Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 07:35 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ο Latvala έσπασε το σερί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2010, 14:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Με μία λέξη, το Ράλλυ της Ν. Ζηλανδίας αποδείχθηκε συγκλονιστικό! Βλέπετε, για να μάθουμε το νικητή του πέμπτου γύρου του WRC, χρειάστηκε μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή να περιμένουμε τον τερματισμό των κορυφαίων πληρωμάτων, την ώρα που νωρίτερα το τρίτο σκέλος είχε αποδειχθεί από την αρχή ως το πλέον αμφίρροπο των τελευταίων ετών. Τελικός νικητής αναδείχθηκε ο Jari Matti Latvala, ο οποίος κατάφερε να εκμεταλλευθεί τα λάθη των Sebastien Ogier και Sebastien Loeb, κατακτώντας έτσι την πρώτη του φετινή νίκη και την 3η της καριέρας του, σπάζοντας παράλληλα και το σερί νικών του Sebastien Loeb. Μάλιστα, με αυτή του νίκη ο Φιλανδός, χάρισε στην Ford την 75η νίκη της στο WRC, με αποτέλεσμα να γίνει πολυνίκης Κατασκευαστής στο θεσμό, ξεπερνώντας τη Lancia που είχε 74.

Η σημερινή τελευταία μέρα, έμοιαζε από εχθές εύκολη υπόθεση για τον Loeb. Ο Γάλλος είχε πραγματοποιήσει στο δεύτερο σκέλος μία απίστευτη εμφάνιση και όλοι θεωρούσαν ότι εύκολα θα κατακτούσε την 4η συνεχόμενη νίκη του. Όπερ και εγένετο. Στην πρώτη ε.δ. της ημέρας, ο Ogier που ήταν επικεφαλής το προηγούμενο βράδυ, έκανε ένα τετ α κε και ο Loeb πέρασε πρώτος. Όμως, αμέσως μετά ο Loeb πραγματοποίησε –παραδόξως- το δεύτερο μεγάλο λάθος του στον αγώνα, αφού χτύπησε σε ένα δέντρο, με αποτέλεσμα να πέσει στην 4η θέση της γενικής. Έτσι, ο Ogier πέρασε στην κορυφή, αλλά έχοντας το μειονέκτημα της σειράς εκκίνησης, και με τους Latvala – Solberg πλεόν να καραδοκούν. Ο Νορβηγός, πίεσε και προσπάθησε να κλέψει τη νίκη, αλλά έκανε το λάθος και βγήκε από το δρόμο με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει και να προκαλέσει σημαντικές ζημιές στη Citroen C4. Γεγονός που δεν τον βοηθάει στην προσπάθεια του να ακολουθήσει όλους τους αγώνες του φετινού θεσμού, αφού είναι γνωστό ότι το budget του είναι περιορισμένο. Παρόλα αυτά, ο Ogier κατάφερε να φτάσει στην τελευταία ε.δ. έχοντας μία διαφορά έξι δευτερολέπτων από τον Latvala. Όμως, η τύχη δεν ήταν με το μέρος του Ogier, ο οποίος στην τελευταία ε.δ. προσπάθησε να κρατήσει πίσω του τον Latvala, με δεδομένο το μειονέκτημα της σειράς εκκίνησης, και ενώ όλα έδειχναν ότι θα τα καταφέρει, ένα τετ α κε λίγο πριν το τέλος της ειδικής, έφερε τον Latvala στην κορυφή και τον έχρισε νικητή του αγώνα, μόλις με 3 δευτερόλεπτα διαφορά.

Εικόνα

Έτσι, ο Latvala κατάφερε να κερδίσει μετά από 12 ανομβρίας, πιστοποιώντας έτσι και την πολύ κατάσταση στην οποία βρίσκεται φέτος. Ο νεαρός Φιλανδός, με εξαίρεση τον αγώνα της Σουηδίας, είναι ταχύτερος από τον ομόσταυλο του και πρώτο οδηγό της Ford, Mikko Hirvonen, και μάλλον στην Ford θα πρέπει να αρχίσουν να αναθεωρούν τη σειρά των οδηγών στις τάξεις της ομάδας. Η ταχύτητα του Latvala δείχνει πλέον να συνδυάζεται και με ωριμότητα, στοιχείο που του έλειπε σε πολύ μεγάλο βαθμό φέτος. Παράλληλα, ο Ogier από την πλευρά του έδειξε για ακόμα μία φορά ότι διαθέτει το κάτι παραπάνω, αναφορικά με τις επιδόσεις, καταφέρνοντας να διεκδικήσει μέχρι το τέλος τη νίκη σε έναν αγώνα που συμμετείχε μόλις για πρώτη φορά! Η ατυχία είναι αυτή που του στέρησε την πρώτη του νίκη στο θεσμό, ενώ σίγουρα το ρόλο της έπαιξε και η στρατηγική της Citroen που τον έφερε στην πρώτη θέση της κατάταξης, με αποτέλεσμα να έχει τον άχαρο ρόλο του να καθαρίζει το δρόμο για τους υπολοίπους. Πάντως, ο Γάλλος δείχνει ικανός να πετύχει φέτος κιόλας την πρώτη του νίκη στο θεσμό, κάτι που ο δεύτερος οδηγός της Citroen, Dani Sordo, δείχνει να μην ικανός να κάνει ακόμα.

Εικόνα

Ο Sebastien Loeb, είχε σε αυτόν τον αγώνα δύο πρόσωπα. Από τη διαστημική και εξωπραγματική εμφάνιση της δεύτερης ημέρας, ο Γάλλος πέρασε σε μία νευρική παρουσία στο τρίτο και τελευταίο σκέλος, αφού εκτός από την επαφή του με το δέντρο που του κόστισε περισσότερα από 40 δευτερόλεπτα, είχε ακόμα ένα τετ α κε στην τελευταία ειδική, στην προσπάθεια του να διεκδικήσει τη νίκη. Πως μεταφράζεται αυτό; Δύσκολο να πει κανείς. Η ουσία είναι ότι ο Loeb με την 3η θέση της γενικής, και με τον Solberg εκτός αγώνα, αλλά και τον Hirvonen να κερδίζει για ακόμα έναν αγώνα λιγότερους βαθμούς από τον ίδιο, διευρύνει κι άλλο τη διαφορά του στη βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Πλέον, ο Γάλλος έχει 38 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο, ο οποίος είναι ο Latvala. Και με δεδομένο ότι ο ακόμα δεν έχει διεξαχθεί κανένας από τους τέσσερις ασφάλτινους αγώνες του θεσμού, ο Γάλλος είναι το ακλόνητο φαβορί για τον έβδομο συνεχόμενο τίτλο του.

Ο Mikko Hirvonen από την πλευρά του, έκανε για ακόμα μία φορά έναν απογοητευτικό αγώνα. Μακριά από τις επίδοσεις των κορυφαίων συνδυασμών, δεν έμοιαζε σε καμία περίπτωση με τον οδηγό που κατάφερε να πέρσι να διεκδικήσει μέχρι πέρσι τον τίτλο από τον Loeb. Ο Φιλανδός παραδέχθηκε στο τέλος ότι τις δύο πρώτες ημέρες το πρόβλημα δεν ήταν το αυτοκίνητο, αλλά ο ίδιος. Σήμερα, όμως, στο τελευταίο σκέλος, βρήκε την ταχύτητα του σημειώνοντας μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις τον ταχύτερο χρόνο, αλλά οι αλλαγές στις ρυθμίσεις που έκανε στο Focus, χάλασαν την αίσθηση που είχε με το αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να διεκδικήσει τη νίκη. Δικαιολογίες μπορεί κανείς να βρει εύκολα. Η ουσία για τον Φιλανδό, είναι ότι μετά από πέντε αγώνες, βρίσκεται 44 ολόκληρους βαθμούς πίσω από την κορυφή, και αν ο Loeb δεν εγκαταλείψει σύντομα, η προσπάθεια του για διεκδίκηση του τίτλου, γίνεται ακόμα πιο δύσκολη.

Ο Dani Sordo, ακολούθησε από την 5η θέση της γενικής, πραγματοποιώντας για ακόμα μία φορά μία μέτρια εμφάνιση. Ο Ισπανός, όπως και στις προηγούμενες περιπτώσεις, ξεκίνησε εντυπωσιακά τον αγώνα, όντας στη μάχη της κορυφής, αλλά στη συνέχεια οι επιδόσεις του έπεσαν και έμεινε μακριά από την κορυφή. Ο Ισπανός αποτελεί έναν από τους προβληματισμούς του Olivier Quesnel, ο οποίος βλέπει τον δεύτερο οδηγό της εργοστασιακής ομάδας να μην μπορεί να ξεπεράσει αυτόν την «θυγατρικής» Junior Team, με αποτέλεσμα να έχει μπει σοβαρά πλέον σε σκέψεις αναφορικά με ανακατατάξεις μέσα στις δύο ομάδες. Από την πλευρά μας, θα συμπληρώσουμε ότι το πρόβλημα του Ισπανού είναι καθαρά ψυχολογικό, αφού μέχρι τη Μ. Βρετανία στα τέλη του προηγουμένου έτους, ο Sordo διεκδικούσε τη νίκη από τους Loeb και Hirvonen. Δεν γίνεται ξαφνικά να ξέχασε την τέχνη της οδήγησης. Τα δύο Ford Focus της Stobart, με τους Matthew Wilson και Henning Solberg ακολούθησαν στην 6η και 7η θέση της γενικής, με τον νεαρό Βρετανό να είναι και πάλι ταχύτερος από τον πιο έμπειρο ομόσταυλο του.

Στην κατηγορία του SWRC, o Jari Ketomaa κατάφερε να σημειώσει την πρώτη του νίκη στο θεσμό, οδηγώντας το Ford Fiesta S2000. Ο Φιλανδός ήταν με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός στην κατηγορία και είναι χαρακτηριστικό ότι στο τέλος επικράτησε με διαφορά μεγαλύτερη του ενός λεπτού από τον δεύτερο στην κατάταξη, Xavi Pons. Ο Ισπανός, που είχε κερδίσει τις δύο προηγούμενες αναμετρήσεις σε Ιορδανία και Μεξικό, από τη στιγμή που είδε ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον Ketomaa, προτίμησε να συμβιβαστεί με τη δεύτερη θέση στην κατηγορία, η οποία και τον διατηρεί στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο Martin Prokop ακολούθησε στην 3η θέση της κατηγορίας, συμπληρώνοντας ένα εμφατικό 1-2-3 για τα Ford Fiesta. Την ίδια ώρα, στην κατηγορία Παραγωγής, ο Hayden Paddon κέρδισε με χαρακτηριστική άνεση, με τη διαφορά του από την Emma Gilmour στο τέλος της ημέρας, να ξεπερνάει τα τρία λεπτά. Ο Αυστραλός 23χρονος Πρωταθλητής Ασίας – Ειρηνικού, ήταν με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός στην κατηγορία, αν και ένα πρόβλημα με το συμπλέκτη σήμερα, λίγο έλειψε να του κοστίσει τη σπουδαία αυτή επιτυχία.

Πλέον, οι πρωταγωνιστές του θεσμού ετοιμάζονται για την επιστροφή τους στην Ευρώπη, και συγκεκριμένα για την έκτη συνάντηση της χρονιάς, και την πέμπτη σε χωμάτινες επιφάνειες, η οποία και θα διεξαχθεί στις ειδικές διαδρομές της Πορτογαλίας στα τέλη του μήνα. Μέχρι τότε, ας μείνουμε με την ανάμνηση και την συγκλονιστική εξέλιξη του Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας, το οποίο για ακόμα μία φορά, όπως το 2007 με τους Loeb και Gronholm, μας επιφύλασσε έναν συναρπαστικό αγώνα.

Πηγή: rally.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

Εσπασε το κουμπι των Alarm..
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: heartless
Απαντήσεις: 132
εσπασε το εξωτερικο χερουλι της πορτας του οδηγου
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Έσπασε το κλειδί μου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Daravigos Andreas
Απαντήσεις: 41
Εσπασε ο μοχλος που φουσκωνει το μαξιλαρι της μεσης
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: chris_stig
Απαντήσεις: 3
Ιμάντας χρονισμού έσπασε εν κινήσει
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Christina C4 vts
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ