Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:41 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ 2011, 09:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Η πρώτη χωμάτινη συνάντηση της χρονιάς ολοκληρώθηκε στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μεξικό και ο Sebastien Loeb σημείωσε την πρώτη του νίκη για το 2011, αλλά και την παρθενική του νεόυ Citroen DS3 WRC! Ο Γάλλος επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ετοιμαζόταν σήμερα την τελευταία ημέρα του αγώνα για μία μεγάλη μάχη με τον ομόσταυλο του Sebastien Ogier, αφού βρισκόταν δέκα δευτερόλεπτα πίσω του, με τον νεαρό Γάλλο συμπατριώτη του όμως να κάνει λάθος και να βγαίνει από το δρόμο στην εναρκτήρια ειδική του σκέλους. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ο Loeb δεν είχε κανένα πρόβλημα να ελέγξει τους δύο οδηγούς της Ford που ακολουθούσαν και να σημειώσει την πρώτη του προσωπική φετινή νίκη και την παρθενική του DS3 στο θεσμό. Μάλιστα, αυτή ήταν η 5η συνεχόμενη επικράτηση του Γάλλου επτά φορές Πρωταθλητή στο Μεξικό. Ο Loeb σε όλη τη διάρκεια του αγώνα κινήθηκε πολύ έξυπνα, ενώ ακόμα και εχθές όταν ένα πρόβλημα του στοίχισε 50 δευτερόλεπτα κατάφερε να επιστρέψει στη μάχη και στη διεκδίκηση της νίκης.

Εικόνα

Σε κάθε περίπτωση, όμως, όπως όλα δείχνουν ο Loeb θα έχει δύσκολο έργο φέτος. Όχι τόσο λόγω της απόδοσης των οδηγών της Ford που παραδοσιακά στο Μεξικό έμειναν εκτός συναγωνισμού, όσο από τις επιδόσεις του Ogier. O νεαρός Γάλλος είναι ταχύς και ουσιαστικά μοιάζει με τον μοναδικό οδηγό που μπορεί να απειλήσει αυτή την στιγμή τον Loeb, ειδικά από τη στιγμή που διαθέτουν τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό. Βέβαια, κατά πόσο είναι ευχαριστημένος αυτή τη στιγμή ο Olivier Quesnel από το αποτέλεσμα είναι μία άλλη ιστορία. Σίγουρα, ο επικεφαλής της Citroen είναι ικανοποιημένος από τη νίκη, αλλά σίγουρα όχι και από την έξοδο του Ogier, η οποία στοιχίζει στην γαλλική ομάδα πολύτιμους βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Εικόνα

Βλέπετε, η Ford μπορεί να είχε ένα μέτριο Σαββατοκύριακο, αλλά οι δύο οδηγοί της Ford κατάφεραν να τερματίσουν στις δύο επόμενες θέσεις του βάθρου, με αποτέλεσμα να διευρύνουν τη διαφορά τους από τη Citroen στη βαθμολογία. Αμφότεροι, δεν κατάφεραν να σημειώσουν επιδόσεις αντίστοιχες με των κορυφαίων συνδυασμών της Citroen, με αποτέλεσμα να περιοριστούν σε υποστηρικτικό ρόλο στην παράσταση που δόθηκε στις ειδικές του Μεξικό. Ο Hirvonen, τερμάτισε δεύτερος, αλλά ειδικά τη δεύτερη και τρίτη ημέρα, όπου είχε καλή σειρά εκκίνησης δεν κατάφερε να πείσει με τις επιδόσεις του. Πάντως, ο Φινλανδός κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στην Power Stage και μαζί τρεις επιπλέον βαθμούς στο Πρωτάθλημα Οδηγών. Αντίθετα, ο Latvala ήταν ταχύτερος από τον συμπατριώτη του, αλλά κλαταρίσματα δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω, με αποτέλεσμα να είναι ικανοποιημένος από την 3η θέση της γενικής.

Εικόνα

Ακόμα ένας οδηγός που ήταν ταχύτερος από το δίδυμο της Ford, ήταν ο Petter Solberg, ο οποίος αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, τα οποία δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο Νορβηγός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 απέδειξε στις ειδικές του Μεξικό, ότι μπορεί να διεκδικήσει φέτος την πρώτη του νίκη από το 2005! Είναι χαρακτηριστικό ότι κέρδισε ειδικές και ότι αν δεν είχε ειδικά τη δεύτερη ημέρα πρόβλημα με το γκάζι του DS3 του, θα μπορούσε να είχε κατακτήσει με ευκολία στο βάθρο.

Πιο πίσω, με τις εγκαταλείψεις να έχουν διαμορφώσει την κατάταξη, o Mads Ostberg κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση της γενικής, καλύπτοντας τον χαμένο από ένα κλατάρισμα χρόνο που είχε στην αρχή του αγώνα. Παράλληλα, ο Henning Solberg τερμάτισε έκτος, έχοντας να αντιμετωπίσει σωρεία προβλημάτων και τις τρεις ημέρες, με αποτέλεσμα στο τέλος η έκτη θέση να μοιάζει με άθλο. Από εκεί και πέρα, ο Matthew Wilson εγκατέλειψε εχθές με το Ford Fiesta, ενώ σήμερα ήταν η σειρά του Dennis Kuipers και του Ken Block, άπο έξοδο και πρόβλημα στα ηλεκτρικά, αντίστοιχα. Έτσι,στην 7η θέση της γενικής τερμάτισε ο Nasser Al Attiyah με το Ford Fiesta, που κατάφερε να επικρατήσει και στην κατηγορία τουSWRC.

Εικόνα

Με αυτόν τον τρόπο, ολοκληρώθηκε η δεύτερη συνάντηση χρονιάς και οι πρωταγωνιστές του θεσμού έχουν ήδη ανανεώσει το ραντεβού τους για τις ειδικές διαδρομές της Πορτογαλίας. Τα ερωτηματικά παραμένουν, αφού αυτό που που αναρωτιούνται οι περισσότεροι είναι κατά πόσο τα Ford Fiesta θα αποδειχθούν ανταγωνιστικά. Βλέπετε, αυτό δεν το είδαμε στο Μεξικό, αλλά παραδοσιακά η βρετανική ομάδα δεν αποδίδει σε αυτού του είδους τις συνθήκες. Επίσης, ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι η μάχη μεταξύ των δύο Sebastien, η οποία όπως όλα δείχνουν θα είναι σ το επίκεντρο της φετινής χρονιάς.

Πηγή: 4troxoi.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ 2011, 09:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
αντε με το καλο!η αρχη εγινε,παντως τα φιεστα ειναι πολη ανταγωνηστικα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ 2011, 13:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
πανω πιστεψε με τα φιεστα ειναι αρκετα πισω! :) τουλαχιστον σε αυτο τον αγωνα ... τον παρακολουθησα ολο.. ο loeb τερματισε περιπου εναμισι λεπτο πιο γρηγορος με ποινη 50 δευτερολεπτων... ο οζιε συνολικα ηταν κανα 20αρι δευτερα πιο πισω απο τον loeb αλλα λογω της ποινης τον ειχε περασει και μετα στο τελος βγηκε εξω.. τελος ο solberg εκανε πραγματικα τρομερο αγωνα... ξεκινησε πολυ κοντα με τους αλλους, βρεθηκε 11ος και μετα καλυψε μεγαλη διαφορα και απο τον loeb

ηταν πολυ πιο γρηγορος και απο τους αλλους δυο...

εγω προσωπικα δεν τα βρισκω ανταγωνιστηκα... ελπιζω να μην φαγωθουμε στον εσωτερικο ανταγωνισμο

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ 2011, 18:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Θα το ξαναπώ.
Τα FIESTA,είναι πολύ ανταγωνιστικά.Σαν πλαίσιο,έχουν πολλούς περισσότερους αγώνες απο τα CITROEN.
Απλά,οι οδηγοί τους,δεν είναι αυτοί που θα έπρεπε,για να αντιμετωπίσουν τον πολύ σοβαρό ανταγωνισμό.
Δεν είναι ολοκληρωμένοι,δεν είναι ράλλυμεν,δεν έχουν την απαραίτητη προσωπικότητα.
Δεν είναι για αυτό το επίπεδο.......
Μετά τον Γκρόνχολμ,θα αργήσει πιστεύω να βγεί οδηγός,που θα αντιμετωπίσει τα δύο Γαλλάκια.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ 2011, 18:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ειναι πολυ νωρις να κρινουμε για τη ford..Αποδεδειγμενα ειναι ανταγωνιστικοι..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ 2011, 18:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
πιστευω οτι αν ο solberg κοψει τις βλακειες και τις κακοτυχιες μπορει να τους ακολουθησει απο κοντα... νομιζω οτι ο παλιος (loeb) ειναι ακομη αρκετα πιο γρηγορος απο το νεο (ozier)

οσο για τη φορντ ποτε δεν την συμπαθησα...

ερωτηση ! ο τριτος οδηγος της σιτροεν ειναι ο κιμι?

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ 2011, 19:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ο τέταρτος είναι Μάκη.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Μαρ 2011, 07:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
εγω θα σας το ξαναπω,το φιεστα εχει δηνατοτιτες να γινει ανταγωνηστικ,ευτηχος για εμας απλα δεν το πανε

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Μαρ 2011, 09:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Αλλο ανταγωνιστικο, αλλο "καλυτερο". Με αυτα που λετε το συμπερασμα ειναι οτι δεν πιστευετε στην εξελιξη και στο στησιμο των DS3.
Ουτε η Ford ειναι τυχαια, αλλα ουτε και η Citroen, ειδικα η Citroen αξιζει επαινους για την παρουσια της τα τελευταια χρονια στο θεσμο του WRC.
Δεν εχει και δεν ειχε ποτε την εμπειρια της Ford στο WRC...και ομως, "απο το πουθενα" εγινε το αφεντικο.

Ο ανταγωνισμος φετος ειναι μεγαλος, οι πρωταθλητες ομως δεν ειναι τυχαιοι!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μαρ 2011, 14:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Βασίλη,καλά τα λές,διάβασε όμως σε παρακαλώ μερικές σελίδες πιο πίσω να δείς τι έγραψα.
Σαφώς η FORD,είναι τεράστιο όνομα και πολύ μεγαλύτερο απο την δικιά μας,αλλά ρε φίλε δεν πάνε μόνα τους τα ρημάδια,τι να κάνουμε.......

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μαρ 2011, 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
FORD : Fast Only Rolling Downhill :D

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μαρ 2011, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Blanc Ange έγραψε:
FORD : Fast Only Rolling Downhill :D

:D :D καλό
Ανεξαρτήτως τι θα γίνει φέτος, με την έλευση της Mini, vw κτλ θα αλλάξει ο χάρτης των ειδικών διαδρομών στο μέλλον σίγουρα. Οι νέοι κανονισμοί είχαν σαν στόχο την έλευση νέων ομάδων, και την αναδιανομή της τράπουλας που μέχρι πρότινος βρισκόταν όλη στο μανίκι της Citroen. Αν μετά από όλα αυτά ξανανικήσει ο λοχίας (που θα το κάνει) καταλαβαίνουμε ότι είναι σπουδαίο επίτευμα. Από την κατάργηση των ηλεκτρονικών-ενεργών διαφορικών της XSARA μέχρι σήμερα έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι. Μόνο κανονισμό για απαγόρευση των δισκόφρενων δεν σκέφτηκαν να κάνουν ή τα Citroen να ξεκινούν το πρωτάθλημα από βαθμολογία -50! :)

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μαρ 2011, 23:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Με δυο καρπούζια…

Και έρχομαι εγώ με το φτωχό μου το μυαλό και αναρωτιέμαι: «Χωράνε δύο καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη»; Ιδού η απορία. Κακά τα ψέματα, το Ράλλυ του Μεξικό μας βοήθησε να δημιουργήσουμε μία σαφώς καλύτερη εικόνα για το τι θα δούμε το 2011. Και εκεί που καταλήγουμε είναι ότι μάλλον το Πρωτάθλημα θα έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές, οι οποίοι τυγχάνει να είναι ομόσταυλοι, αλλά και συμπατριώτες. Φυσικά, αναφέρομαι στους δύο Σεμπαστιέν, Λεμπ και Οζιέ. Οι δυο τους έδειξαν στις ειδικές του Μεξικό ότι είναι με διαφορά οι ταχύτεροι συνδυασμοί στο θεσμό αυτή τη στιγμή και πως ουσιαστικά οι δύο μεγάλοι διεκδικητές του τίτλου. Το απέδειξαν όχι τόσο την πρώτη ημέρα του αγώνα, αφού ήταν λογικό με τη σειρά εκκίνησης να αποτελεί σύμμαχο τους, αλλά την επόμενη. Ακόμα και τότε, όταν οι δυο τους άνοιγαν το δρόμο στους υπολοίπους ήταν και πάλι ταχύτεροι από τους υπόλοιπους.

Όμως, αυτό που έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε είναι κατά πόσο ο επικεφαλής της Citroen Racing, Olivier Quesnel, θα καταφέρει να διαχειριστεί τους δύο κορυφαίους οδηγούς. Στο Μεξικό, ο Ogier δεν τον δικαίωσε. Ο νεαρός Γάλλος, μπορεί να στάθηκε αναφορικά με τις επιδόσεις του στο ύψος των περιστάσεων, αλλά η εγκατάλειψη του στο τέλος, ίσως και να στοιχίσει στην ομάδα της Citroen. Οι Γάλλοι έχασαν ένα σίγουρο 1-2, με αποτέλεσμα η διαφορά με την Ford στη βαθμολογία να διευρυνθεί ακόμα περισσότερο. Ο Quesnel δήλωσε και τους δύο πριν την έναρξη του τελευταίου σκέλους ότι δεν πρόκειται να τους δώσει εντολές. Και πως θα μπορούσε άλλωστε; Από τη μία πλευρά πως είναι δυνατόν να πει στον επτάκις Πρωταθλητή να κόψει ρυθμό και να μην διεκδικήσει τη νίκη; Ενώ από την άλλη, το ίδιο ισχύει για τον Ogier, αφού αυτή ήταν η υπόσχεση που του έδωσε πέρσι ο Quesnel και τον έπεισε να υπογράψει στην Citroen, και όχι στην Ford. Ζημιωμένη από αυτό βγήκε η ομάδα του και πλέον έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πως θα διαχειριστεί την κατάσταση ο Γάλλος μάνατζερ, αφού οι ισορροπίες είναι ιδιαίτερα λεπτές.

Επί προσωπικού, θεωρούμε ότι ο Ogier έκανε λάθος. Σίγουρα, ο ενθουσιασμός και η αυτοπεποίθηση του ήταν τα δύο στοιχεία που τον ώθησαν να πιέσει ως το τέλος, αλλά αν σκεφτόταν λογικά, θα συνειδητοποιούσε ότι δύσκολα θα κρατούσε πίσω του τον Loeb την τελευταία ημέρα, όταν είχαν να καλύψουν περισσότερα από 60 αγωνιστικά χιλιόμετρα και η μεταξύ τους διαφορά ήταν δέκα δευτερόλεπτα. Όμως, αυτός είναι ο πρωταθλητισμός και ο νεαρός Γάλλος δείχνει ότι τον έχει στο αίμα του. Στην αντίπερα όχθη, ο Loeb έδειξε ότι δεν έχει χάσει την ταχύτητα του στο δεύτερο σκέλος, την ώρα που διαθέτει τη μεγαλύτερη εμπειρία από κάθε άλλον στο θεσμό, γεγονός που αποδεικνύεται και από τη στρατηγική του σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, είναι και φέτος το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο.

Βέβαια, αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι να δούμε την αντίδραση της Ford. Στο Μεξικό, παραδοσιακά τα βρετανικά αυτοκίνητα έχουν προβλήματα ελέω του υψόμετρου. Και φέτος, ήταν εκτός συναγωνισμού παρά τις δοκιμές πριν τον αγώνα και την εξέλιξη του κινητήρα σε ειδικό εργαστήριο στη Μ. Βρετανία. Μακάρι, στην Πορτογαλία η ψαλίδα να είναι μικρότερη και τα Fiesta να είναι και πάλι στο παιχνίδι. Αλλά επί προσωπικού (και πάλι) δεν ήμαστε αισιόδοξοι. Όπως είπε και ο Xavier Pinon Mestelan, τεχνικός διευθυντής της Citroen: «Εμείς, είμαστε εδώ για να κερδίσουμε με οποιοδήποτε κόστος, κάτι που θα κάνει και η VW. Η Ford, αλλά και η Mini, πρέπει να πουλήσουν αυτοκίνητα για να μπορέσουν να διεκδικήσουν». Η παραπάνω δήλωση ανήκει στον ίδιο όταν ρωτήθηκε για την εμπλοκή της VW στο θεσμό και κατά πόσο μπορεί η γερμανική εταιρία να απειλήσει τους Γάλλους. Και αυτό, αποδεικνύει κατά πόσο υπολογίσουν τους υπάρχοντες αντιπάλους τους.


...του Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη
Πηγη: autoblogger.gr

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Μαρ 2011, 07:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
εγω θα το ξαναπω μην καταδικαζετε τα φιεστα!θα σημφονισω με τον μανθο και θα πω οτι τα αμαξια δεν πανε μονα τους,αν η φορντ ειχε το σεβαστιανο το ds3 δεν θα ειχε καμια ελπιδα,ειναι λοιπον πρωτα θεμα οδηγων και μετα αυτοκινητων,μην ξεχνατε το παραδιγμα των xsara που πραγματικα δεν ηταν και κατι το ηδιετερο πως μεταμορφοθικε στα χερια του σεβαστιανου!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Μαρ 2011, 10:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
zxpanos έγραψε:
μην ξεχνατε το παράδειγμα των xsara που πραγματικα δεν ηταν και κατι το ιδιαίτερο πως μεταμορφώθηκε στα χερια του σεβαστιανου!
Τι είπες για την Xsara ιερόσυλε? Γαργάρες με αγιασμό γρήγορα!


sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 22 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Τρέμουλο και αρρυθμία κινητήρα όταν είναι κρύος.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: karas
Απαντήσεις: 9
Αποκάλυψη: Αυτό θα είναι το νέο Citroen C3!!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Antonioc3
Απαντήσεις: 66
Η Citroen Junior στο Ράλλυ Lanterna
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Τελικά ειναι αξιόπιστο το C4;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 32
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ