Σελίδα 1 από 1

Καθυστερεί η απόφαση για το πρόγραμμα του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Μαρ 2010, 09:16
από Prokopas
Εικόνα

Και ενώ όλοι περίμεναν ότι η οριστική απόφαση για το καλεντάρι του 2011 θα παρθεί στη χθεσινή συνεδρίαση τη επιτροπής Ράλλυ στο Μπαχρέιν, ο επικεφαλής της FIA, Jean Todt, ο πρόεδρος της επιτροπής Moriie Chanlder και η North One Sport, αποφάσισαν να σκεφτούν κι άλλο την κατάρτιση του προγράμματος. Σύμφωνα με πληροφορίες από τη FIA, αυτό αναμένεται να γίνει στην επόμενη συνάντηση της επιτροπής, η οποία και έχει οριστεί για τις 16 Απριλίου. Στην τελευταία συνεδρίαση της επιτροπής άλλη είχε προταθεί ένα πρόγραμμα 15 αγώνων, το οποίο και θα ξεκινούσε με το Ράλλυ Πολωνίας, μόνο στην περίπτωση που το Ράλλυ Μόντε Κάρλο αποφασίσει να παραμείνει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο IRC. Από εκεί και πέρα, η παρουσία του δικού μας Ακρόπολις πρέπει ν θεωρείται δεδομένη, την ώρα που δεν ισχύει το ίδιο για το Ράλλυ του Abu Dhabi. Το αρχικό σχέδιο, αναφέρει ότι ο συγκεκριμένος αγώνας θα αντικαταστήσει αυτόν την Ιορδανίας, έχοντας μάλιστα και την πολύ θερμή υποστήριξη του αντιπροέδρου της FIA, Mohamed Bin Sulayem. Η επιτροπή Ράλλυ είναι θετική σε αυτό το ενδεχόμενο, αλλά αυτό που αποτρέπει αρκετούς από το να ανάψουν το πράσινο φως στον συγκεκριμένο αγώνα, είναι ότι πρόκειται για έναν αγώνα που θα εξετάσουν οι παρατηρητές της FIA, μόλις τον Δεκέμβριο, με αποτέλεσμα να μη γνωρίζει κανείς αν πληροί της προϋποθέσεις ενός αγώνα του WRC.

Όμως, ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι πλέον αποφασίστηκαν οι κανονισμοί και η ομολογκασιόν της νέας γενιάς των αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC, που θα κάνουν χρήση κινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1.600 κ.εκ., με χρήση υπερτροφοδότη. Μάλιστα, αυτός ο κινητήρας θα μπορεί να προέρχεται από κάποιο μοντέλο παραγωγής, ή θα μπορεί να ομολογκαριστεί και να κατασκευαστεί σύμφωνα με τους κανονισμούς της κατηγορίας. Τέλος, η επιτροπή Ράλλυ αποφάσισε να επιτρέψει σε όλους τους οδηγούς πρώτης και δεύτερης προτεραιότητας, να μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε όλους τους ασφάλτινους αγώνες του θεσμού πλοηγά αυτοκίνητα, φυσικά για λόγους ασφαλείας. Σας θυμίζουμε, ότι η χρήση πλοηγών αυτοκινήτων είχε απαγορευθεί πριν από μερικά χρόνια, με στόχο τη μείωση του κόστους.

Πηγή: rally.gr