ο Φιλανδός κέρδισε τις δύο πρώτες και η διαφορά μεταξύ τους πριν την τελευταία άγγιζε τα 7,5 δλ. Όμως, στη τελευταία ε.δ. του αγώνα, ο Loeb δεν άφησε περιθώριο στον Hirvonen να τον αμφισβητήσει και σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο, σημείωσε πανηγυρικά την 49η του νίκη στο θεσμό, και τη δεύτερη συνεχόμενη για το 2009. Μία νίκη πολύ σημαντική για τον ίδιο, αφού αυτός ήταν και ο μοναδικός αγώνας που ο Γάλλος ίσως και να μην υπολόγιζε σε αυτούς που είναι το ακλόνητο φαβορί. Οι βαθμοί παίζουν το ρόλο τους, αλλά σημαντικότερος είναι ο τομέας της ψυχολογίας απέναντι στο δίδυμο οδηγών της Ford. Αυτό το πλεονέκτημα που απέκτησε ο Loeb είναι πολύ σημαντικό για το υπόλοιπο της χρονιάς, αφού πλέον στο στρατόπεδο αναρωτιούνται με απλά λόγια, αφού «δεν κερδίσαμε εδώ, που θα κερδίσουμε»;

Εικόνα

Ο Hirvonen έκανε ότι μπορούσε για να ξεπεράσει το εμπόδιο του Loeb. Είτε στο πρώτο σκέλος με την στρατηγική που ακολούθησε, είτε σήμερα στο τελευταίο, εκμεταλλευόμενος τη σειρά εκκίνησης, η οποία λόγω του χιονιού στο δρόμο αποδείχθηκε σημαντική, αλλά αυτό δεν στάθηκε αρκετό. Ο Φιλανδός ήταν ένα κλικ πίσω από τον Γάλλο αντίπαλο του, παρόλη την δεδομένη ταχύτητα του σε αυτές τις επιφάνειες, με το παράδειγμα του 2007 να είναι νωπό ακόμα, όταν και είχε κερδίσει στα ίσια τους Gronholm και Loeb. Όμως, φέτος ο Γάλλος ήταν ταχύτερος. Γεγονός που προκάλεσε την έκπληξη του Mikko. Από εδώ και πέρα, με δεδομένο ότι ο θεσμός θα περάσει στο χώμα, ο Φιλανδός αν θέλει να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω, αλλά και αν θέλει να αποδείξει ότι έχει τη στόφα που χρειάζεται για να χριστεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής, θα πρέπει να το αποδείξει. Ως πρώτος οδηγός της Ford και αντίπαλο δέος του Sebastien Loeb πρέπει να αρχίσει να κερδίζει αγώνες.

Εικόνα

Τουλάχιστον στο στρατόπεδο της Ford η λύπη για την απώλεια της νίκης, μετριάστηκε από το 2-3, το οποίο και σημείωσε η ομάδα του Malcolm Wilson με την τρίτη θέση που κατέκτησε ο Jari Matti Latvala. Ο νεαρός Φιλανδός, έχασε πολύτιμο χρόνο την πρώτη ημέρα, λόγω λανθασμένων ρυθμίσεων στο αυτοκίνητο, και ουσιαστικά μόλις βρήκε την αυτοπεποίθηση του πίσω από το τιμόνι του Focus μετά την αλλαγή ελατηρίων, ήταν πολύ αργά για να φτάσει την κορυφή. Αναμφίβολα, πολλοί περίμεναν κάτι παραπάνω από τον ταλαντούχο Φιλανδό, όπως εξάλλου και ο ίδιος. Πάντως, το αποτέλεσμα αυτό πονοκεφαλιάζει τους ανθρώπους της Ford, αφού σε γενικές γραμμές με αυτόν τον τρόπο μπαίνουν πολύ νωρίς σε περιπέτειες αναφορικά με τις διεκδικήσεις των τίτλων Οδηγών και Κατασκευαστών. Βλέπετε, δεν πρέπει να ξεχνάνε ότι φέτος οι αγώνες είναι 12, και όχι 15, με αποτέλεσμα κάθε απώλεια να μετράει και με το παραπάνω.

Ανάμικτα συναισθήματα, όμως, δεν είχαμε μόνο στο στρατόπεδο της Ford, αλλά και σε αυτό της Stobart, και συγκεκριμένα για τον Henning Solberg. Ο Νορβηγός οδηγός, ξεκίνησε τον αγώνα με μεγάλες προσδοκίες, οι οποίες και έφταναν μέχρι την κατάκτηση μίας θέσης στο βάθρο. Τελικά, προβλήματα με το στήσιμο του αυτοκινήτου (την ώρα που φήμες τον ήθελαν να έχει συζήτηση σε έντονο ύφος με τον Malcolm Wilson την πρώτη ημέρα) στο εναρκτήριο σκέλος, δεν του επέτρεψαν να βρεθεί στο κυνήγι μίας θέσης στο βάθρο. Με την πάροδο των ειδικών, ο Νορβηγός βελτίωσε τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και του διαφορικού, με αποτέλεσμα να σημειώσει και καλύτερους χρόνους. Με αυτόν τον τρόπο, τερμάτισε στην 4η θέση της κατάταξης, επαναλαμβάνοντας την επίδοση του πρώτου αγώνα της χρονιάς στη Νορβηγία. Μπορεί λοιπόν να είναι απογοητευμένος ο Henning Solberg που ήθελε το κάτι παραπάνω, αλλά αν δούμε τη γενικότερη εικόνα, ο Νορβηγός διακρίνεται από μία σταθερότητα που τον κάνει να ξεχωρίζει.

Ο Dani Sordo με την δεύτερη εργοστασιακή Citroen C4 πραγματοποίησε ακόμα μία πολύ εμφάνιση, και αν δεν είχε τα προβλήματα με την σπασμένη αντιστρεπτική ράβδο στο δεύτερο σκέλος, ίσως και να είχε καταφέρει να σημειώσει ένα καλύτερο αποτέλεσμα από την 5η θέση. Ο νεαρός Ισπανός, παρά τη μειωμένη εμπειρία του σε αυτού του είδους τους αγώνες, ήταν ανταγωνιστικός και το σημαντικότερο; Ευχαριστήθηκε την μοναδική εμπειρία της οδήγησης στο χιόνι, όντας ενθουσιασμένος στο τέλος του αγώνα. Πίσω από τον Ισπανό, και συγκεκριμένα στην έκτη θέση της γενικής τερμάτισε ο Petter Solberg στην πρώτη του εμφάνιση με την Citroen Xsara WRC ’06 της δικής του ομάδας. Ο Νορβηγός έδωσε μάχη σήμερα με τον νεαρό Matthew Wilson, και κατάφερε να τερματίσει μπροστά του, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με τον συμπλέκτη, που παραλίγο να του στοιχίσουν και τον τερματισμό του. Ο Πρωταθλητής του 2003, με την στήριξη των συμπατριωτών του, αλλά και όλων των φίλων του WRC, κατάφερε να σημειώσει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στην πρώτη του εμφάνιση με το αυτοκίνητο, και ίσως αν εχθές δεν είχε μείνει με τρεις κυλίνδρους να είχε διεκδικήσει κάτι παραπάνω. Μακάρι, ο Petter να κάνει την εμφάνιση του σε όλους τους υπόλοιπους αγώνες του θεσμού, αφού είναι ηλίου φαεινότερο ότι το πρωτάθλημα δεν αντέχει την απώλεια ακόμα ενός πρωτοκλασάτου οδηγού.
Εικόνα
Βέβαια, μία από τις πλέον ευχάριστες εκπλήξεις του αγώνα, ήταν η εμφάνιση του Matthew Wilson με ακόμα ένα Ford Focus της Stobart. Ο Βρετανός οδηγός, από πλευράς επιδόσεων και ανταγωνισμού, έκανε μία από τις καλύτερες του εμφανίσεις στο θεσμό, διεκδικώντας την έκτη θέση από τον Petter Solberg. Σήμερα προσπάθησε και πίεσε για να ξεπεράσει τον Νορβηγό, αλλά δεν τα κατάφερε χωρίς αυτό να μειώνει την απόδοση του. Το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετώπισε είχε να κάνει με την ενδοσυνεννόηση στο κράνος του, το οποίο και άλλαξε με το συνοδηγό του για να αποφύγει τα προβλήματα. Ο Urmo Aava, που συμπλήρωσε και την βαθμολογούμενη οκτάδα, ήταν σαφώς απογοητευμένος, αφού περίμενε κάτι καλύτερο από τον αγώνα της Νορβηγίας. Ο Εσθονός δεν βρήκε σε κανένα σημείο του αγώνα το ρυθμό του, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι σε σχετική ερώτηση για το τι φταίει, απάντησε λιτά ο οδηγός. Απομένει να δούμε αν ο Εσθονός θα κάνει την εμφάνιση του και στους επόμενους αγώνες του θεσμού, αφού πληροφορίες θέλουν να αντιμετωπίζει πρόβλημα με την συγκέντρωση του προϋπολογισμού που απαιτείται για να συμμετάσχει στους οκτώ αγώνες που είχε ανακοινώσει στην αρχή της χρονιάς. Οι Mads Ostberg και Sebastien Ogier συμπλήρωσαν την πρώτη οκτάδα, με τον Νορβηγό να αντιμετωπίζει ουκ ολίγα προβλήματα με το στήσιμο του Impreza, την ώρα που ο Γάλλος είχε σήμερα μία έξοδο που του στοίχισε σε χρόνο, αλλά όχι και τη θέση του στην γενική.

Στην κατηγορία Παραγωγής τίποτα δεν άλλαξε σε σχέση με εχθές. Ο Patrick Sandell με το Skoda Fabia S2000 κατάφερε να διατηρηθεί στην πρώτη θέση της κατάταξης, σημειώνοντας την πρώτη του νίκη στο PWRC για φέτος. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του PWRC, κατάφερε να κερδίσει οδηγός με αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000! Ο Σουηδός ήταν με διαφορά ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα, και ακόμα όταν σήμερα το πρωί έχασε σχεδόν 30 δλ. από δικό του λάθος, δεν έχασε το ρυθμό και την αυτοσυγκέντρωση του, φτάνοντας πρώτος στην πόλη του Hamar. Με τις διαφορές να παραμένουν σημαντικές από εχθές, οι Eyvind Brynildsen και Martin Prokop, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer EVO XI, δεν είχαν πρόβλημα να διατηρήσουν τις θέσεις τους και να συμπληρώσουν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας.

Εικόνα

Πλέον, Loeb και Citroen πήραν ένα μικρό προβάδισμα στις βαθμολογίες Οδηγών και Κατασκευαστών, αντίστοιχα. Με τον θεσμό να μεταφέρεται στο χώμα, αυτό που περιμένουμε να δούμε είναι ποια θα είναι η απάντηση της Ford. Μέχρι τον επόμενο αγώνα του θεσμού, μεσολαβεί ένας μήνας, αφού η επόμενη συνάντηση έχει οριστεί για τις 13-15 Μαρτίου στην Κύπρου. Σε έναν αγώνα τελείως διαφορετικό από κάθε άλλο, αφού θα έχει μικτή μορφή, με το πρώτο σκέλος να διεξάγεται σε ασφάλτινες ειδικές με χωμάτινα ελαστικά. Εν αναμονή, λοιπόν!

Ας δούμε, όμως, τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές του αγώνα μετά την ολοκλήρωση του.

Sebastien Loeb: «Ο Mikko έκανε καταπληκτικό αγώνα και χρειάστηκε να πιέσω από την πρώτη ως την τελευταία ειδική για να κερδίσω. Τελικά, όμως, τα καταφέραμε. Ήταν πολύ δύσκολος αγώνας, αφού χρειάστηκε να είμαι συνέχεια απόλυτα συγκεντρωμένος από την αρχή, γνωρίζοντας ότι ακόμα και στην τελευταία στροφή μπορεί με ένα λάθος να τα χάσεις όλα. Όταν κερδίζεις έναν αγώνα μετά από μία τόσο μεγάλη μάχη, είναι ακόμα πιο όμορφο το συναίσθημα».

Mikko Hirvonen: «Σίγουρα, λυπάμαι που τερμάτισα δεύτερος, αλλά είμαι χαρούμενος που έφτασα στον τερματισμό. Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολη και μεγάλη μάχη. Ήταν κατά πολύ ταχύτερος εχθές και αυτό είναι όλο το θέμα. Πάντως, είμαι ικανοποιημένος από την ταχύτητα μου σήμερα και από το γεγονός ότι κατάφερα να τον πιέσω τόσο».

Jari Matti Latvala: «Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για εμάς. Σίγουρα, περιμέναμε κάτι καλύτερο από αυτόν τον αγώνα. Τουλάχιστον καταφέραμε να τερματίσουμε και μάλιστα στην 3η θέση, κάτι που είναι καλό για εμάς ή την ομάδα».

Petter Solberg: «Μοιάζει με όνειρο. Δεν περίμενα ότι θα καταφέρω να συγκεντρώσω τα πάντα μέσα σε τρεις εβδομάδες, να φτιάξω ομάδα, να βρω αυτοκίνητο και μηχανικούς. Όμως, όταν έχεις δίπλα σου φίλους, αλλά και την οικογένεια σου, τότε όλα είναι πιθανά. Το μόνο που θέλω είναι να ευχαριστήσω τους πάντες. Τώρα στο τέλος είχαμε πρόβλημα με το συμπλέκτη και φοβόμουν μην εγκαταλείψουμε. Τώρα που είμαστε εδώ, ακόμα και στην 6η θέση, μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος».

Πηγή: rally.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

Ράλλυ Ακρόπολις 2010
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
V.I.P. Προσκλήσεις για το Ράλλυ Ακρόπολις
Δ. Συζήτηση: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 97
Ραλλυ Ακροπολις 2007
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: panc4
Απαντήσεις: 29
Ράλλυ Ιρλανδίας: Η 48η και έπεται η επόμενη…
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
42ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ 30&31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2008
Δ. Συζήτηση: Ελληνικοί Αγώνες
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια