Σελίδα 1 από 2

Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Οκτ 2010, 18:36
από crazywolf
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Οι Citroen, Ford και Mini παρουσιάσαν στην έκθεση του Παρισιού τα αυτοκίνητα με τα οποία θα λάβουν μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2011. Οι φίλοι του αυτοκινήτου,λοιπόν είδαν στη πρωτεύουσα της Γαλλίας, τα νέα DS3, Fiesta και Countryman WRC, τα οποία και είναι τα πρώτα δείγματα σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς που θα διέπουν την κορυφαία κατηγορία από το 2011 και έπειτα.

Ξεκινώντας από τη κάτοχο του τίτλου, τη Citroen, το DS3 ήταν βαμμένο στα «χρώματα του πολέμου» δηλαδή αυτά της Red Bull και ουσιαστικά δεν έχει σημαντικές διαφορές από το λευκό αυτοκίνητο δοκιμών, του οποίου φωτογραφιές έχου διαρεύσει στο διαδίκτυο. Βέβαια, σύμφωνα με τους Γάλλους τεχνικούς, διαφοροποιήσεις δε δέχθηκε το αμάξωμα μόνο αναφορικά με τα αεροδυναμικά βοηθήματα, αλλά και στη γενικότερη κατασκευή του, έτσι ώστε να μπορέσει να δεχθεί τόσο τη λύση των γονάτων ΜακΦέρσον, όσο και της τετρακίνησης γενικότερα. Ο κινητήρας των 1.600 κ.εκ. είναι υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού, και σύμφωνα με τους Γάλλους αποδίδει 300 ίππους και 350 Nm ροπής. Αριθμοί επίσημοι και αντίστοιχοι με τους θεωρητικούς ενός αυτοκινήτου προδιαγραφών WRC. Στην πράξη, όμως, η λογική λέει ότι τα 1.600άρια WRC θα αποδίδουν επίσης μεγαλύτερη ισχύ. Το κιβώτιο θα εξελίσσεται από τη γαλλική Sadev και είναι σειριακό έξι σχέσεων, μηχανικό, χωρίς όμως να υπάρχει η δυνατότητα του επιλογέα από το τιμόνι. Επίσης, στο DS3, όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα της νεάς γενιάς, απαγορεύονται τα ενεργά διαφορικά.

Στο στρατόπεδο της Ford, το Fiesta WRC έκλεψε τις εντυπώσεις. Σε σχέση με το Fiesta S2000 οι διαφορές είναι ορατές δια γυμνού οφθαλμού, αφού μεγαλύτεροι είναι οι θόλοι εμπρός πίσω,ενώ διαφοροποιημένοι είναι οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες. Παράλληλα, πίσω φιλοξενείται αεροτομή ανάλογη με αυτή του Focus WRC. Βέβαια, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Ford, δεν αποκλειόνται αλλαγές στο αεροδυναμικό πακέτο, αφού το αυτοκίνητο ακόμα βρίσκεται υπό εξέλιξη. Ο κινητήρας, είναι επίσης άμεσου ψεκασμού, υπερτοφοδοτούμενος και ανήκει στη νέα γενιά κινητήρων της Ford, με τον κωδικό EcoBoost. Μάλιστα ,στη εξέλιξη του κινητήρα συνέβαλε και ο γαλλικός οίκος Pippo, ο οποίος έχει την ευθύνη και για τους κινητήρες των Focus WRC. Μάλιστα, την επόμενη εβδομάδα στην Ισπανία θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές του αυτοκινήτου με τον νέο κινητήρα.

Τέλος, η Mini παρουσιάσε και το πρωτότυπο του Countryman WRC, αν και σύμφωνα με πληροφορίες το αεροδυαμικό πακέτο που θα δούμε στις ειδικές διαδρομές θα διαφέρει κατά πολύ. Ως γνωστόν, το Mini θα παίρνει δύναμη από το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 1.600 κ.εκ., του οποίου την ευθύνη προετοιμασιάς και κατασκευής θα έχει αποκλειστικά η BMW. Παράλληλα, το σειριακό εξάρι κιβώτιο θαείναι της X-Track. Παράλληλα, η Mini ανακοίνωσε και επίσημα αυτό που γνωρίζαμε όλοι εδώ και αρκετό διάστημα, ότι ο Kris Meeke θα είναι ο ένας από τους δύο οδηγούς της ομάδας. Ο επικεφαλής της Prodrive, David Richards, ανακοίνωσε επίσης ότι η ομάδα θα λάβει μέρος σε έξι από τους 13 αγώνες του 2011, ενώ το 2012 θα επιστρέψει με πλήρη εμπλοκή στο θεσμό. Πλέον, η αισιοδοξία έχει επιστρέψει για τα καλά στο WRC.
Πηγή

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Οκτ 2010, 19:17
από idros2000
Οπλα!! :wrc :wrc

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Οκτ 2010, 23:20
από Tzakos
Βόλτα πάλι ο Λεμπ την πρώτη μέρα στο ράλλυ Γαλλίας.

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Οκτ 2010, 14:59
από zxpanos
και μετα απο ενα σουπερ 1-2-3 στο γαλλιας ας ελπισουμε οτι το νεο οπλο θα ειναι τοσο καλο οσο και το μοντελο που φευγει.στην ιτεα ειδα fiesta s2000 και εντιπωσιαστικα.πολη καλο ευθηβολο αλα ο πολονος μαλον ηταν σε ρυθμο δοκιμων.........

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Οκτ 2010, 21:46
από olomeri
Φοβερά!!

:shift

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Οκτ 2010, 18:23
από Brujo
Κουκλάκια είναι μεν, αλλά δεν μπορώ να μην φανταστώ, τους πιτσιρικάδες καγκουράκια που για τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον θα ξεσαλώσουν. Τι έχουν να δουν τα ματάκια μας.


Το φιέστα μ'αρέσει περισσότερο, αλλά για κάποιο λόγο είμαι σίγουρος ότι το DS είναι που θα βλέπουμε πιο συχνά στην ράμπα με λουλούδια και σαμπάνιες.

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Οκτ 2010, 00:18
από Italos
Brujo έγραψε:
Το φιέστα μ'αρέσει περισσότερο, αλλά για κάποιο λόγο είμαι σίγουρος ότι το DS είναι που θα βλέπουμε πιο συχνά στην ράμπα με λουλούδια και σαμπάνιες.

:agree

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Οκτ 2010, 07:36
από zxpanos
μακαρι αλα το πρωταθλημα που ερχετε θα κριβει εκπληξεις πολες,ειναι παρωμια φαση με το 88 οπου απο τερατα κατεβικαν στα γκρουπ α και ειδατε τι εγινε εκει!

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Οκτ 2010, 13:54
από Brujo
zxpanos έγραψε:
μακαρι αλα το πρωταθλημα που ερχετε θα κριβει εκπληξεις πολες,ειναι παρωμια φαση με το 88 οπου απο τερατα κατεβικαν στα γκρουπ α και ειδατε τι εγινε εκει!



Ε τι έγινε εκεί? Λάντσια το έπαιρνε πριν, Λάντσια το έπαιρνε και μετά.

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Οκτ 2010, 14:12
από zxpanos
οχι το πρωταθλημα στα grb το πηρε η audi lancia peugeot εδω τωρα εχουμε χουντα!

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Οκτ 2010, 14:26
από Brujo
zxpanos έγραψε:
οχι το πρωταθλημα στα grb το πηρε η audi lancia peugeot εδω τωρα εχουμε χουντα!


Περιπαιχτικά το είπα. Αν και το τελευταίο gr B το πήρε η Λάντσια με το S4 και το πρώτο GR A το πήρε πάλι η Λάντσια. :tongue

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Νοέμ 2010, 17:09
από Brujo
Σκεφτόμουν, αυτές τις μέρες, ότι ναι μεν υπάρχει η μίνι που είναι καινούργια στο πρωτάθλημα, αλλά κατά τα άλλα μιλάμε για φτώχεια καταραμένη. Αν δεν δούμε Ιάπωνες, Ιταλούς και Γερμανούς να μπαίνουν επίσης, το πρωτάθλημα θα είναι πολύ μίζερο.

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Νοέμ 2010, 07:52
από zxpanos
μακαρι να δουμε ιταλους για τα κινεζακια χεστικα προσωπικα

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Νοέμ 2010, 12:10
από Brujo
zxpanos έγραψε:
μακαρι να δουμε ιταλους για τα κινεζακια χεστικα προσωπικα



Πάνο νομίζω ότι η Toyota, Subaru και Mitsubishi, έχουν συντελέσει στην ιστορία του θεσμού και έχουν δημιουργήσει παράδοση.

Re: Αποκάλυψη τώρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Νοέμ 2010, 12:11
από zxpanos
ναι αλα δεν παυει να ειναι ντατσουν για μενα!