Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 01 Μαρ 2021, 08:45 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή εδώ και τώρα!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Απρ 2010, 14:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Όσα έγιναν στο Ράλλυ Ιορδανίας, αναφορικά με τις τακτικές που ακολούθησαν οι Citroen και Ford για να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή σειρά εκκίνησης στις ε.δ. για τους οδηγούς τους, είχαν σαν αποτέλεσμα την αντίδραση των οδηγών, οι οποίοι και ζητούν ανοικτά πλέον την αλλαγή του συστήματος. Το πρωινό της Κυριακής, με τους Ogier και Hirvonen να γίνονται πιόνια στη σκακιέρα των Quesnel και Wilson, αναμφίβολα δεν άρεσε σε κανέναν. Και όχι μόνο σε όλους τους φίλους του WRC που παρακολουθούσαν τον αγώνα από κοντά, είτε μέσω του διαδικτύου, αλλά και στους ίδιους τους πρωταγωνιστές του αγώνα. Ο ίδιος ο νικητής του αγώνα, ο Sebastien Loeb, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Πρέπει να βρούμε μία λύση, διότι όλη την ημέρα μιλάμε για τις τακτικές. Το ξέρω ότι είναι μέρος του παιχνιδιού, αλλά έχουν γίνει πλέον πολύ σημαντικές και αυτό δεν είναι σωστό».

Σε αντίστοιχο μήκος κύματος ήταν οι δηλώσεις και του Jari Matti Latvala, που παρά τις προσπάθειες της ομάδας του περιορίστηκε εν τέλει στη δεύτερη θέση της γενικής, στο Ράλλυ της Ιορδανίας. «Οι αποφάσεις που πάρθηκαν το πρωί της τελευταίας μέρας, άλλαξαν τη μορφή και την εξέλιξη του αγώνα. Η διαφορά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου στις ειδικές είναι τεράστια, αναφορικά πάντα με τον καθαρισμό του δρόμου. Πρέπει να κάνουμε κάτι διότι μπερδεύονται και οι θεατές και αυτό δεν είναι καθόλου καλό». Από την πλευρά των μάνατζερ, ο Olivier Quesnel διατύπωσε την άποψη ότι οι τακτικές δεν ανήκουν στους αγώνες Ράλλυ, την ώρα όμως που ο Malcolm Wilson ανέφερε ότι αυτού του είδους οι αποφάσεις κράτησαν ζωντανό το ενδιαφέρον μέχρι την τελευταία ημέρα του αγώνα. «Θα μπορούσαμε να επιστρέψουμε στο παλιό σύστημα, με την αντίστροφη σειρά εκκίνησης των 15 πρώτων, αλλά τότε θα ξέρουμε ποιος θα κερδίσει τον αγώνα από το τέλος του πρώτου σκέλους και αυτό δεν θα είναι επίσης καλό για το σπορ».

Οι οδηγοί, όμως, δεν έμειναν αμέτοχοι και με τη σειρά τους σκέφτηκαν μία λύση, την οποία και ακούσαμε δια στόματος Sebastien Loeb. «Και για εμάς είναι βαρετό να μιλάμε πλέον για αυτό το πράγμα. Και εμείς κοιτάμε πως μπορεί να αλλάξει αυτό και συζητήσαμε μεταξύ μας για ένα συγκεκριμένο ενδεχόμενο. Ποιο είναι αυτό; Να αποκτήσει το shakedown το χαρακτήρα των προκριματικών. Θα μπορούμε να κάνουμε τέσσερα περάσματα ανάλογα με την κατάταξη της βαθμολογίας. Στη συνέχεια, τα τρία πρώτα θα είναι για να καθαρίσει ο δρόμος και το τελευταίο θα είναι χρονομετρημένο. Στο τέλος, οδηγός με τον ταχύτερο χρόνο θα επιλέγει τη σειρά που θέλει να ξεκινήσει για την πρώτη ημέρα. Από εκεί και πέρα, στο τέλος της κάθε ημέρας, ο πρώτος θα επιλέγει τη σειρά του εκκίνησης για την επόμενη. Αυτό θα είναι δίκαιο για όλους και θα ξεκινούν τον αγώνα με ίσες πιθανότητες νίκης. Από τη μεριά του σπορ, αυτό είναι ότι πιο δίκαιο. Παράλληλα, θα αποκτήσει ενδιαφέρον και η διαδικασία του shakedown. Θα είναι καλό για τον Τύπο και την προβολή, την ώρα που θα δώσουμε και ένα τέλος στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε τώρα. Σήμερα, παίζουμε τις δύο πρώτες ημέρες των αγώνων, χωρίς να κάνουμε τίποτα ιδιαίτερα, και πάμε να αγωνιστούμε την τελευταία μέρα». Τουλάχιστον, αυτή τη φορά ελπίζουμε οι άνθρωποι της FIA να ακούσουν τις φωνές των οδηγών, και αν δεν συμφωνούν με την ιδέα τους, τουλάχιστον ας προχωρήσουν σε μία διαφορετική πρόταση, με στόχο να αλλάξει η υπάρχουσα κατάσταση.

Πηγή: rally.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

Αλλαγή Εισαγωγής από C2
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 4
Αλλαγη βαση μηχανης saxo vts 1400
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: zeon44
Απαντήσεις: 6
Αλλαγή γλωσσάς στο infotaiment navi system
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Αλλαγή ζαντολάστιχα SOS
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια