Παρά τα όσα συνέβησαν στο Ράλλυ Ιορδανίας και συγκεκριμένα αναφορικά με τις τακτικές που ακολούθησαν οι δύο εργοστασιακές ομάδες του WRC, οι υπεύθυνοι των ομάδων δήλωσαν ότι δεν υπάρχουν προβλήματα στις μεταξύ τους σχέσεις. Όσα έγιναν, έκαναν πολλούς να υποθέσουν ότι θα δημιουργηθεί θέμα ανάμεσα στις ομάδες, αλλά παρόλα όσα δήλωσε ο διευθυντής της Ford Motorsport Europe, Gerard Quinn, o επικεφαλής της Citroen Racing, Olivier Quesnel, δήλωσε ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα αψιμαχίας. Ο Γάλλος υποστήριξε ότι είναι περισσότερο αναστατωμένος με τους κανονισμούς, οι οποίοι και επιτρέπουν στις ομάδες να καθορίζουν τη σειρά εκκίνησης. Ο Quinn, είχε δηλώσει στον αγώνα: «Η Ford θέλει να κερδίσει τον αγώνα, αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς, αλλά δεν θα γίνει με οποιοδήποτε κόστος. Η αξιοπρέπεια είναι το ίδιο σημαντική για εμάς».
Ο επικεφαλής της Μ-Sport, Malcolm Wilson, ήταν περισσότερο διαλλακτικός: «Είμαι τελείως αμερόληπτος στο συγκεκριμένο θέμα. Πιστεύω ότι η χρήση στρατηγικής δίνει μία διαφορετική διάσταση στο σπορ, χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο κανενός». Ο Quesnel, έχει παρόμοια άποψη, θεωρώντας ότι αυτό που φταίει είναι οι κανονισμοί οι ίδιοι: «Το πρόβλημα δεν είναι η Ford και η Citroen, αλλά ο συγκεκριμένος κανονισμός. Ο Malcolm πληρώνεται για να κερδίζει, όπως και εγώ φυσικά. Για να το καταφέρουμε αυτό, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον κανονισμό. Όταν συναντώ το Malcolm χαμογελάμε. Ο κανονισμός είναι ηλίθιος».
Σε αντίστοιχο μήκος κύματος ήταν οι δηλώσεις και του Mikko Hirvonen, ο οποίος τόνισε ότι φυσικά δεν υπάρχει καμία διαμάχη ανάμεσα στους οδηγούς: «Ο Seb και εγώ γελάμε για όλη αυτή την κατάσταση. Αλλά είναι χαζό να υπάρχει, διότι μπερδεύει τον κόσμο και δημιουργεί ανούσιες διαμάχες και διαφωνίες ανάμεσα στις ομάδες. Και δεν υπάρχει λόγος να γίνεται αυτό». Η ουσία είναι ότι παρά τις όποιες αντιδράσεις, ακόμα δεν έχει γίνει λόγος από την FIA για ενδεχόμενη αλλαγή των κανονισμών, με τον Loeb να δηλώνει εχθές ότι θα επιθυμούσε κάτι τέτοιο να γίνει, αν είναι δυνατόν, από τον επόμενο αγώνα κιόλας.
Πηγή: rally.gr
_________________
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!