Σελίδα 1 από 5

Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2021, 17:04
από ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ
Παίδες καλησπέρα. Εδώ και τρεις μήνες κατά κάποιες φορές το πρωί όταν έβαζα το αμάξι μπροστά, δούλευε πολύ ασθενικά και έτρεμε το σύμπαν. Το έσβηνα, το ξανάβαζα μπροστά και όλα ΟΚ. Τελευταία μου έχει ανάψει η λυχνία του κινητήρα και βγάζει το μήνυμα «depollution system». Τα ίδια (σβήσιμο και ξανα εκκίνηση του κινητήρα), όλα καλά αλλά η λυχνία συνεχώς αναμμένη. Μπορεί κάποιος να με πληροφορήσει εάν πρόκειται για σοβαρό πρόβλημα και τί είδους βλάβη είναι αυτή; Ευχαριστώ!

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Μάιος 2021, 18:22
από nikos2k7b
ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ έγραψε:
Παίδες καλησπέρα. Εδώ και τρεις μήνες κατά κάποιες φορές το πρωί όταν έβαζα το αμάξι μπροστά, δούλευε πολύ ασθενικά και έτρεμε το σύμπαν. Το έσβηνα, το ξανάβαζα μπροστά και όλα ΟΚ. Τελευταία μου έχει ανάψει η λυχνία του κινητήρα και βγάζει το μήνυμα «depollution system». Τα ίδια (σβήσιμο και ξανα εκκίνηση του κινητήρα), όλα καλά αλλά η λυχνία συνεχώς αναμμένη. Μπορεί κάποιος να με πληροφορήσει εάν πρόκειται για σοβαρό πρόβλημα και τί είδους βλάβη είναι αυτή; Ευχαριστώ!


Μου έτυχε και εμένα, και κάποια στιγμή η ένδειξη από μόνη της σταμάτησε χωρίς να κάνω κάτι

Λέω να πάρω εκείνο το πρόσθετο βενζίνης που μπαίνει στο ρεζερβουάρ καυσίμου να βάλω

Αλλά δεν ξέρω ποιο ακριβώς είναι

Βλέπω διάφορα εδώ στο skroutz
https://www.skroutz.gr/c/1884/Prostheti ... zinis.html

Ξέρει κανείς ποιο είναι που μπαίνει στο C4 με βενζίνη ;

Ευχαριστώ

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Μάιος 2021, 19:50
από jalbanis
Κώστα, καλωσήρθες στο GCC, εύχομαι καλή διαμονή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα από τώρα και στο εξής!
Σε πρώτη φάση, άλλαξε πρατήριο καυσίμων! Πολύ πιθανό να προέρχεται από κακής ποιότητας καύσιμο. Από λάδια-φίλτρα-σέρβις-κλπ είσαι εντάξει;
Δοκίμασε και ένα καθαριστικό κυκλώματος καυσίμου, μπορείς (κι εσύ Νίκο) να σε καθοδηγήσουν και να βρεις σε καλό πρατήριο εμπιστοσύνης ή σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο/εξειδικευμένο συνεργείο Citroen. Σε τέτοιο συνεργείο, θα 'λεγα να πας, να το δουν καλού-κακού.
Αν δεν έχει προκληθεί ανεπιστρεπτί κάτι σοβαρό που να θέλει οπωσδήποτε επέμβαση, π.χ. βουλωμένα μπεκ ή θέματα στην αντλία καυσίμου, θα σου πουν, και θα στρώσει με καλό καθαρό καύσιμο και κάποιο καθαριστικό για πρώτου βαθμού θεραπεία.

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 14:33
από Lohias^
nikos2k7b έγραψε:
ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ έγραψε:
Παίδες καλησπέρα. Εδώ και τρεις μήνες κατά κάποιες φορές το πρωί όταν έβαζα το αμάξι μπροστά, δούλευε πολύ ασθενικά και έτρεμε το σύμπαν. Το έσβηνα, το ξανάβαζα μπροστά και όλα ΟΚ. Τελευταία μου έχει ανάψει η λυχνία του κινητήρα και βγάζει το μήνυμα «depollution system». Τα ίδια (σβήσιμο και ξανα εκκίνηση του κινητήρα), όλα καλά αλλά η λυχνία συνεχώς αναμμένη. Μπορεί κάποιος να με πληροφορήσει εάν πρόκειται για σοβαρό πρόβλημα και τί είδους βλάβη είναι αυτή; Ευχαριστώ!


Μου έτυχε και εμένα, και κάποια στιγμή η ένδειξη από μόνη της σταμάτησε χωρίς να κάνω κάτι

Λέω να πάρω εκείνο το πρόσθετο βενζίνης που μπαίνει στο ρεζερβουάρ καυσίμου να βάλω

Αλλά δεν ξέρω ποιο ακριβώς είναι

Βλέπω διάφορα εδώ στο skroutz
https://www.skroutz.gr/c/1884/Prostheti ... zinis.html

Ξέρει κανείς ποιο είναι που μπαίνει στο C4 με βενζίνη ;

Ευχαριστώ


Φίλε μου καλησπέρα. Το depollution faulty μπορεί να έχει πολλές αιτίες.

Θα πρότεινα καλύτερα να επισκεφτείς ένα συνεργείο, να δουν ακριβώς τι κωδικό βγάζει. Ας μην υποπτευόμαστε κατευθείαν τα πρατήρια καυσίμων.

Ωστόσο το φαινόμενο που περιγράφεις για κρύα πρωινά (εφόσον μιλάμε για 3 μήνες πριν) παραπέμπει στο ότι κάτι δε πάει καλά με την ανάφλεξη. Σε αυτό υπάρχει μια σειρά εξαρτημάτων να ελεγχθούν: πολλαπλασιαστής, σπινθηριστές (μπουζί) ή ακόμη και αισθητήρας λ.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 22:11
από grekoulis
Xμ χμ.....depolution....χμ χμ....
Δηλαδή βήχας. Που έχει αιτία σε δεκα πράγματα.
Εγω θα βάλω τα λεφτά μου σε ασφαλειοθήκη....
Ασφαλώς και ισχύουν όσα είπαν όλοι....
Χμ....

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 22:35
από Skotis
Depollution λογω ασφαλειοθηκης δεν θυμάμαι να έχει αναφερθει.

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2021, 14:25
από nikos2k7b
Λοιπόν εγώ το πήγα στο συνεργείο, γιατί δύο φορές μου έτυχε να πάω να το βάλω μπρος και να μην παίρνει
(μετά από 1', πήρε)

Ο μηχανικός συνέδεσε το μηχάνημα για να δει τι έχει καταγραφεί ως σφάλμα, και μου είπε ότι έδειχνε τα μπεκ

Μου είπε ότι είναι απίθανο να έχουν βλάβη και τα τέσσερα μπεκ ταυτόχρονα, αν ήταν μόνο το ένα θα μπορούσε να το εξετάσει

Μου είπε ότι μπορεί να είναι πολλές και διάφορες οι αιτίες, π.χ. η αντλία, η ασφαλειοθήκη, κλπ

Την ποιότητα βενζίνης ή την έλλειψη καθαριστικού βενζίνης την απέκλεισε για το συγκεκριμένο σύμπτωμα

Και καταλήξαμε ότι δεδομένου ότι δεν μπορεί να αρχίζει να αντικαθιστά εξαρτήματα στην τύχη, θα πρέπει να περιμένουμε να το ξανακάνει και να δούμε αν η εγγραφή είναι πιο σωστή ώστε να ξέρει προς τα που να κατευθυνθεί ...

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2021, 16:57
από Lohias^
Σωστός μου φαίνεται ο συλλογισμός του. Οπότε αναμονή!

Sent from my LG V40 using Tapatalk

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2021, 22:50
από jalbanis
Εν τω μεταξύ, όσο περιμένετε με το μάστορα να δει ααααν το ξανακάνει για να πιάσει το τζακ ποτ στο διαγνωστικό που θα του πει ααααυτό...
...βάλε επώνυμη 100άρα σε ένα πρατήριο που εκ πείρας το έχεις κόψει για καλό και βγες εκτός πόλης να το ξεκαπνίσεις και να δεις πως πάει.

Ναι οι αιτίες μπορεί να είναι πολλές, όπως αυτές που ειπώθηκαν, αλλά αν, τα φαινόμενα είναι παροδικά και τυχαία όπως τα ανέφερε ο Κώστας κι όχι συστηματικά, και έχουν προηγηθεί κιόλας και ακινησίες λόγω κ-ιού, μια πρώτη καλή ύποπτη αιτία είναι η παρουσία νερού και ξένων σωμάτων στο κύκλωμα, είτε από συσσώρευση υγρασίας και βρωμιάς στο ντεπόζιτο είτε από κακής ποιότητας βενζίνη είτε και από τα δύο αυτά μαζί.
Και ένα καθαριστικό που και που, ποτέ δε βλάπτει. Να μη ξεχνάμε ποτέ κι ότι η νοθεία οργιάζει, το νεράκι από παραμελημένες δεξαμενές πρατηρίου είναι το πιο αθώο που μπορεί να μας τύχει στο ντεπόζιτο, παίζουν και μούργες και άλλα χειρότερα.
Έχουν αναφερθεί πολλές φορές "depollution faulty" που εξαφανίστηκαν μετά από μια πρώτη "αγωγή" με καλό καύσιμο, ενίοτε και καθαριστικό.

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2021, 07:42
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αν λοιπόν βάζουμε το διαγνωστικό και μετά ψαχνόμαστε κλάφτα Χαράλαμπε. Δεν γνωρίζω πως δουλεύουν αυτά , ούτε τι διάγνωση κάνει το συγκεκριμένο, αλλά εμένα μου φαίνεται περίεργο να σου λέει το φταίει και μετα ο μάστορας να ψάχνει κάτι άλλο. Αν είναι έτσι , ούτε το διαγνωστικο είναι αξιόπιστο σε αυτά που λέει. Ισως βέβαια οι κινητηρες της PSA να μην έχουν τοσους αισθητηρες που το διαγνωστικο να μπορει να μιλάει με ακριβεια με τον κινητηρα οπως ισως σε άλλες φιρμες ακριβοτερες (π.χ. ΒΜW που ελέγχει την ποιοτητα του λαδιου και σου λέει ποτε πρέπει να αλλάξεις λάδια). Ασε που αν ειχε πολλούς αισθητηρες , θα χαλαγανε γρηγορα γιατι θα ηταν φθηνιάρικοι και πάλι θα γκρινιάζαμε...Καλά ξεμπερδεματα φιλε Νικο.

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2021, 13:26
από nikos2k7b
Ναι το ιδανικό θα ήταν να υπάρχουν περισσότεροι αισθητήρες και πιο ακριβείς ενδείξεις για τις βλάβες για να μην ψάχνουμε

Αλλά μιλάμε για ποιο παλιά μοντέλα, φαντάζομαι σε νεότερα μοντέλα, ανεξάρτητα μάρκας, υπάρχουν περισσότεροι αισθητήρες

Στην συγκεκριμένη περίπτωση οι πιθανές αιτίες είναι πολλές και η καταγεγραμμένη ένδειξη είναι λανθασμένη οπότε τρέχα γύρευε ...

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2021, 21:16
από Lohias^
jalbanis έγραψε:
Εν τω μεταξύ, όσο περιμένετε με το μάστορα να δει ααααν το ξανακάνει για να πιάσει το τζακ ποτ στο διαγνωστικό που θα του πει ααααυτό...
...βάλε επώνυμη 100άρα σε ένα πρατήριο που εκ πείρας το έχεις κόψει για καλό και βγες εκτός πόλης να το ξεκαπνίσεις και να δεις πως πάει.

Ναι οι αιτίες μπορεί να είναι πολλές, όπως αυτές που ειπώθηκαν, αλλά αν, τα φαινόμενα είναι παροδικά και τυχαία όπως τα ανέφερε ο Κώστας κι όχι συστηματικά, και έχουν προηγηθεί κιόλας και ακινησίες λόγω κ-ιού, μια πρώτη καλή ύποπτη αιτία είναι η παρουσία νερού και ξένων σωμάτων στο κύκλωμα, είτε από συσσώρευση υγρασίας και βρωμιάς στο ντεπόζιτο είτε από κακής ποιότητας βενζίνη είτε και από τα δύο αυτά μαζί.
Και ένα καθαριστικό που και που, ποτέ δε βλάπτει. Να μη ξεχνάμε ποτέ κι ότι η νοθεία οργιάζει, το νεράκι από παραμελημένες δεξαμενές πρατηρίου είναι το πιο αθώο που μπορεί να μας τύχει στο ντεπόζιτο, παίζουν και μούργες και άλλα χειρότερα.
Έχουν αναφερθεί πολλές φορές "depollution faulty" που εξαφανίστηκαν μετά από μια πρώτη "αγωγή" με καλό καύσιμο, ενίοτε και καθαριστικό.


Θεωρώ εντελώς λανθασμένη την εκτίμησή σου. Αν είναι δυνατόν σε κάθε πρόβλημα που έρχεται σε ένα συνεργείο να αρχίζουμε να ψάχνουμε αν φταίει το κακό καύσιμο. Με αυτό τον τρόπο το μόνο που θα καταφέρειο φίλος μας είναι να κυνηγάει μαγισσες και να κάψει μερικά λίτρα βενζίνης σε τσάμπα βόλτες.

Που και ακόμη να μην εμφανιστεί μετά από μερικές βόλτες (ειδικά σε φουλ γκάζι ΔΕ θα εμφανιστεί, συνήθως εμφανίζεται σε χαμηλές στροφές και νορμάλ πορεία) αυτό δε σημαίνει ότι ελυσες το πρόβλημα, αλλά ότι το κουκουλωσες. Γιατί ακόμη και αν το αμάξι δουλεψει με 100αρα, αλλά έχει θέματα με 95αρα, πάλι ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Μην εμμένεις λοιπόν στο κακό καύσιμο, εκτός κι αν έχεις χρήματα και χρόνο χάσιμο.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2021, 21:23
από Lohias^
Παιδιά και οι αισθητήρες δε μπορούν να κάνουν μαγικά.

Παράδειγμα σχετικό: έρχεται c4 στο συνεργείο με engine fault και βλάβες με αναφορά σε μπεκ και turbo boost. ---> αιτία φραγμένο DPF! Ο λόγος είναι ότι η δυσκολία εξαγωγής καυσαερίων δημιουργεί δυσλειτουργίες σε περιφερειακά εξαρτήματα, χωρίς όμως να έχουν θέμα! Ενώ δηλαδή η ecu έδωσε εντολή (στόχο) για boost στο 1.3bar, δεν επετεύχθη, άρα είχαμε το σφάλμα. Ομοίως και για τον ψεκασμό των μπεκ. Χωρίς όμως να έχουμε πρόβλημα είτε στην τουρμπίνα είτε στα μπεκ.

Κάτι αντίστοιχο και με την περίπτωση των παραπάνω βλαβών του depollution.

Το απλό για το συνεργείο θα ήταν να αρχίσει να του αλλάζει ότι του ρθει, ή να του πει να κάνει μήνυση στο βενζινάδικο.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Μάιος 2021, 08:09
από jalbanis
Εντάξει...

Απαντάς, λες και απέκλεισα εγώ οτιδήποτε άλλο και θεωρώ ότι οφείλεται μόνο στο καύσιμο (...δες ξανά τι είπα στο πρώτο-πρώτο ποστ μου εδώ), λες και πρότεινα να βάλουν κάτι που υπάρχει περίπτωση να τους είναι άχρηστο από τώρα και στο εξής (...βενζίνη των max οκτανίων πρότεινα, κι όσο το δυνατόν από πιο προσεγμένο πρατήριο, και γιατί όχι συν κάποιο καθαριστικό), και μαζί, λες και δεν ξέρεις ότι πολλοί (μια χαρά καλοί) μηχανικοί αν πριζώζουν και δεν δουν άμεσα κάτι σαφές προτείνουν και αυτό ακριβώς που είπα, σε πρώτο χρόνο, μέχρι να τους το ξαναπάνε για πρίζωμα. Υπάρχει περίπτωση βέβαια, στατιστικά, να μη το ξέρεις αυτό το τελευταίο.

Μια λεπτομέρεια μόνο που έχει μεγάλη σημασία, και δεν πρόσεξα εξ αρχής, είναι που είπε ο Κώστας ότι παραμένει αναμμένο το λαμπάκι κινητήρα. Εννοεί όταν σβήσει το "depollution faulty" και δείχνει κατά τ' άλλα να πηγαίνει κανονικά το αυτοκίνητο;

Τέλος πάντων, δεν πάμε για διαγνώσεις πληκτρολογίου! Απλά, ιδίως μετά και τις κλεισούρες και τις ακινησίες που ζήσαμε το τελευταίο εξάμηνο, συν την πάντα υπαρκτή πιθανότητα να μας τύχει κακό καύσιμο, έχει ακόμη περισσότερο νόημα, γι' αυτό και μου ήρθε να προτείνω κι αυτό. Αναλόγως, εννοείται, και πως-πόσο κινήθηκαν και πως-πόσο έβαλαν καύσιμο αυτό το διάστημα ο Κώστας κι ο Νίκος.

Δεν έχω χρόνο τώρα, φεύγω, αλλά όποιος θέλει, ή από τους άμεσα ενδιαφερόμενους ή άλλος που παρακολουθεί, ας κάνει ένα γκουγκλάρισμα, και δεν υπάρχει περίπτωση, κάπου θα βρει ότι έχουν προτείνει και κάτι τέτοιο. Και αργότερα, θα το ψάξω κι εγώ.

Re: Ενδειξη depollution

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Μάιος 2021, 13:10
από Lohias^
jalbanis έγραψε:
Εντάξει...

Απαντάς, λες και απέκλεισα εγώ οτιδήποτε άλλο και θεωρώ ότι οφείλεται μόνο στο καύσιμο (...δες ξανά τι είπα στο πρώτο-πρώτο ποστ μου εδώ), λες και πρότεινα να βάλουν κάτι που υπάρχει περίπτωση να τους είναι άχρηστο από τώρα και στο εξής (...βενζίνη των max οκτανίων πρότεινα, κι όσο το δυνατόν από πιο προσεγμένο πρατήριο, και γιατί όχι συν κάποιο καθαριστικό), και μαζί, λες και δεν ξέρεις ότι πολλοί (μια χαρά καλοί) μηχανικοί αν πριζώζουν και δεν δουν άμεσα κάτι σαφές προτείνουν και αυτό ακριβώς που είπα, σε πρώτο χρόνο, μέχρι να τους το ξαναπάνε για πρίζωμα. Υπάρχει περίπτωση βέβαια, στατιστικά, να μη το ξέρεις αυτό το τελευταίο.

Μια λεπτομέρεια μόνο που έχει μεγάλη σημασία, και δεν πρόσεξα εξ αρχής, είναι που είπε ο Κώστας ότι παραμένει αναμμένο το λαμπάκι κινητήρα. Εννοεί όταν σβήσει το "depollution faulty" και δείχνει κατά τ' άλλα να πηγαίνει κανονικά το αυτοκίνητο;

Τέλος πάντων, δεν πάμε για διαγνώσεις πληκτρολογίου! Απλά, ιδίως μετά και τις κλεισούρες και τις ακινησίες που ζήσαμε το τελευταίο εξάμηνο, συν την πάντα υπαρκτή πιθανότητα να μας τύχει κακό καύσιμο, έχει ακόμη περισσότερο νόημα, γι' αυτό και μου ήρθε να προτείνω κι αυτό. Αναλόγως, εννοείται, και πως-πόσο κινήθηκαν και πως-πόσο έβαλαν καύσιμο αυτό το διάστημα ο Κώστας κι ο Νίκος.

Δεν έχω χρόνο τώρα, φεύγω, αλλά όποιος θέλει, ή από τους άμεσα ενδιαφερόμενους ή άλλος που παρακολουθεί, ας κάνει ένα γκουγκλάρισμα, και δεν υπάρχει περίπτωση, κάπου θα βρει ότι έχουν προτείνει και κάτι τέτοιο. Και αργότερα, θα το ψάξω κι εγώ.
Ναι η ουσία είναι πως δύο μυνήματα παραπάνω λες "περιμένουμε τον μάστορα αν πιάσει το Τζακ Ποτ". Ενώ στην πραγματικότητα ο άνθρωπος λειτουργεί κατά τα μάτια μου επαγγελματικά.

Και θέλω να πω πως αν δεν έχει κάποιος εμπειρία από ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΒΛΑΒΩΝ δεν είναι κακό. Μπορεί να μην είναι η δουλειά του. Μην κριτικάρουμε επαγγελματίες όμως χωρίς να έχουμε τις απαραίτητες γνώσεις -που δεν αποκτούνται μέσω ίντερνετ, αλλά μέσω τριβής με το αντικείμενο-.

Όσο για το "τζάκποτ". Πάμπολλες φορές δίνουμε αεροσκάφη "released to service" ή για δοκιμαστικές πτήσεις, όταν βλάβες επιμένουν, περιμένοντας το "Τζακ Ποτ", ή κάποια παρατήρηση του πιλότου για τα χαρακτηριστικά της πτήσης στη φάση που "πέταξε" την βλάβη (ύψος, ταχύτητα, στοιχεία κινητήρα κλπ). Δεν είναι όλα τόσο απλά λοιπόν. Ακόμη και ένα depollution.

Sent from my LG V40 using Tapatalk