Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:37 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κλείνει η Ralliart
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Μαρ 2010, 13:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Ένα από τα πλέον παραδοσιακά αγωνιστικά, και όχι μόνο, τμήματα, αυτό της Ralliart από την 1η Απριλίου θα κλείσει, με τις περισσότερες από τις δραστηριότητες της να μεταφέρονται στην Mitsubishi Motors. Η είδηση-σοκ, έγινε γνωστή από τον πρόεδρο της Ralliart Inc, τον κ. Masao Taguchi. Η ανακοίνωση, αναφέρει αναλυτικά:

«Καταρχήν, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους στήριξαν τη Ralliart όλα αυτά τα χρόνια. Η εταιρία μας, έχει εμπλακεί σε διάφορες μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά και αντίστοιχο αριθμό ανθρώπων του χώρου, από την πρώτη στιγμή της ίδρυσης του τμήματος τον Απρίλιο του 1984. Όμως, η ξαφνική οικονομική κρίση που πλήττει την παγκόσμια οικονομία από πέρσι, είχε σαν αποτέλεσμα η κατάσταση να γίνει ακόμα πιο δύσκολη, με αποτέλεσμα να φτάσουμε στο συμπέρασμα ότι η Ralliart θα πρέπει να περιορίσει τις δραστηριότητες της από το τέλος του Μάρτη. Με τη μείωση των δραστηριοτήτων, θα δώσουμε τέλος σε όσες εμπλεκόμασταν ως τώρα. Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες μας. Παρόλα αυτά, ευχόμαστε να συνεχίσετε να υποστηρίζετε την οικογένεια της Ralliart και να εξακολουθείτε να συμμετέχετε με αυτοκίνητα της Mitsubishi, τα οποία και έχουν σημαντικό ρόλο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Οι τομείς που θα δώσουμε τέλος, αναφορικά με τις δραστηριότητες μας, είναι οι παρακάτω:
1. Υποστήριξη σε πελάτες μας αγωνιζόμενους. (Υποστήριξη στον αγώνα, τεχνική υποστήριξη, και ο θεσμός του Ralliart οδηγού της χρονιάς).
2. Σχεδίαση, εξέλιξη και προώθηση προϊόντων της Ralliart. (Με εξαίρεση μηχανικά μέρη που θα εξελίσσονται σύμφωνα με τις ομολογκασιόν της FIA. Όλα αυτά θα γίνονται από το αντίστοιχο τμήμα της Mitsubishi Motors.
3. Ενημέρωση για νέα προϊόντα και πληροφορίες για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. (Πληροφορίες για το Group N θα μπορεί να βρει κανείς στο site της Mitsubishi Motors).

Πηγή: rally.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κλείνει η Ralliart
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Μαρ 2010, 13:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
κριμα......απλα κριμα........εχουν προσφερει πολα στον μηχανοκινητο αθλητισμο.

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κλείνει η Ralliart
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Μαρ 2010, 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
zxpanos έγραψε:
κριμα......απλα κριμα........εχουν προσφερει πολα στον μηχανοκινητο αθλητισμο.

...ναι αλλα ειναι και αυτοι Datsun! :mrgreen
Περα απο την πλακα, πραγματικα ειναι κριμα...το ονομα της φιγουραρει εδω και δεκαετιες στους αγωνες, εχουν προσφερει πολλα και το ονομα της εχει γινει πασιγνωστο μεσα απο την Datsun Mitsubishi! :read

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κλείνει η Ralliart
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Μαρ 2010, 08:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Όσο περίεργο κι αν σας φαίνεται, αυτή ήταν η τελευταια πράξη του δράματος.
Πριν μερικά χρόνια υπήρχαν υποομάδες της Ralliart σε πολλές χώρες της Ασίας.
Σταδιακά συρρικνώθηκαν, περιορίστηκαν τα έξοδα και στο τέλος σταμάτησαν να λειτουργούν όλες.

Το κλείσιμο της κεντρικής εταιρείας ήταν θέμα χρόνου καθώς οι Ιάπωνες πέραν των εξόδων τους, έχουν
αλλάξει νοοτροπία και στοχους στο χώρο της αυτοκίνησης. Το γυρίζουν στα υβριδικά και στη σωτηρία του περιβάλλοντος
(βλέπετε Honda + Toyota). Οπότε οι αγωνιστικοί δεν έχουν θέση σε ένα τέτοιο μέλλον.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ραδιο δεν κλείνει με το κλειδι
Δ. Συζήτηση: Ηχοσυστήματα-DVD-TV-ICE
Συγγραφέας: nebtios
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ