Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 03:30 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΡΑΛΙ ΠΟΛΩΝΙΑΣ Preview
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Ιουν 2009, 20:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Όντας νέο για το θεσμό του WRC, το ράλι Πολωνίας αποτελεί ένα πολύ σημαντικό γεγονός για την Citroën Total World Rally Team. Τόσο η ομάδα, όσο και οι Loeb/Elena εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή της βαθμολογίας, όμως η δίψα τους για επιστροφή στις νίκες είναι μεγάλη ώστε να αυξήσουν τη διαφορά από τους διώκτες τους. Αντίστοιχα οι Sordo/Marti θέλουν να επανέλθουν στο βάθρο.

Μετά την παρουσία του για αρκετά χρόνια στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, το Ράλι Πολωνίας αναβαθμίστηκε κατακτώντας μία θέση στο ημερολόγιο του WRC. Η βάση του αγώνα βρίσκεται στο Mikolajki, βόρεια της πρωτεύουσας της χώρας, πολύ κοντά στα σύνορα με την Λευκορωσία και τη Λιθουανία. Αυτό το γεγονός θα επιτρέψει σε ένα μεγάλο αριθμό φίλων του σπορ να προσέλθει από τις Ανατολικές χώρες. Οι ειδικές όπως είναι φυσικό θα είναι νέες για τα πληρώματα. Ο Loeb κατά τη διάρκεια των δοκιμών είχε τη δυνατότητα να οδηγήσει το C4 WRC τόσο σε στεγνές όσο και βρεγμένες συνθήκες. Σύμφωνα με τον Γάλλο πρωταθλητή οι ειδικές είναι αρκετά γρήγορες και όχι και τόσο σκληρές, οπότε θα έχουν αρκετό ενδιαφέρον. «Είναι περίπου σαν τη Φιλανδία, όμως είναι πιο στενά και έχει λιγότερα άλματα. Το έδαφος είναι μαλακό και σε ορισμένα σημεία αμμώδες. Μου αρέσει αυτό και πιστεύω πως ο αγώνας μπορεί να είναι αρκετά καλός» συμπλήρωσε ο Sordo.

Μολονότι οι αγώνες της Σαρδηνίας και της Ελλάδας δεν είχαν τα αναμενόμενα αποτελέσματα, ο Loeb προηγείται με επτά βαθμούς από τον Hirvonen, ενώ στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η Citroën προηγείται 15 βαθμούς από τη δεύτερη Ford. «Η μείωση της διαφοράς μας σίγουρα αυξάνει την πίεση», παραδέχεται ο Loeb. «Η χρονιά ξεκίνησε ιδανικά όμως οι δύο τελευταίοι αγώνες δεν πήγαν τόσο καλά. Θα ήταν κρίμα να πετάξουμε τώρα όλους μας τους κόπους». Από την πλευρά του ο Sordo προσθέτει: «Προσωπικά δεν βλέπω την ώρα να βρεθώ και πάλι στη θέση του οδηγού, ώστε να ξεπεράσω την απογοήτευση από τον προηγούμενο αγώνα. Πραγματικά πίστευα πως θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει. Όπως και να έχει θα πρέπει να προσπαθήσουμε για το καλύτερο, προσφέροντας τα μέγιστα στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών».

[center]Τρεις ερωτήσεις για τον… Sébastien Loeb[/center]
Σχετικά με το ατύχημα σου στην Ελλάδα είναι κάτι που προσπάθησες να το ξεχάσεις αμέσως ή το ανέλυσες ώστε να καταλάβεις τι πήγε στραβά;
Χωρίς να μου γίνεται εμμονή προσπάθησα να καταλάβω τι πήγε στραβά. Είναι λογικό, κανένας δεν θέλει να κάνει το ίδιο λάθος δύο φορές. Βγήκαμε σε μία νέα ειδική. Υπήρχε ένα σημείο που ήθελα να κάνω αλλαγή στις σημειώσεις μας και ακριβώς μετά χτυπήσαμε το βράχο που μας έστειλε εκτός. Πραγματικά δεν ξέρω τι πήγε στραβά. Δεν νομίζω ότι πιέζαμε υπερβολικά. Έχω κάνει αρκετές ειδικές όπου πίεζα πολύ περισσότερο απ’ ότι εκείνη τη στιγμή.

Οι εικόνες από την τηλεόραση ήταν πολύ δραματικές, όμως εσύ και ο Daniel βγήκατε χωρίς γρατζουνιά…

Ακριβώς. Δεν πονούσε καν ο λαιμός μου την επόμενη ημέρα. Η σύγκρουση δεν ήταν και τόσο κακή. Φυσικά ο εξοπλισμός ασφαλείας έκανε τέλεια την δουλειά του. Ο κλωβός ασφαλείας απορρόφησε την ενέργεια και το κάθισμα κράτησε σταθερά το κεφάλι μου. Τελικά το C4 WRC δεν είναι απλά πολύ γρήγορο και αποτελεσματικό, αλλά και εξαιρετικά ασφαλές.

Το ράλι Πολωνίας είναι ένας νέο αγώνας για το πρωτάθλημα. Ποια θα είναι η στρατηγική σας;

Θα κάνουμε μόνο δύο περάσματα στις αναγνωρίσεις συνεπώς θα πρέπει να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι όταν γράφουμε τις σημειώσεις μας. Κάθε αγώνας έχει τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά οπότε θα πρέπει να καταλάβουμε τον χαρακτήρα του καθώς και τα επικίνδυνα σημεία. Όσο λιγότερες διορθώσεις κάνεις στις σημειώσεις σου από τη στιγμή που θα ξεκινήσει ο αγώνας, τόσο πιο εύκολα είναι τα πράγματα. Όπως πάντα, στην αρχή θα προσπαθήσω να βρω ένα ρυθμό με τον οποίο θα αισθάνομαι καλά και στη συνέχεια θα δω πως τα πάμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Citroën Junior Team
H Citroën Junior Team θα συμμετέχει στο ράλι Πολωνίας με τρία C4 WRC και πληρώματα τους Rautenbach / Barritt, Novikov / Moscatt and Ogier / Ingrassia.
Ο στόχος και για τα τρία πληρώματα της Citroën Junior Team είναι κοινός με πρώτη προτεραιότητα να αποτελεί ο τερματισμός και βέβαια η συγκομιδή εμπειρίας. Η εντυπωσιακή εμφάνιση των Novikov / Moscatt και βεβαίως η δεύτερη θέση των Ogier / Ingrassia αποτελούν μία πολύ καλή παρακαταθήκη για τη συνέχεια.

[center]Τρεις ερωτήσεις για τον… Sébastien Ogier[/center]

Περίμενες να τερματίσεις δεύτερος στην Ελλάδα;

Ήταν μία πολύ καλή ανταμοιβή για την ομάδα που δούλεψε πολύ σκληρά από την αρχή της χρονιάς. Μάθαμε πολλά από τις προηγούμενες συμμετοχές μας και οι μηχανικοί έκαναν το καλύτερο ώστε να ξεπεράσουμε το προβλήματα που αντιμετωπίσαμε. Ξέραμε πως θα ερχόταν η ώρα της ανταμοιβής και είναι πράγματι ωραία που ήρθε στον έβδομο αγώνα της χρονιάς.

Πιστεύεις πως αυτός ο τερματισμός θα αποτελέσει σημείο καμπής για την παρουσία σου στο πρωτάθλημα;

Πραγματικά πιστεύω πως αυτό το αποτέλεσμα θα μας επιτρέψει να ακολουθήσουμε με μεγαλύτερη ηρεμία τους επόμενους αγώνες. Είχαμε την πίεση να αποδείξουμε πως αξίζαμε να είμαστε στο WRC. Η δεύτερη θέση ήταν κάτι το εξαιρετικό όμως έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας. Πρέπει να συνεχίσουμε στην ίδια κατεύθυνση.

Πήρες μέρος στις αναγνωρίσεις του ράλι Πολωνίας το 2008. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του αγώνα;

Είναι ένας νέος αγώνας για όλα τα πληρώματα και έτσι όλοι μας δεν έχουμε πλήρη εικόνα. Οι διαδρομές είναι αρκετά γρήγορες και οι επιφάνειες όχι και τόσο σκληρές. Οι συνθήκες θυμίζουν τη Φιλανδία, όμως δεν υπάρχουν τόσα άλματα. Θα είναι ένας δύσκολος αγώνας, όπως άλλωστε είναι και όλοι οι υπόλοιποι στο πρωτάθλημα.

Πηγή: Δ.Τ. Citroen Hellas
Φωτογραφία: rallyehq.com

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

Ράλι του Μεξικό (7-10/03)
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 11
Ράλι Γερμανίας
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Loeb: Θέλει περισσότερα ράλι σε χιόνι!
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Ράλυ Πολωνίας: Τα πάνω – κάτω
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Ράλι Αργεντινής (1-4/05)
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron