Η πολύ σημαντική συγκέντρωση της επιτροπής Ράλλυ πραγματοποιήθηκε σήμερα και ουσιαστικά σηματοδοτεί μία μεγάλη μέρα για το WRC, αφού και επίσημα πλέον (τουλάχιστον μέχρι την επόμενη ανακοίνωση από πλευράς FIA) τα αυτοκίνητα που θα αντικαταστήσουν τα σημερινά προδιαγραφών WRC και θα αποτελέσουν την κορυφαία κατηγορία του θεσμού, θα χαρακτηρίζονται από τις βασικές αρχές των S2000, αλλά θα είναι εφοδιασμένα με κινητήρα 1.600 κ.εκ και τούρμπο. Παράλληλα, η ISC παρουσίασε στην επιτροπή το προτεινόμενο από την ίδια πρόγραμμα του 2010, το οποίο και θα εγκριθεί τον Οκτώβριο. Το καλεντάρι που έχει προταθεί διαθέτει 13 αγώνες, με το Ακρόπολις να μην περιλαμβάνεται σε αυτό, όπως σας είχαμε ήδη ενημερώσει. Από τους αγώνες που περιλαμβάνει, επισφαλής είναι μόνο η θέση του Ράλλυ Βουλγαρίας, το οποίο και θα πραγματοποιηθεί στις 17-19 Ιουλίου, και θα εξαρτηθεί αν θα περιληφθεί από την αναφορά των παρατηρητών της FIA.
Στο οργανωτικό μέρος των αγώνων, αποφασίστηκε να δοθεί μεγαλύτερη ευελιξία στους διοργανωτές. Για παράδειγμα, ένας αγώνα θα μπορεί να διαρκέσει δύο, τρεις ή ακόμα και τέσσερις μέρες, με μοναδική προϋπόθεση να τερματίζει Σάββατο ή Κυριακή. Μάλιστα, θα υπάρχει ελευθερία σχετικά με τις επιφάνειες, αφού θα μπορούν να διοργανώσουν μικτούς αγώνες, είτε αναφορικά για ειδικές μέσα στη διάρκεια της ημέρας, ή ακόμα και για ολόκληρο σκέλος.
Τέλος, όπως σας είχαμε πληροφορήσει και παλιότερα, παρουσιάστηκε το WRC Cup, στο οποίο και θα μπορούν από το 2010 να συμμετέχουν και να διεκδικούν τίτλο αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000. Οι ομάδες θα πρέπει να δηλώνουν συμμετοχή από την αρχή της χρονιάς και να λάβουν μέρους τουλάχιστον στους επτά από τους δεκατρείς αγώνες του θεσμού το 2010, περιλαμβανομένου τουλάχιστον ενός εκτός Ευρώπης.
Tο προτεινόμενο από την ISC πρόγραμμα για το 2010:14/2 Ράλλυ Σουηδίας
07/3 Ράλλυ Μεξικό
04/4 Ράλλυ Ιορδανίας
18/4 Ράλλυ Τουρκίας
09/5 Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας
30/5 Ράλλυ Πορτογαλίας
11/7 Ράλλυ Βουλγαρίας
01/8 Ράλλυ Φιλανδίας
22/8 Ράλλυ Γερμανίας
12/9 Ράλλυ Ιαπωνίας
03/10 Ράλλυ Γαλλίας
24/10 Ράλλυ Ισπανίας
14/11 Ράλλυ Μ. Βρετανίας
Πηγή: rally.gr
Φωτογραφία: inforally.eu
_________________
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!