Η επιτροπή Ράλλυ συνεδρίασε εχθές και το πρόγραμμα των 13 αγώνων, συμπεριλαμβανομένου και του δικού μας Ακρόπολις, κλείδωσε για το 2011. Και αν αυτό ήταν αναμενόμενο, η μεγάλη έκπληξη ήταν η απόφαση να ανοίξει η «αγορά» στην προμήθεια των ελαστικών! Από το 2011 και έπειτα, οι Κατασκευαστές και οι ομάδες θα μπορούν να επιλέγουν τον προμηθευτή ελαστικών της αρεσκείας τους. Ξεκινώντας από το καλεντάρι του 2011, να σας θυμίζουμε ότι υπήρξαν σκέψεις να προστεθεί ακόμα ένας αγώνας και το πρόγραμμα να συμπεριλαμβάνει συνολικά 14 αγώνες. Κάτι που εν τέλει δεν προχώρησε.
Το σημείο κλειδί, όμως, ήταν η απόφαση να μην είναι ένας και μοναδικός ο προμηθευτής ελαστικών στο θεσμό από τη νέα χρονιά, μετά το τέλος του συμβολαίου με την Pirelli στο τέλος του τρέχοντας έτους. Βέβαια, η FIA υποστήριξε ότι θα υπάρξουν κανονισμοί, οι οποίοι και θα έχουν σαν στόχο τον έλεγχο του κόστους, έτσι ώστε το τελευταίο να μην εκτοξευθεί στα ύψη. Σημειώστε, όμως, ότι μόνο το JWRC θα εξακολουθήσει να έχει έναν και μοναδικό προμηθευτή ελαστκιών.
Παράλληλα, η επιτροπή Ράλλυ αποφάσισε και μάλιστα με άμεση εφαρμογή, τα ονόματα των συνοδηγών να αναγράφονται στα πλαϊνά παράθυρα των αυτοκινήτων, σε όλους τους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Τέλος, η FIA είχε καλέσει σε διαγωνισμό διάφορους προμηθευτές που κατασκευάζουν επιλογέα ταχυτήτων, για τα Πρωταθλήματα του 2011 και του 2012, οι οποίοι δεν ικανοποίησαν τις απαιτήσεις της Ομοσπονδίας. Για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν θα υπάρχει ένας προμηθευτής για τις «πεταλούδες» επιλογής ταχύτητας στη νέα γενιά των αυτοκινήτων WRC.
Πηγή: rally.gr
_________________
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!