Όπως αναμενόταν, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκίνητου αποφάσισε και θέσπισε μία νέα κατηγορία αποκλειστικά για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000, με την ονομασία S-WRC. Ο νεοσύστατος θεσμός, πήρε το πράσινο φως και θα πραγματοποιηθεί από τη νέα χρόνια, πλαισιώνοντας δέκα αγώνες του θεσμού. Για να μπορέσει κάποιος οδηγός να βαθμολογηθεί και να διεκδικήσει στην κατηγορία, θα πρέπει να δηλώσει συμμετοχή τουλάχιστον σε επτά αγώνες, εκ των οποίων οι δύο θα πρέπει να είναι εκτός Ευρώπης. Ουσιαστικά, οι συμμετέχοντες στην κατηγορία θα μπορούν να προσμετρήσουν και να διεκδικήσουν το τρόπαιο και στo WRC Cup, το οποίο και είχε ανακοινώσει νωρίτερα η FIA. Ουσιαστικά, με αυτόν τον τρόπο θα γίνει πραγματικότητα η επιθυμία των οδηγών του P-WRC, οι οποίοι και θεωρούν ότι τα S2000 πλεονεκτούν έναντι των αυτοκινήτων της κατηγορίας Ν, και πως έπρεπε να υπάρξει διαχωρισμός των δύο κατηγοριών.
Παράλληλα, η επιτροπή Ράλλυ, αποφάσισε και ανακοίνωσε ότι από το 2011 και έπειτα, όσα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000 ομολογκαριστούν θα πρέπει να διαθέτουν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 κ.εκ., με την συγκεκριμένη κατηγορία να αποτελεί και την κορυφαία του θεσμού από το 2011, όταν και θα καταργηθούν τα WRC. Βέβαια, εξυπακούεται ότι τα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000 τα οποία και εφοδιάζονται αυτή τη στιγμή με δίλιτρα ατμοσφαιρικά σύνολα, θα μπορούν μετά από την τοποθέτηση του συνόλου των 1,6 λίτρων να προσμετρούν επίσης στην κορυφαία κατηγορία.
Τέλος, η Ομοσπονδία ανακοίνωσε και τις οριστικές ημερομηνίες των αγώνων του 2010, με την οριστικοποίηση των ημέρων των Ράλλυ Ιορδανίας, Βουλγαρίας και Φιλανδίας. Ακολουθεί το πρόγραμμα αναλυτικά.
Σουηδία: 12-14 Φεβρουαρίου
Μεξικό: 5-7 Μαρτίου
Ιορδανία: 1-3 Απριλίου
Τουρκία: 16-18 Απριλίου
Νέα Ζηλανδία: 7-9 Μαΐου
Πορτογαλία: 28-30 Μαΐου
Βουλγαρία: 9-11 Ιουλίου
Φιλανδία: 29-31 Ιουλίου
Γερμανία: 20-22 Αυγούστου
Ιαπωνία: 10-12 Σεπτεμβρίου
Γαλλία: 30 Σεπτεμβρίου - 3 Οκτωβρίου
Ισπανία: 22-24 Οκτωβρίου
Μεγάλη Βρετανία: 11-14 Νοεμβρίου
Πηγή: rally.gr
Φωτογραφία: bleacherreport.com
_________________
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!