Αναφορές στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης, αναφέρουν ότι ο Sebastien Loeb και η Citroen θα συνεχίσουν τη συνεργασία τους και μετά από το τέλος του 2009, όπου και το συμβόλαιο συνεργασίας ανάμεσα στις δύο πλευρές, φτάνει στο τέλος του. Μπορεί ακόμα να μην έχει αποφασιστεί ποιο θα είναι το μέλλον του θεσμού, και συγκεκριμένα ποιοι θα είναι οι τεχνικοί κανονισμοί που θα διέπουν το σπορ από το 2011 και έπειτα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η γαλλική ομάδα δεν θέλει να συνεχίσει τη συνεργασία της με το Γάλλο πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και έπειτα. Ο Olivier Quesnel, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η Citroen θα συνεχίσει στους αγώνες Ράλλυ. Εμείς δεν έχουμε κάπιο πρόβλημα, ενώ έχω ήδη στη διάθεση μου τον προϋπολογισμό για το νέο αυτοκίνητο. Ο Sebastien θα μείνει μαζί μας, όσο ο ίδιος το επιθυμεί. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι για τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι μαζί μας. Για την επόμενη χρονιά, μπορώ να το πω με ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά. Για την αμέσως επόμενη, ανέφερε γιατί όχι, αλλά θα δούμε».
Όπως έχουμε καταλάβει, και οι δύο πλευρές περιμένουν την οριστική απόφαση για τους τεχνικούς κανονισμούς που θα διέπουν το σπορ από το 2011 και έπειτα. Η απόφαση της FIA είναι αυτή που θα ορίσει το μέλλον του Γάλλου στο θεσμό. Ο Loeb, ανέφερε περί του θέματος: «Όταν θα μου προταθεί να υπογράψω για την επόμενη χρονιά, πιθανότατα να το κάνω. Όμως, αυτό που πρέπει να δούμε και να ξέρουμε, είναι ποιοι θα είναι οι μελλοντικοί κανονισμοί που θα διέπουν στο σπορ». Ο Quesnel, παραδέχθηκε πριν από λίγο καιρό ότι η κατασκευή του αυτοκινήτου S2000 έχει ξεκινήσει, αν και η πρόθεση της FIA να αποφασίσει οριστικά στα τέλη Ιουνίου, έβαλε φρένο στην εξέλιξη του, αφού είναι πολύ πιθανό η κορυφαία κατηγορία του θεσμού να μην αποτελείται από τα αυτοκίντηα προδιαγραφών S2000, αλλά με υπερτροφοδοτούμενα σύνολα, χωρητικότητας 1.600 κ.εκ.
Πηγή: rally.gr
_________________
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!