Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 14 Οκτ 2019, 07:42 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Νοέμ 2010, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3534
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, με τη μορφή που γνωρίζουμε, έδωσαν την τελευταία τους παράσταση στην Ουαλία όπου η νίκη κατέληξε στα χέρια του ανθρώπου, που σφράγισε την εποχή των ράλλυ που διανύουμε, δηλαδή του Sebastien Loeb.

Η σημερινή, τελευταία ημέρα του Ράλλυ Ουαλίας προμηνυόταν εξ αρχής συγκλονιστική, αφού οι Sebastien Loeb-Daniel Elena και Petter Solberg-Chris Patterson ξεκίνησαν την αντιπαράθεση με τη μεταξύ τους διαφορά να βρίσκεται στα 4,8 δλ. Σήμερα, απέμεναν λιγότερα από 80 αγωνιστικά χιλιόμετρα στις 2 επαναλαμβανόμενες ε.δ. (Resolfen, Margam Park), ενώ η πρώτη είχε μήκος που άγγιζε τα 30 χλμ. και θα αποτελούσε το ρυθμιστή του αγώνα. Έτσι και έγινε, με τους επτάκις Παγκόσμιους Πρωταθλητές να κερδίζουν την πρώτη ε.δ. της ημέρας και επί της ουσίας να ξεκαθαρίζουν την κατάσταση. Με την 62η νίκη του, ο Sebastien Loeb επισφράγισε με τον καλύτερο τρόπο μια ακόμη χρονιά, που ανήκει ολοκληρωτικά σε αυτόν, το συνοδηγό του Daniel Elena και τη Citroen, που ήταν σαφώς ανώτερη της Ford.

Εικόνα

Πίσω από το κορυφαίο σύγχρονο –τουλάχιστον- πλήρωμα του WRC τερμάτισαν οι Petter Solberg-Chris Patterson. Ο Νορβηγός ήταν εξαιρετικός για ακόμη έναν αγώνα, πίεσε το μεγάλο του αντίπαλο, με τους δυο να έχουν μια μάχη από αυτές, που σφράγισαν τη δεκαετία που κλείνει, στην οποία έχουν κατακτήσει τα 8 τελευταία Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Μάλιστα, η επίδοση του πληρώματος παίρνει μεγαλύτερη διάσταση, από τη στιγμή που αν και με ιδιωτική ομάδα, ο Solberg τερμάτισε στην τριάδα του Πρωταθλήματος, ενώ αν δεν είχε μειώσει, όπως δήλωσε και ο Φινλανδός στο σέρβις, ρυθμό ο Hirvonen υπέρ του Latvala, θα ήταν δεύτερος στη βαθμολογία. Ακόμη και έτσι όμως, ο Νορβηγός οδηγός με το Βορειοϊρλανδό συνοδηγό ήταν εξαιρετικοί και έδειξαν, πως πληρώματα της κλάσης τους έχουν θέση και μάλιστα πολύ σημαντική και στη νέα εποχή του WRC που ξεκινά. Παράλληλα, η δήλωση του Loeb, πως αυτή η μάχη ήταν η μακρύτερη της φετινής χρονιάς, αποτελεί ακόμη μια ένδειξη της εμφάνισης του πληρώματος της ιδιωτικής Citroen C4.

Το βάθρο, συμπλήρωσαν οι Jari Matti Latvala-Miika Anttila, αν και τραυμάτισαν στην τελευταία ε.δ. το Ford Focus. Για ακόμη έναν αγώνα ξεχώρισαν και θα ήταν μέσα στη μάχη της νίκης ως το τέλος, αν δεν είχαν ένα κλατάρισμα κατά την πρώτη ημέρα με το Ford Focus. Παράλληλα, ο 25χρονος Φινλανδός ήταν για ακόμη μια φορά ταχύτερος του ομόσταβλού του, δείχνοντας έτοιμος για πιο ηγετικό ρόλο στη Ford τη νέα χρονιά, με τα νέα για όλους αυτοκίνητα και το Fiesta WRC. Με αυτή την επίδοση, οι Φινλανδοί κατέκτησαν και τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα, που αποτελεί το καλύτερο πλασάρισμα στην καριέρα τους. Μια θέση πιο πίσω, ακολούθησαν οι Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen. Σε έναν αγώνα που πέρυσι διεκδίκησε στα ίσια το Πρωτάθλημα από το Loeb, ο Hirvonen έμεινε μακριά από την κορυφή, κλείνοντας μια χρονιά που αν και ξεκίνησε ιδανικά, θα ήθελε να ξεχάσει. Η ψυχολογία του Φινλανδού δεν είναι καλή και μακάρι, τόσο για αυτόν όσο και για το ίδιο το πρωτάθλημα, η νέα χρονιά να τον βρει, με τη βοήθεια και του νέου Fiesta, ανανεωμένο και ανάμεσα στους πρωταγωνιστές.

Πέμπτοι, τερμάτισαν οι Dani Sordo-Diego Vallejo, με τον Ισπανό να απέχει από την κορυφή και πιθανότατα, να κάνει τον τελευταίο του αγώνα με τη Citroen, αφού το μέλλον του στην ομάδα θεωρείται αβέβαιο, ακόμη και για παρουσία στην Junior Team των Γάλλων. Την εξάδα συμπλήρωσε ο Henning Solberg, που έχοντας παραπλεύρως το Stephane Prevot έκανε ένα μεστό αγώνα, τηρουμένων των αναλογιών και αποζημιώθηκε από έναν τερματισμό σε τιμητική θέση, έχοντας μάλιστα πρόβλημα σήμερα το πρωί με τα φρένα του Ford Focus. Πιο πίσω, βρέθηκαν οι Matthew Wilson-Scott Martin, που οδήγησαν το έτερο Focus της Stobart, αλλά ούτε στον αγώνα της Ουαλίας, που γνωρίζουν καλά, πέτυχαν το κάτι παραπάνω. Τους Άγγλους, ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen-Kaj Lindstrom, με το Φινλανδό να δυσκολεύεται από τις πρωτόγνωρες για αυτόν συνθήκες αλλά και ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων που τον ανάγκασε να αλλάζει ταχύτητες χειροκίνητα αλλά τελικά, να σημειώνει έναν τερματισμό, αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες και αγωνιστικά χιλιόμετρα. Στοιχεία, που αν όπως όλα δείχνουν συνεχίσει και το 2011 στο WRC, θα του είναι πολύτιμα. Ακόμη το μέλλον του Πρωταθλητή F1 2007 δεν έχει ξεκαθαρίσει, όμως σύντομα θα υπάρξουν οι ανακοινώσεις. Ακολούθησαν, δυο Νορβηγοί οδηγοί. Στην 9η θέση τερμάτισαν οι Mads Ostberg-Jonas Andersson με το Subaru Impreza S12, ενώ μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι νικητές του SWRC.

Ο λόγος για τους Andreas Mikkelsen-Ola Floene, που κυριάρχησαν στην κατηγορία, όπου έλαβαν μέρος με τη συμμετοχή και το νούμερο του Martin Prokop, στα πηδάλια ενός Skoda Fabia S2000. Ο 21χρονος Νορβηγός, που υπέγραψε συμβόλαιο με τη Skoda Μεγάλης Βρετανίας για να συμμετάσχει στο IRC του 2011 έδειξε από την αρχή τις διαθέσεις του και κυριάρχησε στον αγώνα. Στη δεύτερη θέση, με τη συμμετοχή της ομάδας του Nasser Al Attiyah, τερμάτισαν οι Craig Breen-G.Roberts, με τον Ιρλανδό οδηγό να είναι ταχύς πίσω από το τιμόνι ενός Ford Fiesta S2000. Όμως, ο πιο χαρούμενος άνθρωπος της κατηγορίας πρέπει να είναι ο Xavier Pons, που με συνοδηγό τον Alex Haro κατέκτησαν τον τίτλο. Οι Ισπανοί, δεν ήταν το ταχύτερο πλήρωμα του θεσμού, όμως ήταν σταθεροί και εκμεταλλεύθηκαν τις δυνατότητες του Ford Fiesta S2000 για να κατακτήσουν στο νήμα τον τίτλο. Το έργο τους, έγινε πιο εύκολο λόγω και της εγκατάλειψης των Jari Ketomaa-Mika Stenberg, που στην προσπάθεια να περάσουν τους Mikkelsen-Floene είχαν έξοδο με αποτέλεσμα να χάσουν την ελπίδα διεκδίκησης του τίτλου, που υπήρχε αν κέρδιζαν. Τέλος, οι Patrik Sandell-Emil Axelsson, μπορεί να έχασαν το πρωτάθλημα με το Skoda Fabia S2000, όμως η τέταρτη θέση που κατέλαβαν χάρισε το κύπελλο Ομάδων του SWRC στην ομάδα της Red Bull του Αυστριακού Raimund Baumschlager.

Πρωταθλητή είχαμε και στην κατηγορία Παραγωγής, με τον Armindo Araujo να υπερασπίζεται ιδανικά τον περσινό του τίτλο, έχοντας άξιο συμπαραστάτη το Miguel Ramalho στο Mitsubishi Lancer EVO X της ιταλικής Ralliart. Οι Πορτογάλοι, έκαναν αγώνα τακτικής από την αρχή και όταν εγκατέλειψαν χθες οι Flodin-Bergsten με το Subaru Impreza, απλά περίμεναν τον τερματισμό για τη στέψη. Στον αγώνα, νικητής αναδείχθηκε ο ταλαντούχος Εσθονός Ott Tanak, που με τον Kuldar Sikk πήραν τη δεύτερη φετινή νίκη μετά τη Φινλανδία, πίσω από το τιμόνι του πρώτου από τα πέντε Lancer EVO X της Pirelli. Από τη νέα χρονιά, οι «απόφοιτοι» του Pirelli Star Driver θα ενσωματωθούν στην Ακαδημία του WRC, τη νεοσύστατη κατηγορία που αποτείνεται σε νεαρούς οδηγούς.

Η αυλαία του WRC έπεσε ως είθισται στην Ουαλία με το αγαπημένο RAC, όπως ονομαζόταν, ενώ τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC με αυτή τη μορφή, χάρισαν την τελευταία τους παράσταση. Ο αγώνας αποζημίωσε άπαντες, ενώ οι πρωταγωνιστές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και ανανέωσαν το ραντεβού τους για το ανανεωμένο πρωτάθλημα του 2011, όπου τα νέα αυτοκίνητα, αλλά και οι Κατασκευαστές όπως η Mini, θα δώσουν διαφορετικό ενδιαφέρον.

Πηγή: rally.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Νοέμ 2010, 18:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3534
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Παρατηρήστε την επιγραφή πάνω στο παρμπρίζ του C4. "MERCI C4 WRC"

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Νοέμ 2010, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7393
Τοποθεσία: αθηνα
το εγραψα και στο φατσοβιβλιο!μην ξεχναμε οτι ειναι το ποιο επητηχιμενο αυτοκινητο ολων των εποχων(σε επιπεδο νικων)

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Νοέμ 2010, 09:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
Τα νουμερα μιλουν απο μονα τους!
Πραγματικα κορυφαιο διδυμο, κορυφαιο αυτοκινητο, απο μια μεγαλη εταιρια!

Θα περασουν αρκετα χρονια για να σπασουν τα ρεκορ... :twisted:

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Νοέμ 2010, 16:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1251
Τοποθεσία: Ταύρος
Ίσως αν ήμασταν σε πιο καλές οικονομικά εποχές να ήταν σίγουρη επιτυχία το ομολογκάρισμα ενός επετειακού αυτοκινήτου περιορισμένης έκδοσης όπως η Celica Carlos Sainth και όχι αυτό το αστείο που έγινε με το by Loeb. Δεν νομίζετε?

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Νοέμ 2010, 17:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7393
Τοποθεσία: αθηνα
ισως και ποτε,και για να λεμε τα πραγματα οπως ειναι
c4 wrc 33 νικες απο το σε 3 χρονια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xsara wrc 32 νικες απο το 2001 εως το 2006
lancia delta(integralle-s4) 52!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!απο το 84 εως και το 92
οποτε σημφωνα με τα στατιστικα η c4 εχει 11 νικες την χρονια μεσω ορο,η xsara 6.4 ενω η lancia delta 6.5.τις περισοτερες σε μια χρονια της εχει 11 η c4 το 2008 και 11 η xsara το 2005!η lancia delta integralle 8v ομως εχει το απολητο ρεκορ του 9 σε 10 αγωνες το 1987.τα περισοτερα προταθληματα κατασκευαστων τα εχει δωσει η lancia delta integralle απο το 87 μεχρι και το 92!!!c4-xsara εχουν απο 3(xsara 03-05,c4 08-10)αξιζει να σημιωθει εδω οτι η lancia εχει σηνολικα 10 πρωταθληματα ενω η citroen 6.βεβεα τα στατιστικα λενε παλι οτι η lancia εχει 1 πρωταθλημα ανα 2 χρονια(μεχρι και το 92 που σταματισε)ενω η citroen 1.83 τον χρονο.οποτε σημφωνα και με αυτα η καταταξη εχει ως εξης για τα καλητερα αμαξια ολων των εποχω
lancia delta integralle
citroen c4 wrc
citroen xsara wrc!
και αυτο οφιλετε στο γεγονος οτι 52 νικες με την ηδια καροτσα και 8 χρονια εμπλοκης ειναι απλα αξεπεραστο ρεκορ!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Νοέμ 2010, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13258
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Λεβεντη μου Πανο τη οιστρος ητανε αυτος τα εγραψε χωρις αναπνοη!! :tongue :lol :lol Παντος για να σοβαρευτω ενα μεγαλο μπραβο στην citroen μας :wrc

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Νοέμ 2010, 19:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
Πηρε φωτια το κομπιουτερακι του Πανου! :lol

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Νοέμ 2010, 21:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7393
Τοποθεσία: αθηνα
το μπραβο ειναι 2 φορες αφου στο 1.3 εμπλοκης απο την απιστευτη ομαδα των ιταλων εκανε τοσα ρεκορ!τελικα οι γαλλοι οταν θελουν μπορουν μαλον!τηχεο που και το πρωτο αμαξι που κατεκτισε το κηπελο στους κατασκευαστες ηταν γαλλικο?για να δω ποσοι το ξερετε!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Νοέμ 2010, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20716
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μαστορα μου,παιζεις με την τυχη σου?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Νοέμ 2010, 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7393
Τοποθεσία: αθηνα
βασικα για πες ποιο ειναι?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Νοέμ 2010, 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20716
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μηπως να εξαιρεθω απο την ερωτηση?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Νοέμ 2010, 21:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7393
Τοποθεσία: αθηνα
ισως εισαι και ο μονος που μπορει να το ιξερες!πες παντος

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Νοέμ 2010, 21:24 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20716
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ο.Κ
1988.Τιμο σαλονεν.peugeot 205 t16.
Πριν γινει wrc, 1982 renault alpine a110.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποχαιρετισμός όπως αρμόζει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Νοέμ 2010, 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13258
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
renault-alpine a110

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

οχι όπως τα περίμενα...
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 27
Κάν' το όπως η Μπρούνι
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Diesel όπως λέμε… Citroën!
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron