Ο Λέμπ,το έκανε σκληρό το αυτοκίνητο,για το δικό του χειρουργικό χέρι. Τα Αγγλάκια,ο ένας χειρότερος απο τον άλλο. Στο 0.55 κωλοφαρδέζικο σώσιμο,αλλά όλα τα λεφτά στο 3.50.
Ψεύτης να βγώ,αλλά άκλαφτοι θα πάμε πάλι φέτος.
Δύο παρατηρήσεις : 1. Να τους φέρουν Πήλιο γιατί τόσο μέσα δεν ξεχιονιζουν και δεν έχω που να αφήσω τη Γαλλίδα μου. 2. Το πίσω καμμένο λαμπάκι στο 1.48 μου θυμίζει το δικό μου. Το έχω αλλάξει κάποιες φορές. Κοίτα που προοριζόταν για wrc και το έστειλαν Βόλο γιατί πίεζα τον αντιπρόσωπο
Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts My Citroen C4
μετά το τέλος και της σημερινής ημέρας... After Day 3 SS13 1Ogier 2Tänak+33.5 3Latvala+1:32.7 4Lappi+4:38.5 5Meeke+4:40.1 6Evans+5:00.2 7Neuville+5:33.6 8Bouffier+5:43.4 9Breen+8:49.0
Τα σημερινά ελαστικά με καρφιά,δεν είναι σαν αυτά που δουλεύονται στο ράλλυ Σουηδίας. Στο κανονικό ελαστικό,μιλάω σε φάρδος,βάζουν μικρά καρφάκια και όχι σε όλη την επιφάνεια του πέλματος. Απαγορεύεται δλδ η χρήση στενών ελαστικών,με πληθώρα καρφιών στο πέλμα,όπως στην Σουηδία.
Στην συγκεκριμένη ειδική(Σιστερόν),τα σημεία αυτά είναι τσεκαρισμένα απο τα πλοηγά πληρώματα της κάθε συμμετοχής.
Απλά επειδή αυτός ο αγώνας κρίνεται απο τέτοιες λεπτομέρειες,όλοι πιστεύουν οτι θα βγούν αλώβητοι απο τα παγωμένα σκιερά και οτι θα την πατήσουν οι αντίπαλοί τους.
Ο συγκεκριμένος αγώνας πρός τους μη γνωρίζοντες,είναι ρίψη κέρματος,καθαρά.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση