Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:16 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 2 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αντιδράσεις για το καλεντάρι του 2012
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μαρ 2011, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Πριν από μερικές ημέρες κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο το προτεινόμενο από τη FIA πρόγραμμα του WRC για το 2012, στο οποίο φυσικά περιλαμβάνεται ο εθνικός μας αγώνας. Όμως, το ίδιο καλεντάρι περιλαμβάνει αγώνες που θυμίζουν περισσότερο αγώνες αντοχής, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση των εργοστασιακών ομάδων, φυσικά για λόγους κόστους. Συγκεκριμένα, από το 2012 κιόλας το πρόγραμμα περιλαμβάνει έναν αγώνα αυτού του είδους ο οποίος θα διεξαχθεί στην Αργεντινή και την Ουρουγουάη! Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Ford Motorsport Europe, Qerard Quinn, ένας τέτοιος αγώνας εκτοξεύει το κόστος συμμετοχής στα ύψη! «Καταρχήν, το γεγονός ότι σχεδιάζουν ένα καλεντάρι με 13 αγώνες, μόλις εννέα μήνες πριν την έναρξη του, δεν είναι θετικό. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι η δημιουργία του πλάνου. Και τι εννοώ. Αν έπρεπε να κάνουμε αυτόν τον αγώνα στην Αργεντινή και την Ουρουγουάη, θα έπρεπε να το ξέρουμε από το τέλος της προηγούμενης χρονιάς, έτσι ώστε να μπορέσουμε να σχεδιάσουμε τον προϋπολογισμό μας. Αυτό που έλεγα πάντα είναι ότι πρέπει να έχουμε συγκεκριμένη στρατηγική, η οποία μάλιστα να έχει μακροπρόθεσμους στόχους. Αν με ρωτάγατε λοιπόν αν θα ήθελα αυτόν τον αγώνα τη νέα χρονιά, θα σας έλεγα ότι είναι ένα τεράστιο βήμα και θα αναρωτιόμουν πως θα βρίσκαμε αυτή τη στιγμή το bugdet για να το κάνουμε αυτό;».

Ο Quinn, υποστήριξε ότι δεν είναι ενάντια στο να συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα αγώνες εκτός Ευρώπης, συμπεριλαμβάνοντας νέες αγορές, όπως η Κίνα, η Ινδία, η Ρωσία και η Βραζιλία, αλλά πάντα με σωστή στρατηγική και σχεδιασμό. «Αν θέλουμε να κάνουμε μεγαλύτερους αγώνες, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Απλά, θα πρέπει να σκεφτούμε τον τρόπο διεξαγωγής τους, αφού ένας αγώνας αντοχής σαν αυτόν θα έχει μεγαλύτερο κόστος. Ίσως θα έπρεπε να βγει από το πρόγραμμα κάποιος άλλος αγώνας για να συμπεριληφθεί ένας αυτού του είδους».

Πέρα από τον συγκεκριμένο αγώνα, υπάρχει ακόμα ένα Ράλλυ το οποίο προκαλεί πονοκέφαλο στους επικεφαλής των ομάδων, αναφορικά πάντα με το κόστος, και αυτό είναι το Ράλλυ Ιαπωνίας. Βέβαια, μετά από όσα έχουν συμβεί τις τελευταίες ημέρες στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, κανείς δεν γνωρίζει με σιγουριά κατά πόσο η οργανωτική επιτροπή του ιαπωνικού αγώνα θα μπορέσει να διοργανώσει τον αγώνα τη νέα χρονιά.

Πηγή: 4troxoi.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντιδράσεις για το καλεντάρι του 2012
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μαρ 2011, 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
καλα βλακιες κανουν,πεταξαν εξω το μονακο και παμε βραζηλια ουρουγουαη και ιαπωνια?στην ιαπωνια τι να κανουν την στιγμη που οι ιαπωνικες εταιριες σαμποταρουν το θεσμο του παγκοσμιου και απεχουν χαρακτηριστικα?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 2 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Eυχές για το 2012!
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: linker
Απαντήσεις: 32
Οι Loeb – Elena και η Citroën ξεκινούν με «το δεξί» το 2012
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 8
Citroen DS3 e-HDI - BMP - 1.4 - 2012
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: Tricky78
Απαντήσεις: 25
C3 1.1 2012 πρόβλημα στην εκκίνηση κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tasos_vl
Απαντήσεις: 27
πρόβλημα με τιμόνι σε citroen C4 diesel 2012
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ