Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 11 Δεκ 2019, 09:16 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Περί χρονοδιαγράμματος για το 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2010, 22:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3534
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Όπως είναι γνωστό, αυτή είναι η τελευταία χρονιά παρουσίας των αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC, όπως τα γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Από την αυγή του 2011 μπαίνουμε σε μία τελείως νέα περίοδο του θεσμού, με την παρουσία των αυτοκινήτων προδιαγραφών S2000, εφοδιασμένα όμως με κινητήρες 1.600 κ.εκ. και τούρμπο. Το μεγάλο ερωτηματικό που έχει δημιουργηθεί, όμως, αυτή τη στιγμή, έχει να κάνει με την συμμετοχή και παρουσία αυτών των αυτοκινήτων στο θεσμό τη νέα χρονιά, και συγκεκριμένα με τους οδηγούς! Μόνο οι εργοστασιακές συμμετοχές θα έχουν τη δυνατότητα να αγωνιστούν με αυτά τα αυτοκίνητα, ενώ κατά πόσο είναι εφικτό Ford και Citroen να προλάβουν να κατασκευάσουν αρκετά αυτοκίνητα για να δώσουν και σε ομάδες; Από τη μία μεριά, ακόμα δεν έχουν γνωστοποιηθεί οι τελευταίες λεπτομέρειες αυτών των κανονισμών, την ώρα που ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες επάνω στους κινητήρες! Είναι χαρακτηριστικό ότι και οι δύο μεγάλες εταιρίες που συμμετέχουν στο θεσμό, θα έχουν έτοιμους τους πρώτους κινητήρες των 1.600 κ.εκ. στο τέλος του καλοκαιριού.

Όπως σας έχουμε αναφέρει κατά καιρούς, και οι δύο έχουν ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης των DS3 και Fiesta WRC, με τους δίλιτρους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες των C4 και Focus, αντίστοιχα. Μέχρι την αρχή της νέας σεζόν απομένουν λίγοι μήνες και το χρονοδιάγραμμα είναι αρκετά πιεσμένο έτσι ώστε να προλάβουν να κατασκευάσουν αρκετά αυτοκίνητα και για ιδιώτες. Παράλληλα, ερωτηματικό παραμένει και τι θα γίνει με τις ομάδες Μ2, οι οποίες δεν μπορούν να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα προδιαγραφών τελευταίας χρονιάς, δηλαδή αντίστοιχων με αυτών των εργοστασιακών ομάδων. Εξάλλου αυτός είναι ένας από τους λόγους που για παράδειγμα ο Hirvonen αγωνίζεται με το Focus ’09 και ο Henning Solberg με προδιαγραφών 2008. Αλλά αυτός είναι ένας κανονισμός που κάλλιστα μπορεί να αλλάξει. Αυτό που δύσκολα μπορεί να αλλάξει, είναι ο χρόνος που απομένει μέχρι την έναρξη της χρονιάς, με αποτέλεσμα κανείς να μην μπορεί να πει με σιγουριά τι μέλει γενέσθαι.

Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι μία από τις εναλλακτικές που εξετάζει η FIA, είναι η παράταση ζωής στα σημερινά αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC για έναν ακόμα χρόνο, και μάλιστα με κάποιες τροποποιήσεις, έτσι ώστε οι επιδόσεις τους να είναι αντίστοιχες με αυτές των S2000 με τον κινητήρα των 1.600 κ.εκ

Πηγή: rally.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

Ο Loeb περί ελαστικών και Κύπρου
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Περι ευθυγράμμισης απορία
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Thanos
Απαντήσεις: 17
FULL ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ C3 1.1 2011
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: odyC3
Απαντήσεις: 10
Καθυστερεί η απόφαση για το πρόγραμμα του 2011
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
C4 2011, 1.6, exclusive, full extra
Δ. Συζήτηση: Δοκιμές Club
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 43
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron