Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ 2011, 09:28 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Η πρώτη χωμάτινη συνάντηση της χρονιάς ολοκληρώθηκε στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μεξικό και ο Sebastien Loeb σημείωσε την πρώτη του νίκη για το 2011, αλλά και την παρθενική του νεόυ Citroen DS3 WRC! Ο Γάλλος επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ετοιμαζόταν σήμερα την τελευταία ημέρα του αγώνα για μία μεγάλη μάχη με τον ομόσταυλο του Sebastien Ogier, αφού βρισκόταν δέκα δευτερόλεπτα πίσω του, με τον νεαρό Γάλλο συμπατριώτη του όμως να κάνει λάθος και να βγαίνει από το δρόμο στην εναρκτήρια ειδική του σκέλους. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ο Loeb δεν είχε κανένα πρόβλημα να ελέγξει τους δύο οδηγούς της Ford που ακολουθούσαν και να σημειώσει την πρώτη του προσωπική φετινή νίκη και την παρθενική του DS3 στο θεσμό. Μάλιστα, αυτή ήταν η 5η συνεχόμενη επικράτηση του Γάλλου επτά φορές Πρωταθλητή στο Μεξικό. Ο Loeb σε όλη τη διάρκεια του αγώνα κινήθηκε πολύ έξυπνα, ενώ ακόμα και εχθές όταν ένα πρόβλημα του στοίχισε 50 δευτερόλεπτα κατάφερε να επιστρέψει στη μάχη και στη διεκδίκηση της νίκης. Σε κάθε περίπτωση, όμως, όπως όλα δείχνουν ο Loeb θα έχει δύσκολο έργο φέτος. Όχι τόσο λόγω της απόδοσης των οδηγών της Ford που παραδοσιακά στο Μεξικό έμειναν εκτός συναγωνισμού, όσο από τις επιδόσεις του Ogier. O νεαρός Γάλλος είναι ταχύς και ουσιαστικά μοιάζει με τον μοναδικό οδηγό που μπορεί να απειλήσει αυτή την στιγμή τον Loeb, ειδικά από τη στιγμή που διαθέτουν τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό. Βέβαια, κατά πόσο είναι ευχαριστημένος αυτή τη στιγμή ο Olivier Quesnel από το αποτέλεσμα είναι μία άλλη ιστορία. Σίγουρα, ο επικεφαλής της Citroen είναι ικανοποιημένος από τη νίκη, αλλά σίγουρα όχι και από την έξοδο του Ogier, η οποία στοιχίζει στην γαλλική ομάδα πολύτιμους βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Βλέπετε, η Ford μπορεί να είχε ένα μέτριο Σαββατοκύριακο, αλλά οι δύο οδηγοί της Ford κατάφεραν να τερματίσουν στις δύο επόμενες θέσεις του βάθρου, με αποτέλεσμα να διευρύνουν τη διαφορά τους από τη Citroen στη βαθμολογία. Αμφότεροι, δεν κατάφεραν να σημειώσουν επιδόσεις αντίστοιχες με των κορυφαίων συνδυασμών της Citroen, με αποτέλεσμα να περιοριστούν σε υποστηρικτικό ρόλο στην παράσταση που δόθηκε στις ειδικές του Μεξικό. Ο Hirvonen, τερμάτισε δεύτερος, αλλά ειδικά τη δεύτερη και τρίτη ημέρα, όπου είχε καλή σειρά εκκίνησης δεν κατάφερε να πείσει με τις επιδόσεις του. Πάντως, ο Φινλανδός κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στην Power Stage και μαζί τρεις επιπλέον βαθμούς στο Πρωτάθλημα Οδηγών. Αντίθετα, ο Latvala ήταν ταχύτερος από τον συμπατριώτη του, αλλά κλαταρίσματα δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω, με αποτέλεσμα να είναι ικανοποιημένος από την 3η θέση της γενικής. Ακόμα ένας οδηγός που ήταν ταχύτερος από το δίδυμο της Ford, ήταν ο Petter Solberg, ο οποίος αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, τα οποία δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο Νορβηγός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 απέδειξε στις ειδικές του Μεξικό, ότι μπορεί να διεκδικήσει φέτος την πρώτη του νίκη από το 2005! Είναι χαρακτηριστικό ότι κέρδισε ειδικές και ότι αν δεν είχε ειδικά τη δεύτερη ημέρα πρόβλημα με το γκάζι του DS3 του, θα μπορούσε να είχε κατακτήσει με ευκολία στο βάθρο. Πιο πίσω, με τις εγκαταλείψεις να έχουν διαμορφώσει την κατάταξη, o Mads Ostberg κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση της γενικής, καλύπτοντας τον χαμένο από ένα κλατάρισμα χρόνο που είχε στην αρχή του αγώνα. Παράλληλα, ο Henning Solberg τερμάτισε έκτος, έχοντας να αντιμετωπίσει σωρεία προβλημάτων και τις τρεις ημέρες, με αποτέλεσμα στο τέλος η έκτη θέση να μοιάζει με άθλο. Από εκεί και πέρα, ο Matthew Wilson εγκατέλειψε εχθές με το Ford Fiesta, ενώ σήμερα ήταν η σειρά του Dennis Kuipers και του Ken Block, άπο έξοδο και πρόβλημα στα ηλεκτρικά, αντίστοιχα. Έτσι,στην 7η θέση της γενικής τερμάτισε ο Nasser Al Attiyah με το Ford Fiesta, που κατάφερε να επικρατήσει και στην κατηγορία τουSWRC. Με αυτόν τον τρόπο, ολοκληρώθηκε η δεύτερη συνάντηση χρονιάς και οι πρωταγωνιστές του θεσμού έχουν ήδη ανανεώσει το ραντεβού τους για τις ειδικές διαδρομές της Πορτογαλίας. Τα ερωτηματικά παραμένουν, αφού αυτό που που αναρωτιούνται οι περισσότεροι είναι κατά πόσο τα Ford Fiesta θα αποδειχθούν ανταγωνιστικά. Βλέπετε, αυτό δεν το είδαμε στο Μεξικό, αλλά παραδοσιακά η βρετανική ομάδα δεν αποδίδει σε αυτού του είδους τις συνθήκες. Επίσης, ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι η μάχη μεταξύ των δύο Sebastien, η οποία όπως όλα δείχνουν θα είναι σ το επίκεντρο της φετινής χρονιάς. Πηγή: 4troxoi.gr
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ 2011, 18:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Θα το ξαναπώ. Τα FIESTA,είναι πολύ ανταγωνιστικά.Σαν πλαίσιο,έχουν πολλούς περισσότερους αγώνες απο τα CITROEN. Απλά,οι οδηγοί τους,δεν είναι αυτοί που θα έπρεπε,για να αντιμετωπίσουν τον πολύ σοβαρό ανταγωνισμό. Δεν είναι ολοκληρωμένοι,δεν είναι ράλλυμεν,δεν έχουν την απαραίτητη προσωπικότητα. Δεν είναι για αυτό το επίπεδο....... Μετά τον Γκρόνχολμ,θα αργήσει πιστεύω να βγεί οδηγός,που θα αντιμετωπίσει τα δύο Γαλλάκια.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ 2011, 18:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Ειναι πολυ νωρις να κρινουμε για τη ford..Αποδεδειγμενα ειναι ανταγωνιστικοι..
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ 2011, 19:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ο τέταρτος είναι Μάκη.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Μαρ 2011, 09:54 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Αλλο ανταγωνιστικο, αλλο "καλυτερο". Με αυτα που λετε το συμπερασμα ειναι οτι δεν πιστευετε στην εξελιξη και στο στησιμο των DS3. Ουτε η Ford ειναι τυχαια, αλλα ουτε και η Citroen, ειδικα η Citroen αξιζει επαινους για την παρουσια της τα τελευταια χρονια στο θεσμο του WRC. Δεν εχει και δεν ειχε ποτε την εμπειρια της Ford στο WRC...και ομως, "απο το πουθενα" εγινε το αφεντικο.
Ο ανταγωνισμος φετος ειναι μεγαλος, οι πρωταθλητες ομως δεν ειναι τυχαιοι!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μαρ 2011, 14:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Βασίλη,καλά τα λές,διάβασε όμως σε παρακαλώ μερικές σελίδες πιο πίσω να δείς τι έγραψα. Σαφώς η FORD,είναι τεράστιο όνομα και πολύ μεγαλύτερο απο την δικιά μας,αλλά ρε φίλε δεν πάνε μόνα τους τα ρημάδια,τι να κάνουμε.......
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μαρ 2011, 18:16 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Blanc Ange έγραψε: FORD : Fast Only Rolling Downhill καλό Ανεξαρτήτως τι θα γίνει φέτος, με την έλευση της Mini, vw κτλ θα αλλάξει ο χάρτης των ειδικών διαδρομών στο μέλλον σίγουρα. Οι νέοι κανονισμοί είχαν σαν στόχο την έλευση νέων ομάδων, και την αναδιανομή της τράπουλας που μέχρι πρότινος βρισκόταν όλη στο μανίκι της Citroen. Αν μετά από όλα αυτά ξανανικήσει ο λοχίας (που θα το κάνει) καταλαβαίνουμε ότι είναι σπουδαίο επίτευμα. Από την κατάργηση των ηλεκτρονικών-ενεργών διαφορικών της XSARA μέχρι σήμερα έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι. Μόνο κανονισμό για απαγόρευση των δισκόφρενων δεν σκέφτηκαν να κάνουν ή τα Citroen να ξεκινούν το πρωτάθλημα από βαθμολογία -50!
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μαρ 2011, 23:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Με δυο καρπούζια…Και έρχομαι εγώ με το φτωχό μου το μυαλό και αναρωτιέμαι: «Χωράνε δύο καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη»; Ιδού η απορία. Κακά τα ψέματα, το Ράλλυ του Μεξικό μας βοήθησε να δημιουργήσουμε μία σαφώς καλύτερη εικόνα για το τι θα δούμε το 2011. Και εκεί που καταλήγουμε είναι ότι μάλλον το Πρωτάθλημα θα έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές, οι οποίοι τυγχάνει να είναι ομόσταυλοι, αλλά και συμπατριώτες. Φυσικά, αναφέρομαι στους δύο Σεμπαστιέν, Λεμπ και Οζιέ. Οι δυο τους έδειξαν στις ειδικές του Μεξικό ότι είναι με διαφορά οι ταχύτεροι συνδυασμοί στο θεσμό αυτή τη στιγμή και πως ουσιαστικά οι δύο μεγάλοι διεκδικητές του τίτλου. Το απέδειξαν όχι τόσο την πρώτη ημέρα του αγώνα, αφού ήταν λογικό με τη σειρά εκκίνησης να αποτελεί σύμμαχο τους, αλλά την επόμενη. Ακόμα και τότε, όταν οι δυο τους άνοιγαν το δρόμο στους υπολοίπους ήταν και πάλι ταχύτεροι από τους υπόλοιπους. Όμως, αυτό που έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε είναι κατά πόσο ο επικεφαλής της Citroen Racing, Olivier Quesnel, θα καταφέρει να διαχειριστεί τους δύο κορυφαίους οδηγούς. Στο Μεξικό, ο Ogier δεν τον δικαίωσε. Ο νεαρός Γάλλος, μπορεί να στάθηκε αναφορικά με τις επιδόσεις του στο ύψος των περιστάσεων, αλλά η εγκατάλειψη του στο τέλος, ίσως και να στοιχίσει στην ομάδα της Citroen. Οι Γάλλοι έχασαν ένα σίγουρο 1-2, με αποτέλεσμα η διαφορά με την Ford στη βαθμολογία να διευρυνθεί ακόμα περισσότερο. Ο Quesnel δήλωσε και τους δύο πριν την έναρξη του τελευταίου σκέλους ότι δεν πρόκειται να τους δώσει εντολές. Και πως θα μπορούσε άλλωστε; Από τη μία πλευρά πως είναι δυνατόν να πει στον επτάκις Πρωταθλητή να κόψει ρυθμό και να μην διεκδικήσει τη νίκη; Ενώ από την άλλη, το ίδιο ισχύει για τον Ogier, αφού αυτή ήταν η υπόσχεση που του έδωσε πέρσι ο Quesnel και τον έπεισε να υπογράψει στην Citroen, και όχι στην Ford. Ζημιωμένη από αυτό βγήκε η ομάδα του και πλέον έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πως θα διαχειριστεί την κατάσταση ο Γάλλος μάνατζερ, αφού οι ισορροπίες είναι ιδιαίτερα λεπτές. Επί προσωπικού, θεωρούμε ότι ο Ogier έκανε λάθος. Σίγουρα, ο ενθουσιασμός και η αυτοπεποίθηση του ήταν τα δύο στοιχεία που τον ώθησαν να πιέσει ως το τέλος, αλλά αν σκεφτόταν λογικά, θα συνειδητοποιούσε ότι δύσκολα θα κρατούσε πίσω του τον Loeb την τελευταία ημέρα, όταν είχαν να καλύψουν περισσότερα από 60 αγωνιστικά χιλιόμετρα και η μεταξύ τους διαφορά ήταν δέκα δευτερόλεπτα. Όμως, αυτός είναι ο πρωταθλητισμός και ο νεαρός Γάλλος δείχνει ότι τον έχει στο αίμα του. Στην αντίπερα όχθη, ο Loeb έδειξε ότι δεν έχει χάσει την ταχύτητα του στο δεύτερο σκέλος, την ώρα που διαθέτει τη μεγαλύτερη εμπειρία από κάθε άλλον στο θεσμό, γεγονός που αποδεικνύεται και από τη στρατηγική του σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, είναι και φέτος το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο. Βέβαια, αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι να δούμε την αντίδραση της Ford. Στο Μεξικό, παραδοσιακά τα βρετανικά αυτοκίνητα έχουν προβλήματα ελέω του υψόμετρου. Και φέτος, ήταν εκτός συναγωνισμού παρά τις δοκιμές πριν τον αγώνα και την εξέλιξη του κινητήρα σε ειδικό εργαστήριο στη Μ. Βρετανία. Μακάρι, στην Πορτογαλία η ψαλίδα να είναι μικρότερη και τα Fiesta να είναι και πάλι στο παιχνίδι. Αλλά επί προσωπικού (και πάλι) δεν ήμαστε αισιόδοξοι. Όπως είπε και ο Xavier Pinon Mestelan, τεχνικός διευθυντής της Citroen: «Εμείς, είμαστε εδώ για να κερδίσουμε με οποιοδήποτε κόστος, κάτι που θα κάνει και η VW. Η Ford, αλλά και η Mini, πρέπει να πουλήσουν αυτοκίνητα για να μπορέσουν να διεκδικήσουν». Η παραπάνω δήλωση ανήκει στον ίδιο όταν ρωτήθηκε για την εμπλοκή της VW στο θεσμό και κατά πόσο μπορεί η γερμανική εταιρία να απειλήσει τους Γάλλους. Και αυτό, αποδεικνύει κατά πόσο υπολογίσουν τους υπάρχοντες αντιπάλους τους.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
zx lover
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Re: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Μαρ 2011, 10:07 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20 Δημοσιεύσεις: 6098 Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
|
zxpanos έγραψε: μην ξεχνατε το παράδειγμα των xsara που πραγματικα δεν ηταν και κατι το ιδιαίτερο πως μεταμορφώθηκε στα χερια του σεβαστιανου! Τι είπες για την Xsara ιερόσυλε? Γαργάρες με αγιασμό γρήγορα! sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr
_________________ ex GS 1220 club ex ZX 1.4 Avantage ex ΖΧ 2.0 16v ex Xsara VTS 1.6 16v
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|