Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:36 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Έκτη συνεχόμενη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Τη δική του απάντηση έδωσε ο Sebastien Loeb, σε όλους θεωρούν ότι τη νέα χρονιά δεν θα είναι το ακλόνητο φαβορί για τον τίτλο του Πρωταθλητή. Στις ειδικές διαδρομές της Ισπανίας, ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής απέδειξε και έμπρακτα ότι σε καμία περίπτωση δεν έχει χάσει όχι μόνο την ταχύτητα του, αλλά και το κίνητρο του για νίκες. Πόσο μάλλον στην άσφαλτο, όπου είναι το απόλυτο αφεντικό τα τελευταία τουλάχιστον πέντε χρόνια. Όπως εξάλλου σας έχουμε αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν, ο Γάλλος έχει να χάσει στην άσφαλτο από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο του 2006, και αυτό δεν συνέβη τελικά ούτε στην Ισπανία. Όταν στο τέλος του πρώτου χωμάτινου σκέλους, ο Loeb ήταν επικεφαλής της κατάταξης, όλοι κατάλαβαν ότι ο Γάλλος είχε βάλει πλώρη για την 61η νίκη της καριέρας του. Όπερ και εγένετο. Τη δεύτερη ημέρα κέρδισε τις περισσότερες από κάθε άλλον ειδικές διαδρομές, δημιούργησε μία διαφορά ασφαλείας, και ουσιαστικά στο σημερινό και τελευταίο σκέλος, απλά διατήρησε την πρώτη θέση της γενικής στην κατοχή του, σημειώνοντας την έκτη και μάλιστα συνεχόμενη νίκη του στο Ράλλυ Ισπανίας.

Εικόνα

Πιο πίσω, όμως, τα πράγματα ήταν αρκετά πιο ρευστά. Ο Petter Solberg, ο Dani Sordo και ο Jari Matti Latvala είχαν να δώσουν τη δική τους μάχη με φόντο τη δεύτερη θέση της γενικής. Ο Sordo άρχισε να πιέζει από πολύ νωρίς, αφού η σημερινή ημέρα περιελάμβανε μόλις δύο ειδικές διαδρομές, και ροκάνιζε τη διαφορά του από τον Νορβηγό πρώην Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Την ίδια ώρα, ο Latvala έβλεπε από πολύ νωρίς ότι η προσπάθεια του να πιάσει τις δύο Citroen C4 ήταν μάταιη, με αποτέλεσμα να περιορίζεται στην 4η θέση αποφεύγοντας τα ρίσκα. Έτσι,ο Sordo προσπάθησε και μείωσε τη διαφορά του από τον Solberg, αλλά ο Πρωταθλητής του 2003 κατάφερε να διατηρήσει τη διαφορά τους μέχρι το τέλος, τερματίζοντας για 7η φορά σε 12 αγώνες στο βάθρο, και μάλιστα στη δεύτερη θέση της γενικής. Ο Solberg υποστήριξε με δηλώσεις του, ότι αν δεν είχε αντιμετωπίσει μία σειρά από προβλήματα με τη ρύθμιση της ανάρτησης της C4 θα μπορούσε να ήταν πιο ανταγωνιστικός τη δεύτερη ημέρα και φυσικά πιο κοντά στον Loeb. Η πραγματικότητα, όμως, είναι ότι με υποθέσεις δεν έρχονται τα αποτελέσματα και η αλήθεια είναι ότι ο Solberg έχει καταφέρει φέτος να κερδίσει τις εντυπώσεις και εξακολουθεί να το κάνει μέχρι και σήμερα. Η παρουσία του και τη νέα χρονιά στο θεσμό είναι κάτι περισσότερο από επιβεβλημένη, αφού ο Νορβηγός έχει ακόμα πολλά να δώσει.

Εικόνα

Ο Sordo προσπάθησε στα δύο καθαρά ασφάλτινα μέρη του αγώνα να αναπληρώσει το πολύτιμο έδαφος που έχασε την πρώτη ημέρα στις χωμάτινες ειδικές. Πίεσε, κέρδισε δύο ειδικές διαδρομές, αλλά και πάλι δεν στάθηκε δυνατό να ξεπεράσει το εμπόδιο του Solberg. Ο Ισπανός έκανε ότι ήταν δυνατόν σήμερα, αλλά το συνολικό μήκος των ειδικών δεν του επαρκούσε για να ανακάμψει πλήρως. Πάντως, ο Ισπανός έχασε μία σπουδαία ευκαιρία να σημειώσει την πρώτη του νίκη και με δεδομένο ότι ακόμα δεν έχει υπογράψει με καμία ομάδα για τη νέα χρονιά, παραμένει άγνωστο πότε και αν θα τα καταφέρει. Πάντως, ο Olivier Quesnel της Citroen Racing, δείχνει θετικός στο να συνεργαστεί και πάλι με τον Sordo, αλλά για τη δεύτερη ομάδα της Citroen, την Junior Team. Η σύνθεση της συγκεκριμένης ομάδας παραμένει ένα ερωτηματικό, αφού η παρουσία και του Kimi Raikkonen, μόνο δεδομένη δεν πρέπει να θεωρείται.

Εικόνα

Στο στρατόπεδο της Ford, όπως είναι λογικό δεν περίμεναν κάτι καλύτερο από την 4η και 5η θέση της γενικής. Όπως ήταν αναμενόμενο, τα Focus ήταν μέσα στο συναγωνισμό στις πρώτες χωμάτινες ειδικές του εναρκτήριου σκέλους, αλλά από τη στιγμή που ο αγώνας πέρασε στην άσφαλτο, έχασαν επαφή με την κορυφή. Για ακόμα μία φορά, ο Latvala ήταν ο ταχύτερος οδηγός της Ford, προσπαθώντας να πιέσει τις Citroen. Όμως, όταν είδε ότι αυτό είναι σχεδόν αδύνατο, προτίμησε να αποφύγει τα ρίσκα και να περιοριστεί στην τέταρτη θέση της γενικής. Ο Hirvonen, τερμάτισε πέμπτος αλλά για ακόμα έναν αγώνα έδειξε μακριά από τους υπολοίπους. Βέβαια, μπορεί να έχασε πολύτιμο χρόνο εχθές από πρόβλημα στο τούρμπο, γεγονός που δικαιολογεί τη μεγάλη του διαφορά από τους τέσσερις προπορευόμενους συνδυασμούς, αλλά και πάλι σε μεμονωμένες περιπτώσεις οι επιδόσεις του δεν αντίστοιχες έστω με αυτές του Latvala. Η συνάντηση στη Μ. Βρετανία είναι η μεγάλη και τελευταία ευκαιρία του Φινλανδού να διασκεδάσει φέτος τις εντυπώσεις εν όψει της νέας χρονιάς και ουσιαστικά να αφήσει πίσω τη φετινή μέτρια σεζόν.

Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσε ο Matthew Wilson με το Ford Focus της Stobart, ο οποίος κατάφερε για ακόμα μία φορά να τερματίσει σχετικά ψηλά στους βαθμούς, εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των αντιπάλων του. Συγκεκριμένα, οι Federico Villagra και ο Ούγγρος Turan, ήταν οι δύο οδηγοί που τέθηκαν σήμερα εκτός μάχης με τον πρώτο να μένει εκτός από πρόβλημα στον κινητήρα και έξοδο, αντίστοιχα. Έτσι, την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Khald Al Qassimi και Henning Solberg, την ώρα που ακολούθησαν οι Ken Block και Sebastien Ogier. Αμφότεροι επέστρεψαν σήμερα υπό καθεστώς superally, με τον Αμερικανό να σημειώνει και τους πρώτους του βαθμούς στο WRC!

Η κατηγορία που συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον σήμερα, και μάλιστα με τη εξέλιξη του αγώνα να είναι δραματική, ήταν το JWRC. Η χθεσινή εγκατάλειψη του Aaron Burkart, είχε φέρει σε τροχιά τίτλου τον Ολλανδό Hans Weijs Jr., ο οποίος και ήταν στη δεύτερη θέση της γενικής. Μάλιστα, ένα πρόβλημα του Ισπανού Lemes που ήταν επικεφαλής της κατάταξης, έφερε τον Ολλανδό μόνο πρώτο και ουσιαστικά αγκαλιά με τον τίτλο. Όμως, η μοίρα επιφύλασσε ένα άσχημο παιχνίδι στον Weijs Jr., αφού στην τελευταία ειδική του αγώνα, με μήκος 4.1 χλμ. αντιμετώπισε πρόβλημα με τον εκκεντροφόρο του C2, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει! Με αυτόν τον τρόπο, η νίκη πέρασε στα χέρια του Lemes, και ο τίτλος στην αγκαλιά του Γερμανού Aaron Burkart, ο οποίος μετά από προσπάθειες τριών ετών κατάφερε επιτέλους να κατακτήσει τον πολυπόθητο για τον ίδιο τίτλο.

Εικόνα

Έτσι, με αυτόν τον τρόπο στην ιστορία πέρασε και ο αγώνας της Ισπανίας, με τον Loeb να αναδεικνύεται για ακόμα μία φορά βασιλιάς της ασφάλτου. Πλέον, στη Μ. Βρετανία η ψαλίδα του συναγωνισμού σε σχέση με τους υπόλοιπους συνδυασμούς θα είναι μικρότερη, την ώρα που η ομάδα της Ford θα είναι σαφώς πιο ανταγωνιστική. Έτσι, στα βρετανικά δάση, είναι σχεδόν σίγουρο ότι το θέαμα και ο συναγωνισμός θα είναι σαφώς μεγαλύτερος.

Εικόνα

Πηγή: rally.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έκτη συνεχόμενη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Οδηγος-φαινομενο :! Μπραβο του γι' ακομη μια φορα!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έκτη συνεχόμενη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Οκτ 2010, 07:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
61!!!!!!!!!!!!!!!!!μια χαρα μακαρι ο κιμι να φηγει απο το wrc ενας ακομα αλκολικος οδηγος δεν προσφερει τπτ στο θεσμο και μακαρι ο σορτνο να βρει ενα μπακετ σε καποιον λοχια.παντος του χρονου αναμενετε να γινει σφαγη πραγματικα.ο σολμπερκ θα εχει ds3?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια