Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:02 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τα καλύτερα έρχονται
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 11:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Αισιοδοξία; Ναι! Μετά από καιρό είμαστε αισιόδοξοι ότι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα θα ανακάμψει και θα συγκεντρώσει ξανά το ενδιαφέρον που το χαρακτήριζε τα παλιότερα χρόνια. Παίζει τόσο σημαντικό ρόλο η νέα γενιά των αυτοκινήτων; Αν κρίνουμε από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, αναμφίβολα ναι!

Διατηρούμε, βέβαια, κάποιες επιφυλάξεις από τη στιγμή που ο εναρκτήριος αγώνας της χρονιάς ήταν αρκετά «ειδικός» με αποτέλεσμα οι σπεσιαλίστες του είδους να καταφέρουν να διακριθούν, αλλά σε κάθε περίπτωση όλα δείχνουν ότι οδεύουμε προς μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες χρονιές του θεσμού.

Είχαμε την τύχη-ευκαιρία να βρεθούμε στις χιονισμένες ειδικές της Σουηδίας και να διαπιστώσουμε του λόγου το αληθές από πρώτο χέρι. Τα νέα WRCars είναι εντυπωσιακά τόσο σε όψη όσο και σε ήχο. Μπορεί να είναι μικρά σε μέγεθος, αλλά το γεγονός ότι διαθέτουν έντονα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, όπως και πιο φαρδύ αμάξωμα από την προηγούμενη γενιά των WRC, τα καθιστά ιδιαίτερα εντυπωσιακά και «mucho». Στις ειδικές διαδρομές, τώρα, καταρχήν διαφοροποιούνται από τον ήχο. Ξεχάστε τον δυνατό μπάσο ήχο των δίλιτρων συνόλων που κινούνταν περισσότερο στις μεσαίες στροφές εκμεταλλευόμενα τη θηριώδη ροπή.

Τα DS3 και Fiesta έχουν κόφτη στις 8.500 σ.α.λ. και απαιτούν από τους οδηγούς να κινούνται κοντά στο όριο περιστροφής του κινητήρα. Με το μάτι η διαφορά είναι μικρή και περισσότερο αισθητή στην έξοδο από τις φουρκέτες και τις κλειστές στροφές, όπου η ροπή παίζει το ρόλο της. Όμως, είναι σαφώς πιο θεαματικά, αφού το κοντό μεταξόνιο σε συνδυασμό με την απουσία του μεσαίου ενεργού διαφορικού τα καθιστούν πιο νευρικά, με αποτέλεσμα να κινούνται περισσότερη ώρα με το πλάι.

Όμως, το παραπάνω στοιχείο, δηλαδή η παντελής απουσία ηλεκτρονικών έχει σαν αποτέλεσμα να αλλάζει δραστικά και το επίπεδο του συναγωνισμού. Βλέπετε, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα απαιτούν οδηγικό ταλέντο, ψυχή και τσαγανό για να οδηγηθούν στο όριο και να γράψουν χρόνους, κάτι που σημαίνει ότι οδηγοί που διακρίνονταν στο παρελθόν εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες των αυτοκινήτων και μόνο, δεν έχουν πλέον ελπίδα διάκρισης στο θεσμό.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι σε κάποιες περιπτώσεις είδαμε αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000 με γρήγορους οδηγούς στα πηδάλια, να γράφουν καλύτερους χρόνους από συνδυασμούς (ναι, εννοούμε όσους αγοράζουν μπάκετ) με WRC στη διάθεση τους. Παράλληλα, σημαντικό είναι το γεγονός ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι ακριβώς ίδια. Τουλάχιστον μέχρι την επόμενη ομολογκασιόν, όπου και οι εργοστασιακές ομάδες είναι σίγουρο ότι θα παρουσιάσουν νέες λύσεις, δεν υφίσταται διαφορά ανάμεσα, π.χ. στο αυτοκίνητο του Μίκο Χίρβονεν και του Ντένις Κούιπερς. Κάτι που είδαμε στις ειδικές της Σουηδίας να αποτυπώνεται από τις επιδόσεις του Μάτς Όστμπεργκ με το νέο Fiesta WRC στα χρώματα της Stobart.

Σε κάθε περίπτωση, λοιπόν, ελέω όλων των παραπάνω στοιχείων κερδισμένος είναι ο θεατής, αλλά και ο θεσμός. Αναφορικά, τώρα, με το αποτέλεσμα της Σουηδίας, δεν αποτελεί έκπληξη η νίκη του Χίρβονεν, ούτε το 1-2-3 της Ford. Έτσι όπως εξελίχθηκε ο αγώνας και οι καιρικές συνθήκες, οι Σκανδιναβοί είχαν το πλεονέκτημα (όπως παλιά) και θα έκαναν το 1-2-3-4 αν ο Σόλμπεργκ δεν αναγκαζόταν να παραδώσει στην τελευταία τα πηδάλια του DS3 στον συνοδηγό του Κρις Πάτερσον. Βέβαια, στην Ford δεν πρέπει να εφησυχάζονται.

Στο Μεξικό θα είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα και εκεί οι δύο Σεμπαστιέν θα είναι σαφώς πιο ανταγωνιστικοί. Και αν θέλετε μία δική μας πρόβλεψη, έχετε στο μυαλό σας ότι ο «Γυμναστής» δεν έχει τελειώσει ακόμα. Μην ξεχνάτε ότι και πέρσι ο Λεμπ έχασε στη Σουηδία και διάφοροι βιάστηκαν να τον βγάλουν τελειωμένο. Και φυσικά θυμάστε τι έγινε στη συνέχεια. Απλά, να σας τονίσουμε ότι ο Γάλλος στο τέλος του αγώνα παρέμενε ευδιάθετος έχοντας το γνωστό του χαμόγελο στα χείλη, δείχνοντας να μην ανησυχεί ιδιαίτερα.

Πηγή: autoblogger.gr
Εικόνα: wrc.com

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα καλύτερα έρχονται
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
αν τα εργοστασια που εμπλεκοντε δεν γινουν 6 δεν θα δουμε ασπρη μερα!παντως ειμαστε σε καλα χναρια μαλον

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα καλύτερα έρχονται
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 13:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
να ρωτησω και εγω κατι? δεν ηταν να παρει μερος και η μινι? τι απεγινε τελικα?

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα καλύτερα έρχονται
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 14:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Νομίζω δεν θα εμπλακεί σε όλους τους αγώνες του θεσμού αλλά μόνο σε μερικούς

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα καλύτερα έρχονται
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Φεβ 2011, 08:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
απο την πορτογαλια και μετα θα εχει σχεδον φουλ εμπλοκη φετος και του χρονου αρχιζει απο τον πρωτο αγωνα.αν οι υπολιποι κατασκευαστες δουν οτι εχει ουσια το πρωταθλημα σιγουρα θα μπουν.θα ηθελα να δω την fiat με ενα abarth την renault που μιας και πουλησε την ομαδα στην f1 βρεθικε με ενα απιστευτο μπατζετ στα χερια της και ειπε οτι θα εξελιξει ενα clio την vw που την ενδιαφερει ενα polo στο παγκομιο και κανενα απο τους datsuneous μπας και δουμε μια ασπρη μερα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ποιο φρενάρει καλύτερα...
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Invisible
Απαντήσεις: 12
Έρχονται στην Ελλάδα μοντέλα Alfa Romeo & Fiat με υγραέριο
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ