Η συνάντηση Κατασκευαστών, οργανωτών, του νέου global promoter του θεσμού (ISC), αλλά και των ανθρώπων της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, έχει πυροδοτήσει μία σειρά από φήμες, σχετικά με το περιεχόμενο και τα συμπεράσματα της συζήτησης. Ένα από τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν τους φίλους του σπορ, αναφορικά με τους τεχνικούς κανονισμούς που θα διέπουν το σπορ από το 2010 και έπειτα. Έτσι, οι φήμες αναφέρουν ότι όπως όλα δείχνουν τα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000 με την προσθήκη του variant kit, και φυσικά του υπερτροφοδότη, θα αποτελέσουν την κορυφαία κατηγορία του θεσμού. Παρά τις δηλώσεις του προέδρου της FIA, Max Mosley, στο περιθώριο του Ράλλυ Ιρλανδίας, ο οποίος και υποστήριξε ότι τα S2000 χωρίς αλλαγές μπορούν να πάρουν το χρίσμα, οι Κατασκευαστές διαφωνούν και είναι έτοιμοι να δεχθούν το επιπλέον κόστος. Ένα σημαντικό στοιχείο, είναι το γεγονός ότι εκτός από τις Citroen και Ford, που δείχνουν διατεθειμένες να κατασκευάσουν αντίστοιχα αυτοκίνητα, οι Abarth, VW και Peugeot είναι οι εταιρίες που έχουν ζητήσει περισσότερες πληροφορίες και τον τεχνικό κανονισμό των αυτοκινήτων, φανερώνοντας και την επιθυμία τους για εμπλοκή στο θεσμό.
Ένα ακόμα σημαντικό θέμα, αναφορικά με τους τεχνικούς κανονισμούς, είναι η ημερομηνία παρουσίασης τους! Το αρχικό σχέδιο μιλούσε για το 2010, αλλά κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή μοιάζει ανέφικτο, αφού ο χρόνος εξέλιξης των αυτοκινήτων δεν είναι επαρκής. Έτσι, η ιδέα που έπεσε στο τραπέζι είναι να πραγματοποιηθεί ένα μικρό πρόγραμμα διάρκειας 6-7 μηνών από τον Ιανουάριο του 2010 έως και το καλοκαίρι, και το Σεπτέμβριο του 2010 να ξεκινήσει το Πρωτάθλημα με τα νέα αυτοκίνητα, αλλά και με το νέο χειμερινό πρόγραμμα στα πρότυπα του ποδοσφαίρου, που έχει προτείνει η ISC και έχουν εγκρίνει οι Κατασκευαστές! Μάλιστα, το ημερολόγιο του Πρωταθλήματος αναμένεται από το επόμενος έτος να έχει 14 αγώνες, κάτι που αποτελούσε εδώ και καιρό επιθυμία των εταιριών, εκ των οποίων οι οκτώ θα είναι σταθεροί και οι υπόλοιποι έξι θα εναλλάσσονται με την μορφή ενός μικρούς rotation. Πάντως, όλα τα παραπάνω αποτελούν φήμες, οι οποίες και αναμένεται να επιβεβαιωθούν ή να διαψευσθούν στην συνάντηση της επιτροπής Ράλλυ το Μάρτιο.
Πηγή: rally.gr
_________________
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!