Όπως αναμενόταν, ο Petter Solberg θα οδηγήσει Citroen C4 WRC και το 2010, όπως μάλιστα επιβεβαίωσε και ο ίδιος. Ο Νορβηγός, αποφάσισε να συνεχίσει τη συνεργασία του με τη γαλλική ομάδα, αφού τη χρονιά που πέρασε οδήγησε μία Xsara WRC στο μεγαλύτερο μέρος της, ενώ στους δύο τελευταίους αγώνες βρέθηκε στο τιμόνι μίας C4 WRC οδηγώντας την μάλιστα στα χρώματα της Citroen Junior Team. Και φέτος, ο Νορβηγός θα οδηγήσει ως ιδιώτης με στόχο να διεκδικήσει μία θέση σε εργοστασιακή ομάδα τη νέα χρονιά. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003, σκέφτηκε κάποια στιγμή να αλλάξει τη Citroen C4 για ένα Focus RS WRC, κάτι που τελικά δεν συνέβη. Έτσι, αυτή τη στιγμή έχει στην κατοχή του δύο Citroen C4 WRC, με τις οποίες θα λάβει ο ίδιος μέρος στο θεσμό, και όχι κάποιος δεύτερος οδηγός στην ομάδα του. «Μετά από πολλές και δύσκολες συζητήσεις με την Citroen Racing, καταλήξαμε σε μία συμφωνία, η οποία μου επιτρέπει να στοχεύσω στην κορυφή. Ελπίζω να έχουμε όλο το budget στο τέλος της επόμενης εβδομάδας και στη συνέχεια να μπορέσουμε να παρουσιάσουμε τους χορηγούς και την Petter Solberg World Rally Team. Ο λόγος που αποφασίσαμε να πάρουμε δύο αυτοκίνητα, ήταν ότι θέλουμε να συμμετάσχουμε και να ακολουθήσουμε το Πρωτάθλημα με σωστό τρόπο».
Αναφορικά με τις φήμες που ήθελαν έναν εκ των Gigi Galli και P-G Andersson να οδηγούν τη μία εκ των δύο C4, ο Νορβηγός ήταν κατηγορηματικός. «Δεν πρόκειται να νοικιάσω καμία από τις δύο C4 σε κανέναν άλλο. Δεν σχεδιάζω κάτι τέτοιο. Αν κάποιος θέλει να γίνει μέλος της ομάδας μας, θα πρέπει να νοικιάσει την Xsara. Αυτή τη στιγμή έχουμε δύο Xsara στην κατοχή μας και θα πουλήσουμε την άλλη. Απλά μία εκ των δύο θέλω να την κρατήσω, διότι είναι πραγματικά απολαυστική στην οδήγηση». Ο Νορβηγός είναι ικανοποιημένος από την συμφωνία με τη Citroen, αφού το αυτοκίνητο που θα οδηγήσει θα είναι ακριβώς ίδιο με αυτό του Πρωταθλητή Sebastien Loeb. «Αυτή τη χρονιά, το αυτοκίνητο μου θα είναι προδιαγραφών 2009, κάτι που σημαίνει ότι θα είναι λίγο καλύτερο από αυτό οδήγησα πέρσι στους δύο τελευταίους αγώνες. Βασικά, θα έχω αυτοκίνητο ίδιων προδιαγραφών με του Loeb και αυτό είναι πολύ καλό». Ο λόγος που ο Νορβηγός προτίμησε την πρόταση και το πακέτο της Citroen, αντί για αυτό της Ford, ήταν ξεκάθαρα η υποστήριξη: «Η υποστήριξη ήταν ξεκάθαρα ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στην απόφαση μου. Μου προσέφεραν περισσότερα από τους άλλους Κατασκευαστές. Σε αυτό το επίπεδο, δεν έχει σημασία μόνο το αυτοκίνητο, αλλά και η ομάδα που θα έχεις πίσω σου. Χρειάζεσαι τη βοήθεια ενός Κατασκευαστή». Βέβαια, ακόμα ο Νορβηγός δεν είναι σίγουρος για το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει. «Δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Αυτό που μπορώ να σας εγγυηθώ είναι ότι θα βρίσκομαι στη Σουηδία με τη C4. Ακόμα δεν έχουμε βρει το μπάτζετ για όλη τη χρονιά, αλλά το προσπαθούμε. Ακόμα περιμένουμε κάποιες απαντήσεις».
Και φυσικά, με αυτό το πακέτο στη διάθεση του, ο Petter Solberg έχει ένα και ξεκάθαρο στόχο. Την κατάκτηση του τίτλου: «Αυτό είναι το σχέδιο. Θέλουμε να είμαστε ψηλά, στη μάχη του τίτλου με τον Sebastien και τον Mikko. Αυτός είναι και ο λόγος που προσπαθήσαμε τόσο πολύ για να βρούμε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά και τον απαραίτητο προϋπολογισμό».
Πηγή: rally.gr
_________________
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!