Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:24 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ράλι Φινλανδίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ 2011, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Εικόνα

Μετά το 2008 οι Sébastien Loeb – Daniel Elena βρέθηκαν για δεύτερη φορά στην κορυφή του Ράλι Φινλανδίας. Παράλληλα το DS3 WRC συνέχισε το εκπληκτικό του σερί έχοντας κατακτήσει την πρώτη θέση στους 7 από τους συνολικά 8 αγώνες του πρωταθλήματος που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής. Την παρουσία της Citroën στο βάθρο συμπλήρωσαν στη τρίτη θέση οι Sébastien Ogier – Julien Ingrassia οι οποίοι προσέφεραν πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα. Το αποτέλεσμα του Ράλι Φινλανδίας επέκτεινε ακόμα περισσότερο τη διαφορά του Loeb και της Citroën Total World Rally από τους διώκτες τους στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών αντίστοιχα.

Οι δύο πρώτες ημέρες του αγώνα ξεκαθάρισαν το τοπίο του αγώνα αφήνοντας τρεις συνδυασμούς στη μάχη για τη νίκη στο ράλι Φινλανδίας. Ο Sébastien Loeb και τις τρεις ημέρες χρειάστηκε να υπερασπιστεί την πρωτοπορία απέναντι στον ομόσταυλο του Sébastien Ogier και τον Φινλανδό Jari-Matti Latvala. Ο Loeb αποφάσισε πως η καλύτερη άμυνα ήταν η επίθεση και έτσι προσπάθησε να μεγαλώσει τη διαφορά από τους διώκτες του το πρωί της τελευταίας ημέρας όσο οι δρόμοι ήταν ακόμα σχετικά υγροί. Στην πρώτη ειδική της ημέρας κατάφερε σε μόλις 21,35χλμ. να κερδίσει 6,4δλ. από τον Ogier και 10,7δλ. από τον Latvala. «Ήμουν στο όριο σε κάθε σημείο της ειδικής. Πραγματικά τα έδωσα όλα» δήλωσε ο 7κις παγκόσμιος πρωταθλητής.


Στην επόμενη ειδική ο Loeb επικράτησε και πάλι, όμως ο Ogier δεν το έβαλε κάτω. «Θα συνεχίσω να πιέζω. Τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα. Η διαφορά από την πρώτη θέση είναι μόλις 10δλ. και ο Latvala δεν είναι πολύ πίσω».
Παρά τις αυξανόμενα δύσκολες συνθήκες ο Loeb κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία κατακτώντας για δεύτερη φορά τον αγώνα στη χώρα των 1000 λιμνών, κάτι που καταφέρνει για πρώτη φορά μη-Φινλανδός οδηγός.
Αυτή η νίκη είναι η 66η που έχει κατακτηθεί από τον 7κις παγκόσμιο πρωταθλητή που βρίσκεται στη Citroën από το 2002. «Είναι μια από τις μεγαλύτερες νίκες της καριέρας μου. Χρειάστηκε να προσπαθήσω πολύ σκληρά. Κάποιες φορές πρέπει να ξεπεράσεις τα όρια σου ώστε να μεγαλώσεις τη διαφορά. Είχα πολύ καλή αίσθηση στις ειδικές με το DS3 WRC, ακόμα καλύτερη σε σχέση με τα Xsara και C4. Στόχος μου ήταν να βρίσκομαι μπροστά στη βαθμολογία πριν τους ασφάλτινους αγώνες. Το κατάφερα αυτό, όμως ακόμα ο δρόμος είναι μακρύς».
Οι ελπίδες του Ogier χάθηκαν όταν στην ειδική 17 κλατάρισε το ελαστικό του, κάτι που τελικά του στοίχισε και την τρίτη θέση. «Όλα πήγαιναν αρκετά καλά μέχρι λίγο πριν το τέλος. Μπορούσαμε να πιέσουμε για τη νίκη όμως το κλατάρισμα μας στέρησε αυτή την ευκαιρία».
«Η απόφαση μας να αφήσουμε τα δύο πληρώματα να αγωνιστούν όπως θέλουν είναι σαφής. Κάθε πλήρωμα είχε τη δική του τακτική και τη χρησιμοποίησε σύμφωνα με τις συνθήκες», δήλωσε ο επικεφαλής της Citroën Racing, Olivier Quesnel. «Οι Sébastien Loeb και Daniel Elena χειρίστηκαν άψογα τον αγώνα. Αντίστοιχα οι Sébastien Ogier και Julien Ingrassia πάλεψαν για τη νίκη μέχρι την άτυχη στιγμή που είχαν με το κλατάρισμα. Όλοι τους έκαναν εκπληκτική δουλειά και θέλω να ευχαριστήσω το τεχνικό μας τμήμα για το DS3, το οποίο απέδειξε για ακόμα μια φορά τις εκπληκτικές του επιδώσεις, αλλά και το υψηλό επίπεδο αξιοπιστίας που διαθέτει».


ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ

Νικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλος – SS1: Jari Ketomaa (Ford Fiesta) – SS2 & SS3: Sébastien Loeb (Citroën DS3).
2ο σκέλος – SS4 έως SS6: Mikko Hirvonen (Ford Fiesta) – SS7: Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta) – SS8 & SS9: Hirvonen – SS10 & SS11: Sébastien Ogier (Citroën DS3).
3ο σκέλος – SS12 & SS13: Loeb – SS14 έως SS17: Hirvonen – SS18: Latvala – SS19 έως SS22: Hirvonen.

Καλύτερες επιδόσεις : Hirvonen, 13 ταχύτεροι χρόνοι – Loeb, 5 – Latvalal, 4 – Ogier & Ketomaa, 1.


Copyright - φωτογραφίες ελεύθερες δικαιωμάτων είναι διαθέσιμες στο site:
http://www.citroen-presse.com & http://www.citroenracingmedia.com
Πηγή: Citroën, Αναδημοσίευση: Citroën Ελλάς/Γραφείο Τύπου

Αθήνα, 1 Αυγούστου 2011 ΔΤ: 26 / 2011

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλι Φινλανδίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ 2011, 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
enginekiller έγραψε:
Είναι μια από τις μεγαλύτερες νίκες της καριέρας μου. Χρειάστηκε να προσπαθήσω πολύ σκληρά. Κάποιες φορές πρέπει να ξεπεράσεις τα όρια σου ώστε να μεγαλώσεις τη διαφορά. Είχα πολύ καλή αίσθηση στις ειδικές με το DS3 WRC, ακόμα καλύτερη σε σχέση με τα Xsara και C4.


τα πε ολα ο πρωταθλητης! για αυτους που αμφισβητισαν το αμαξι..

σιγουρα ο χιρβονεν θα ηταν πρωτος αν δεν επεφτε στο δεντρο... αλλα δεν φταιμε εμεις γι αυτο! :D :D

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλι Φινλανδίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Αύγ 2011, 00:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56
Δημοσιεύσεις: 1268
Τοποθεσία: πειραιας
makisasve έγραψε:
enginekiller έγραψε:
Είναι μια από τις μεγαλύτερες νίκες της καριέρας μου. Χρειάστηκε να προσπαθήσω πολύ σκληρά. Κάποιες φορές πρέπει να ξεπεράσεις τα όρια σου ώστε να μεγαλώσεις τη διαφορά. Είχα πολύ καλή αίσθηση στις ειδικές με το DS3 WRC, ακόμα καλύτερη σε σχέση με τα Xsara και C4.


τα πε ολα ο πρωταθλητης! για αυτους που αμφισβητισαν το αμαξι..

σιγουρα ο χιρβονεν θα ηταν πρωτος αν δεν επεφτε στο δεντρο... αλλα δεν φταιμε εμεις γι αυτο! :D :D


συγνωμη που θα το πω αλλα η γνωμη μου ειναι οτι την αισθηση την εχει γιατι απλα εχει να ελεγξει μικροτερο αμαξι.....

_________________
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????

Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????...
Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλι Φινλανδίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Αύγ 2011, 14:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Σωστός Τζανέτο! We want Xsara WRC back! :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Ράλι Φινλανδίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Αύγ 2011, 14:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Σωστος αλλα και οι αλλοι αναλογου μεγεθους αυτοκινητο οδηγουν...

Αλλα τωρα πηρε τη νικη!

Το εκπληκτικο βεβαια θα ταν να μην ειχε και προβλημα ο οζιε στην τελευταια μερα και να κανε το1-2 η αυτοκινηταρα! Εκει θα ηταν ολα τα λεφτα φετος

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλι Φινλανδίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Αύγ 2011, 14:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 20:29
Δημοσιεύσεις: 66
Σαν οπαδος του loeb αλλα και της σιτροεν φυσικα πολλα πολλα συγχαρητηρια και απο εμενα, και απο εδω και περα μονο πρωτιες, για ομαδα!!Εννοειται οτι θα ηταν καλυτερα να ηταν δευτερος ο olgier ευελπιστω απο εδω και περα οι δυο πρωτες θεσεις να ειναι απο την αρχη καπαρωμενες στην σιτροεν φυσικα!!!gio citroen go!!Go loeb go!!! :shift :c4 :wrc :wrc :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλι Φινλανδίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Αύγ 2011, 16:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Δωσε κι αλλο πονο μωρη Citroen!!! :twisted:

Το ελεγα? Φετος θα παρει τα αμελετητα παλι η Ford! DS3 Rules!!! :shift

Επομενο...

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΡΑΛΙ ΠΟΛΩΝΙΑΣ Preview
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Ράλι του Μεξικό (7-10/03)
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 11
Loeb: Θέλει περισσότερα ράλι σε χιόνι!
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Ράλι Σουηδίας (7-10/02)
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Ράλι Ακρόπολις (31/05 - 02/06)
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron