Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 29 Οκτ 2020, 03:17 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Καθυστερεί η απόφαση για το πρόγραμμα του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Μαρ 2010, 09:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Και ενώ όλοι περίμεναν ότι η οριστική απόφαση για το καλεντάρι του 2011 θα παρθεί στη χθεσινή συνεδρίαση τη επιτροπής Ράλλυ στο Μπαχρέιν, ο επικεφαλής της FIA, Jean Todt, ο πρόεδρος της επιτροπής Moriie Chanlder και η North One Sport, αποφάσισαν να σκεφτούν κι άλλο την κατάρτιση του προγράμματος. Σύμφωνα με πληροφορίες από τη FIA, αυτό αναμένεται να γίνει στην επόμενη συνάντηση της επιτροπής, η οποία και έχει οριστεί για τις 16 Απριλίου. Στην τελευταία συνεδρίαση της επιτροπής άλλη είχε προταθεί ένα πρόγραμμα 15 αγώνων, το οποίο και θα ξεκινούσε με το Ράλλυ Πολωνίας, μόνο στην περίπτωση που το Ράλλυ Μόντε Κάρλο αποφασίσει να παραμείνει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο IRC. Από εκεί και πέρα, η παρουσία του δικού μας Ακρόπολις πρέπει ν θεωρείται δεδομένη, την ώρα που δεν ισχύει το ίδιο για το Ράλλυ του Abu Dhabi. Το αρχικό σχέδιο, αναφέρει ότι ο συγκεκριμένος αγώνας θα αντικαταστήσει αυτόν την Ιορδανίας, έχοντας μάλιστα και την πολύ θερμή υποστήριξη του αντιπροέδρου της FIA, Mohamed Bin Sulayem. Η επιτροπή Ράλλυ είναι θετική σε αυτό το ενδεχόμενο, αλλά αυτό που αποτρέπει αρκετούς από το να ανάψουν το πράσινο φως στον συγκεκριμένο αγώνα, είναι ότι πρόκειται για έναν αγώνα που θα εξετάσουν οι παρατηρητές της FIA, μόλις τον Δεκέμβριο, με αποτέλεσμα να μη γνωρίζει κανείς αν πληροί της προϋποθέσεις ενός αγώνα του WRC.

Όμως, ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι πλέον αποφασίστηκαν οι κανονισμοί και η ομολογκασιόν της νέας γενιάς των αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC, που θα κάνουν χρήση κινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1.600 κ.εκ., με χρήση υπερτροφοδότη. Μάλιστα, αυτός ο κινητήρας θα μπορεί να προέρχεται από κάποιο μοντέλο παραγωγής, ή θα μπορεί να ομολογκαριστεί και να κατασκευαστεί σύμφωνα με τους κανονισμούς της κατηγορίας. Τέλος, η επιτροπή Ράλλυ αποφάσισε να επιτρέψει σε όλους τους οδηγούς πρώτης και δεύτερης προτεραιότητας, να μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε όλους τους ασφάλτινους αγώνες του θεσμού πλοηγά αυτοκίνητα, φυσικά για λόγους ασφαλείας. Σας θυμίζουμε, ότι η χρήση πλοηγών αυτοκινήτων είχε απαγορευθεί πριν από μερικά χρόνια, με στόχο τη μείωση του κόστους.

Πηγή: rally.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

Αμορτισέρ/ελατηρία και πρόγραμμα βελτίωσης
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: Antonis Oulis
Απαντήσεις: 2
προγραμμα για xantia 1.6 8v!!!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xantia
Συγγραφέας: tioklou
Απαντήσεις: 17
Καιει Λαδι ?? Citroen c4 mk2 2011
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Pelek
Απαντήσεις: 13
Car Of The Year 2011 - Oι υποψήφιοι
Δ. Συζήτηση: Διαγωνισμοί - Δημοσκοπήσεις
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 21
Φωτογραφία Καλοκαιρινών Διακοπών 2011
Δ. Συζήτηση: Διαγωνισμοί - Δημοσκοπήσεις
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 55
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ