Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Διεθνείς Αγώνες


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:54 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ράλι Φινλανδίας (2-4/08)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Αύγ 2012, 13:22 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Εικόνα

Η Citroën συνεχίζει το σερί κατάκτησης των δύο πρώτων θέσεων και στη Φινλανδία

Για 4ο συνεχόμενο αγώνα τα πληρώματα της Citroën Total World Rally Team πέτυχαν την απόλυτη επίδοση τερματίζοντας στις δύο πρώτες θέσεις στο Ράλι Φινλανδίας. Οι Sébastien Loeb - Daniel Elena και Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen κατέκτησαν την 1η και 2η θέση αντίστοιχα μετά από μια ενδιαφέρουσα μάχη που διήρκησε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το αποτέλεσμα στον αγώνα της σκανδιναβικής χώρας επέτρεψε στην Citroën Total World Rally Team και στα πληρώματα της να διευρύνουν περαιτέρω τη διαφορά από τους διώκτες τους στη βαθμολογία και των δύο πρωταθλημάτων.

Γνωστός για τις γρήγορες ειδικές και τα εντυπωσιακά άλματα, ο αγώνας της Φινλανδίας για το 2012 εξελίχθηκε σε έργο για δύο ρόλους. Οι Sébastien Loeb - Daniel Elena τέθηκαν εξαρχής επικεφαλής του αγώνα και υπερασπίστηκαν μέχρι το τέλος τη θέση τους από τους Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen, οι οποίοι παρέμειναν σε απόσταση βολής καθ’ όλη τη διάρκεια του ράλι της πατρίδας τους. Αποτέλεσμα αυτής της μάχης ήταν και το γεγονός ότι από τις συνολικά 18 ειδικές διαδρομές στις 16 επικράτησαν τα DS3 WRC της Citroën Total World Rally Team.
Η μάχη για την επικράτηση ανάμεσα στα πληρώματα της Citroën Total World Rally Team έφτασε στο αποκορύφωμα της την 3η και τελευταία ημέρα του αγώνα. Παρά τις προσπάθειες του Φινλανδικού πληρώματος ο 8κις παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να αντέξει στην πίεση κατακτώντας την 3η νίκη στην καριέρα του στο συγκεκριμένο αγώνα. Η πίεση που άσκησε ο Hirvonen απέδωσε, αφενός με τη μείωση της τελικής διαφοράς σε σχέση με το πρώτο πλήρωμα και αφετέρου με την νίκη του στην Power Stage, όπου ο Loeb τερμάτισε τρίτος.

«Ήρθα για να κερδίσω και έτσι είμαι λίγο απογοητευμένος που τερμάτισα 2ος», παραδέχτηκε ο Mikko. «Δοκίμασα τα πάντα. Πίεσα όσο μπορούσα και τις τρεις ημέρες, αλλά ο Sébastien ήταν ταχύτερος. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Citroën που μας άφησε ελεύθερους να κάνουμε τον αγώνα μας και παράλληλα είμαι υπερήφανος που βοήθησα στο να εξασφαλίσουμε το 4ο συνεχόμενο 1-2 και 5ο συνολικά για αυτή τη χρονιά».

«Είμαι πολύ χαρούμενος που μπόρεσα και επικράτησα για 3η φορά στη Φινλανδία όντας φέτος αντιμέτωπος με ένα τόσο ικανό αντίπαλο όπως ο Mikko», δήλωσε ο Loeb. «Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος που βρέθηκα στην πρωτοπορία από την αρχή του αγώνα. Πιέσαμε πολύ και πολλές φορές βρεθήκαμε κοντά στο όριο. Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να έχεις στα χέρια σου ένα αυτοκίνητο που του έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη. Οι βελτιώσεις που κάναμε στο DS3 WRC, ιδιαίτερα στα αμορτισέρ, μας επέτρεψαν να ανεβούμε ακόμα ένα σκαλοπάτι όσον αφορά την απόδοση, αλλά και την ευκολία οδήγησης. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Michelin για τα ελαστικά της, τα οποία εκτός των άλλων αποδείχθηκαν και ιδιαίτερα ανθεκτικά».

«Θα ήθελα να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τα πληρώματα μας: Ξέραμε το ρίσκο που παίρναμε όταν τους επιτρέψαμε να πολεμήσουν μέχρι το τέλος, όμως αποδείχθηκαν απόλυτα άξια της εμπιστοσύνης μας τερματίζοντας χωρίς λάθη στις δύο πρώτες θέσεις», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Citroën, Frédéric Banzet. «Αυτή η ομάδα απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι είναι η καλύτερη στον κόσμο. Αυτό το 5ο 1-2 σε 8 αγώνες δείχνει την πρόοδο που κάνουμε και είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό και στους 5 αγώνες που απομένουν για αυτή τη σαιζόν, οι οποίοι μάλιστα θα διεξαχθούν σε χώρες των οποίων οι αγορές είναι πολύ σημαντικές για την εταιρεία μας».

Καλύτερες επιδόσεις : Loeb, 9 συμπεριλαμβανομένης και μια ισοπαλίας – Hirvonen, 7 – Solberg, 2 – Latvala, 1 ισοπαλία.

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλι Φινλανδίας (2-4/08)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Αύγ 2012, 13:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :no1


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλι Φινλανδίας (2-4/08)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Αύγ 2012, 19:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Φερτε μου κι αλλο εναααα, φεεεερτε μου κι αλλο εναααα...τι να μου κανει φετος, ενα πρωταθλημα εμενααα

Η VW ειναι σιγουρη οτι θελει να εμπλακει στο WRC? Μηπως να το ξανασκεφτει? :D :D :D

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλι Φινλανδίας (2-4/08)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Αύγ 2012, 23:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Blanc έγραψε:
Φερτε μου κι αλλο εναααα, φεεεερτε μου κι αλλο εναααα...τι να μου κανει φετος, ενα πρωταθλημα εμενααα

Η VW ειναι σιγουρη οτι θελει να εμπλακει στο WRC? Μηπως να το ξανασκεφτει? :D :D :D


....ναί.....ό'τι περισσέψει απο τη vodafone...θα τα κάνουν WRC!!!... :laugh :laugh :laugh


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ράλι Γερμανίας (24 - 26/08)
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Ράλι Αργεντινής
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Loeb: Θέλει περισσότερα ράλι σε χιόνι!
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Ράλι Καταλονίας (8 - 11/11)
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Ράλι Αυστραλίας (8 – 9 Σεπτεμβρίου)
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ