Σελίδα 1 από 1

Περί χρονοδιαγράμματος για το 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2010, 22:38
από Prokopas
Εικόνα

Όπως είναι γνωστό, αυτή είναι η τελευταία χρονιά παρουσίας των αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC, όπως τα γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Από την αυγή του 2011 μπαίνουμε σε μία τελείως νέα περίοδο του θεσμού, με την παρουσία των αυτοκινήτων προδιαγραφών S2000, εφοδιασμένα όμως με κινητήρες 1.600 κ.εκ. και τούρμπο. Το μεγάλο ερωτηματικό που έχει δημιουργηθεί, όμως, αυτή τη στιγμή, έχει να κάνει με την συμμετοχή και παρουσία αυτών των αυτοκινήτων στο θεσμό τη νέα χρονιά, και συγκεκριμένα με τους οδηγούς! Μόνο οι εργοστασιακές συμμετοχές θα έχουν τη δυνατότητα να αγωνιστούν με αυτά τα αυτοκίνητα, ενώ κατά πόσο είναι εφικτό Ford και Citroen να προλάβουν να κατασκευάσουν αρκετά αυτοκίνητα για να δώσουν και σε ομάδες; Από τη μία μεριά, ακόμα δεν έχουν γνωστοποιηθεί οι τελευταίες λεπτομέρειες αυτών των κανονισμών, την ώρα που ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες επάνω στους κινητήρες! Είναι χαρακτηριστικό ότι και οι δύο μεγάλες εταιρίες που συμμετέχουν στο θεσμό, θα έχουν έτοιμους τους πρώτους κινητήρες των 1.600 κ.εκ. στο τέλος του καλοκαιριού.

Όπως σας έχουμε αναφέρει κατά καιρούς, και οι δύο έχουν ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης των DS3 και Fiesta WRC, με τους δίλιτρους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες των C4 και Focus, αντίστοιχα. Μέχρι την αρχή της νέας σεζόν απομένουν λίγοι μήνες και το χρονοδιάγραμμα είναι αρκετά πιεσμένο έτσι ώστε να προλάβουν να κατασκευάσουν αρκετά αυτοκίνητα και για ιδιώτες. Παράλληλα, ερωτηματικό παραμένει και τι θα γίνει με τις ομάδες Μ2, οι οποίες δεν μπορούν να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα προδιαγραφών τελευταίας χρονιάς, δηλαδή αντίστοιχων με αυτών των εργοστασιακών ομάδων. Εξάλλου αυτός είναι ένας από τους λόγους που για παράδειγμα ο Hirvonen αγωνίζεται με το Focus ’09 και ο Henning Solberg με προδιαγραφών 2008. Αλλά αυτός είναι ένας κανονισμός που κάλλιστα μπορεί να αλλάξει. Αυτό που δύσκολα μπορεί να αλλάξει, είναι ο χρόνος που απομένει μέχρι την έναρξη της χρονιάς, με αποτέλεσμα κανείς να μην μπορεί να πει με σιγουριά τι μέλει γενέσθαι.

Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι μία από τις εναλλακτικές που εξετάζει η FIA, είναι η παράταση ζωής στα σημερινά αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC για έναν ακόμα χρόνο, και μάλιστα με κάποιες τροποποιήσεις, έτσι ώστε οι επιδόσεις τους να είναι αντίστοιχες με αυτές των S2000 με τον κινητήρα των 1.600 κ.εκ

Πηγή: rally.gr